4.1 0

لیست قیمت کمد دیواری ممبران (وکیوم)؛ اردیبهشت 1403

  3 اردیبهشت 1403     -      تاریخ انتشار:  3 اردیبهشت 1403
قیمت کمد ممبران و نکات مهمی که درباره آن باید بدانید

یکی از محبوب‌ترین انواع کمد دیواری که به راحتی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی منزل قابلیت هماهنگی و ست شدن دارد، کمد دیواری ممبران یا وکیوم است. با توجه به اینکه قیمت کمد دیواری ممبران مقرون به صرفه‌تر از قیمت کمد دیواری چوبی است، این کمد می‌تواند یک انتخاب شیک و لوکس برای اتاق خواب شما باشد. اگر قصد ساخت کمد ممبران دارید ولی در خصوص قیمت هر متر کمد دیواری ممبران و نکات مربوط به قیمت‌گیری آن اطلاعات کافی ندارید، این مطلب می‌تواند راهگشای شما باشد. در این مطلب قیمت کمد دیواری ممبران در اردیبهشت 1403 را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همراه ما باشید.

قیمت روز کمد دیواری ممبران قهوه ای

ما در سلام ساختمان میزبان شما هستیم تا بتونین خیلی راحت، کابینت ساز و کمد ساز مورد نظرخودتون رو پیدا کرده و ساخت کمد دیواری مدنظرتون رو به او بسپارین. روشی وجود داره که با استفاده از آن شما دیگه در میان این عبارت‌ ها سردرگم نشده و همیشه می تونید خودتون برای پیدا کردن قیمت کمد دیواری خود آستین بالا بزنین. در این مقاله نیز قصد داریم شما را با این تکنیک ساده و مؤثر آشنا کنیم. پس اگر هنوز در تعیین قیمت کمد دیواری ممبران کار کشته نشدین، قلم و کاغذ خود را آماده کرده و همزمان با مطالعه این متن،  با ما در سلام ساختمان اقدام به تعیین قیمت کمد دیواری وکیوم یا کمد دیواری وکیوم خود کنین.

معرفی کابینت ساز

نحوه تعیین قیمت کمد دیواری ممبران

دو روش برای تعیین قیمت کمد دیواری ممبران و یا هر نوع کمد دیواری دیگری که مورد نظرتون هست، وجود داره که هر دوی این روش‌ها در نهایت نتیجه یکسانی برای شما دارن. اما بهتره قبل از دست به ماشین حساب بردن، با عوامل تأثیرگذار روی قیمت کمد دیواری آشنا بشین.

  • جنس مواد اولیه (ممبران، وکیوم، چوب، MDF و …)
  • طرح بندی ماده اولیه (هر کدام از موارد بالا خود به طرح‌ ها و نقش‌های مختلفی دسته بندی میشن که قیمت هر متر آنها میتونه متفاوت باشه.)  
  • طرح کمد دیواری لازم (ساده و یا طرح دار)
  • آپشن‌های مورد نیاز (تعدا کشوها، تعداد درب ها، نوع درب‌ها و …)
  • سایر مواد لازم (ریل‌های استیلی، دستگیره‌ها و …)
  • دستمزد کابینت ساز
حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

حالا با دانستن این عوامل اصلی تأثیرگذار روی قیمت کمد دیواری ممبران، این امکان به راحتی برای شما فراهم میشه تا بتونید از روی داشتن قیمت این مواد و ابزارها، قیمت نهایی و یا متری کمد دیواری خانه خود را محاسبه کنین. برای این منظور قیمت مقدار ماده مصرفی از هر کدام از موارد بالا برای یک متر کمد دیواری را محاسبه کرده و در متراژ کل ضرب کنین و یا اینکه می تونید قیمت هر متر از کل جنس کمد دیواری را محاسبه و آن را با قیمت کل مواد به کار رفته جمع نمایید.

قیمت کمد دیواری ممبران چند است؟ – اردیبهشت 1403

جدول قیمت کمد دیواری ممبران

آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
کمد دیواریحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)
کمد دیواری ممبران
ساخت کشو
هزینه تعویض ریل درب کشوها

نکات مهم جدول قیمتی در تعیین قیمت کمد دیواری ممبران

در هنگام محاسبه قیمت هر متر کمد دیواری وکیوم، ضروری هست که نکات زیر رو مدنظر داشته باشید:

  • قیمت درج شده در این جدول حداقل قیمت به ازای هر مترمربع و آن هم بدون در نظر گرفتن کشوها است.
  • شلف ‌ها و قفسه‌‌ها قیمت قطعی ندارن؛ چون در ابعاد گسترده‌ای تولید میشن و قیمت این آپشن‌ ها دقیقا به ابعاد بستگی داره و خود سازنده ی کمد بهترین شخص برای قیمت گذاریه.
  • کشو ها هر کدام بسته به میزان ابزار و یراق آلات مورد استفاده جداگانه محاسبه میشن.

البته نتیجه ی این ضرب و تقسیم‌ها قیمت حدودی را به نمایش می گذاره و برای تعیین قیمت دقیق، کابینت ساز باید بعد از بازدید از محل و برآورد همه جزئیات دست به قلم بشه. البته سلام ساختمان نقش یک میانبر را براتون داره. هر وقت اراده کردین از ما بپرسین. بهترین نیروی کابینت ساز در اسرع وقت برای قیمت گذاری در خدمت شما خواهد بود.

یک اشتباه رایج در محاسبه قیمت کمد دیواری ممبران

در خرید و فروش خانه قیمت‌هایی بیان میشه که باعث میشه این سؤال در ذهنتون پیش بیاد که چه چیزی باعث میشه که قیمت یک خانه تعیین بشه. تعیین این قیمت بر اساس یک سری از فاکتورها انجام میشه که نوع متریال به کار رفته در ساخت، میزان صرفه اقتصادی مواد اولیه جزء این فاکتورها هستن و می تونن عبارت متری چند را در ساخت خانه تحت تأثیر قرار بدن. این قاعده درباره قیمت کمد دیواری ممبران هم پا برجاست. در واقع وقتی از یک کابینت ساز سؤال “قیمت کمد دیواری ممبران متری چند” را می‌پرسید، پاسخ می تواند تنها بخشی از قیمت تمام شده کمد دیواری وکیوم برای خانه شما باشد.

قیمت نهایی هر متر کمد دیواری وکیوم هم مثل خانه تحت تأثیر یک سری فاکتور قرار داره که جنس مواد اولیه مهم‌ترین آن است. در واقع میتونیم بگیم که قیمت هر متر مربع از مواد اولیه استفاده شده است که برای ساخت هر نوع کمد دیواری بیان میشه که با قیمت نهایی متفاوته و همین باعث میشه که حساب کتاب شما به هم بریزه و دچار سردرگمی بشین، اما اصلاً نگران نباشین؛ زیرا سلام ساختمان کمک به سزایی به شما می‌کنه تا خودتان در تعیین قیمت نهایی به تنهایی از پس کار بر بیاین.

قیمت کمد دیواری وکیوم یا ممبران سفید

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

علت تفاوت قیمت کمد دیواری ممبران با قیمت کمد لباس ممبران چیست؟

قبل از تصمیم به خرید یکی از انواع کمد دیواری، باید تکلیف خود را برای انتخاب نوع آن مشخص کنین. متأسفانه باور غلطی که در بین مردم رایج است اینه که کمد دیواری و کمد لباس دو مورد مشابه هستن و تفاوتی بین این دو وجود نداره. سوالی که پیش می آید این است که، آیا واقعا تفاوتی بین این دو نیست؟

کمد دیواری ممبران یا وکیوم سفید با درب آینه ای

احتمالاً زمانی که به دنبال تعیین قیمت کمد دیواری ممبران یا کمد دیواری وکیوم هستین، قیمت کمتری را نسبت به کمد لباس ممبران می‌شنوین. این به این دلیل است که در کمد دیواری و انواع مختلف آن در یک طرف آن دیوار وجود داره که همین باعث استفاده کمتر از مواد اولیه و در نهایت کمتر شدن قیمت نهایی میشه. این در حالیه که کمد لباس دارای پوششی کامل از مواد اولیه بوده و حتی قابلیت جابجایی بدون باز کردن پیچ و مهره در خانه را دارد.

جمع‌بندی

شناخت نحوه تعیین قیمت کمد دیواری ممبران و قیمت کمد لباس ممبران این مزیت را برای شما داره که در همان ابتدا بتونین هزینه نهایی را برآورد کنین. علاوه بر آن در نهایت با شنیدن قیمت‌ های متفاوت نسبت به قیمت هر متر جنس کمد دیواری شگفت زده و متحیر نخواهید شد. البته توصیه اکید داریم که هیچ گاه تنها به خاطر قیمت پایین‌تر سراغ اجناس ارزان قیمت و سازنده‌های غیر حرفه‌ای نرید. کمد دیواری وسیله‌ای است که قرار است سال ‌های بسیار زیادی در خانه شما مهمان باشه. پس بهترین نوع آن را برای خود تهیه کنین.

اگر قصد ساخت کمد دیواری ممبران دارین و دنبال یک سازنده حرفه‌ای و متعهد هستین، روی لینک زیر کلیک کنین تا تیم پشتیبانی سلام ساختمان با شما تماس بگیرن و شما رو راهنمایی کنن.

فرم درخواست کمدساز و کابینت‌ساز حرفه‌ای

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +