4.0 0

جدیدترین مدل کابینت 2022 و 2021

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  10 اسفند 1401
جدیدترین مدل کابینت 2019 و 2020

اگرچه آشپزخونه تقریبا جدا از سالن و پذیرایی هست ولی همه اعضای خانواده از اون استفاده می‌کنن، مخصوصا خانم‌ها که زمان زیادی رو توی آشپزخونه صرف می‌کنن و داشتن حس و حال خوب توی این بخش از خونه قطعا تاثیر زیادی در روحیه و متقابلا در طعم و مزه غذاها خواهد داشت! به همین دلیله که دکوراسیون آشپزخونه و طرح و مدل کابینت آشپزخونه انقدر مهم شده و جزئی از طراحی داخلی منزل به حساب میاد. بنابراین سرمایه گذاری و برگزیدن جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه بر طبق مدل‌های جدید کابینت 2022 و 2021 به میزان زیادی در زیبایی و شکیل بودن دیزاین خونه تاثیرگذاره. توی این محتوا ضمن گردآوری این موضوع تحت عنوانِ جدیدترین مدل‌های کابینت 2022 و 2021، راجع به هرکدوم نکات مختصری رو بیان می‌کنیم.

1- دکوراسیون آشپزخونه و خلاقیت

یک موضوع مهم در دکوراسیون آشپزخونه‌ها استفاده از مدل‌ کابینت آشپزخانه جدید و کاربردی هست که هر کسی بر اساس ذوق و سلیقه خودش و بر طبق بودجه‌ای که برای این بخش اساسی خونه می‌خواد صرف بکنه یک مدل کابینت رو برای تکمیل دکوراسیون آشپزخونه خودش انتخاب می‌کنه. امروزه طرح و رنگ‌های متنوعی برای کابینت‌ها موجوده و توی هر مقطع زمانی طرح‌های جالب و پیشرفته‌تری برای مدل‌های کابینت روانه بازار کابینت سازی میشه. بخش عظیمی از مدل‌های جدید و مدرنی که در حرفه دکوراسیون خانه و آشپزخانه و همچنین طراحی داخلی شکل می‌گیره و وارد بازار میشه در گرو خلاقیت طراحان این حرفه هست. موضوع صحبت ما هم مدل‌های جدیدی هست که در برای کابینت آشپزخونه طراحی میشه، بر همین اساس بیشتر افراد هم تمایل به استفاده از مدل‌های جدید کابینت برای آشپزخونشون دارن و هر ایده‌ای که بتونه کمکی به انتخابشون کنه رو مورد بررسی قرار میدن تا بهترین و زیباترین مدل کابینت رو انتخاب و به اجرا در بیارن. بنابراین باید کابینت و دکوراسیون را به گونه‌ای انتخاب کنید که یک فضای کاربردی و در عین حال شیک و جدید رو در آشپزخونه ایجاد کنه.

2- معرفی و بررسی جدیدترین مدل‌های کابینت 2022 و 2021

ممکنه همه این کابینت ها در سال 2022 یا 2021 ساخته نشده باشند، اما با کارشناسی ما، جزء طرح های زیبا یا مطرح کابینت حتی در این دو سال هستند.

مدل جدید کابینت 1

کابینت با رنگ طوسی (خاکستری) با اینکه یک رنگ خنثی و سرد هست ولی یکی از رنگ‌های محبوب در یکی دو سال اخیر شده که اگر با کمی ذوق و سلیقه با رنگ‌های دیگه ترکیب بشه خیلی خیلی جذاب میشه. میتونید مدل های مشابه بیشتری رو در مطلب کابینت های گلاس سفید طوسی ببینید.

مدل جدید کابینت 2

اصلا نمیشه وجود اون پنجره رو به طبیعت توی آشپزخونه رو نادیده گرفت. توی مدل‌های جدید کابینت میشه به خاطر حضور پنجره از نصب کابینت‌های دیواری به کلی صرف نظر کرد.

مدل جدید کابینت 3

از خلاقیت‌های موجود در مدل‌های جدید کابینت 2019، جایگذاری بخشی از کابینت‌ها در داخل دیوار و هم سطح شدن اون‌ها با سطح دیوار هست. ایده جالبیه، درسته؟

مدل جدید کابینت 4

رنگ متضاد کابینت‌های بالا و پایین انتخاب خوب و زیبایی برای این مدل جدید کابینت هست، و البته این نوع انتخاب‌ها کاملاً سلیقه‌ای هستن.

مدل جدید کابینت 5

اگردنبال یک سبک کلاسیک از جدیدترین مدل‌های کابینت 2019 هستین، تصویر بالا میتونه الگوی فوق العاده ای باشه.  باهاش میشه یک سبک تجملی و شیک از کابینت آشپزخونه رو اجرا کرد.

مدل جدید کابینت 6

استفاده از کابینت ساخته شده با چوب طبیعی و صفحه کابینت تهیه شده از چوب طبیعی هم یکی از مدل‌های جدید کابینت مدرن 2022 و 2021 هست و برای خونه‌هایی که در مجاورت طبیعت ساخته میشن انتخاب خیلی به جایی می‌تونه باشه.

مدل جدید کابینت 7

یک مدل جدید کابینت 2022 و 2021 از نوع ممبران و با یک طراحی بسیار جذاب و خوشرنگ.

مدل جدید کابینت 8

امروزه آشپزخونه‌هایی که از فضای پذیرایی و سالن جدا نیستن و بخشی از خونه شدن خیلی رو بورس هستن، دقیقاً مثل این تصویر که مدل جدید کابینت‌هاش با یک جزیره فوق العاده زیبا و کاربردی، آشپزخونه رو به خونه متصل کرده.

مدل جدید کابینت 9

اینکه جای سینک و ظرفشویی کجای آشپزخونه باشه هم کاملاً سلیقه‌ای هست. ولی جایگذاری سینک بر روی اپن یا جزیره یکی از مدل‌های نسبتاً جدید کابینته که طرح زیبایی رو ایجاد می‌کنه.

مدل جدید کابینت 10

طرح شیک و جذاب دیگه‌ای از کابینت کلاسیک با نام معروف ممبران که از مدل‌های جذاب و جدید کابینت 2022 محسوب میشه و خیلی مورد استقبال افراد قرار گرفته.

مدل جدید کابینت 11

یکی دیگه از مدل‌های کابینت جدید، ترکیب رنگ سفید با قهوه‌ای روشن یا طرح چوب هست که اگر به‌جا انتخاب بشه هارمونی خیلی زیبایی رو ایجاد می‌کنه.

مدل جدید کابینت 12

یکی دیگه از مدل‌های جدید 2022 و 2021 کابینت، استفاده از کابینت با درهای شیشه‌ای هست که نمای جالبی داره ولی باید نظم و ترتیب ظروف توی این نوع کابینت‌ها حفظ بشه.

مدل جدید کابینت 13

از مزیت‌های آشپزخونه‌های بزرگ اینه که میشه جزیره‌های بزرگ و کاربردی رو با طرح‌های خیلی زیبا توشون به اجرا درآورد.

مدل جدید کابینت 14

ترکیب رنگ طوسی با قهوه‌ای هم از مدل‌های جدید کابینت محسوب میشه و انصافاً ترکیب رنگ خیلی جذابی رو تشکیل میده.

مدل جدید کابینت 15

توی جدیدترین مدل‌های کابینت سعی میشه از فضای آشپزخونه، مخصوصا فضای بالای آشپزخونه استفاده بهینه‌ای بشه و با کابینت‌های بلند، فضاهای پرت مورد استفاده قرار بگیره.

مدل جدید کابینت 17

توی این تصویر، طرح زیبایی که روی درهای کابینت وجود داره، مدل جدیدی از کابینت رو به نمایش گذاشته که میتونه الگوی خوبی برای سال 2022 باشه.

مدل جدید کابینت 18

خانم‌های علاقه‌مند به داشتن کشوهای فراوان در آشپزخونه، این مدل جدید کابینت که تعداد زیادی کشو توی طراحیش قرار گرفته رو حتماً می‌پسندن.

مدل جدید کابینت 20

کابینت آشپزخانه سفید همیشه یک آرامش خاصی به همراه خودش داره، اما اگر قصد استفاده از این طرح و مدل جدید کابینت رو برای آشپزخونتون دارید برای اینکه محیط آشپزخونه خیلی از فضای پذیرایی دور نباشه، می‌تونید از یک رنگ متضاد برای صفحه کابینت آشپزخونه استفاده کنید.

مدل جدید کابینت 19

توی مدل‌های جدید کابینت لازم نیست همیشه وسایل آشپزخونه همرنگ با کابینت‌ها باشن، گاهی اوقات رنگ‌های متفاوت وسایل بیشتر به دل می‌شینه.

مدل جدید کابینت 22

دستگیره‌های منحنی این مدل جدید کابینت هم جالب به نظر میاد، همیشه که نباید مطابق با نمونه‌های رایج کابینت پیش بریم!

عبارت دکوراسیون آشپزخونه قبل از هر چیزی تداعی کننده مدل جدید کابینت برای آشپزخونه هست، چراکه از زمان‌های گذشته و تا به امروز کابینت بخش ثابت آشپزخونه‌ها بوده و هست و علت انتخاب مدل‌های جدید کابینت برای آشپزخونه، تاثیر زیادی هست که در جذابیت طراحی داخلی داره. در این محتوا تعدادی از تصاویر مربوط به جدیدترین مدل‌های کابینت 2022 و 2021 برای آشپزخونه رو ارائه دادیم تا بتونید در مرحله انتخاب مدل‌های جدید کابینت این چند ایده رو ببینید و استفاده کنید. شاید همه این کابینت ها در سال 2022 یا 2021 ساخته نشده باشند، اما جزء طرح های زیبا و جذاب کابینت حتی در این دو سال بوده‌اند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments