5.0 0

7 تذکر “واجب تر از نون شب” برای طراحی و انتخاب کابینت 2 رنگ

  27 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  27 آبان 1402
کابینت ام دی اف و هایگلاس سفید و رنگ چوب

کابینت‌های دو رنگ، یک ترفند خلاقانه برای داشتن آشپزخانه‌ای زیبا و متنوع هستند. استفاده از دو رنگ متضاد یا مکمل، تعادل را به آشپزخانه اضافه می‌کند. بنابراین در ادامه، به بررسی 7 اصل مهم برای طراحی دو رنگ کابینت‌ها می‌پردازیم و همزمان، مدل‌های کابینت دو رنگ اجرا شده در ایران را با هم می‌بینیم.

خبر خوب: اغلب مدل‌های کابینت که در این مطلب می‌بینید، توسط کابینت سازهای بازار آنلاین دکوراسیونی «سلام ساختمان» ساخته شده‌اند. شما هم می‌توانید در هر جای ایران که هستید، کابینت سازهای حرفه‌ای شهر خودتان را از طریق سلام ساختمان پیدا کنید.

1.   از رنگ‌های متناسب با دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید

در طراحی کابینت‌های دو رنگ آشپزخانه، انتخاب رنگ‌های متناسب با رنگ دیگر عناصر داخلی مثل کفپوش، دیوارها و یا حتی میز آشپزخانه، به زیبایی کلی فضا کمک می‌کند.

برای مثال در کابینت ام دی اف زیر که توسط کابینت ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است، رنگ کابینت‌ها به خوبی با کفپوش آشپزخانه هماهنگ شده است. قیمت روز این کابینت ام دی اف را می‌توانید از پشتیبانی رایگان سلام ساختمان بپرسید.

کابینت ام دی اف مدرن آشپزخانه دو رنگ طوسی قهوه‌ای

2.   سبک طراحی کابینت‌ها را در نظر بگیرید

اگرچه انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه‌ای است، اما در انتخاب دو رنگ برای کابینت‌ها، بهتر است سبک طراحی کابینت‌ها را هم در نظر بگیرید. برای طراحی کابینت‌های مدرن، از رنگ‌های ملایم، روشن و خنثی استفاده کنید.

کابینت ام دی اف مدرن زیر با رنگ‌های خنثی و ملایم سفید و طوسی، برای مشتری سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. قبل از اینکه قیمت کابینت افزایش پیدا کند، این کابینت را سفارش دهید و مانند سایر مشتری‌های سلام ساختمان، حس رضایت را تجربه کنید.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت ام دی اف مدرن دو رنگ سفید طوسی

اما برای آشپزخانه‌های کلاسیک، ترکیب‌های رنگی گرم و تیره مثل طلایی و قهوه‌ای مناسب هستند. البته در کابینت‌های کلاسیک دو رنگ، معمولا از یک رنگ به میزان کمتر و فقط برای بخش‌های تزئینی کابینت‌ها استفاده می‌کنند.

کابینت کلاسیک دو رنگ قهوه‌ای طلایی

در نهایت در کابینت‌های سبک نئوکلاسیک که ترکیبی از مدرنیته و سنت هستند، دست شما برای انتخاب رنگ کابینت کاملا باز است. در ضمن یادتان باشد که رنگ سفید و رنگ چوب، در تمامی سبک‌های کابینت بسیار پرکاربرد هستند.

کابینت آشپزخانه مدرن با ترکیب دو رنگ سفید و قهوه‌ای

3.   از رنگ‌های هماهنگ برای کابینت استفاده کنید

انتخاب دو رنگ که به خوبی با هم هماهنگ هستند، اساسی‌ترین قدم برای ساخت کابینت دو رنگ است. می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مکمل، رنگ‌های متضاد و یا ترکیب رنگ‌های روشن و تیره استفاده کنید. کابینت هایگلاس دو رنگ زیر را، تنها از متخصصین سلام ساختمان بخواهید.

معرفی کابینت ساز

کابینت هایگلاس آشپزخانه با ترکیب دو رنگ کرمی روشن و تیره

4.   به ابعاد آشپزخانه توجه کنید

توجه به ابعاد آشپزخانه، در انتخاب دو رنگ برای کابینت‌ها اهمیت دارد. رنگ‌های تیره در فضاهای کوچک، ممکن است فضا را دلگیر و کوچک‌تر نشان دهند. بنابراین در آشپزخانه‌های کوچک، از کابینت با ترکیب رنگ‌های روشن‌تر کمک بگیرید. اما در آشپزخانه‌های بزرگ، محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید.

کابینت هایگلاس سفید طلایی زیر، توسط یک بانوی هنرمند در تهران اجرا شده است. قیمت این کابینت را می‌توانید از چندین نفر از کابینت سازهای ما بپرسید و سپس بهترین قیمت را انتخاب کنید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت مدرن آشپزخانه با ترکیب دو رنگ سفید و طلایی

5.   نورپردازی فضا را در نظر بگیرید

اگر آشپزخانه شما دارای نور طبیعی پنجره است، محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. اما در آشپزخانه‌هایی که نورپردازی مناسبی ندارند، بهتر است از ترکیب‌های رنگی تیره که فضا را شلوغ و کوچک نشان می‌دهند، استفاده نکنید.

کابینت نئوکلاسیک با ترکیب دو رنگ سفید و سیاه

6.   از انتخاب رنگ‌های خاص نترسید و نوآوری کنید

از انتخاب ترکیب رنگ‌های خاص نترسید و نوآوری کنید. این کار باعث می‌شود که یک آشپزخانه خلاقانه، منحصر به فرد و شخصی داشته باشید.

کابینت مدرن آبی روشن و سفید آشپزخانه

7.   به جزئیات در هنگام انتخاب رنگ‌ها توجه کنید

در طراحی کابینت‌های دو رنگ، به انتخاب رنگ برای جزئیاتی مانند کابینت جزیره، کاور هود و یا دستگیره‌های کابینت توجه کنید. انتخاب رنگ مناسب برای این جزئیات، می‌تواند جذابیت زیادی به آشپزخانه شما بدهد.

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک سفید مشکی با کفپوش قهوه‌ای

و در آخرین تصویر، کابینت دو رنگ سفید آبی را می‌بینید که جزئیاتی مانند دستگیره‌های طلایی آن، تا می‌توانند خودنمایی می‌کنند.

کابینت آشپزخانه مستطیلی شکل با ترکیب دو رنگ سفید و آبی

سخن آخر

طراحی کابینت آشپزخانه با دو رنگ متفاوت، به تعادل و هماهنگی بین قسمت‌های مختلف کابینت‌ها کمک می‌کند و زیبایی و شکوه بیشتری به آشپزخانه می‌بخشد. برای شناخت بهترین ترکیب رنگ‌های کابینت دو رنگ، می‌توانید از پشتیبان‌های تیم دکوراسیونی آنلاین سلام ساختمان کمک بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کابینت ساز شهر خودتان را پیدا کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments