0

اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

  13 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  13 مرداد 1403
سه عکس دکوراسیون دفتر کار با دکور مدرن همراه با میز مشکی و قهوه‌ای، قفسه‌های شیشه‌ای و مبلمان کرم
آنچه می خوانید...

    داشتن دکوراسیون دفتر کاری لاکچری و تماشایی با انتخاب سبک کلاسیک محقق می‌شود. سبک‌های مدرن یا نئوکلاسیک نیز در عین زیبایی، دکور دفترکاری ساده‌ای برای شما می‌سازند. با انتخاب رنگ‌های سفید یا آبی برای مبلمان ارگونومیک یا کمدهای اداری، نقطه کانونی در دفتر کار خود ایجاد کنید. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی سه سبک دکوراسیون داخلی دفتر کار و اصول طلایی چیدمان دفتر کار لاکچری می‌پردازیم. مدیران و کارمندان عزیز این مطلب برای شما است، اگر سوالی در خصوص طراحی دکوراسیون اداری یا طراحی دفتر کار خود دارید، مشاورین سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    سه سبک دکوراسیون داخلی در طراحی دفتر کار شیک چیست؟

    انتخاب سبک مناسب برای دکوراسیون دفتر کار، اولین قدم برای ایجاد فضایی شیک و کارآمد است. در ادامه، سه سبک محبوب دکوراسیون اداری مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    ·       دکوراسیون دفتر کار مدرن

    یکی از سبک‌های بسیار مورد پسند برای دفترکار، طراحی دفتر اداری مدرن است. در سبک مدرن کمدها، صندلی‌ها، میزها و کتابخانه‌ها با طرح‌ها و مدل‌های ساده و همینطور خطوط صاف طراحی می‌شوند و هیچ زرق و برق و تجملاتی داخل سبک مدرن وجود ندارد. در تصویر زیر دفترکاری با میز و کتابخانه قهوه‌ای ساده که هیچ تزئیناتی ندارد، سبک مدرن را به نمایش گذاشته است.

    دکوراسیون سبک مدرن دفترکار با میز و کتابخانه قهوه‌ای

    انتخاب رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی، خاکستری، شیری و بژ در طراحی دفتر کار مدرن بسیار رایج است. در عکس دفتر کار ساده زیر کمد سفید براق، دیوارهای سفید و میز طوسی ساده، دکور دفتر کار سبک مدرن را نشان می‌دهد.

    دکور دفتر کار مدرن با کمد سفید براق و میز طوسی و صندلی مشکی

    مالک دفتر کار زیر، با هدف ایجاد فضایی صمیمی‌تر و کاهش سادگی بیش از حد دکوراسیون دفتر اداری مدرن، از دیوار چوبی به عنوان یک عنصر کلیدی استفاده کرده است.

    قفسه‌های چوبی و دیوار چوبی در دفترکار مدرن

    در دفتر کار مدرن تصویر زیر، استفاده از مبلمان‌های ساده چرمی مشکی، به محیط کاری هویتی رسمی و جدی بخشیده است.

    اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    ·       دکور دفتر کار کلاسیک

    دکوراسیون دفتر کار کلاسیک برعکس دکوراسیون مدرن با طراحی‌های باشکوه و پر زرق و برق اجرا می‌شود. منبت‌کاری‌های حجیم روی دیوارها، میز و صندلی‌ها در سبک کلاسیک بسیار پرکاربرد است. اگر فضای کاری بزرگی در اختیار دارید انتخاب دکوراسیون اداری کلاسیک یک انتخاب بسیار لاکچری و رسمی است. اگر به دنبال عکس دفتر کار ایرانی هستید، سبک کلاسیک شباهت زیادی به طراحی‌های اصیل و پرزرق و برق ایرانی دارد.

    دکوراسیون دفتر کار کلاسیک با میز و دیوار قهوه‌ای و صندلی‌های سفید

    در دکوراسیون کلاسیک استفاده از متریال‌های گران مثل چوب راش بسیار رایج است. در تصویر زیر دفتر کار کلاسیکی را می‌بینیم که کتابخانه و میز ریاست از متریال چوبی ساخته شده است و کنده‌کاری‌های هنرمندانه‌ای روی آن‌ها حکاکی شده است. کمدسازهای سلام ساختمان بعد از بازدید حضوری از دفتر کار شما و با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون، کمدهایی کاربردی و جذاب همراه با ارائه تضمین قیمت می‌سازنند. پیش از تصمیم‌گیری، نظرات مشتریان راجع به خدمات کمدسازی سلام ساختمان را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    نظرات مشتریان کمد
    خانم حمزه
    با اخلاق و خوش قول
    بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
    خانم شریفی
    اجرای کار مطابق با طراحی
    آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
    خانم رضایی مهر
    حرفه ای
    سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
    آقای مصطفی بیداروندی
    متعهد و وقت شناس
    آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
    خانم مرضیا محمدرضائی
    قیمت منصفانه
    در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
    آقای محمدی
    بسیار با اخلاق و کاربلد
    آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
    تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

    دفترکار کلاسیک با میز و کتابخانه چوبی

    پرده‌ مجلل، اکسسوری‌ لوکس، لوستر لاکچری طلایی، میز و صندلی کنده‌کاری شده، همه این موارد دفتر کار کلاسیک زیر را شاهانه کرده‌است.

    دفتر کار کلاسیک با میز و کتابخانه چوبی

    ·       دکور دفتر کار نئوکلاسیک

    برای کسانی که از محیط‌های کاری شلوغ خسته شده‌اند و به دنبال فضایی آرام و شیک می‌گردند، سبک نئوکلاسیک گزینه‌ای ایده‌آل است. این سبک با ترکیب شکوه کلاسیک و سادگی مدرن، فضایی متعادل و دلنشین ایجاد می‌کند. کنده‌کاری‌های ظریف و ساده از ویژگی‌های سبک نئوکلاسیک است. در تصویر زیر دیوار، سقف و میز ریاست چوبی با منبت‌کاری‌های ساده فضایی شیک ایجاد کرده‌اند.

    دفتر کار نئوکلاسیک با میز و کتابخانه چوبی

    در دکور دفتر کار زیر، استفاده از کتابخانه طوسی ساده با درب شیشه‌ای، میز و صندلی چوبی با منبت‌کاری‌های ظریف و دیوارهای سفید کنده‌کاری شده، سبک نئوکلاسیک را به خوبی نشان می‌دهد.

    سبک نئوکلاسیک در دفترکار با میز چوبی، صندلی کرم و کتابخانه طوسی با درب شیشه‌ای

    صاحب دفتر کار زیر علاقه‌مند به سبک مدرن است، به همین دلیل میز، صندلی و کتابخانه‌ای با طراحی ساده‌ و امروزی انتخاب کرده است. اما به کارگیری هنر کنده‌کاری روی دیوارها باعث ورود سبک نئوکلاسیک به این دفتر کار شده است.

    در دفترکار سبک نئوکلاسیک با میز و کتابخانه مدرن و دیوار سفید کنده‌کاری‌شده

    دکوراسیون دفتر کار مدیریت باید چگونه باشد؟

    دکوراسیون دفتر مدیریت، بیش از یک طراحی زیبا، یک ابزار قدرتمند برای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی است. شما باید براساس ابعاد دفترکار مدیریت، لوازم مورد نیاز از قبیل مبل و صندلی، میز دفتر مدیریت و کتابخانه را تهیه کنید. همینطور توجه به سبک دکوراسیون دفتر کار برای تهیه لوازم بسیار مهم است. به تصویر زیر توجه کنید؛ نور طبیعی فضای اتاق را در آغوش گرفته است و با نصب نورهای هالوژن و خطی، پخش نور بیشتری داخل این دفتر کار به وجود آمده است. میز و صندلی‌ها به سبک مدرن انتخاب شده و کاملا با ابعاد و فضای اتاق هماهنگ هستند.

    دکوراسیون دفتر کار مدرن با میز قهوه‌ای و صندلی مشکی

    دکوراسیون دفتر کار کوچک باید چگونه باشد؟

    در طراحی دفتر کار کوچک باید از رنگ‌های روشن در کنار قفسه‌بندی دیواری استفاده کنید. در ادامه نکات بیشتری را درخصوص چیدمان دفتر کار کوچک می‌گوییم.

    1.   دیزاین دفتر کار کوچک با رنگ های روشن

    برای ایجاد فضایی دلباز و روشن در دکوراسیون دفتر کار ساده و شیک کوچک، استفاده از رنگ‌های پاستلی و خنثی مانند سفید، آبی آسمانی، سبز روشن و کرم بسیار مناسب است. این طیف رنگی، فضا را بزرگ‌تر نشان داده و حس آرامش را انتقال می‌دهند.

    دفترکار کوچک با ترکیب رنگ سفید و طوسی

    2.   به‌کارگیری چندین منبع نور برای دفتر کار کوچک

    برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای کوچک دفتر کار، استفاده از چندین منبع نور بسیار موثر است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ترکیب نورهای هالوژن سقفی با نورهای مخفی در سقف کاذب، روشنایی محیط را به طور قابل توجهی افزایش داده و فضایی دلبازتر ایجاد کرده است.

    دفترکار کوچک با صندلی نارنجی و میز مشکی و نورهای هالوژن

    3.   قفسه بندی دیواری دفتر کار کوچک

    برای اینکه دفتر کار شما همیشه مرتب باشد، نصب قفسه‌های دیواری برای نظم محیط و قرار دادن انواع وسیله کاری و تزئینی، راهکاری بسیار موثر است. این قفسه‌ها علاوه بر ایجاد فضایی منظم، به شما کمک می‌کنند تا به راحتی به وسایل مورد نیاز دسترسی داشته باشید

    قفسه بندی چوبی دفترکار کوچک

    4.   انتخاب سبک دکوراسیون مدرن برای دفتر کار کوچک

    سبک مدرن به دلیل طراحی خلوت و ساده‌ای که دارد برای دفتر کار کوچک مناسب است. این سبک از دکوراسیون فضا را دلباز و وسیع نشان می‌دهد. در تصویر زیر میز، کتابخانه و تمام المان‌های دفتر کار به سبک مدرن انتخاب شده است. البته صاحب این دفتر کار می‌توانست قفسه‌بندی کتابخانه را خلوت‌تر انتخاب می‌کرد تا فضا شلوغ به نظر نرسد.

    سبک مدرن با میز و کتابخانه چوبی در دفتر کار

    5.   انتخاب لوازم کاربردی برای اتاق کار کوچک

    در فضاهای کاری کوچک، انتخاب لوازم مناسب بسیار حائز اهمیت است. بهتر است تنها به موارد ضروری مانند میز کار، صندلی راحت، لپ‌تاپ و تجهیزات نورپردازی مناسب توجه کنید تا فضای اتاق محدود نشود.

    دفترکار با میز و صندلی و لپتاپ و سایر وسایل ضروری

    6.  آینه‌کاری در دفتر کار کوچک

    آینه‌ها، ابزار جادویی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضاهای کوچک هستند. با نصب یک آینه بزرگ روی یکی از دیوارهای دفتر کارتان، می‌توانید محیط را روشن‌تر و دلبازتر کنید. علاوه بر این، آینه‌ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو، زیبایی اتاق را دوچندان می‌کنند.

    استفاده از آینه در دفتر کار کوچک

    انتخاب رنگ مناسب برای دیزاین دفتر کار براساس روانشناسی رنگ‌ها

    انتخاب رنگ مناسب برای دیزاین دفتر کار، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که بر روحیه، بهره‌وری و عملکرد کارمندان تاثیر می‌گذارد. روانشناسی رنگ‌ها به ما نشان می‌دهد که هر رنگ، تاثیرات روانی و فیزیولوژیکی متفاوتی بر افراد دارد. در ادامه، به بررسی برخی از رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر محیط کار می‌پردازیم:

    • رنگ آبی: رنگ آبی، با ایجاد حس اعتماد و امنیت، به کاهش اضطراب و افزایش آرامش در محیط کار کمک می‌کند. این رنگ، انتخابی مناسب برای فضاهایی است که نیاز به تمرکز و دقت بالا دارند.

    دفترکار با دیوارهای رنگ آبی و طوسی

    • رنگ قهوه‌ای: طیف‌های مختلف قهوه‌ای، از روشن تا تیره، حس‌های متفاوتی را ایجاد می‌کنند. برای مثال، قهوه‌ای روشن محیطی گرم‌تر و صمیمی‌تر و قهوه‌ای تیره محیطی رسمی‌تر و جدی‌تر ایجاد می‌کند. رنگ قهوه‌ای بیشتر برای سبک دکوراسیون کلاسیک کاربرد دارد.

    اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    • رنگ خاکستری: خاکستری رنگی است که به دلیل خنثی بودن، باعث کاهش حواس‌پرتی و افزایش تمرکز می‌شود. این ویژگی، خاکستری را به انتخابی ایده‌آل برای فضاهای کاری تبدیل می‌کند. خاکستری به راحتی با رنگ‌های گرم و سرد ترکیب می‌شود و امکان ایجاد دکوراسیون‌های متنوع را فراهم می‌کند. برای مثال، ترکیب خاکستری با رنگ‌های روشن مانند سفید و زرد، فضایی روشن و شاداب ایجاد می‌کند و ترکیب آن با رنگ‌های تیره مانند مشکی و آبی، فضایی رسمی و کلاسیک به وجود می‌آورد.

    اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    • رنگ سبز: رنگ سبز به دلیل ارتباطش با طبیعت، حس آرامش و تمرکز را افزایش می‌دهد و محیطی ایده‌آل برای انجام کارهای اداری ایجاد می‌کند.

    رنگ سبز برای کمدها و ام دی اف در دفترکار

    • رنگ سفید: سفید، رنگی است که در طراحی دکوراسیون محیط‌های کاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این رنگ با القای حس پاکیزگی، تازگی و وسعت، فضایی آرام و دل‌نشین برای کارمندان ایجاد می‌کند. علاوه بر این، سفید به عنوان یک رنگ خنثی، امکان ترکیب با سایر رنگ‌ها را فراهم کرده و به ایجاد دکوراسیون‌های متنوع کمک می‌کند.

    دفتر کار با دیوار و میز سفید

    10 نمونه دکوراسیون دفتر کار لاکچری + نکات طراحی

    طراحی دفتر کار لاکچری بیزینس شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد و بر راندمان کاری کارمندان شما تاثیر مثبت می‌گذارد. به کمک پارتیشن‌بندی اداری شیک، حریم خصوصی برای کارمندان ایجاد کنید. برای افزایش روحیه کارکنان، قرار دادن گل طبیعی در دفترکار شیک فراموش نشود. داشتن فضای اداری مجلل باعث رونق بیشتر کسب و کار شما می‌شود. سایر ایده‌ها را در ادامه ببینید.

    1.    خرید وسایل متناسب با ابعاد محیط

    در تهیه وسایل ضروری دفترکار مانند میز و صندلی، کمد اداری و مبلمان به ابعاد محیط توجه داشته باشید و حتما قبل از خرید هر وسیله‌ای، ابعاد دقیق فضای کار را اندازه بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا متناسب با فضای موجود، وسایل را انتخاب کنید. فراموش نکنید که فضای عبور و مرور را نیز در نظر بگیرید. میز کار باید متناسب با اندازه اتاق و تعداد کارمندان باشد. اگر فضای کمی دارید، از سبک مدرن و میزهای کار کوچک‌تر و جمع‌وجور در دفتر کار شیک و مدرن استفاده کنید.اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    2.    انتخاب کمد اداری مناسب دفتر کار

    کمدها و قفسه‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که فضای کافی برای نگهداری وسایل و اسناد را فراهم کنند و در عین حال، فضای اتاق را شلوغ نکنند. شما می‌توانید کمد و قفسه‌های دیواری دفتر کار خود را با طرح و متریال‌های گوناگون ازجمله فلزی، چوبی، شیشه‌ای، ام دی اف و پلاستیکی تهیه کنید.

    اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    3.    ایجاد فضای استراحت در دفترکار

    استراحت‌های کوتاه مدت در طول روز باعث افزایش تمرکز و بهره‌وری کارمندان می‌شود. در اتاق استراحت باید از مبلمان راحت، رنگ‌های شاد، استفاده از دستگاه چای‌ساز یا قهوه‌ساز و نورپردازی‌های مناسب و روشن استفاده کرد.

    اتاق استراحت با مبل راحتی در دفتر کار

    برای ایجاد فضایی آرام و سرسبز در دفتر کار، گوشه‌ای از اتاق استراحت را به گیاهان آپارتمانی اختصاص دهید. این کار نه تنها به افزایش روحیه کارمندان کمک می‌کند، بلکه باعث تصفیه هوا و ایجاد محیطی سالم‌تر می‌شود. اگر فضای کار کوچکی دارید، می‌توانید با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای قسمتی از دفتر کار خود را به محل استراحت اختصاص دهید.

    اتاق استراحت با رنگ‌های روشن و شاد

    4.    ایجاد حریم خصوصی با پارتیشن بندی اداری

    پارتیشن‌بندی برای تقسیم‌بندی فضاهای اداری و ایجاد محیط‌های کاری مجزا استفاده می‌شوند. این دیوارها نه تنها به ایجاد حریم خصوصی برای کارمندان کمک می‌کنند، بلکه به سازمان‌دهی فضا، افزایش بهره‌وری و ایجاد محیطی آرام‌تر و متمرکزتر نیز کمک شایانی می‌کنند. پارتیشن‌ها را می‌توانید به شکل شیشه‌ای، چوبی و فلزی تهیه کنید.

    پارتیشن شیشه با ترکیب چوب

    اگر فضای کاری کوچکی دارید، می‌توانید با استفاده از پارتیشن‌بندی، دفتر کار خود را به قسمت‌های مختلفی تقسیم کنید و هر بخش را به کاربری خاصی اختصاص دهید.

    پارتیشن شیشه‌ای دفتر کار

    5.    انتخاب مبلمان اداری مناسب

    صرف‌نظر از ظاهر شیک، مبلمان اداری باید در درجه اول راحتی و سلامت کارمندان را تامین کند. مبل اداری ارگونومیک، با حمایت از ستون فقرات و کاهش فشار بر عضلات، به افزایش بهره‌وری و کاهش دردهای مزمن هنگام کار کمک می‌کند. چرم و پارچه دو انتخاب رایج برای روکش مبلمان اداری هستند. چرم ظاهری لوکس و رسمی به فضا می‌بخشد و نگهداری آن آسان است. پارچه نیز با تنوع رنگی و طرح‌های متنوع، امکان شخصی‌سازی دکوراسیون را فراهم می‌کند.

    مبلمان اداری چرم قهوه‌ای دفتر کار

    برای انتخاب ارتفاع مناسب صندلی، باید به قد متوسط کارمندان توجه کرد. ارتفاع ایده‌آل نشیمنگاه از سطح زمین برای بزرگسالان، بین ۴۳ تا ۵۰ سانتی‌متر است. همچنین، زاویه پشتی صندلی باید به گونه‌ای باشد که از کمر و گردن به خوبی حمایت کند.

    مبلمان اداری پارچه‌ای طوسی و چرم مشکی در دفتر کار

    6.    استفاده از تابلوهای مناسب در دفتر کار

    تابلوهایی با مضامین مثبت، طبیعت، موفقیت و یا الهام‌بخش، می‌توانند روحیه کارمندان را تقویت کرده و به آن‌ها انگیزه بیشتری برای انجام کارها بدهند. استفاده از چندین تابلو مناسب دفتر کار که نمادها یا شعارهای شرکت را به تصویر می‌کشند، به تقویت هویت برند و ایجاد حس تعلق خاطر در کارمندان کمک می‌کند. برای ایجاد هارمونی در دکوراسیون دفتر کار، استفاده از تابلوهایی با ابعاد متداول مانند ۵۰×۷۰ و ۱۰۰×۷۰ سانتی‌متر توصیه می‌شود

    تابلو هنری مشکی و طوسی روی دیوار دفتر کار

    فراموش نکنید؛ زیاده‌روی در استفاده از تابلوها نتیجه معکوس می‌دهد. با نصب یک یا دو تابلو، زیبایی لازم در فضای اداری جلوه پیدا می‌کند.

    7.    استفاده از گیاهان در دفتر کار

    حضور گیاهان در محیط کار، احساس آرامش و آسایش را افزایش داده و به کاهش استرس و خستگی کمک می‌کند. با وجود گیاهان در دفترکار حس نشاط و سرزندگی در فضای اداره دوچندان می‌شود. هر روز صبح با نگاه به گیاهان در آغوش خورشید روز کاری خود را آغاز کنید!

    اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    8.    ایجاد نقطه کانونی در دفتر کار

    برای آن‌که یک قسمت اداره را به نسبت سایر قسمت‌ها بیشتر در دید بقیه قرار دهید باید از نقطه کانونی استفاده کنید. برای ایجاد نقطه کانونی می‌توانید از کاغذدیواری، تابلوهای خاص یا نمونه کارهای شرکت در یک قسمت اداره کمک بگیرید؛ در تصویر زیر با قراردادن یک تابلوی نقاشی بسیار بزرگ، نقطه کانونی در فضای اداری ایجاد شده است.

    نقطه کانونی شرکت با استفاده از تابلو نقاشی بزرگ

    9.    نورپردازی دفتر کار

    نورپردازی مناسب، نقش کلیدی در طراحی دفاتر کار ایفا می‌کند. چراغ‌های LED، به دلیل مزایای متعدد مانند مصرف انرژی پایین، طول عمر بالا و عدم تولید حرارت اضافی، به تدریج جایگزین چراغ‌های دیگر شده‌اند. استفاده از نورهای هالوژن در سقف دفتر کار نیز باعث پخش نور و روشنایی بیشتر فضای کار می‌شود. همچنین شما می‌توانید براساس سبک دکوراسیون دفترکارتان، لوستری در مرکز سقف نصب کنید و به زیباشدن فضای کار خود کمک کنید.

    نورپردازی خطی روی سقف در دفترکار

    10.   اتاق کنفرانس مجهز

    چیدمان صندلی‌ها و میزهای اتاق کنفرانس باید به گونه‌ای باشد که با دکوراسیون کلی دفتر مدیریت هماهنگی بصری ایجاد کند. استفاده از رنگ‌های خنثی و روشن در دکوراسیون اتاق کنفرانس، فضایی آرام و دعوت‌کننده ایجاد می‌کند. در اتاق کنفرانس به تجهیزات جانبی مانند وایت‌برد، پروژکتور و سیستم صوتی نیز باید توجه شود.

    اتاق کنفرانس با میز مستطیلی

    در طراحی دفتر کار لاکچری، توجه به سایر نکات مربوط به دکوراسیون اداری لاکچری هم می‌تواند کمک کننده باشد.

    سه نوع طراحی رایج برای چیدمان دفتر کار چیست؟

    معمولا طراحی دفترکار به یکی از سه روش باز، بسته و نیمه باز انجام می‌شود. بیشتر اوقات از روش باز به دلیل حس و حال صمیمی که بین افراد ایجاد می‌کند؛ استقبال زیادی می‌شود. در ادامه به صورت تصویری با این سه روش چیدمان دفتر اداری آشنا می‌شوید.

    ·       دکور دفتر کار پلان باز

    در طراحی‌های سنتی دفتر کار، هر بخش در اتاقی مجزا قرار می‌گرفت. اما امروزه، با حذف دیوارهای اضافی می‌توان فضاهای کاری پویاتر و جذاب‌تری ایجاد کرد. حذف دیوارها، باعث ایجاد فضایی روشن‌تر، دلبازتر و مدرن‌تر می‌شود. این نوع طراحی، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز، چیدمان فضا را تغییر دهید. پارتیشن‌های اداری، راهکاری مناسب برای ایجاد فضاهای کاری مجزا در محیط‌های باز هستند.

    دفترکار پلان باز

    ·       طراحی اتاق کار پلان بسته

    طراحی دکوراسیون دفتر اداری پلان بسته، روشی سنتی اما همچنان محبوب برای ایجاد فضایی خصوصی و متمرکز برای کار است. این نوع طراحی، به ویژه برای افرادی که به آرامش و تمرکز بالایی نیاز دارند، مناسب است. در این نوع طراحی، اتاق کار به صورت یک فضای جداگانه و مستقل از سایر قسمت‌های دفتر در نظر گرفته می‌شود.

    اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار +39 عکس دفتر کار شیک

    ·       دیزاین اتاق کار پلان نیمه باز

    طراحی اتاق کار پلان نیمه باز، رویکردی مدرن و انعطاف‌پذیر برای ایجاد فضایی است که هم حریم خصوصی را برای تمرکز فراهم می‌کند و هم امکان تعامل بین همکاران را ممکن می‌سازد.

    اتاق کار با پلان نیمه باز

    اما تا به حال به این فکر کرده‌اید؛ علت اهمیت طراحی دفتر کار چیست؟ در ادامه به صورت کامل درمورد این موضوع صحبت می‌کنیم.

    چرا باید به طراحی داخلی دفتر کار اهمیت بدهیم؟

    موارد زیادی دست در دست هم می‌دهند تا طراحی داخلی دفترکار پراهمیت باشد. از موارد مهم به جذب مشتری و افزایش بهره‌وری کارمندان می‌توان اشاره کرد که درادامه به صورت مفصل به آن‌ها می‌پردازیم.

    زیباسازی داخلی دفتر کار برای جذب مشتری

    اولین چیزی که مشتریان هنگام ورود به دفتر کار شما می‌بینند، دکوراسیون داخلی محل کار است. این اولین برداشت، می‌تواند تأثیر ماندگاری بر روی آن‌ها داشته باشد. محیط کاری مرتب، تمیز و زیبا، نشان‌دهنده‌ حرفه‌ای‌ بودن و توجه شما به جزئیات است و به مشتریان اطمینان می‌دهد که با یک کسب‌وکار قابل اعتماد سروکار دارند.

    دفترکار با نظم و مرتب

    بهبود بهره‌وری کارمندان با طراحی داخلی دفتر کار

    محیط کار، به طور مستقیم بر روحیه و احساسات افراد تأثیر می‌گذارد. طراحی داخلی اداری و دفتر کار روشن، مرتب و جذاب، می‌تواند به افزایش انگیزه و کاهش استرس کمک کند. استفاده از مبلمان ارگونومیک، نورپردازی مناسب و ایجاد فضاهای سبز، به بهبود سلامت جسمانی و روانی کارمندان کمک می‌کند.

    برای اجرای دکوراسیون دفتر کار زیبا، نیاز به طراحان داخلی حرفه‌ای داریم؟

    شاید به نظرتان برسد که طراحی دفتر کار کار پیچیده‌ای نیست، اما واقعیت این است که هر فضایی منحصر به فرد است و نیاز به طراحی متناسب با خود دارد. انتخاب تجهیزات مناسب، هماهنگی رنگ‌ها و نورپردازی، همگی عواملی هستند که باید با دقت و توجه به جزئیات انتخاب شوند. متخصصین تیم دکوراسیونی سلام ساختمان با تکیه بر دانش و تجربه‌شان، محیط کاری شما را به فضایی جذاب و کارآمد تبدیل می‌کنند.

    جمع بندی

    برای راه‌اندازی یا بازسازی دفتر کار خود سبک‌های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک را باتوجه به بودجه و متراژ اتاق کار انتخاب کنید. رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و خاکستری از رایج‌ترین رنگ‌ها برای دکوراسیون دفتر کار هستند. همچنین استفاده از چندین منبع نور باعث بزرگ نشان دادن و روشنایی محیط کار شما می‌شود. اگر به فضای کار صمیمی علاقه‌مند هستید، چیدمان پلان باز بهترین گزینه است. در نهایت برای طراحی دفتر کار خود از متخصصین حرفه‌ای این حوزه کمک بگیرید. اگر سوالی درخصوص چیدمان دفتر کار خود داشتید، کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +