4.3 18

کابینت کلاسیک چیست؟ جدیدترین مدل آن کدام است؟

  19 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  9 آذر 1402
کابینت کلاسیک، مدل های کابینت کلاسیک که جلوه ی زیبایی به خانه ی شما می دهند.

کابینت کلاسیک همیشه یکی از کابینت های پرطرفدار بوده و مدلهای مختلف اون مثل کابینت کلاسیک ممبران و کابینت کلاسیک چوبی، بین مردم ازمحبوبیت و جذابیت خاصی برخورداره. تا حالا فکر کردین که کابینت کلاسیک چیه و چرا بهش میگن کلاسیک؟ یا مثلاً یک کابینت باید چه اِلمان هایی داشته باشه تا بهش بگیم کلاسیک؟ میونین در ادامه جواب این سؤالات رو بگیرین و در پایان هم چند مدل کابینت کلاسیک سفید و رنگ بندی های دیگر رو باهم ببینیم.

«کلاسیک» به طور کلی در مقابل «مدرن» به کار میره. این قضیه در مورد دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه هم صادقه. با اینکه این دو سبک از هنر، در تقابل باهم نیستن اما تفاوت هایی بنیادی باهم دارن و میشه اون هارو باهم مقایسه کرد. البته با وجود تفاوت هایی مشخص، گاهی در بعضی موارد نمیتونیم مرز مشخصی برای این دو نوع از کابینت قرار بدیم و کابینت مورد نظرمون ممکنه مشخصه های هر دو نوع رو داشته باشه.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت کلاسیک سفید

پیشینه ی سبک کلاسیک در هنر

قبل از اینکه بخوایم کابینت کلاسیک رو بررسی کنیم ابتدا ببینیم که سبک کلاسیک چیه و مبدأ و منشاء اون کجاست؟ سبک کلاسیک یک جنبش هنری مربوط به قرن هفدهم در اروپاست که منشاء اون به یونان و روم باستان میرسه. منشاء این لغت به معنی درجه اول بوده و برای نویسندگانی استفاده می شد که نوشته های آنان در کلاس درس تدریس میشده و به طور کلی اثر کلاسیک اثریه که اکثریت افراد اون رو قبول دارن و از اون به عنوان یک اثر نمونه یاد میکنن.

کابینت کلاسیک سفید

آثار کلاسیک در تمامی رشته های هنری از جمله دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه وجود داره و تداعی کننده ی احساسات نوستالژیک برای ماست. برای همین احساساته که خیلی از ما ترغیب میشیم تا از آثار کلاسیک استفاده کنیم.

طراحی دکوراسیون کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک چیست؟

کابینت کلاسیک، دنباله ی هنر طراحی داخلی کلاسیکه و بنابراین ویژگی اصلی هنر کلاسیک یعنی نوستالژی بودن رو با خودش به یدک میکشه. در آشپزخانه ی کلاسیک، کابینت ممبران کلاسیک و کابینت چوب کلاسیک دیده میشه. این دو متریال قابلیت ایجاد طرح و نقش های مختلف ساده و پیچیده رو روی خودشون دارن. طرح هایی که از مشخصه های دیگر این سبک از کابینت هاست.

کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک آشپزخانه عموماً دارای طرح های ساده نبوده و نقش و نگار های زیادی داره. برای مثال پاخورها و تاجهای پرنقش و یا درب های دارای معرق و منبت و درب هایی که سطح بالشی شکل و منحنی دارن از مشخصه های طرح های کلاسیک کابینته. این کابینت اجزایی مثل تاج داره که در کابینت های مدرن به چشم نمیخوره. همچنین سرستون های منبت کاری شده و قاب های زیبا از دیگر ویژگی های کابینت های کلاسیک است. بعلاوه باید اینو هم بگم که قیمت کابینت کلاسیک به دلیل نقش و نگارها و متریال سازنده، خیلی بالاست.

یکی از مواردی که در کابینت های کلاسیک آشپزخانه به چشم میخوره، وجود بوفه هایی با درب شیشه ای در این سبکه. در این بوفه ها که حالت ویترینی دارن، ظروف و وسایل دکوری کلاسیک قرار گرفته و نمایش داده می شن.

کابینت کلاسیک رنگ سفید

یکی دیگر از ویژگی های شاخص کابینت های کلاسیک اینه که اجزا به صورت قرینه هستن. کلاً طراحی آشپزخانه کلاسیک براساس قرینگی صورت میگیره و ما کمتر میتونیم جاهایی رو پیدا کنیم که قرینه نیستن.

همانطور که گفتیم، کابینت های کلاسیک عموماً از جنس چوب یا ممبران بوده یا دارای طرح چوب هستن. کابینت کلاسیک سفید دراین سبک از کابینت ها، خیلی پرکاربرده. علاوه بر رنگ سفید، رنگ های کرم، مرواریدی، قهوه ای، گردویی، خاکستری و به طور کلی رنگ های سنگین در کابینت های کلاسیک جدید پرکاربرده و معمولاً رنگ هایی مانند قرمز، زرد، نارنجی و این دسته از رنگ ها کمتر به کار میرن.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت رومی، نوستالژی باستانی کلاسیک

یکی از جذابترین مدل های کابینت کلاسیک، مدل کابینت رومی است که میتونه خونه شما رو به یک قصر با شکوه تبدیل کنه. برای دیدن مدل های کامل این نوع از کابینت کلاسیک، میتونید مطلب کابینت رومی رو مطالعه کنید.

 کابینت کلاسیک رومی

اینکه کابینت رومی دقیقا چه ویژگی مشخصه ای داره که بقیه انواع کابینت کلاسیک اون رو ندارن تعریف مشخص و دقیقی نداره. اما برخی معتقدن مشخص سبک طراحی کابینتی که با عنوان کابینت رومی در ایران مطرح شده، طراحی های ستون مانند در کابینت و یا حتی آشپزخانه است.

مدل های کابینت کلاسیک سفید

در اینجا باهم چند مدل کابینت کلاسیک سفید ممبران و چوب رو می بینیم و بررسی می کنیم. به این دلیل کابینت کلاسیک سفید رو جدا کردیم که این رنگ کاربرد زیادی در سبک کلاسیک داره و بیشتر از رنگ های دیگه استفاده میشه.

کابینت کلاسیک با سنگ کورین سیاه

یک کابینت کلاسیک سفید چشم نواز. یادتونه گفتم در کابینت کلاسیک از بوفه و ویترین استفاده میشه؟ میتونین نمونه ی اون رو در این مدل ببینین. این آشپزخانه با اینکه کابینت های سفیدی داره و رنگش شاد نیست اما رنگ بندی کلی فضا که شامل کابینت و کفپوش و ظروف و دکوراسیونه، شاده و نورپردازی خیلی خوبی داره. آشپزخانه ی این خانه مشکلی از جهت جا نداشته و کاملاً جادار و بزرگه. این مدل میتونه برای یک خونه ی ایرانی کاملاً مناسب باشه.

کابینت کلاسیک سیاه و سفید

یک مدل دلنشین و دوست داشتنی ممبران کلاسیک سفید. کف با طرح چوب به گرمی فضا کمک کرده و پنجره های بزرگ باعث نورگیر بودن آشپزخانه شده. البته درب ها و پاخور های این کابینت ها زیاد پر طرح و نقش نیستن و خیلی ساده هستن اما باز هم درب های اون از کابینت های مدرن دارای نقش و طرح بیشتری هستن.

کابینت کلاسیک طوسی سفید

یک مدل کلاسیک سرد. تلفیق کابینت سفید با دیوار های طوسی باعث انتقال حس سرما میشه. درب های شیشه ای و پنجره های بزرگ باعث نورگیر بودن آشپزخانه شده اما رنگ طوسی دیوار ها ممکنه باعث دلگیری اهالی خانه بشه. چراغ های بالای جزیره، صندلی های دور اون و گلدان روی جزیره کاملا کلاسیک بوده ولی مدل شیرآلات بیشتر حالت مدرن دارن. به نظر اگر در رنگ دیوارها مقداری بازنگری بشه میتونه یک مدل خیلی جذاب بشه.

کابینت کلاسیک ترکیب سفید قهوه ای

تلفیق رنگ سفید و قهوه ای در کابینت. ترکیبی پرکاربرد و چشم نواز که تکراری هم نمیشه. یک فضای جادار و کاربردی با ویترین که میتونه چینی ها و لوازم لوکس در اون قرار بگیره.

کابینت کلاسیک اورپایی

یک مدل کابینت کلاسیک سفید جذاب و چشم ربا. تاج بالای گاز که محل قرار گرفتن هوده، پاخور ها، بوفه ها و حتی طرح پرده تماماً کلاسیک بوده و نشون دهنده ی یک آشپزخانه ی کلاسیک کامله. حتی سبک لوستر بالای جزیره هم کلاسیک بوده و چشم رو جذب خودش میکنه. تلفیق رنگ قهوه ای و طرح چوب کفپوش و رنگ سفید کابینت ها هم بااینکه خیلی در خانه ها و مدل های مختلف پرکاربرده اما اصلاً و ابدا تکراری و کسل کننده نیست. میشه گفت نمونه ی کامل یک آشپزخانه ی کلاسیک.

کابینت کلاسیک مجلل و زیبا

یک مدل تماماً کلاسیک جذاب دیگه! مدلی باشکوه و مجلل که دارای قسمت های متعدده و خیال شما رو از جهت تأمین فضا راحت میکنه. طرح های بالای سینک، طرح درب ها، ستون های کنار جزیره، پاخور ها و تاج ها همگی نشون دهنده ی کلاسیک بودن فضاست. نورگیری عالی و تلفیق رنگ ماهرانه به زیبا شدن این مدل کمک کرده. مدلی دوست داشتنی و چشم نواز.

کابینت اروپایی کلاسیک سفید و قهوه ای

اگه بخوام کوتاه در مورد این مدل حرف بزنم، باید بگم ترکیب ماهرانه ی رنگ سفید و بقیه ی رنگ ها در کنار رعایت اصول کلاسیسم. اون پنجره های بزرگ و پرنوری فضا در دیده شدن این مدل بی تأثیر نیست. میتونیم بگیم چشم نواز و درخشان.

کابینت تلفیق کلاسیک و مدرن

اول از این مدل یک انتقاد کنیم! فضای کم نور باعث میشه که اگه یک طرح کلی مزیت داشته باشه اما اون مزیت ها به چشم نیاد و زیر این عیب پنهان بشه. این مدل تمام سفید نیست اما بخش اعظمی از اون سفیده و با وجود ترکیب رنگ و طرح جذاب و تلفیقی از کلاسیک و مدرن بودن، کم نوری فضا باعث شده این مزیت ها کمتر دیده بشه.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

سایر مدل های کابینت کلاسیک جدید

کابینت کلاسیک ترکیب رنگ سفید طوسی زیبا

در این مدل درب ها و پاخور های نسبتاً پر از نقش و نگار و چراغ های متفاوتی که بالای جزیره قرار دارن، جلب توجه میکنن. صندلی های کلاسیک با سبک کلی آشپزخانه هماهنگه و آشپزخانه از نظر نورپردازی نسبتاً قویه. تنها مشکل این آشپزخانه که مشکلی ساختاریه، پنجره ی کوچیک اونه که ممکنه کمی فضا رو دلگیر کنه. البته رنگ بندی این آشپزخانه هم این ریسک رو بیشتر میکنه که فضا به سمت دلگیر شدن حرکت کنه.

کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک چوبی پرنقش و نگار که حتی اگه به کارهای کلاسیک علاقمند نباشین، قابلیت جذب شما رو داره. کابینت های چوبی همیشه گزینه های خوبی برای اجرا در آشپزخانه هستن. استحکام خوبی دارن و هیچوقت هم تکراری نمیشن. اما مسأله در کابینت های چوب اینه که خیلی از کابینت های دیگه گرون تر هستن و هرکسی نمیتونه کابینت های آشپزخانه خودش رو چوب کار کنه! مخصوصاً اگه آشپزخانه ی شما مانند مدل آشپزخانه ی بالا بزرگ باشه و نیاز به متراژ زیاد کابینت و جزیره داشته باشه! اگه از نظر مالی مسأله ای ندارید حتماً روی کابینت چوبی به عنوان یک گزینه ی خیلی جذاب فکر کنین.

کابینت کلاسیک طوسی طلایی

شلف طلایی که در کنار پنجره وجود داره بیشتر در مدل های مدرن بکار میره و کمتر در نمونه های کلاسیک دیده میشه. میشه گفت اون قفسه های شیشه ای که در بالای آشپزخانه قرار دارن نمونه ای از کلاسیک بودن آشپزخانه و این شلف های کنار پنجره نمونه ای مدرن بودن فضا هستن. ترکیب طلایی و طوسی و سفید خیلی در کنار هم نشسته و زیبا به نظر میاد. یراق آلات و دستگیره های لاکچری طلایی باعث انتقال حس لوکس بودن میشه. میشه گفت این مدل ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیکه. درضمن چندین نمونه کابینت کلاسیک سفید و طلایی را می‌توانید در مطلب کابینت لوکس سفید و طلایی ببینید.

کابینت چوبی کلاسیک زیبا و پرکار

یک مدل کابینت کاملاً کلاسیک چوبی دیگه با کلی کنده کاری و نقش و نگار. اینجا چون کابینت ها قهوه ای سوخته هستن، کفپوش قهوه ای خیلی روشن کار شده تا فضا کسل و خسته کننده نشه. البته طرح چوب به صورتیه که کمتر مارو دل زده میکنه یا برامون تکراری میشه اما به هرحال این اقدامات مثل انتخاب رنگ مناسب و متفاوت بین کفپوش و کابینت میتونه جلوه ی خوبی به آشپزخانه بده.

در تصاویر زیر هم یک نمونه اجرای کابینت کلاسیک رو توسط یک از کابینت سازان خوب عضو مجموعه کابینت سازان سلام ساختمان می بینیم.

کابینت کلاسیک ممبران

کابینت کلاسیک طرح چوب

کابینت چوبی کلاسیک طوسی سفید

توی کابینت کلاسیک از رنگ مشکی و یا طوسی تیره خیلی کم استفاده میشه و غالب مدل ها به رنگ سفید یا قهوه ای هستش. اما اینجا می بینین که رنگ کابینت ها طوسی تیره ست و  تمامی المان های یک کابینت کلاسیک رو داره. البته این طرح ها در ایران کمتر طرفدار دارن و خانوم های ایرانی از این رنگ ها به دلیل دلگیر بودن، کمتر استفاده میکنن. حالا هرچقدر هم که لاکچری باشه.

کابینت کلاسیک کرم قهوه ای

لاکچری و گرم! به نظر این دو کلمه میتونه توصیف مناسبی برای این مدل باشه.

معرفی کابینت ساز

کابینت کلاسیک لاکچری طوسی طلایی

تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک. شیر آلات و شلف تماماً مدرن بوده و طرح کابینت کلاسیکه. طرح آجری پشت هم حالتی نوستالژیک داره اما به همون دلیلی که در مدل قبلی گفتم، زیاد در بین خانم های ایرانی محبوب نیست و طرفدار نداره.

طرح کابینت کلاسیک طوسی

ترکیب رنگ قشنگی شده. فضای آشپزخانه در اینجا بزرگ و جاداره و خیال شمارو از جهت جادادن وسایل در کابینت ها و قفسه ها راحت میکنه. تاج و بوفه و ستون های کنار جزیره و کنده کاری و طرح و نقش روی کابینت ها بعلاوه ی کفپوش چوبی، همگی حس نوستالژیک رو در شما بیشتر میکنه. یادتونه که این مشخصه ی یک طرح کلاسیک بود.

آشپزخانه ترکیب کلاسیک و مدرن سفید طوسی

غرق در نور. شاید توصیف خوبی برای این آشپزخانه باشه. آشپزخانه ای کلاسیک با رگه هایی از مدرنیته. البته ظاهراً علاوه بر آشپزخانه، سایربخش های خانه هم حالت کلاسیک با رگه های مدرن داره. اینو میشه از صندلی های وسط سالن متوجه شد. تنها مشکلش رنگ بندی دلگیر این مدله که ممکنه اونو کم طرفدار کنه.

کابینت کلاسیک با جزیره چوبی

آشپزخانه ی در دار با جزیره و طرح تماماً چوب. در اینجا هم تمامی المان های کلاسیک شدن یک آشپزخانه وجود داره. البته شاید بهتر بود که روی جزیره از سنگ با رنگ روشن تری استفاده میشد. یراق آلات با رنگ برنزی و سبک کلاسیک که در این مدل میبینین میتونه خیلی به فضا برای کلاسیک بودن کمک کنه. این آشپزخانه یک مزیت دیگه هم که نسبت به سایر آشپزخانه ها داره اینه که درب داره و میتونه حریم خصوصی آشپزخانه رو حفظ کنه.

اگه به مطالب تکمیلی تر نیاز دارین میتونین به مقاله مزایا و معایب کابینت کلاسیک مراجعه کنین.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
18 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا
علیرضا
24 آذر 1401 09:41

این سبک واقعا خاصه و همیشه هم خاص میمونه.
یک سوال: ارزون ترین متریال برای سبک کلاسیک کدوم متریال هستش؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:16
پاسخ به  علیرضا

با سلام
ممبران

الی
الی
16 آذر 1401 10:00

سلام من آشپزخونم کوچیکه حدودا 8 متره به نظرتون کابینت کلاسیک استفاده کنم خوب میشه یا نه؟

ani&ati
ani&ati
13 خرداد 1399 00:26

سلام تو رو خدا راهنماییم کنید میدونم در مورد هر دو نوع مدل هایگلاس و ممبران توضیحاتشو گذاشتید ولی شما لطف کنید من رو راهنمایی کنید هایگلاس بزنم یا ممبران موندم بخدا خواستم هیگلاس بزنیم واس اشپزخانه ولی میگن اونو نزن شما کدوم رو انتخاب میکنید لطفا بازم میگم نگید بستگی ب سلیقه من یا معایب کابینت شما کمک کنید یکی رو برایم انتخاب کنید وسفید دوست دارم ولی ترکیب سفید رو نمیدونم با مدوم رنگ بزنیم ک از مد هم نیووفته

salamsakhteman
salamsakhteman
18 خرداد 1399 09:27
پاسخ به  ani&ati

سلام
بهتره در سایت ثبت نام کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۴۴۷۲
تماس بگیرین و داخلی 1 رو بگیرید.
همکاران کامل توضیح میدن و به راحتی میتونید تصمیم بگیرید.

فرناز احتشام
فرناز احتشام
31 مرداد 1398 08:26

از توضیحات جامعتون ممنونم. من یک طرح از این نوع کابینت رو انتخاب کردم. مراحل سفارش و اجرا رو میفرمایید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
31 مرداد 1398 08:58

سلام
شما در ابتدا باید شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بیرند و کابینت ساز خدمتتون معرفی کنند.
https://bit.ly/2I4kpP8

ثریا دهقان
ثریا دهقان
21 آبان 1397 12:22

چرا تو ایران کابینت های کلاسیک بیشتر ممبرانه اما من عکسهای خارجی رو نگاه میکنم بیشتر چوب هست کابینت هاشون دلیل خاصی داره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
22 آبان 1397 10:22
پاسخ به  ثریا دهقان

در ایران هم کابینت های کلاسیک زیادی هستن که چوب یا روکش چوب هستند و رنگ آمیزی میشند و حس و حال طبیعی تری به آشپزخونه میدند.

کابینت هایی با پوشش روکش چوب و چوب طبیعی همراه با رنگ پلی استر یا پلی یورتان از زیباترین کارهاست ولی کمی گروونه.

شهرام دیدبانی
شهرام دیدبانی
07 آبان 1397 09:59

کابینت هایگلاس بهتره یا ممبران؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 آبان 1397 10:03

در رابطه با تصمیم گیری نوع کابینت حتما باید بنا بر سلیقه و نظر مشتری باشد .
کابینت هایگلاس و ممبران کاملا متفاوت هستند (کابینت ممبران کلاسیک میباشد و هایگلاس مدرن است ) و هرکدام از این دو نوع کابینت معایب و مزایای مختلفی دارند که بهتر است مراجعه کنید به مقاله هایگلاس چیست؟ و ناگفته های ممبران تا بتوانید تصمیم قطعی تری بگیرید.

bahrami
bahrami
07 آبان 1397 09:38

قیمت کابینت هر متر طول چند تومنه؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 آبان 1397 09:43
پاسخ به  bahrami

در حال حاضر قیمت روز بازار در رابطه با کابینت های مختلف متفاوت است که اگر نیاز دارید میتونید لینک قیمت ها رو بازدید کنید ولی قیمت تمام شده کار با توجه به فضاهایی از جمله فضای پکیج،دکور،کمد ایستاده ،فضای یخچال و… به دلیل محاسبات متفاوتی که توسط کابینت ساز انجام میشود کمی فرق داره و فک میکنیم برای شما مهم باشه که کابینت ساز در نهایت چه مبلغی را از شما دریافت میکنند پس مطلوبست تا کابینت ساز فضای شمارا بازدید کند اندازه های دقیق را محاسبه کند و درنهایت قیمت تمام شده کار را خدمتتان اعلام کند
مقاله قیمت کابینت

ثریا
ثریا
21 مهر 1397 13:15

سلام این کابینت ممبران چرا میگید جالب نیست ایا ما خودمونم میتونیم تشخیص بدیم که این کابینتی که الان واسمون کار کردن خوبه یا نه؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 مهر 1397 08:56
پاسخ به  ثریا

ما هیچ وقت نگفتیم که ممبران خوب نیست اتفاقا کابینت وکیوم هم زیباست و هم پرطرفدار، اگر موقع تولید کیفیت های لازم رعایت نشه مثلا انتخاب پی وی سی روکش و یا چسب مورد استفاده و وکیوم و سایر مراحل تولید به خوبی اجرا نشه باعث میشه که کابینت ممبران شما کاملا بی کیفیت باشه خیلی شکننده و خیلی سریع در برابر رطوبت واکنش نشون بده و اینطوری میشه نتیجه گیری کرد که اگر شما یک ام دی اف کیفیت پایین استفاده کنید بهتر از ممبرانه. پس کیفیت تولید بسیار موثره اما اگر با کیفیت عالی تمام مراحل انجام بشه یک کابینت زیبا و ایده آل رو در آشپزخانه کلاسیک تجربه میکنید. برای آشنایی با این کابینت میتونید مقالات مرتبطی که در سایت گذاشتیمو مطالعه کنید که لینکش رو در ادامه خدمتتون میگذارم.
تشخیص اینکه کابینت ممبران کیفیتش خوبه یا نه خیلی راحت نیست سعی کنید اگر این کابینت مد نظرتونه حتما با افرادی کار کنید که در شهرتون برند هستند.
ناگفته های ساخت ممبران
معایب کابینت ممبران

رها
رها
16 مهر 1397 12:33

سلام وقتتون بخیر خیلی عذر میخوام این طرح هایی که ایجا گذاشتید همه با چوبن؟ میشه اینا رو با ممبران هم اجرا کرد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 مهر 1397 18:13
پاسخ به  رها

به طور کلی تموم طرح کابینت هایی که با چوب اجرا میشه با ممبران هم قابل اجراست فقط اگه مقاله معایب کابینت ممبران رو مطالعه کنین متوجه میشید که طرحهایی منبت خیلی رویز با ممبران اجرا نشه بهتره

علیرضا سعیدی
علیرضا سعیدی
09 مهر 1397 08:41

جالب بود میشه لطف کنید عکس از کابینت سازهای خودتون بزارید اینا همش خارجیه