5.0 5

انواع متریال بین کابینتی + قیمت انواع بین کابینتی در بهار 1403

  19 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  19 اسفند 1402
انواع متریال بین کابینتی + قیمت انواع بین کابینتی در بهار 1403

طراحی و بازسازی آشپزخانه، پر از مراحل ریز و درشت هستش که باید هم‌زمان به تمام اون‌ها توجه داشت. از انتخاب کابینت‌ آشپزخانه و طراحی و متریال مورد استفاده بگیر تا سقف و کف و دیوارها! گاهی در لیست کارها و اولویت‌های اجرایی، فضای بین کابینت‌ها و اصطلاحاً کاشی بین کابینتی از حاشیه‌ای‌ترین مسائل در نظر گرفته می‌شه و به حد کافی مورد توجه قرار نمی‌گیره. این موضوع می‌تونه یکی از اشتباهات بزرگ در طراحی آشپزخانه به شما بیاد.

ممکنه با یک سهل‌انگاری، تمام هزینه و زحمت‌های شما برای انتخاب کابینت مناسب و وسایل قشنگ و سرامیک گران قیمت و مرغوب، به باد بره. امّا دلیلی برای نگرانی وجود نداره! بعد از خوندن این مطلب و با رعایت نکاتی ساده میتونین بهترین تصمیم رو برای فضای بین کابینتی داشته باشین.
مشاوره رایگان سلام ساختمان

اولین نکته در مورد بین کابینتی

اولین نکته‌ای که در انتخاب و اجرای متریال بین کابینتی اهمیت داره، عرض این فضاست، یعنی فاصله‌ی بین کابینت‌ها! فاصله بین کابینتی در اکثر موارد، 60 سانتی متر هستش.

متریال بین کابینتی

حالا بریم سراغ انواع متریال بین کابینتی…

رایج ترین انواع بین کابینتی چیست؟

بهتره از ابتدای مطلب، یک دسته بندی شسته رُفته بهتون ارائه بدیم تا خیالتون از تنوع متریالِ بین کابینتی راحت بشه. به طور کلی 6+1 دسته (!) متریال رایج برای استفاده در بین کابینت‌ها داریم:

  1. کاشی بین کابینتی
  2. سنگ های طبیعی
  3. سنگ های غیر طبیعیِ بین کابینتی
  4. سطوح پی وی سی برای بین کابینت
  5. سطوح فلزیِ بین کابینتی
  6. آجرهای دکوراتیو
  7. (6+1) برچسب های بین کابینتی

در ادامه هر یک از این 6+1 مورد رو بیشتر توضیح میدیم.

1. کاشی بین کابینتی

همون طور که می‌دونین، کاشی‌ها متداول‌ترین جنس مورد استفاده در بین کابینت هستن. به طوریکه خیلی وقت ها به جای متریال بین کابینت، میگیم کاشی بین کابینتی! میزان استقبال از کاشی به عنوان متریال بین کابینتی به قدری زیاد هست که بیش از 90 درصد از پروژه های اجرایی رو شامل می‌شن.

کاشی بین کابینتی تهران

ابعاد کاشی بین کابینتی چگونه است؟

عرض متداول کاشی بین کابینتی، 30 در 60 سانتی متر هستش. این کاشی‌ها رو معمولا در یک دو ردیف افقی و یا یک ردیف عمودی قرار می‌دن تا کل عرض بین کابینت (همون 60 سانتی متری که گفتیم) رو پوشش بده.

چرا کاشی متداول‌ترین متریالِ بین کابینتی است؟

چند دلیل داره:

  1. کاشی‌ها قیمت نستباً منطقی و مناسبی دارن.
  2. از طرفی مقاومت بهتری در برابر آب نشون می‌دن و به راحتی قابل شستشو هستن.
  3. عمر و دوام بالای کاشی‌ها هم از مزایای اون‌ها به شمار میاد.

قیمت کاشی بین کابینتی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت حدودی از کاشی بین کابینتی رو در جدول زیر میتونین ببینین (قیمت های زیر بدون احتساب دستمزد نصب هست):

نوع کاشی بین کابینتحداقل قیمت کاشی بین کابینتی (مترمربعی تومان)حداکثر قیمت کاشی بین کابینتی (مترمربعی تومان)
قیمت کاشی بین کابینتی با عرض 30 سانتیمتری
قیمت کاشی بین کابینتی با عرض 60 سانتیمتری

نکته: اجرت نصب این کاشی‌ها معمولاً به صورت متری گفته نمی‌شه و عرف نیست. امّا حدوداً برای یک متر مربع،  تا تومان هزینه نصب درنظر بگیرید (تاریخ به روز رسانی قیمت‌ها: )

نکات اجراییِ کاشی بین کابینتی چیست؟

در اکثر موارد، نصب کاشی‌های بین کابینتی به مجری سرامیک کف سپرده می‌شه و همزمان اجرا می‌شن. کاشی‌ها رو می‌شه به صورت عمودی یا افقی (بسته به طرح کاشی یا سلیقه شما) نصب کرد. امّا اگه محدودیتی وجود نداشته باشه، معمولاً به صورت افقی نصب می‌شن. چرا؟

چون که در نصب کاشی، درز بین کاشی‌ها اهمیت زیادی داره. هر چه درز بین کاشی‌ها کمتر باشه، طبیعتاً کاشی مرغوب‌تر و گران قیمت‌تر خواهد بود. پس اگه بتونیم با یک ردیف کاشی، عرض بین دو کابینت رو پر کنیم و بندکشی نداشته باشیم، هم ظاهر شکیل‌تری داره و هم در برابر نفوذ آب و سایر آسیب‌ها مقاوم‌تر خواهد بود. اخیراً برندهای جدید کاشی‌سازی، تولید کاشی‌های 60 سانتی متری (60 در 90 و 60 در 120) رو  بیشتر انجام می‌دن تا این مسئله برطرف بشه و کاشی یک دست داشته باشیم.

کاشی بین کابینتی با عرض 40 سانتی متر هم داریم؟

بله. حالت دیگه‌ای هم وجود داره که از کاشی‌هایی با عرض 40 سانتی متری برای بین کابینتی استفاده کنیم و باقی فضا رو با کاشی‌هایی با طرح گل (یا سایر طرح‌ها) با عرض 20 سانتی متر پر کنیم. این طرح‌ها بسته به سلیقه شما قابل اجرا هستن ولی خاص‌تر هستن و البته ظرافت کارهای 30 سانتی رو هم ندارن.

کاشی بین کابینتی (4)

نکته: حالا هر چی طول این کاشی هم بیشتر باشه، تعداد کاشی‌های مصرفی به حداقل می‌رسه و تعداد درزها به حداقل می‌رسه. به طوری که در متریال‌های سنگی، این درزها به صفر می‌رسه و سطحی واحد و یک دست نصب می‌شه.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

2. سنگ‌های طبیعی برای بین کابینت‌ها

گفتیم یک دست بودن متریال استفاده شده یک مزیت مهم به شمار میاد. مثلاً اگه بتونیم کل بین کابینتی رو با قطعه‌ای به طول 2 یا 3 متر (طول کل کابینت آشپزخانه) پوشش بدیم، خیلی عالی می‌شه. این موضوع، با سنگ های اسلب قابل اجرا هست.

منظور از سنگ اسلب چیست؟

کلمه اسلب (Slab) به معنای قطعه و ورق هست. اما نکته اساسی اینه که سنگ اسلب به معنیِ یک سنگ با جنس خاصی نیست، بلکه یک روشِ فرآوریِ سنگ هست که روی بسیاری از سنگ ها قابلیت اجرا رو داره. این روش باعث میشه که سنگ هایی با ابعاد بسیار بزرگ تر از حالت معمولی داشته باشیم.

سنگ اسلب

قیمت سنگ اسلب برای متریال بین کابینتی چقدر است (بهار 1403)؟

اصلاً سنگ‌های اسلب به یک تکه اجرا شدنشون معروف هستن. البته که هزینه‌ی این سنگ‌ها حداقل 3 تا 5 برابر کاشی هستش و دستمزد اجرایی 2 تا 3 برابر دارن. بنابراین، حدود قیمت سنگ های اسلب رو در جدول زیر میتونین ببینین (قیمت های زیر بدون احتساب دستمزد نصب هست):

متریالحداقل قیمت سنگ بین کابینتی (متری تومان)حداکثر قیمت سنگ بین کابینتی (متری تومان)تاریخ به روز رسانیِ قیمت
سنگ اسلب

از چه سنگ هایی استفاده نکنیم؟

یادتون باشه سنگ‌های متخلخل یا سنگ‌های آهکی، به علت نفوذ آلودگی و جرم‌های سطحی، انتخاب عاقلانه‌ای نیستن و امکان لک افتادن روی سنگ وجود داره.

بین کابینتی سنگ

3. سنگ های غیر طبیعی برای بین کابینتی

سنگ‌های کورین و کوارتز، تقریباً گران قیمت‌ترین متریال بین کابینتی هستن (گران‌تر از اسلب)، که هم برای صفحه کابینت و هم بین کابینت استفاده میشن. در تصویر زیر که یکی از پروزه های سلام ساختمان هست، بین کابینتی از جنس کورین رو مشاهده میکنین:

بین کابینتی کورین

ویژگی های سنگ های مصنوعیِ بین کابینتی (کورین و کوارتز) چیست؟

این سنگ‌ها مقاوم به دما، ضربه، مواد اسیدی و مواد شوینده هستن. از اون جایی که متریال اوّلیه شون از پلاستیک هستش، بسیار فرم‌پذیر بوده و قابلیت تعمیر بالایی دارن و ترک و درزهایی که به مرور زمان ایجاد شده، با اعمال حرارت مثل اوّلشون می‌شن.

قیمت سنگ های غیر طبیعی برای بین کابینتی چقدر است (قیمت در بهار 1403)؟

حدود قیمت کورین و کوارتز رو در جدول زیر میتونین ببینین (قیمت های زیر با احتساب دستمزد نصب هست):

متریالحداقل قیمت متریال بین کابینتی (متری تومان)حداکثر قیمت متریال بین کابینتی (متری تومان)تاریخ به روز رسانیِ قیمت
کورین ایرانی
کورین خارجی
کوارتز ایرانی
کوارتز خارجی

نکته مهم: ابعاد صفحات کوارتز 3 متر در 1.5 متر است، یعنی مجموعاً 4.5 متر مربع. در صورتی که ابعاد صفحات کورین 3.68 متر در 76 سانتی‌متر است، یعنی 2.8 متر مربع. حالا نکته اینجا است که در عمل، هر صفحه کوارتز برای 6 متر طول کاربرد دارد و هر صفحه کورین برای 3.6 متر طول. بنابراین اگر قیمت صفحات کورین و کوارتز را بدون توجه به عرض صفحه مقایسه کنیم، به نظر می‌آید قیمت کوارتز دو برابر کورین است، در صورتی که در واقع با در نظر گرفتنِ عرض صفحه، اینطور نیست.

4. متریال پی وی سی (PVC) برای بین کابینتی

پی وی سی برای مکان‌هایی که در معرض رطوبت زیادی هستن، انتخاب مناسبی هست، مثل آزمایشگاه‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی. به عبارت دیگه، پی وی سی برای بین کابینت در کاربردهای صنعتی به کار میره و در متریال بین کابیتیِ منازل رایج نیست (البته اینو بگم که برای یونیتِ کابینت زیر سینک در آشپزخانه های معمولی استفاده می‌شه چون از پوسیدگی جلوگیری میکنه)، امّا ترجیحاً برای سایر قسمت‌ها توصیه نمی‌شه.

چرا استفاده از پی وی سی به عنوانِ بین کابینتی در منازل رابج نیست؟

چون پی وی سی هم قیمت به نسبت بالایی داره، هم خش‌پذیر هستن و هم ممکنه تغییر رنگ بده. امّا به هر حال، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی داره. با این حال قیمت بین کابینتی از جنس پی وی سی را در جدول زیر ارائه کرده‌ایم:

قیمت انواع پانل پی وی سی در بهار 1403 – به روز رسانی:

متریالحداقل قیمت (عددی تومان)حداکثر قیمت (عددی تومان)
پانل پی وی سی سفید ساده مات
پانلپی وی سی سفید ساده براق
پانل پی وی سی توپر (پلی استایرن)
پانل پی وی سی روکشدار ضدضربه

5. فلز در بین کابینتی

فلزها هم برای کابینت‌های فلزی در آشپزخانه‌ها و بخش‌های صنعتی به کار گرفته می‌شه. به کمک متریال‌های فلزی، کابینت‌های فلزی به هم متصل می‌شن و به این ترتیب، چیزی پشتشون نمی‌ره. جنس این فلز از گالوانیزه یا استیل هست که استیل گرون تر و با کیفیت تر می باشد.

6.  آجرهای دکوراتیو

آجرهای دکوراتیو (غیرنسوز) هم نوع جدیدی از متریال‌ها هستن که در دکوراسیون داخلی منزل به کار گرفته می‌شن. این آجرها با آجرهای نمای بیرون فرق می‌کنن و با هدف طراحی‌های داخلی تولید شدن.

می‌شه این آجرها رو با قیمت خیلی مناسبی بین کابینت‌ها کار کرد و با هزینه‌ای کم، رزین کشید تا ضدآب بشن.

معایب آجرهای دکوراتیو به عنوان متریال بین کابینتی چیست؟

محدودیت این آجرها، مقاومت پایینشون در برابر مواد شیمیایی هستش. یعنی نمی‌شه مثل کاشی یا سنگ با وایتکس شسته بشن. چون رنگشون از بین میره. بهتره فقط با آب شسته بشن. به هر حال این آجرها هم از گزینه‌های موجود هستن؛ خصوصاً برای منازلی با طراحی سنتی، طرفداران زیادی دارن.

انواع کاشی بین کابینتی (5)

قیمت آجرهای دکوراتیو در بهار 1403 چقدر است؟

آجرها از کاشی ارزان‌تر هستن و بسته به نصب چسبی یا دوغابی، در مجموع هزینه نصب پایین‌تری هم دارن.

متریالحداقل قیمت آجرهای دکوراتیو بین کابینتی (مترمربعی تومان)حداکثر قیمت آجرهای دکوراتیو بین کابینتی (مترمربعی تومان)تاریخ به روز رسانیِ قیمت
آجرهای دکوراتیو

فقط حواستون باشه که قبل از خرید و اجرای کار، طرحی از اون کلید بخوره تا در صورت تناسب داشتن با سایر قسمت‌های آشپزخانه، با اطمینان بیشتری نصب بشن.

معرفی کابینت ساز

6+1. برچسب‌های بین کابینتی

دسته بندی 6+1 ما رو برچسب‌های حالت پلاستیکی شامل می‌شن. حالا چرا نگفتیم دسته 7، بلکه میگیم 6+1؟

چون کیفیت بالایی ندارن و درنتیجه توصیه نمی‌شن. درسته که نصب راحتی دارن و می‌تونن طرح‌های متنوعی داشته باشن؛ امّا به هیچ وجه در برابر ضربه و خش مقاوم نیستن و در معرض آب هم مقاومت خوبی نشون نمی‌دن.

انواع متریال بین کابینتی (2)

 

قیمت برچسب های بین کابینتی چقدر است (در بهار 1403)

این دسته ارزون ترین مدل بین کابینتی محسوب میشن (البته طیف قیمتی متنوعی دارند ولی حداقل قیمت‌های برچسب‌ها همیشه به صرفه‌ارین نوع بین کابینتی است) که قیمتشون رو در جدول زیر مشاهده میکنین:

متریالحداقل قیمت برجسب بین کابینتی (متری تومان)حداکثر قیمت برچسب بین کابینتی (متری تومان)تاریخ به روز رسانیِ قیمت
قیمت هر متر طول برچسب

نکته: قیمت‌های جدول با احتساب هزینه نصب است (بسته به نوع برچسب و هزینه اولیه‌ی آن، حدود 20 تا 40% از اعداد جدول مربوط به هزینه نصب است).

میشه برچسب های بین کابینتی رو خودمون نصب کنیم؟

بله، نصبش رو خودتون می‌تونین انجام بدین و اگر زیرسازی صافی داشته باشین نیاز به نصاب نداره.

انواع متریال بین کابینتی (1)

حالا بریم سراغ نکات اجرایی….

اوّل کابینت نصب شه یا متریال بین کابینتی؟

یکی از چالش‌هایی که همیشه بین طراحان و مجریان وجود داره و بینشون اختلاف نظر وجود داره، توالیِ اجرا و در واقع تقدم و تاخر نصب کاشی و کابینت هست. بعضی‌ها معتقدن باید کابینت‌ها با خیال راحت نصب بشن و بعد، فضاهای خالی با کاشی پوشیده بشه. از طرف دیگه، مجریانی هستن که این کار رو اشتباه می‌دونن. خب… چاره چیه؟! الان بهتون میگیم….

کاشی بین کابینتی (6)

از نظر بیشتر متخصصین، کار درست تر این هست که:

  1. اوّل کابینت به طور کامل نصب بشه،
  2. بعدش اگه کابینت نیاز به رنگ آمیزی داره (چه پلی استر، چه پلی اورتان) انجاک بشه،
  3. در مرحله بعد، روی کابینت‌ها پلاستیک‌کشی بشه و محافظ روی کابینت‌ها با چسب اجرا بشه و
  4. در نهایت، کاشی ها رو با چسب اجرا بکنن.

 

خصوصاً در کاشی‌های جدید که ابعاد بزرگتری دارن و روش اجراشون متفاوت هست، این روش توصیه میشه. از طرفی دیگه، باید در نصب کاشی بعد از کابینت دقت کرد، چون کابینت‌ها به ضربه حساسن و ممکنه حین اجرای کاشی، آسیب ببینن یا خش و ترک ایجاد بشه. بهتره توجه کنیم که نصب کاشی در ابتدا، باعث محدودیت در نصب کابینت میشه و دقت حین اجرا پایین میاد. پس توالی کار خیلی اهمیت داره و تنها در صورتی اوّل کاشی‌ها رو نصب می‌کنیم که اجباری در کار باشه.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

ریزه‌کاری‌های مهم در اجرای متریال بین کابینتی

  • آب‌بندی متریال بین کابینتی در اطراف سینک و گاز اهمیت زیادی داره. باید با قرنیزهای پی وی سی، سطح متریال بین کابینیت آب بندی بشه و با کمک چسب آکواریوم، این آب بندی رو تکمیل کنیم. بعلاوه، تا 24 ساعت بعد از استفاده از چسب آکواریوم نباید هیچ گونه آبریزی بشه و هیچ ضربه‌ای به سطح وارد بشه یا جابجا بشه.
  • در انتخاب رنگ کاشی و سنگ بین کابینتی، توجه داشته باشین که بهتره رنگ متریال با کابینت در تضاد باشه . مثلا اگه کابینت تیره هست، از کاشی یا سنگ روشن استفاده بشه و برعکس.
  • توصیه‌ای به طراحان داخلی! در طراحی آشپزخانه، فضای بین کابینت ها رو هم در نظر داشته باشین. گاهی مشتری تصور می‌کنه که می‌شه متریال بین کابینت رو جدا تهیه و نصب کنه. در حالی که بهتره حین طراحی توسط معمار؛ طرح، ابعاد و نوع کاشی هم مشخص بشه.
  • از فوت و فن‌های مهم اجرا این هست که زیر کار باید سطحِ یکنواخت و صافی باشه. گاهی دیوار تراز نیست و این موضوع باعث می‌شه بین سطح کابینت و متریالِ بین کابینتی اختلاف بیفته و سطح نهایی کار ناصاف در بیاد. برای اجرای بهتر در جاهایی که سطح یکنواختی نداره، میشه از دستگاه همتراز استفاده کرد که در تصویر بعدی مشاهده می کنین:

بین کابینتی

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیدپور
امیدپور
02 آذر 1400 09:09

سلام مطلب خیلی خوب و جامعی بود. ممنونم از توضیحاتتون. سوالی داشتم. سنگ طبیعی برای بین کابینت گرون تره یا کورین؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
04 آذر 1400 13:40
پاسخ به  امیدپور

سلام، سپاس
سنگ طبیعی که مقاوم در برابر آب و خش باشه گرون تر از سنگ مصنوعی و کورین و کوارتز هست. و تقریبا بین 1.5 برابر تا 5 برابر قیمت داره.

زهرا
زهرا
01 آذر 1400 16:36

نکات مفیدی بود. متشکرم

محمد رضوانی
محمد رضوانی
01 آذر 1400 09:23

درود بر تیم خوب سلام ساختمان که مطالبی کاربردی را تهیه می کنند. خواستم بپرسم قیمت ها در جدول ها رو میشه بارگزاری کنید. حداقل و حداکثر قیمت ها ذکر نشده

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
04 آذر 1400 10:21
پاسخ به  محمد رضوانی

با سلام
قیمت ها درج شده.