5.0 0

قیمت روز کمد دیواری نئوکلاسیک در اردیبهشت 1403 + روش قیمت گیری بدون ضرر!

  3 اردیبهشت 1403     -      تاریخ انتشار:  3 اردیبهشت 1403
کمد دیواری نئوکلاسیک مشکی

اگه می‌خواین کمد خانه خودتون رو عوض کنید و کمد دیواری نئوکلاسیک رو انتخاب کردین که در واقع طرحی بین کمد کلاسیک و مدرن داره، ادامه این مطلب رو از دست ندین. چون در این مقاله قرار هست با قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک و روش درست قیمت‌گیری آشنا بشین تا هیچوقت کلاه سرتون نره!

همین اول باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است شما برای پیدا کردن قیمت کمد دیواری با قیمت‌های متریِ حدودی مواجه بشید و فکر کنید با توجه به متراژ مورد نیاز میشه قیمت دقیق کار رو به دست آورد. ولی این کار اصلا درست نیست! چون قیمت متری در حقیقت قیمت چارچوب کمد با یک طرح داخلی ساده است و اگر شما طراحی خاصی مد نظر داشته باشید و یا برای طراحی داخلی کمد، قفسه و تعدادی کشو هم بخواین، قیمت اصلی ممکن است خیلی متفاوت از قیمت متری بشه.

با ما همراه باشین تا با روش درست قیمت گیری کمد نئوکلاسیک آشنا بشین…

قیمت روز کمد دیواری نئوکلاسیک در بازار چقدر است (اردیبهشت 1403)؟

در جدول زیر قیمت متری کمد دیواری نئوکلاسیک با توجه به انواع متریال به کار رفته و طراحی‌های مختلف آورده شده. این قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های کف بازار و به کمک نجارهای سلام ساختمان در سراسر ایران تهیه شده. یادتون باشه با به دست آوردن قیمت متری شما در اصل، فقط قیمت حدودی کمد دیواری رو به دست آوردین و قیمت واقعی ممکن است زمین تا آسمون با این قیمت متری فرق داشته باشه!

جدول قیمت انواع کمد نئوکلاسیک به ازای هر متر مربع (m2)

آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
نوع کمدحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)
کمد دیواری ممبران
ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان
کمد دیواری انزو
کمد دیواری روکش چوب
کمد دیواری چوب طبیعی
ساخت هر عدد کشو
طبقه بندی با ام‌دی‌اف هر متر مربع
طبقه بندی با نئوپان روکش ملامینه

نکته مهم: قیمت‌های ارائه شده در جدول بالا، با احتساب بدنه و پشتی است و اگه مدل کمد دیواری مدنظر شما، بدنه و پشتی نداشته باشه، حدود متری ۵۰۰,۰۰۰ تومان از هزینه ها کم خواهد شد.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

مدل کمد دیواری نئوکلاسیک رنگ تیره

روش درست قیمت‌گیری کمد دیواری نئوکلاسیک چیست؟

گفتیم که قیمت‌های متری در جدول بالا دقیق نیستن. پس قیمت واقعی رو چجوری باید به دست بیاریم؟ تجربه نشان داده تغییر 20 تا 30 درصدی قیمت‌های بالا تقریبا ما رو به قیمت واقعی نزدیک می‌کنه.

در روش قیمت گیری درست کمد نئوکلاسیک، باید از کمدساز بخواین برای بازدید بیاد و اندازه‌گیری انجام بده و شما هم طرح مد نظرتون رو بگین و قیمت نهایی رو از کمدساز بپرسین. برای این که مطمئن بشین سرتون کلاه نمی‌ره، می‌تونید از یک یا چند کمدساز دیگه هم قیمت کمد دیواری رو بپرسین و در نهایت کار رو به متخصصی که قیمت مناسب‌تری با توجه به متریال به شما می‌گه، بسپارید.

کمد دیواری نئوکلاسیک سفید با دستگیره های مدرن

برای این‌کار سلام ساختمان می‌تونه بهتون کمک کنه و چند تا کمدساز یا نجار ماهر رو به صورت رایگان به منزل شما بفرسته تا شما با خیال راحت بین دکوراتورهای معرفی شده که قیمت رقابتی مناسبی هم ارائه میدن، فرد مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. سلام ساختمان یک سایت تخصصی که کمدساز حرفه‌ای شهر شما رو رایگان بهتون معرفی می‌کنه.

فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین و شماره تماس خودتون رو ثبت کنین تا روز بعد کارشناس‌های ما با شما تماس بگیرن و به همه‌ی سوالاتی که دارین پاسخ بدن.

مشاوره رایگان کمد دیواری

3 نکته که در هنگام قیمت‌گیری کمد دیواری نئوکلاسیک باید بدونید…

دونستن این نکات مهم و ضروری در هنگام قیمت گیری کمد دیواری نئوکلاسیک به شما کمک زیادی می‌کنه:

1. تعیین بودجه و انتخاب متریال مناسب

بهتر است قبل از هر چیزی شما بودجه مورد نظر خودتون رو مشخص کنید و با توجه به بودجه، متریال کمد دیواری رو هم انتخاب کنین. در این مرحله سعی کنید مدل‌های مختلف رو در اینترنت جست‌وجو کنید تا طرح مورد نظر خودتون رو پیدا کنید.

کمد دیواری نئوکلاسیک سفید با دستگیره های طلایی

2. کمک گرفتن از کمدساز و قیمت گیری دقیق

بعد از تعیین بودجه و متریال از کمدساز بخواین تا برای بازدید به محل بیاد و قیمت دقیق و نهایی رو از اون بپرسین. همچنین می‌تونین از کمدساز بخواین تا برای انتخاب طرح مناسب به شما کمک کنه تا بهترین طرح و رنگ رو با توجه به سبک دکوراسیون خانه انتخاب کنید.

3.  بستن قرارداد مطمئن با کمدساز

بعد از این که طرحی که دوست دارین رو انتخاب کردین و کمدساز مناسب رو پیدا کردین، باید یک قرارداد محکم با متخصص ببندین و مواردی مثل قیمت نهایی، زمان تحویل، تمیزی کار و عدم تاخیر رو در آن ذکر کنید.

کمد دیواری نئوکلاسیک خاکستری با دستگیره های طلایی

جمع‌بندی

یادتون باشه برای گرفتن قیمت کمد دیواری نئوکلاسیک حتما از روش قیمت‌گیری نهایی استفاده کنینن و هیچوقت به روش حدودی و اشتباهِ قیمت گیری متری که در بازار هم رایج هست اکتفا نکنین. ممنونیم که به این مطلب توجه کردید. می‌تونین نظرات و سؤالات خودتون رو با ما به اشتراک بذارین. حتماً پاسخگوی اون ها هستیم.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +