4.0 0

کابینت ممبران سفید طلایی، طرح های شیک و کلاسیک

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1402
کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی، سبک و استایلی شیک و کلاسیک رو توی آشپزخونه شما ایجاد می‌کنه. برای انتخاب این سبک، بهتره که اول راجعبش یه سری نکات رو بدونید و چندتا مورد عکس کابینت ممبران سفید طلایی توی اینترنت و مجلات دیزاین ببینید. برای اینکه مدل کابینت ممبران سفید طلایی، یه جوریه که باید حتما بقیه وسایل آشپزخونه، کفپوش و دیوار، پرده و حتی صفحه کابینت‌ها رو با دقت و طوری که با این تم همخونی داشته باشه، انتخاب کنید.

واسه همین توی این مقاله ما یه سری عکس کابینت ممبران سفید طلایی رو که میشه ازشون به نکات خیلی زیادی پی برد، براتون گلچین کردیم و می‌خوایم راجع بهشون یه توضیحاتی رو در اختیارتون بذاریم، تا بتونید بهترین انتخاب ممکن رو برای خونه و آشپزخونه قشنگتون اجرا کنید و ازش لذت ببرید. با ما همراه باشید. در مطلب بهترین رنگ کابینت ممبران می تونید در مورد سایر رنگ های محبوب کابینت ممبران اطلاعات کسب کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

موقع استفاده از کابینت ممبران سفید طلایی، برای کف و دیوار چه انتخابی داشته باشیم؟

اگه یه نگاه کلی و گذرا به چند مورد عکس کابینت ممبران سفید طلایی بندازیم، یه چیزی که توی همه این عکس‌ها و مدل کابینت ممبران سفید طلایی مشترکه رو به وضوح می‌بینیم. اونم اینه که توی همه این مدل‌ها، حاشیه کابینت‌ها و گوشه اضلاع اون‌ها، با یه طرح طلایی زینت داده شده.

خب همین نکته رو اگه بسط بدیم به کفپوش، می‌تونیم از طرح‌های حاشیه‌دار که با کابینت ممبران سفید طلایی آشپزخونمون همخونی دارن، استفاده کنیم. مثلا 2 تا عکس زیر رو ببینید. کفپوش توی این عکس‌ها با کابینت ممبران سفید طلایی کاملا ست شده. همه چیز یه حاشیه طلایی داره، یه قاب یا چارچوب مشخص و همین موضوع، فضا رو چشم‌نواز کرده.

کابینت ممبران سفید طلایی 1

کابینت ممبران سفید طلایی 2

حالا چرا گفتیم کفپوش با کابینت ممبران سفید طلایی ست باشه؟ چرا دیوارها از نظر حاشیه داشتن، با کابینت‌ها ست نشن؟ برای اینکه وقتی شما به این فضا نگاه می‌کنید، در واقع توی زاویه‌ دید شما یه پرسپکتیو ایجاد میشه. یعنی چی؟ یعنی اینکه کابینت‌ها همه روبه‌روتون هستن و به خاطر همینم شما یه سری مربع مستطیل‌های طلایی رنگ عمودی رو جلوی خودتون می‌بینید. زمین هم که زیر پاتون قرار گرفته یه سری مربع مستطیل طلایی داره که افقی قرار گرفته و هم راستا با کابینت‌ها نیست.

حالا اگه بیایم دیوار رو هم با این مربع مستطیل‌های طلایی تزیین کنیم، دیگه جلومون یه عالمه حاشیه شلوغ و درهم طلایی می‌بینم. هرچیزی به اندازش قشنگه، اگه این کارو کنیم واقعاً چشممون از تماشای صحنه به وجود اومده اذیت میشه.

کابینت ممبران سفید طلایی

پس می‌گید دیوار رو چی کار کنیم؟ ما باید یه کاری کنیم که دیوار بین این حاشیه‌ها و کادرهای طلایی رو در نظر ما پر کنه. یه طرح طلایی، کرم یا قهوه‌ای با بافت یا pattern مشخص، می‌تونه یه گزینه خیلی ایده‌آل برای پر کردن این خلا باشه. مثلاً دوتا عکس زیر، این توضیحات رو به درستی و زیبایی به نمایش گذاشتن.

کابینت ممبران سفید طلایی 3

کابینت ممبران سفید طلایی 4

کابینت ممبران سفید طلایی

یکی دیگه از رنگ های محبوب کابینت ممبران رو میتونید در مطلب کابینت ممبران سفید صدفی ببینید.

از چه رنگ و طرح سنگی برای صفحه روی کابینت ممبران سفید طلایی استفاده کنیم؟

خب نکته بعدی که باید حتما نسبت به همخونی داشتنش با کابینت ممبران سفید طلایی دقت کنیم، سنگ کانتر و جزیره و همینطور صفحه روی کابینت‌هاست. بهترین انتخاب برای مدل کابینت ممبران سفید طلایی، سنگ‌های کرم، طلایی، شیری و برنزی با بافت لطیف هستن. مثل عکس‌ زیر.

کابینت ممبران سفید طلایی5

حالا اگه خواستین فضا در عین کلاسیک بودن، گرم و صمیمی به نظر بیاد؛ توناژ رنگ کانتر و صفحه کابینت ممبران سفید طلایی رو ببرید به سمت تیره. مثل عکس‌‌های زیر.

کابینت ممبران سفید طلایی6

اگر هم خواستید آشپزخونتون خیلی حالت کلاسیک نداشته باشه و یکم با سبک مدرن تلفیقش کنین، از رنگ سفید خالص بدون بافت یا مشکی برای سنگ کانتر و روی کابینت ممبران سفید طلایی استفاده کنید. مثل عکس‌های زیر.

کابینت ممبران سفید طلایی 7

کابینت ممبران سفید طلایی 8

فقط اگر احیانا دلتون خواست از سنگ سفید استفاده کنید، چون که دیگه همه چیز خیلی سفید طلایی شده، سعی کنید دیوارها رو حتماً با یه رنگ توی تونالیته طلایی قهوه‌ای و در قسمت پررنگ این طیف رنگی، پوشش بدید. عکس زیر رو ببینید، اگه اون دیوار انتهایی از یه رنگ تیره برخوردار نبود، فضا به شدت سرد و بی‌روح به نظر می‌رسید.

کابینت ممبران سفید طلایی 9

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

جزیره یا نمای بیرونی کانتر کابینت ممبران سفید طلایی چی باشه؟

اگه قرار نیست از بوفه یا ویترین توکار برای جزیره یا نمای بیرونی کانتر آشپزخونه ‌‌‌استفاده کنید، خیلی شیک و کلاسیک می‌تونید از یه طرح و دیزاین آشپزخانه طلایی متناسب با اونچه که روی کابینت ممبران سفید طلایی شما کار شده، بهره ببرید.

اصلا از طرح برجسته شلوغ برای این قسمت استفاده نکنید. برای اینکه برای یه بیننده که بیرون آشپزخونه شما نشسته، اینجا کمترین فاصله رو با چشمش داره، اگه اینجا پر از نقش‌ونگار شلوغ باشه، توی آشپزخونه هم که همه چیز سفید طلایی و شلوغه، دیگه محیط خیلی به نظرش بهم ریخته و کلافه‌کننده میاد.

کابینت ممبران سفید طلایی 10

اگرم آشپزخونتون جزیره داره، یکی از امکاناتی که خیلی توی شیک شدن و کلاسیک بودن آشپزخونتون تاثیر داره، استفاده از بوفه‌ی توکار، با حفاظ دیزاین شده و سفید طلاییه. در مطلب کابینت کلاسیک میتونید بیشتر با این سبک کابینت آشنا بشید.

کابینت ممبران سفید طلایی 11

کابینت ممبران سفید طلایی 12

معرفی کابینت ساز

از چه طرح و رنگ پرده‌ای برای فضای کابینت ممبران سفید طلایی استفاده کنیم؟

اگه کف و دیوارها تیره رنگ هستن و طرح و بافت دارن هم می‌تونید به یه حریر سفید ساده برای پرده‌ها اکتفا کنید. هم اینکه می‌تونید از پرده طلایی و یکم مجلسی‌تر استفاده کنید. فرقی نداره، انتخاب با شماست.

کابینت ممبران سفید طلایی 13

اما اگه کف، دیوارها و سنگ روی کابینت ممبران سفید طلایی، سفید و یا بسیار روشن بود، دیگه برای پرده از رنگ سفید و ساده استفاده نکنید. فضا خیلی بی‌روح و سرد میشه. حتما سعی کنید رنگ طلایی یا قهوه‌ای رو چاشنی کار کنید و توی پرده آشپزخونه ازش بهره ببرید.

کابینت ممبران سفید طلایی

طرح روی کابینت ممبران سفید طلایی، حتماً نباید حاشیه‌ای باشه!

یه ساختار شکنی دلنشین توی انتخاب طرح برای کابینت ممبران سفید طلایی، اینه که بیاید به جای طرح کلاسیک حاشیه‌ای، به استفاده از نقش و نگارهای طلایی درست وسط کابینت‌ها بسنده کنید.

کابینت ممبران سفید طلایی

اتفاقا خیلی شیک و متفاوته و اگه دوست داشتید می‌تونید این کار رو روی بعضی از کابینت‌ها انجام بدید و بعضی‌هاشون رو سفید رها کنید.

کابینت ممبران سفید طلایی 14

کابینت ممبران سفید و طلایی

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

در آخر یادتون باشه، اونجا خونه شماست، اون قسمت هم آشپزخونه شماست؛ بیشتر از همه هم شما قراره داخلش حضور داشته باشید. پس باید مطابق میل شما باشه. به خاطر بقیه درستش نکنید! هرچه قدر به راحتی فضا و چشم‌نوازی منظره از دید خودتون بپردازید، مطمئن باشید نتیجه کار مطلوب‌تر میشه.

مدل کابینت ممبران سفید طلایی، یه جوریه که اگه ریزه‌کاری‌های کنارش رو رعایت کنین، در آخر یه محیط فوق‌العاده کلاسیک و یونیک رو بهتون تحویل می‌ده. درباره قیمت کابینت ممبران سفید طلایی که قراره توی آشپزخونه شما کار بشه و همینطور مدلی که مدنظرتونه، حسابی تحقیق کنید و بعد شروع به کار کنید تا خیالتون راحت باشه مطمئن‌ترین گزینه مناسب رو انتخاب کردید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments