شرایط و قوانین سایت سایت سلام ساختمان نسخه 1- 6-6-1401

استفاده مشتریان و متخصصان از سایت و اپلیکیشین سلام ساختمان و خدمات آن، به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات حاضر است. با توجه به شرایط جدید،  احتمال دارد قوانین و مقررات در هر زمان ویرایش شود و پس از انجام اصلاحات، مقررات جدید به رویت مشتریان و متخصصان و تأیید مجدد ایشان الزامیست.

1- اصطلاحات:

تعاریف اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است:

1-1 مشتری: افرادی که در سایت سلام ساختمان اعلام نیاز به خدمات دکوراسیون داخلی کرده‌اند.

1-2 متخصص: افرادی که در اپلیکیشن و سایت سلام ساختمان برای اجرای خدمات اعلام آمادگی کرده‌اند.

1-3 حساب کاربری: حسابی است که متخصص برای استفاده از سرویس سلام ساختمان در سایت و اپلیکیشن سلام ساختمان ایجاد کرده‌اند.

1-4 اعتبار: مبلغی است که متخصصان در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس سلام ساختمان دارند.

1-5 اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران مشتری و متخصص در اختیار سلام ساختمان قرار داده می‌شود مانند شماره تماس، اقامتگاه، پست الکترونیکی و غیره.

1-6 سلام ساختمان: سایت، اپلیکیشن و دیگر کانال‌های مرتبط با شرکت سامانه لاوان ماندگار ساختمان که مسئولیت واسطه‌گری میان مشتری و متخصص را دارد.

2- قوانین عمومی:

  1. ارسال هرگونه مطلبی که به حقوق دیگران تجاوز و هتک حرمت کند و ناقض حقوق شخصی یا اجتماعی و مطالب مبتذل و خلاف قوانین رایج ایران، ممنوع می‌باشد و پیگرد قانونی دارد.
  2. تمامی اطلاعات کاربران که در ‌سامانه های سلام ساختمان (سایت و اپلیکیشن) ثبت می­گردد محرمانه تلقی شده و سلام ساختمان کوشش خود را جهت حفظ اطلاعات محرمانه خواهد نمود. ثبت درخواست خدمات به منزله رضایت مشتری جهت اشتراک اطلاعات مربوطه با متخصص یا مشتری خواهد بود.
  3. هرگونه تهدید و اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب‌سایت، اپلیکیشن و کاربران آن،  ممنوع پیگرد قانونی خواهد داشت.
  4. در تمام فرایند اجرای خدمات، مسئولیت و جبران خسارت ناشی از هرگونه آسیب به اموال متخصص و مشتری بر عهده فرد خاطی بوده و سلام ساختمان هیچ گونه مسئولیتی را از این بابت نمی پذیرد.
  5. هرگونه سوء استفاده از اطلاعات مشتریان یا متخصصان مغایر با قوانین سلام ساختمان است و مسئولیت پیامدهای آن با فرد خاطی است.

3- تعهدات سلام ساختمان

  1. معرفی مشتری که ثبت درخواست دکوراسیون داخلی کرده است و به صورت بالقوه تقاضای اجرای کار دارد، به متخصص از طریق سامانه های سلام ساختمان (سایت و اپلیکیشن)
  2. شناسایی و اعتبارسنجی متخصص‌های منتخب و اخذ موافقتنامه همکاری با ایشان و گرفتن اسناد ضمانتی جهت اطمینان از حسن انجام کار متخصصین
  3. پیشنهاد متخصص‌های منتخب جهت ارائه خدمات به مشتریان.
  4. ارائه قرارداد اجرای خدمات دکوراسیون داخلی به مشتری و متخصص جهت جلوگیری از اختلافات فی­مابین  و تلاش برای تسهیل ارتباط دو طرف در فرایند اجرای کار
  5. 5.       سلام ساختمان متعهد است تا زمانی که متخصص تمامی تعهدات خود را عملی می‌نماید، شرایط حضور و فعالیت ایشان را در سلام ساختمان فراهم نموده و دسترسی به مشتریان بالقوه را برای متخصص تسهیل نماید.
  6. سلام ساختمان متعهد است که دو روش قرارداد اجرای پروژه بین مشتری و متخصص را در  اختیار هر دو  طرف قرار دهد: روش نخست پشتیبانی پروژه را به صورت آنلاین و بدون نظارت حضوری را دربردارد و در روش دوم، پشتییانی آنلاین همراه با نظارت حضوری توسط نماینده سلام ساختمان خواهد بود که جزئیات آن در شیوه‌نامه اجرایی متخصص با سلام ساختمان آمده است.

4-تعهدات مشتریان

  1. تنها افراد بالای ۱۸ سال و واجد اهلیت قانونی، می‌توانند اقدام به ثبت درخواست خدمت کنند.
  2. مشتری می‌پذیرد که سلام ساختمان می تواند یک یا بخشی از یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند
  3. مشتری مجاز است پس از ارسال درخواست خدمت، صرفاً پیش از آغاز عزیمت متخصص به محل کار، خدمت را لغو نماید و پس از ثبت درخواست قطعی، درصورت عدم تمایل به اجرا باید سریعاً به متخصص اطلاع دهد و درصورت عدم اطلاع مناسب، هزینه بازدید را به متخصص بپردازد.
  4. هرگونه درخواست خدمت از متخصص، بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا نماینده قانونی ایشان) امکانپذیر نمی­باشد. در صورت عدم رعایت این شرط، همۀ مسئولیت‌های ناشی از این امر برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و سلام ساختمان هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد
  5. 5.       مشتری متعهد است تمام ملاحظات لازم برای بررسی حساب کاربری اطلاعات متخصص و سوابق او را مدنظر داشته باشد و با رعایت قوانین جاری کشور ایران و صرفاً پس از عقد قرارداد رسمی تایید شده توسط سلام ساختمان، نسبت به اجرای کار اقدام کند.
  6. مشتری درصورت پذیرش قرارداد همراه با ضمانت، موظف است ضمن پرداخت حق الزحمه مشخص شده، قرارداد کارشناسی با سلام ساختمان را امضا کرده و شرایط آن را پذیرفته و اجرایی نماید. بدیهی است پیامدهای هرگونه عدم همکاری مشتری با سلام ساختمان در زمینه نظارت بر اجرای کار، به  عهده خود مشتری خواهد بود.
  7. 7.       تمام مراحل اجرا و تحویل کار، پرداخت حق الزحمه و تسویه حساب به عهده مشتری است. بدیهی است سلام ساختمان در قراردادهای همراه با نظارت، منطبق با شرایط مندرج در قرارداد کارشناسی، در مسیر اجرا و تحویل کار مداخله خواهد کرد، اما  در نهایت حل هرگونه اختلاف مالی و فنی بین مشتری و متخصص، به عهده طرفین است و می تواند از طریق مراجع قانونی پیگیری شود و سلام ساختمان در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.

5- تعهدات متخصصان

  1. متخصص متعهد می گردد به موافقتنامه امضا شده و شیوه نامه اجرایی فی‌مابین شرکت سلام ساختمان و خود پایبند باشد و شرکت می‌تواند در صورت عدم رعایت هرکدام از بندهای این موافقتنامه، با متخصص قطع ارتباط و حساب کاربری را مسدود کند.
  2. متخصص می‌پذیرد در تکمیل اطلاعات شخصى از جمله حساب کاربرى، ارائه خدمات و پاسخگویی به نظرات، نهایت دقت و شفافیت را مبذول داشته و از درج موارد غیر مجاز خوددارى نماید. مسئولیت هرگونه خطایی در این زمینه به عهده متخصص است.
  3. مسئولیت ارتباط با مشتری و تحویل کار و دریافت حق الزحمه قرارداد بین مشتری و متخصص به عهده متخصص است، در صورت اختلاف فی مابین مشتری و متخصص، امکان پیگیری از مراجع قضایی برای طرفین وجود دارد و سلام ساختمان در این زمینه جز تسهیل ارتباط و تلاش برای رفع مشکلات مسئولیتی ندارد.
  4. متخصص متعهد می شود تمام تلاش خود را برای عمل به توصیه های بخش مشاوره کسب و کار سلام ساختمان به کار بندد و درصورت عدم توجه به این توصیه‌ها و تایید کوتاهی توسط بخش نظارت، سلام ساختمان می‌تواند در زمینه ادامه همکاری با متخصص تجدید نظر کند
  5. عضویت در سلام ساختمان و ارائه خدمات به منزله رضایت متخصص جهت اعلام اطلاعات و حساب کاربری شخصى متخصص با مشتریان مرتبط خواهد بود. 
  6. متخصصانی که بیش از دو اخطار گزارش شده از مشتریان دریافت کنند، پس از بررسی و تایید توسط تیم نظارت سلام ساختمان، حساب کاربری آنها مسدود می‌شود و مطابق با شیوه‌نامه اجرایی فرایند خاتمه همکاری با آنها انجام شده و اسناد ضمانتی ایشان استفاده خواهد شد.
  7. رعایت عرف جامعه، شئونات مشتری و پای‌بندی به قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران در تمام مراحل ارتباط با مشتری، بازدید از کار، انعقاد قرارداد و تحویل کار به عهده متخصص است.