3.8 0

بهترین رنگ کابینت ممبران چیست؟

  11 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1401
رنگ انواع کابینت ممبران

انتخاب یک رنگ و ترکیب رنگی مناسب برای کابینت بسیار ضروری است. چرا که کابینت ها جلوه بسیار زیادی در دکوراسیون آشپزخانه و خانه دارند. کابینت ممبران کابینتی است که تنوع رنگی خوبی دارد. دراین مطلب میخواهیم در مورد بهترین ترکیب رنگ برای کابینت ممبران صحبت میکنیم.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

رنگ بندی کابینت ممبران

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین مسائلی است که برای دکوراسیون داخلی منزل یا آشپزخونمون انتخاب می کنیم. پس باید دقت کنیم که رنگ و طراحیمون کسل کننده و دلگیر نباشه.

انتخاب رنگ کابینت بستگی به محیط و بقیه دکوراسیون منزل دارد. چون به محض ورود به منزل اولین چیزی که جلب توجه می کند رنگ و طراحی آشپزخانه است.

مدل کابینت ممبران صدفی

کابینت ممبران سفید سلام ساختمان مشهد

در ادامه ابتدا رنگ های کابینت ممبران و سپس انواع ترکیب رنگ هایی که در کابینت های ممبران بکار میرن باهم بررسی می‌کنیم.

کابینت ممبران سفید صدفی

اکثر افراد کابینت ممبران سفید صدفی رو دوست دارند، چون رنگ سفید رنگی خنثی است. این رنگ به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب میشه. در زیر یک نمونه کابینت سفید صدفی ساخته شده در تهران رو می‌تونین ببینین.

کابینت ممبران سفید صدفی تهران

رنگ سفید به صورت تک رنگ و یا ترکیب با رنگ طلایی و سایر رنگ های گرم استفاده می شود.حالا شما بگویید که کدام سبک رو میپسندین؟

مدل کابینت ممبران سفید با پارکت قهوه ای

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت قهوه ای کلاسیک

رنگ قهوه ای رنگ چوب است و از گذشته تا به امروز برای کابینت استفاده میشده. این رنگ از جمله رنگ های پرکاربرد برای کابینت های کلاسیک و  به خصوص مدل کابینت ممبران است. انواع مختلف رنگ قهوه ای عبارتند از: رنگ های گردویی، قهوه ای روشن، قهوه ای سوخته و قهوه ای فندقی. این رنگ ها میتونن به صورت تنها یا با ترکیب با رنگی دیگر در کابینت ساختمان بکار بروند.

کابینت ممبران قهوه ای کلاسیک تهران

کابینت ممبران رنگ شرابی

رنگ شرابی در بین رنگ های خاص و شیک کابینت ممبران قرار داره. این رنگ یک رنگ بسیار لوکس و زیباست که ست کردن دکوراسیون با اون، سخت تر از ست کردن دکوراسیون با کابینت ممبران قهوه ای و سفید است. توصیه میکنیم رنگ شرابی و سایر رنگ های نسبتا تیره رو در آشپزخانه های کوچک کمتر بکار ببرین چون که فضا رو بسیار کوچکتر از چیزی که هست نشون میده.

اهمیت نورپردازی در آشپزخانه هایی با کابینت های شرابی و سایر رنگ های تیره، به دلیل اینکه انعکاس نور کمتری نسبت به رنگ های روشن دارند، بسیار بیشتر از آشپزخانه های رنگ روشن است.

رنگ شرابی بهتون لذت تجربه ی دکوراسیونی لاکچری و شیک رو هدیه میده.

کابینت ممبران رنگ تیره

رنگ های تیره مثل مشکی و طوسی از گذشته تا الان از جذابیت خاصی برخوردار بودند. البته رنگ تیره برای آشپزخانه های بزرگ مناسب تر است. رنگ کابینت تیره برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیست چون فضا رو کوچکتر از چیزی که واقعاً هست، نشون می ده.

مدل کابینت ممبران تیره

ترکیب رنگ کابینت ممبران

استفاده از ترکیب دو رنگ برای کابینت، زیبایی آشپزخانه شما رو چند برابر میکند. در این ترکیب های رنگی معمولاً رنگ سفید یا رنگ کرم با رنگ های دیگر ترکیب شده دارای نمای بسیار عالی می شود.

کابینت ممبران با ترکیب دو رنگ

در ادامه با ترکیب های رنگی جذاب و پرطرفدار دیگری از کابینت ممیران آشنا می‌شویم.

کابینت ممبران سفید طلایی

رنگ کابینت ممبران سفید طلایی به طور قطع از جذاب ترین ترکیب رنگ های کابینت هست. این طرح و رنگ کلاسیک و سلطنتی می باشد.

کابینت ممبران سفید طلایی کرج

در ترکیب رنگی کابینت سفید و طلایی، معمولا رنگ طلایی به مقدار کم و محدود در زمینه سفید کابینت بکار میره. این مساله به دلیل اینه که ما عادت کردیم رنگ طلایی رو به صورت های ظریف و بسیار کم مثل انگشتر و دستبند در اطراف خودمون ببینیم.

کابینت ممبران سفید با دستگیره های طلایی

کابینت ممبران کرم صدفی

کابینت ممبران کرم صدفی هم یکی از رنگ های پرطرفدار این نوع کابینت به خصوص در ایران محسوب میشه. با این ترکیب رنگ به خوبی میشه یک دکوراسیون کلاسیک برای آشپزخونه ایجاد کرد.

کابینت ممبران کرم صدفی

در تصویر زیر دو نمونه از کابینت ممبران کرم صدفی رو میبینید که توسط یکی از کابینت سازهای خوب سلام ساختمان اجرا شده

کابینت ممبران سفید صدفی تهران

کابینت ممبران کرم صدفی

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت ممبران سفید قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای از پرکاربردترین و محبوب ترین ترکیب های رنگی است. این ترکیب رنگی هماهنگی زیادی با رنگ های مختلف دارد. بنابراین شما میتونین با خیال راحت رنگ های مختلف رو در دکوراسیون خودتون بکار ببرین.

کابینت ممبران سفید قهوه ای کرج

رنگ سفید میتونه با قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ترکیب شده و کابینت های سفید قهوه ای روشن و سفید قهوه ای تیره ایجاد بشه. کابینت سفید قهوه ای روشن طرفدار بیشتری در بین این دو ترکیب رنگی داره. به دلیل اینکه کابینت سفید قهوه ای روشن، نور رو به خوبی منعکس کرده و فضا رو بزرگتر از چیزی که هست، نشون میده.

مدل کابینت ممبران سفید قهوه ای

کابینت ممبران گردویی

یکی دیگه از رنگ های پرطرفدار کابینت ممبران، رنگ کابینت ممبران گردویی هست. در تصاویر زیر هم یک نمونه آشپزخانه ایرانی که با کابینت ممبران گردویی تزئین شده رو می بینید.

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران قهوه ای گردویی

کابینت ممبران رنگ گردویی

معرفی کابینت ساز

کابینت ممبران کرم قهوه ای

رنگ کرم قهوه ای از محبوبترین ترکیب های رنگی است. رنگ کرم از مشتقات و هم خانواده های رنگ سفید است. پس مثل رنگ سفید با رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ترکیب میشه. رنگ کرم قهوه ای از رنگ سفید قهوه ای طرفداران بیشتری داره و نمای زیباتری هم در آشپزخانه ایجاد میکنه.

کابینت ممبران کرم استخوانی شیراز

کابینت ممبران کرم استخوانی

این ترکیب رنگی هم از ترکیبات بسیار پرطرفدار کابینت ممبران است. کابینت ممبران کرم استخوانی میتونه نمایی جذاب و چشم نواز به آشپزخانه شما بده و با طیف وسیعی از رنگ ها در دکوراسیون منزلتون ترکیب بشه. ست کردن کابینت کرم استخوانی نسبت به کابینت کرم قهوه ای راحت تر و بهتره. استفاده از ترکیبات رنگی متفاوت می تواند نما و جلو زیبایی را به آشپزخانه بدهد اما از تاثیر بین کابینتی با طرح ها و مدل های متفاوت و تاثیر آن بر زیبایی آشپزخانه نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

کابینت ممبران کرم

علاوه بر رنگ ها و ترکیب رنگ هایی که گفته شد، کابینت ممبران رنگ ها و نقش های بسیار مختلف و متنوعی میتونه داشته باشه. کابینت ممبران حدود 40 رنگ و ترکیب رنگی داره که دست شما برای انتخاب بهترین ترکیب رنگی رو کاملا باز میذاره. همچنین با توجه به فصل زیبای پاییز شما می توانید دکوراسیون های آشپزخانه با ترکیب رنگ های جذاب و خاص را نیز ببینید. ممنونیم که به ما توجه کردید. امیدواریم مطلب ترکیب رنگ های ممبران براتون مفید باشه. میتونین نظرات و سوالات خودتون رو در بخش کامنت های سایت با ما به اشتراک بذارین. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

مطالب پیشنهادی : ۶ نکته ساده و بسیار کاربردی برای انتخاب مبلمان منزل

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments