3.6 0

بهترین رنگ برای کابینت فلزی – رنگ یعنی همه چیز

  27 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  1 فروردین 1402
رنگ کابینت فلزی

رنگ کابینت فلزی یکی از مهمترین پارامترهای زیبایی شناسی این نوع کابینت است. در این محتوا تصاویری از چندین رنگ برای کابینت های فلزی رو با هم مرور می‌کنیم و از تناسب فضا، طراحی و رنگ‌های این کابینت آشپزخانه ‌ها با هم صحبت می‌کنیم.

کابینت‌های فلزی

کابینت‌های چوبی بین علاقه‌مندان به طراحی داخلی و دکوراسیون از آیتم‌های محبوب هستن و معمولا خانم‌های خونه دار چوب یا ام دی اف رو برای کابینت هاشون انتخاب می‌کنن؛ اما افرادی هم هستن که به فلز علاقه دارن و سبک‌های خاصی رو می‌پسندن.

معرفی کابینت ساز

رنگ کابینت فلزی

رنگ‌های مناسب برای کابینت‌های فلزی

یکی از کاربردهای کابینت‌های فلزی استفاده از اون‌ها در رستوران‌ها و فست فودهاست؛ همونطور که در این عکس هم می بینید در این رستوران از کابینت‌های فلزی استفاده شده. رنگ زرد استفاده شده در این عکس چندان جالب به نظر نمی‌رسه، شاید برای یه فست فود یا رستوران مناسب باشه اما قطعا برای آشپزخانه یک خونه گزینه جالبی نیست.

 

رنگ کابینت فلزی 2

یکی از رنگ‌هایی که برای کابینت‌هایی با جنس فلز استفاده میشه رنگ نقره‌ای هست، کابینت‌های فلزی این آشپزخانه شیک و جذاب دیده میشن و به نظر می‌تونیم رنگ نقره‌ای رو رنگی مناسب برای کابینت‌های فلزی بدونیم.

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

رنگ کابینت فلزی 3

در عکس قبلی ما آشپزخانه‌ای با کابینت‌هایی فلزی به رنگ نقره‌ای داشتیم که از هیچ رنگ دیگه‌ای در طراحی اون‌ها استفاده نشده بود، برخی از افراد به یک رنگ تک برای آشپزخانه علاقه ندارن و اعتقاد دارن باعث میشه فضا بی‌روح باشه.

رنگ قرمز استفاده شده در این عکس در کنار رنگ نقره‌ای می‌تونه گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشه که به یک رنگ اکتفا نمی‌کنن. این رنگ قرمز ترکیب قشنگی رو برای کابینت‌های فلزی به وجود آورده.

رنگ کابینت فلزی 5

رنگ کابینت فلزی 4

آبی آسمانی؛ یکی از بهترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها در دسته رنگ‌های روشن که می‌تونه یه آشپزخانه رو به مکانی آروم تبدیل کنه. همونطور که می بینید رنگ آبی این کابینت‌های فلزی خیلی به چشم میاد و توجه هر بیننده‌ای رو به خودش جلب می‌کنه؛ پس این رنگ می‌تونه گزینه انتخابی شما هم باشه.

رنگ کابینت فلزی 5

در این عکس هم شما رنگ آبی رو می‌بینید اما کابینت‌های این آشپزخانه از جنس چوب هستن و این موضوع تفاوتی در رنگ و طراحی ایجاد کرده. با مقایسه این عکس با آشپزخانه قبلی می‌تونیم به این نتیجه برسیم که استفاده از این رنگ در کابینت‌های فلزی جذاب‌تر به نظر می‌رسه.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

رنگ کابینت فلزی 6

عکس اول یادتون هست که درباره استفاده از رنگ زرد در کابینت‌های فلزی گفتیم؛ همونطور که می‌بینید این رنگ برای آشپزخانه یه خونه چندان جالب و زیبا به نظر نمی‌رسه و بهتر هست که در فست فودها یا رستوران‌ها شبیه به عکس اول از این رنگ استفاده بشه. البته بازم انتخاب با خودتونه!

رنگ کابینت فلزی 7

یک کابینت فلزی دیگه با رنگ آبی؛ رنگ سفید و آبی ترکیب دلنشین و دیدنی رو در این آشپزخانه ایجاد کردن و استفاده از کمی رنگ قرمز هم چاشنی خوبیه.

رنگ کابینت فلزی 8

یک آشپزخانه مدرن و مینیمال؛ رنگ نقره‌ای برای کابینت‌ها و اشیاء فلزی همیشه خاص بوده اما به همون نسبت هم سلیقه‌ای خاص رو می طلبه.

رنگ کابینت فلزی 9

رنگ کِرم یکی دیگه از گزینه‌های جذابی هست که شما می تونین برای کابینت‌های فلزی‌تون ازش استفاده کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

رنگ کابینت فلزی 10

بنظر من که ترکیب رنگ به کار رفته در این آشپزخانه اصلا دیدنی و جذاب نیست!

رنگ کابینت فلزی 11

شما می‌تونید همیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی خونه و مخصوصا آشپزخانه خودتون رنگ نقره‌ای رو در نظر داشته باشید چون این رنگ یکی از گزینه‌های مناسب برای کابینت‌های فلزی هست.

رنگ کابینت فلزی 12

رنگ کرم؛ رنگی ملایم و زیبا که در عکس‌های قبل هم در موردش صحبت کردیم، رنگ کرم ماتی که در این آشپزخانه به کار رفته به نسبت کرم براق از جذابیت کمتری برخورداره.

رنگ کابینت فلزی 13

رنگ طلایی به همراه سنگ‌های سفید، این فضا رو خیلی جذاب و خاص کرده و می تونید طلایی رو به عنوان رنگی شیک و مدرن برای آشپزخانه خودتون انتخاب کنید.

رنگ کابینت فلزی 14

این آشپزخانه فضای کوچیکی داره اما استفاده از رنگ مناسب برای کابینت‌های فلزی باعث شده تا فضا کوچیک به نظر نرسه. ترکیب رنگ کرم و سفید یکی دیگه از گزینه‌های شما برای انتخاب رنگ کابینت‌های فلزی هست. اگر به کابینت های ترکیبی علاقمندید حتما به نکات مهم در  طراحی و انتخاب کابینت 2 رنگ دقت لازم را داشته باشید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments