4.3 24

برآورد قیمت کابینت چوبی در بهار 1403 و روش پیشگیری از ضرر!!

  26 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  26 اسفند 1402
قیمت کابینت چوبی، قیمت روز و روش پیشگیری از ضرر!!

کابینت چوبی بیشتر برای سبک کابینت کلاسیک استفاده می‌شود. در مورد قیمت کابینت چوبی اول باید بدانید چه نوع کابینت چوبی مدنظر است؛ همان‌طور که در مطلب انواع کابینت آشپزخانه اشاره شد، در بازار، هم کابینت تمام چوب وجود دارد و هم کابینت با روکش چوب (و مغزی ام دی اف). طبیعتاً قیمت کابینت‌‌های تمام چوب خیلی گران‌تر هستند، چون اصولاً چوب متریال ارزانی نیست.

در این مطلب، ابتدا قیمت کابینت چوبی را ارائه می‌دهیم، بعد می‌رویم سراغ عوامل موثر بر تعیین قیمت کابینت چوبی و در نهایت روش درست قیمت گیری این کابینت را به شما می‌گوییم. همچنین در انتهای مقاله می‌توانید تعدادی از نمونه‌کارهای کابینت چوبی و کابینت روکش چوب که توسط متخصصین سلام ساختمان اجرا شده‌اند را ملاحظه کنید. لازم به ذکر است که سلام ساختمان برای اجرای کابینت چوبی، روکش چوب و انواع دیگر کابینت، متخصص مطمئن در شهر شما را معرفی می‌کند و برای شما ضمانت قیمت هم در نظر گرفته‌ تا با خیال راحت کابینت آشپزخانه خودتان را سفارش دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و انتخاب کابینت‌ساز شهرتان کافی است اینجا کلیک کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

 

قیمت کابینت چوبی

قیمت کابینت چوبی پیش از سال 1403 چقدر است؟

می دانید که برآورد قیمت نهایی کابینت، جزئیات زیادتری دارد که در مطلب محاسبه قیمت کابینت بیان شد؛ اما به‌طور حدودی اگر بخواهید بازه قیمت کابینت چوبی را به ازای هر متر طول (توجه کنید هر «متر طول»، یعنی فاصله‌ای که کابینت روی زمین قرار دارد، و نه متر مربع) بدانید، به این‌صورت می‌باشد:

جدول زیر بر اساس نرخ قیمت کابینت سازهای سلام ساختمان در سراسر ایران تهیه شده است.

جدول قیمت کابینت چوبی
آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
نوع کابینتحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)
کابینت چوبی ( کابینت تمام چوب)

برآورد قیمت کابینت چوبی در بهار 1403

در برآورد قیمت کابینت، دو عامل نرخ تورم و قیمت دلار تاثیر گذار هستند. به طور کلی هزینه کابینت چوبی شامل 60 درصد هزینه متریال و 40 درصد هزینه دستمزد و اجرا است. تغییر قیمت دلار می‌تواند هزینه متریال کابینت را افزایش دهد و افزایش نرخ تورم هم، دستمزدهای ساخت کابینت را زیاد می‌کند. بنابراین، در ادامه برآورد قیمت کابینت چوبی در سال 1403 را برای سه سناریوی زیر در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • افزایش قیمت خوش بینانه متریال و دستمزد (کمترین افزایش قیمت)
  • افزایش قیمت واقع بینانه متریال و دستمزد (افزایش قیمت متوسط)
  • افزایش قیمت بدبینانه متریال و دستمزد (بیشترین افزایش قیمت)

در نهایت، جدول برآورد قیمت کابینت چوبی در اواخر بهار 1403 را براساس نرخ تورم اعلامی توسط مرکز ملی آمار و پیش بینی افزایش نرخ دلار در سال جدید، برای شما آورده‌ایم:

متریال کابینتسناریو افزایش قیمتبرآورد حداقل قیمت کابینت چوبیبرآورد حداکثر قیمت کابینت چوبیتوضیحات
قیمت کابینت چوبی-روکشخوش بینانه11,300,00017,800,000بستگی زیاد به طرح و رنگ دارد
واقع بینانه11,900,00018,900,000
بد بینانه13,100,00020,700,000
قیمت کابینت تمام چوبیخوش بینانه19,000,00029,000,000بستگی به نوع و میزان مصرف چوب و رنگ دارد
واقع بینانه20,000,00031,000,000
بد بینانه22,000,00034,500,000

در نظر داشته باشید که این اعداد فقط یک راهنما و دید کلی به شما ارائه می‌کنند. روش درست قیمت‌گیری کابینت چوبی چیز دیگری است که در قسمت‌های بعدی به شما می‌گوییم. اما قبل از آن برویم سراغ عوامل موثر بر تعیین قیمت کابینت‌های چوبی.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

چه پارامترهایی بر قیمت کابینت چوبی اثر دارند؟

قیمت کابینت تمام چوب بر اساس عوامل مختلفی تغییر می‌کند که مهم‌ترین این عوامل عبارت‌اند از:

  1. سبک طراحی
  2. جنس روکش رنگی
  3. جنس چوب بدنه
  4. نوع یراق آلات

در این قسمت به بررسی دقیق هر یک از عوامل بالا می‌پردازیم.

1- سبک طراحی کابینت چوبی

سبک طراحی کابینت چوب (شامل کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن) بر قیمت کابینت تاثیر زیادی دارد. کابینت‌های چوبی کلاسیک که دارای ظاهری سلطنتی هستند، به دلیل ظریف کاری‌های زیادی که دارند، قیمت بالاتری نسبت به کابینت‌های چوبی مدرن یا کابینت تمام چوب نئوکلاسیک که ساده‌تر هستند، دارند.

2- جنس روکش رنگی کابینت تمام چوب

کابینت‌های چوبی اغلب دارای یک لایه روکش از جنس رنگ روی خود هستند تا دچار خراشیدگی و آسیب نشوند و همچنین زیباتر دیده شوند. کیفیت این پوشش رنگی نیز بر قیمت نهایی کابینت تمام چوب تاثیر زیادی دارد. رنگ‌هایی با کیفیت بالا، قیمت بالاتری دارند.

3- جنس چوب بدنه کابینت چوبی

این‌که برای بدنه کابینت چوبی از چوب طبیعی چه نوع درختانی استفاده شود، تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی کابینت دارد. برخی چوب‌های طبیعی وارداتی، اغلب قیمت بالاتری دارند. همچنین کابینت چوبی روکش چوب، بدنه‌ای از جنس ام دی اف دارد و تنها روکش آن از جنس چوب طبیعی است که این موضوع باعث می‌شود قیمت کابینت روکش چوب خیلی ارزان‌تر از کابینت تمام چوب باشد.

4- نوع یراق آلات کابینت چوبی

نوع و کیفیت یراق آلاتی مانند لولاها، دستگیره‌ها و … نیز تأثیر قابل توجهی بر قیمت کابینت چوبی دارد. هر چه از یراق آلات با کیفیت‌تری استفاده کنید، قیمت کابینت چوبی شما گران‌تر تمام می‌شود.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

روش قیمت‌گیری دقیق و درست کابینت تمام چوب چگونه است؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، قیمت‌های متری که برای کابینت چوبی در جدول بالا ارائه دادیم دقیق نیستند و فقط شما را با حدودی از قیمت‌های رایج در بازار آشنا می‌کنند. روش درست و دقیق قیمت‌گیری کابینت چوبی به‌صورت دیگری است که در اینجا به شما می‌گوییم:

برای قیمت‌گیری نهایی و دقیق کابینت چوبی، شما باید با کابینت‌سازهای مختلف و مورد اطمینان مشورت کنید و از آن‌ها بخواهید حضوری به منزل شما بیایند. حالا بعد از اندازه‌گیری متراژ آشپزخانه و فضای کابینت‌ها، از کابینت ساز بخواهید که طبق طرح کابینت پیشنهادی شما، قیمت دقیق را به شما اعلام کنند تا شما اقتصادی‌ترین قیمت تمام شده را برای طرح و جنس کابینت چوبی که علاقه دارید به‌دست آورید. در نهایت با همان قیمت نهایی که کابینت ساز اعلام می‌کند، با این فرد قرار داد ببندید.

با این روش قیمت‌گیری دیگر در انتهای کار غافلگیر نمی‌شوید و از همان ابتدا، از قیمت تمام شده کابینت دلخواه خودتان خبر دارید. این دقیقا همان روشی است که در سلام ساختمان برای سفارش کابینت از آن استفاده می‌شود. «سلام ساختمان» بزرگترین بازار آنلاین برای ساخت کابینت و کمد دیواری است که از طریق پر کردن لینک ثبت درخواست، به شما بهترین کابینت‌ساز شهرتان را معرفی می‌کند.

نمونه کارهای اجرا شده توسط متخصصین سلام ساختمان…

کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب

کابینت چوبی

کابینت جزیره چوبی

کابینت روکش چوب سفید آبی

کابینت چوبی

کابینت روکش چوب سفید

سخن آخر…

اگر دنبال قیمت کابینت چوبی هستید، حتما از نکات قیمتی مهمی که در این مقاله به شما گفتیم کمک بگیرید تا خدایی نکرده دچار ضرر و زیان نشوید. در ضمن برای پیدا کردن قیمت دقیق کابینت تمام چوب دلخواه خودتان و مشورت در مورد سوالاتی که در این زمینه دارید، می‌توانید از پشتیبان‌های سلام ساختمان هم رایگان کمک بگیرید. سایر سوالات خودتان را هم، همینجا و در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید. ممنونیم که ما را در این مطلب همراهی کردید.

سوالات متداول

 

  • قیمت کابینت تمام چوب به چه عواملی بستگی دارد؟
سبک طراحی (کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن)، جنس روکش رنگی، جنس چوب طبیعی بدنه کابینت (راش، گردو، بلوط و …) و نوع یراق آلات از عوامل موثر در قیمت کابینت چوبی هستند.
  • چرا نباید قیمت کابینت چوبی را متری بگیریم؟ چرا قیمت متری گمراه کننده است؟

 از کابینت‌ساز بخواهید قیمت نهایی و تمام شده کابینت چوبی را اعلام کند، نه قیمت متری! چون جزئیات زیادی در مورد نحوه محاسبه قیمت کابینت چوبی وجود دارد. در نتیجه کابینت‌سازهای مختلف را بر اساس قیمت تمام شده‌ای که اعلام کرده‌اند با هم مقایسه کنید. برای آشنایی بیشتر با روش قیمت‌گیری، کلیک کنید.

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
24 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ماجد
ماجد
01 آبان 1401 15:21

سلام
متراژ 6×5 آشپزخانه
با طرح جزیره
به دنبال دوام و زیبایی هستم
پیشنهاد شما چیست ؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 آبان 1401 10:24
پاسخ به  ماجد

با سلام
اگه انتخابتون کلاسیک باشه و امکان اجرای رنگ کاری در محل رو داشته باشین (واحد تخلیه باشه)، کابینت کلاسیک بارنگ پلی اورتان پیشنهاد میشه.
اگه مدرن بخواهید هم پیشنهاد هایگلاس های AGT. مات و براق بنا به سلیقه تون. یا ترکیب هایگلاس و قوق برجسته های باکیفیت.

ناهید
ناهید
12 دی 1400 14:06

سلام.برای خوزستان فقط بخوامدرب چوبی بزنم و بدنه ام دی اف خوبه قشنگ میشه

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 دی 1400 10:12
پاسخ به  ناهید

سلام
بله این ایده خوبی هست در مجموع ولی بهتره شمارتون بدین تا همکاران پشتیبانی به صورت تلفنی راهنماییتون کنند.

امیری
امیری
05 فروردین 1401 18:33
پاسخ به  ناهید

توی خوزستان همین و می‌پسندند.

سید جلیل سیدپور
سید جلیل سیدپور
07 بهمن 1399 08:13

سلام من میخوام کابینت نئوکلاسیک بزنم توروخدا راهنماییم کنید با چه چوبی بزنم که ارزون بیفته به پام چون باید پول رنگم بدم راهنماییم کنید درضمن من در شمال زندگی میکنم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
15 بهمن 1399 17:33

با سلام
اگه واقعا چوب می خواهید بزنید که پیشنهاد ما ارزانترین چوب روسی است.
بعد راش
بعد مَلَچ
‌ولی خیلی گرونه همه شون.
اگه منظورتون از چوب، ام دی افه.. پیشنهاد میکنم بهترین ام دی اف رو بزنین چون اختلاف قیمت آنچنانی نداره در برابر هزینه ای که در کل دارید انجام میدید.

برند پاکچوب

امیری
امیری
05 فروردین 1401 18:34

پاکچوب الکی اسم در کرده.با کوچیکترین آبی باد میکنه.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
10 فروردین 1401 08:37
پاسخ به  امیری

با سلام
برند پاکچوب به گواهی بیشتر متخصصین و استفاده کنندگان جزو بهترین برندهای ورق ایرانی هست که روکش ها رو وارد می کنند و داخل ایران مونتاژ میشه.
این مورد که گفتین درمورد همه ورق های ام دی اف اگر آب بخورند مصداق داره و ایراد این برند نیست.

سعید
سعید
06 آبان 1399 23:57

با سلام اگر در کابینت کلاسیک بدنه ها رو از جنس نوپان ملامینه کار بشه و دربها از جنس ام ای اف روکشی باشه متری چند حساب میشه .

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 آبان 1399 08:56
پاسخ به  سعید

با سلام
قیمت ها ی حدودی داخل سایت مشخص شده، جهت دریافت قیمت قطعی نیاز به بازدید کارشناس و طراحی میباشید. در صورت نیاز می توانید در قسمت درخواست کابینت ساز شماره خود ر اثبت کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
و نیاز به توضیح است که برای طرح کلاسیک قیمت آن بستگی شدید به طرح مورد نظر و ابعاد مشخص شده دارد. مثلاً ستون ها، تاج ها و منبت کاری ها در قیمت نهایی تأثیر دارند.
و توصیه اکید می کنیم که قیمت متری را ملاک کار قرار ندهید و بعد از بازدید کارشناس و اعلام قیمت قطعی، شما قیمت ها ر ا مقایسه بفرمایید.

Mehdi
Mehdi
07 خرداد 1399 19:31

هزینه رنگ روکش چوب بامشتری است یا کارفرما

معصومه خالقی
معصومه خالقی
21 اردیبهشت 1399 16:37

سلام من برای تعویض کابینت ویلا سئوال داشتم
۱-روکش چوب جواب میده قیمت چنده
کابینت تما جوب چنده ایا شما طراح ومجری هم هستید یا فقط قیمت میدید

salamsakhteman
salamsakhteman
24 اردیبهشت 1399 09:04

با سلام
کابینت روکش چوب و تمام چوب کابینت‌های نسبتاً گرانی هستند ولی بستگی بنظر کارفرما قابلیت اجرای کلاسیک یا مدرن رو دارند.
لینک قیمت‌های کل کابینت‌ها رو در زیر براتون ارسال میشه ولی در جوابتون برای اجرا عرض کنم اگر درخواست بدین همکارام با شما صحبت میکنند و بهترین مجری که بدرد کارتون میخوره رو بشما معرفی میکنند. خیالتون راحت چون درصد رضایت از معرفی کابیت ساز در سایت بیشتر از ۹۸ درصد هست.
https://bit.ly/3fIMQ6t

شهابی
شهابی
17 خرداد 1398 11:52

قیمت های متر طولی که زدید، به ریاله یا تومن؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
17 خرداد 1398 17:52
پاسخ به  شهابی

سلام
قیمت ها به تومان هست.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
17 دی 1397 14:21

قیمت هایی که داخل سایت گذاشتید، کمی بالا هستن
من کسی رو پیدا کردم که روکش چوب 1 و 400 برام بزنه.
الان قیمت های شما رو دیدم تعجب کردم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 دی 1397 16:13

ما از همینجا قول میدیم که با این رقم 1,400,000 تومان، کسی نمی تونه براتون روکش چوب بزنه. ازشون بپرسید این 1,400,000 که می فرمایند متری حساب نکنند. ما چندین بار تو مقاله های مختلف نوشتیم متری قیمت نگیرید. با متر طول کراتون راه نمیافته. برای اینکه ببینیم دوستمون با قیمتی که گفتند کار رو اجرا خواهند کرد یا نه، طراحیتون را تکمیل کنید، ستون ها را انتخاب کنید. برای کار کلاسیک ریزه کاری ها را در نظر بگیرید. بعد بهشون بگید کار تکمیل شده با رنگ و روکش چوب درجه 1 که باعث تغییر رنگ رویه نشود، کلاً براتون چند حساب می کنند. بعد بر طول کابینتتون تقسیم کنید، می بینید که بیشتر از 2 میلیون تومان براتون تمام خواهد شد.

نویدی
نویدی
12 دی 1397 19:40

سلام
کابینت کلاسیک فقط با چوب کار میشه؟
ما نمیتونیم یک مدل کلاسیک داشته باشیم ولی با هزینه ی کمتر؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
18 دی 1397 18:01
پاسخ به  نویدی

با سلام
خیر، کارهای کلاسیک با ام دی اف روکش چوب و ام دی اف خام هم می تونه اجرا بشه. و حتماً لازم نیست که کار چوب باشه، حتی ابزارهاشو می تونید از پلاستیک فشرده که با نام پلی استر در بازار هست انتخاب کنید، که مناسب تر در بیاد ولی خیلی نزدیک نمیشه به ام دی اف و هایگلاس.مطمئناً از ام دی اف و هایگلاس تقریباً بیشتر از دو برابر ام دی اف معمولی در میاد ولی خوب یک کار خاص هست. می توانید کلاسیک ساده تر هم انتخاب کنید تا قیمتش هم مناسب تر باشد.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
15 آبان 1397 12:56

سلام با تشکر
قیمتهایی
که ارائه شده مربوط به کابینتی است که همه دیواره ها و طبقه ها چوبی باشد ؟ منظور اینکه کابینتی که تنها در ان چوبی باشد شامل این قیمت های شما می باشد یا نه ؟
ممنونم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
26 آبان 1397 14:54

در قسمتی که روکش چوب معرفی شده کلاً بدنه با mdf ساخته میشه و دربها و قسمت های قابل رویت با mdf روکش چوب هستش.
در کارهای تمام چوب بازه ی قیمتی بزرگی دیده میشه که از بدنه mdf بادرب چوبی شروع میشه و به تمام چوبی ختم می شود.
بسته به طرح و متریال قابل قبول شما قیمت برآورد می شود.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 آبان 1397 10:10

در شهرهای شمالی بهتر است چه نوع کابینتی کارشود؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 آبان 1397 10:12

کابینت مقاوم تر نسیت به رطوبت که در حال حاضر پی وی سی میباشد ولی درنهایت اگر کابینت ساز حرفه ای باشد و چسب های قوی به کار گرفته شود هرنوع کابینتی میتوان کار کرد. برای آشنایی با کابینت پی وی سی میتونید مقاله کابینت پی وی سی pvc رو مطالعه کنید لطفا روی لینک کلیلک کنید.