3.7 2

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟

  5 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  5 مرداد 1402
رنگ کابینت جدید، بهترین راه انتخاب رنگ جذاب و شیک برای کابینت آشپزخانه

وقتی صحبت از اصول انتخاب رنگ کابینت‌ آشپزخانه می‌شود، هر شخص سلیقه‌ی خود را برای انتخاب رنگ کابینت مهم می‌داند. البته که سلیقه‌ی شخصی امری بسیار مهم در انتخاب رنگ کابینت است اما دانستن نکاتی در مورد رنگ‌ها و شیوه کنار هم قرار گرفتن آن‌ها می‌تواند سلیقه شخصی ما را بهبود دهد. بعلاوه باعث زیبایی بصری محیط اطراف هم می‌شود. انتخاب و استفاده‌ی صحیح از رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین کارها در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه است. سلام ساختمان علاوه بر معرفی متخصصین حرفه‌ای برای اجرای کارهای کابینت، کمد و دکوراسیون داخلی؛ با داشتن مشاوره کاملا رایگان به شما در انتخاب رنگ کابینت و اطلاعات فنی دیگر کمک می‌کند.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

در این مطلب می‌خواهیم در مورد 2 موضوع رنگ کابینت جدید و اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه صحبت کنیم. در بخش اول، رنگ‌های مرسوم و جدید کابینت را با هم بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های هر رنگ را می‌گوییم و در بخش دوم باهم می‌بینیم که بین رنگ‌هایی که گفته شد، ترکیب کدام رنگ‌ها باهم منطقی و اصولی است. در طول مطلب نمونه‌کارهایی که توسط کابینت‌سازهای تیم سلام ساختمان اجرا شده است را نیز بررسی می‌کنیم.

معرفی کابینت ساز

با رنگ‌های کابینت جدید که زیبایی دو چندانی به آشپزخانه می‌دهند، آشنا شوید

برای بررسی رنگ‌های کابینت، ابتدا باید ببینیم که چه رنگ‌هایی در ساخت کابینت بیشتر کاربرد دارد و ویژگی‌های این رنگ‌ها را باهم ببینیم. رنگ‌هایی که بیشتر در ساخت کابینت‌ها به‌کار می‌روند، عبارت است از:

  1. رنگ سفید
  2. کابینت‌هایی با رنگ و طرح چوب
  3. رنگ قهوه‌ای روشن

ممکن است بگویید ما رنگ‌های بیشتری در کابینت‌های اطراف خود می‌بینیم، شما چرا فقط همین رنگ‌ها را نام بردید؟ پاسخ ما به این سؤال این است: درست است که خیلی از رنگ‌ها و طرح‌ها در کابینت‌سازی به‌کار می‌روند اما در این مطلب ما فقط رنگ‌های پر کاربرد را بررسی می‌کنیم. رنگ‌های جدید کابینت مثل رنگ‌های قرمز، بنفش، آبی، سیاه و … در کشور ما خیلی کم کاربرد و به صورت محدود استفاده می‌شوند. بعلاوه خیلی از رنگ‌های کابینت در واقع مشتقی از رنگ‌های بالا هستند. همان‌طور که گفتیم، رنگ‌های پرکاربرد کابینت همین رنگ‌هایی هستند که نام بردیم.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

1. رنگ کابینت سفید و مشتقات سفید

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت رنگ سفید

رنگ کابینت سفید و مشتقات آن مثل رنگ شیری و کرم، پرکاربردترین رنگ است. رنگ سفید با رنگ‌های مختلفی نظیر طلایی، طیف رنگ‌های قهوه‌ای، نقره‌ای و طوسی ترکیب می‌شود. سفید نشانه‌ی پاکی و تمیزی، اطمینان و صلح است. یک خاصیت خیلی مهم دیگر هم دارد؛ هر زمانی نمی‌دانیم از چه رنگی استفاده کنیم و نمی‌خواهیم ریسک کنیم، از سفید استفاده می‌کنیم.

کابینت ممبران سفید با سبک نئوکلاسیک

کابینت ممبران سفید، سبک نئوکلاسیک که توسط یکی از متخصصین کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. سلام ساختمان علاوه بر تهران در 10 استان دیگر در زمینه معرفی متخصص برای اجرای کابینت و کمد و همچنین مشاوره رایگان فعال است.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت هایگلاس سفید طلایی

در تصویر بالا نمونه کار کابینت هایگلاس با ترکیب رنگ سفید طلایی را می‌بینید که توسط تیم سلام ساختمان اجرا شده است.

مطلب پیشنهادی:اگه دنبال ست‌کردن وسایل آشپزخانه با رنگ کابینت هستی حتما این مطلبو بخون

کابینت هایگلاس سفید طوسی مات

کابینت هایگلاس سفید طوسی مات، اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان در کرج.

کابینت سفید آبی سبک نئوکلاسیک

نمونه‌ای از کابینت رنگ روشن برای آشپزخانه‌ای کوچک که توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در مازندران اجرا شده است. شما می‌توانید با کلیک روی عکس، در مورد آن مشاوره رایگان بگیرید.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت دو رنگ سفید آبی روشن به سبک نئوکلاسیک با دستگیره های گرد طلایی

2. رنگ کابینت طرح چوب و قهوه ای

رنگ‌ها وطرح‌های چوبی، با رنگ‌های سفید و قهوه‌ای ترکیب می‌شوند ولی با رنگ‌های دیگر کمتر ایجاد یک ترکیب چشم‌نواز می‌کنند. طرح‌های چوبی به دلیل این‌که نمادی از طبیعت هستند، برای ما حس خوشایندی به همراه دارند.

رنگ قهوه‌ای دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌هاست. دو طرف طیف یعنی قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره، کاربرد بیشتری در رنگ کابینت دارند که از بین این دو رنگ، کاربرد قهوه‌ای روشن از قهوه‌ای تیره خیلی بیشتر است. قهوه‌ای، رنگی گرم بوده که به دلیل همرنگی با چوب، حسی از نشاط، گرما و صمیمیت را به ما منتقل می‌کند. ترکیب قهوه‌ای با سفید یا کرم برای رنگ کابینت ام‌دی‌اف در ایران هم زیاد استفاده می‌شود.

کابینت ممبران سفید قهوه‌ای تیره در سبک نئوکلاسیک

این هم نمونه‌کار کابینت ممبران سفید قهوه‌ای تیره در سبک نئوکلاسیک، اجرا شده توسط متخصص سلام ساختمان در تهران. لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که سلام ساختمان قیمت، کیفیت و زمان تحویل کابینت شما را هم ضمانت می‌کند.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

3. رنگ کابینت قهوه ای روشن

کابینت ام دی اف سفید قهوه‌ای روشن

نمونه‌ای از کابینت ام‌دی‌اف سفید قهوه‌ای روشن که در اصفهان توسط کابینت‌ساز عضو سلام ساختمان اجرا شده است. برای مشاوره رایگان روی عکس کلیک کنید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه در سال 2023

این‌که چه رنگی را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنیم که علاوه بر زیبایی و جذابیت، به رنگ سال هم نزدیک باشد و بعد از مدتی که آن رنگ از مد افتاد، حس دل‌زدگی از رنگ کابینت‌های خود را نداشته باشید و برایتان تکراری نشود، خودش یک دغدغه بزرگ برای کسانی هست که در مرحله‌ی تصمیم‌گیری و انتخاب رنگ و طرح کابینت برای آشپزخانه‌ خود هستند. هر چند با کمی دقت و پیشگیری از هیجانات لحظه‌ای در انتخاب رنگ کابینت، به خوبی می‌توانید از این مرحله هم رد بشوید و وارد مرحله لذت بردن از انتخاب زیبا خود شوید.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

همان‌طور که در جریان هستید رنگی که توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2023 مورد توجه قرار گرفته، طیفی خاص از بنفش است که هم شاد و پویاست و هم خلاقانه و جذاب ولی نحوه به کار بردن اصولی این رنگ جذاب در دکوراسیون آشپزخونه و کابینت‌ها هم جای بحث دارد. اما با بالا بردن سطح آگاهی نسبت به مناسب‌ترین رنگ کابینت که به رنگ‌های جدید کابینت و رنگ سال 2023 هم نزدیک باشد، یقینا منجر به شایسته‌ترین و زیباترین انتخاب خواهد شد.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

در این قسمت تصویر چند آشپزخانه با جدیدترین رنگ کابینت را با هم می‌بینیم و برخی نکات قابل توجه راجع به هر کدام را با هم بررسی می‌کنیم. شاید یکی از این تصاویر برای شما تبدیل به ایده شود تا آن انتخاب شایسته که پیش از این در موردش صحبت کردیم اتفاق بیفتد. پس با ما همراه باشید.

رنگ کابینت یاسی

رنگ یاسی برای کابینت 2023

این رنگ کابینت در ایران کمتر دیده می‌شود و در کشورهای خارجی مشابه آن را خیلی زیاد می‌توان مشاهده کرد. هدفمان از ارائه این تصویر، ترکیب قشنگ و جدیدی هست که برای رنگ کابینت و همچنین طرح کابینت‌ها انتخاب شده و واقعاً فضای آشپزخانه را ملیح و دلنشین کرده و می‌تواند الگوی رنگ کابینت سال 2023 باشد.

رنگ کابینت یاسی رنگ سال 2023

و این هم یک نمونه از رنگ سال 2023 برای کابینت‌های آشپزخانه که فوق‌العاده زیبا و جذاب به کار برده شده است.

بهترین رنگ کابینت جدید؛ مشکی، طوسی

کابینت رنگ تیره هماهنگ با بین کابینتی

هماهنگی رنگ تیره کابینت‌ها با رنگ دیوار و صفحه روی کابینت هم ترکیبی جذاب و مطابق با جدیدترین رنگ‌های کابینت هست. به خصوص رگه‌های سفیدی که در رنگ سیاه ادغام شده و زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت مدرن با جزیره خاص مدل 2023

قبل از بررسی رنگ کابینت، اون جزیره زیبا با شکل و شمایل هندسی، نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. خطوط اریبی که روی درهای کابینت هست هم به همراه رنگ تیره کابینت‌ها ظاهر خیلی شیک و زیبایی را برای این آشپزخانه ایجاد کرده است.

رنگ کابینت سورمه ای تیره از جنس ام دی اف

این هم یک نمونه‌کار جذاب با کابینت‌های ام‌دی‌اف تیره که توسط یکی از ده‌ها متخصص کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا شده. ترکیب رنگ چوبی کف‌پوش در کنار رنگ سورمه‌ای و طوسی کابینت‌ها باعث جذابیت بیشتر این آشپزخانه شده است.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

جدیدترین رنگ کابینت تیره

به طور کلی رنگ‌های تیره یکی از جدیدترین رنگ‌های کابینت در سال‌های اخیر هست، ولی در استفاده از این طیف رنگی نباید زیاده‌روی بشود. به علاوه کمی تنوع رنگی و استفاده از رنگ‌های مکمل در کابینت‌ها برای روحیه ساکنین خانه هم خوب است. کابینت رنگ طوسی و ترکیب آن با رنگ‌هایی مثل سفید یکی از رنگ‌های پرطرفدار کابینت است.

کابینت دو رنگ سفید طوسی

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در این آشپزخانه کابینت به رنگ سفید با رنگ طوسی ترکیب شده و با توجه به طراحی مدرنی که دارد، نتیجه بسیار با کیفیتی حاصل شده است. این کابینت آشپزخانه توسط تیم سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

رنگ کابینت براق خاکستری طلایی

رنگ خاکستری در کابینت‌ها با اینکه یک رنگ خنثی و سرد هست، ولی در ترکیب رنگ جدید کابینت 2023 می‌توانید با اکثر رنگ‌ها آن را ترکیب کنید تا هارمونی مورد علاقه خود را بدست بیاورید.

رنگ کابینت جدید مشکی زرد

کابینت دو رنگ مشکی و زرد جدید

رنگ زرد معمولاً حس گرمی و جنبش را برای آشپزخانه به ارمغان می‌آورد اما بهتر است به صورت میکس با رنگ‌های دیگر در کابینت استفاده شود که زیباییش به چشم بیاد. به‌نظر شما این ترکیب رنگ خاص نمی‌تواند یکی از بهترین رنگ‌ها برای کابینت 2023 باشد؟

اگر در مورد استفاده از یک رنگ یا دو رنگ در کابینت آشپزخانه خود مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ را مطالعه کنید.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

رنگ کابینت سورمه ای تیره

کابینت دو رنگ سفید سورمه ای

زیبایی رنگ جدید کابینت در این تصویر با الهاماتی که از طبیعت گرفته شده و صندلی و طبقاتی که برای ساخت آن‌ها از جنس چوب استفاده شده، بسیار چشم‌نواز است.

کابینت تک رنگ سال 2023 با صفحه کابینت سفید

یک رنگ تیره و فوق‌العاده جذاب دیگر که تقریبا به رنگ سال 2022 هم نزدیک است و با صفحه روی کابینت سفید رنگ هم کمی از حس و حال سکون ناشی از تیرگی رنگ کابینت‌ها را جبران کرده است.

کابینت تک رنگ آبی با صفحه روی کابینت سفید

همیشه پیشنهاد می‌شود که آشپزخونه‌های کوچک را با کابینت‌های رنگ روشن، کمی بزرگ نشان دهید و یا در هنگام انتخاب رنگ تیره از رنگ‌های مکمل روشن حتماً استفاده کنید.

کابینت چوبی تک رنگ خاکستری رنگ با صفحه کابینت سنگی

رنگ‌های تیره مناسب روحیه افرادی هست که به این رنگ‌ها علاقه داشته باشند و به راحتی موجب دل‌زدگی آن‌ها نشود. این ترکیب رنگ تیره با طرح چوب هم یکی از جدیدترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخونه هست و می‌تواند ایده زیبایی برای شما باشد.

کابینت تک رنگ ابی کلاسیک با صفحه کابینت چوبی

و همچنین یک آشپزخانه دیگر که با رنگ سال 2023 که آبی کلاسیک هست به اجرا درآمده است.

ترکیب رنگ کابینت سبز

کابینت تک رنگ سبز و طوسی با صفحه کابینت سفید

جزیره زیبایی به رنگ سبز در میان یک آشپزخونه دلباز طوسی که در آن ترکیبات رنگی فوق‌العاده جذابی مورد استفاده قرار گرفته است.

کابینت آشپزخانه به رنگ سبز یشمی با صفحه کابینت سنگی سفید

رنگ سبز یشمی هم یک رنگ جدید برای کابینت آشپزخونه هست ولی مطابق معمول اکثر رنگ‌های تیره سلیقه‌های خاصی را می‌طلبند.

کابینت تک رنگ مشکی سبز با سینک مدرن و صفحه کابینت سبز زیتونی

صفحه روی کابینت به رنگ سبز زیتونی و یک سینک مدرن در این آشپزخونه مدرن که کنتراست رنگ آن واقعاً به دل می‌نشیند. اگر آشپزخانه دلبازی دارید و به این نوع رنگ‌ها علاقه دارید، این تصویر می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

‌جمع بندی در خصوص اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

انتخاب رنگ کابینت باید به صورتی باشد که با محیط اطراف، ایجاد یک ترکیب رنگی مناسب کند. مهم‌ترین اصل انتخاب رنگ همین موضوع است. این اصل فقط در مورد کابینت و آشپزخانه نیست. بلکه در مورد نقاشی ساختمان و سایر مواردی که به رنگ مربوط می‌شوند، هم وجود دارد.

هدفی که از ارائه این محتوا داشتیم معرفی تعدادی از جدیدترین رنگ‌های کابینت برای سال 2023 بود، با این امید که راهنمای مفیدی در انتخاب سبک و رنگ کابینت برای شما باشد. همچنین در طول مطلب با تعدادی نمونه‌کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید.

بهترین رنگ برای کابینت چه رنگی است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

با وجود رنگ‌ها و سبک‌های متنوعی که از کابینت آشپزخانه ارائه شد، اما در نهایت سلیقه، علاقه و انتخاب شما حرف آخر را در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه شما، می‌زند. پس هنگام انتخاب رنگ کابینت حتماً باید به محیط اطراف توجه کرد و رنگی متناسب با محیط انتخاب کرد.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
زیبا مرادی
زیبا مرادی
08 اسفند 1400 12:01

خسته نباشید
مطلب بسیار مفید و کاربردی بود
ممنون از سایت خوب و عالی تون

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
12 دی 1401 23:16
پاسخ به  زیبا مرادی

ممنونم
این نظر لطف شماست دوست عزیز