0

معرفی 20 طرح دکوراسیون های اداری لاکچری+ راهنمای اجرا

  17 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  4 اسفند 1402
چند مدل دکوراسیون اداری لاکچری اتاق‌کار با یک میز کار و صندلی اداری با کفپوش چوبی و سنگی

جذابیت و زیبایی دفترکار باعث افزایش راندمان کاری می‌شود و بر روحیه افراد تاثیر زیادی دارد. اتاق‌کارتان را لوکس و لاکچری طراحی کنید تا محیط کاری‌تان تبدیل به یک شاهکار هنری شود. با استفاده از کاغذ دیواری خاص، کف‌پوش‌های چوبی و سنگی، مبلمان کلاسیک و اکسسوری‌های طلایی، می‌توانید محیط کاری خود را لاکچری دیزاین کنید. فضای اداری مجلل، بیزینس شما را حرفه‌ای و مورد اعتماد نشان می‌دهد. در این مطلب، ۲۰ طرح دکوراسیون لاکچری ویژه دفترهای اداری را بررسی می‌کنیم. با «سلام ساختمان» همراه شوید.

1.    نورپردازی خیره‌کننده برای دفترکارتان طراحی کنید.

مهم‌ترین اقدام در طراحی دفتر کار لاکچری، نورپردازی فضا است. با طراحی درست و اصولی، روشنایی خیره‌کننده‌ای در اتاق‌کارتان داشته‌باشید. لوسترهای مجلل در ترکیب با نورهای سقفی مخفی و نقطه‌ای، دفتر کار شما را به خوبی روشن و زیبا جلوه می‌دهند.

دکوراسیون لوکس اداری اتاق‌کار با رنگ طوسی-طلایی و فرش کرم طرح‌دار

همچنین در بالای تابلوهای سلطنتی فضای کاری، می‌توانید از لوسترهای کوچک کلاسیک استفاده کنید. در ضمن داشتن پنجره‌های بزرگ با پرده‌هایی مجلل، به نورپردازی بیشتر فضای اداری و لاکچری شدن آن کمک می‌کند. مشاورین سلام ساختمان آماده‌اند تا شما را برای داشتن یک دکوراسیون لاکچری بی‌نقص راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

2.    مبلمان اداری را سبک کلاسیک انتخاب کنید.

مبلمان اداری لاکچری باید اعتبار و قدرت برند و سازمان شما را نشان دهند. میزهای مدیریتی بهتر است با جزئیات چوبی ظریف دست ساز و سطح وسیع انتخاب شوند. برای اتاق‌کار مجلل باید از مبلمان اداری کلاسیک و سلطنتی استفاده کنید. مبلمان چوبی با روکش‌های چرمی یا مخمل، گزینه مناسبی برای فضاهای لاکچری هستند. گاهی برای لاکچری‌تر شدن فضا می‌توانید از مبلمانی با تزئینات ظریف طلایی روی چوب استفاده کنید.

مبلمان سفید-قهوه‌ای در اتاق‌کار کلاسیک قهوه‌ای با پرده کرمی

3.    از معجزه کف‌پوش‌ها در دفترکار غفلت نکنید.

کف‌پوش‌ها جذابیت دفترهای اداری را چندین برابر می‌کنند. در طراحی کفپوش دکوراسیون لاکچری اداری، استفاده از سنگ‌ رگه‌دار، پارکت چوبی و سرامیک‌های طرح‌دار، بسیار رایج است و باعث درخشش بیشتر اتاق‌کارتان می‌شود.

دکوراسیون اداری لاکچری با کف‌پوش پارکت قهوه‌ای و صندلی‌های آبی-طلایی

4.    دفترکارتان را با کمد دیواری اداری، منظم و تمیز نگه‌دارید.

بی‌نظمی و کثیفی محیط اداری، باعث غیرحرفه‌ای به نظر رسیدن و نازیبایی دفترکارتان می‌شود. اگر به دنبال یک دکوراسیون اداری لاکچری برای دفتر اداری‌تان هستید، همیشه محیط کاری‌تان را تمیز و مرتب نگه‌دارید. برای این کار می‌توانید از کابینت و کمد دیواری اداری کمک بگیرید. ساخت انواع دکوراسیون چوبی نفیس و لاکچری را می‌توانید به کمد سازهای سلام ساختمان بسپارید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

اتاق‌کار لوکس با میز و صندلی قهوه‌ای و مبل نارنجی و دیوارهای چوبی و یک آباژور زرد

5.    با کاغذ دیواری، اتاق‌کارتان را خاص کنید.

برای دکوراسیون اداری لاکچری، پیشنهاد سلام ساختمان انتخاب یک کاغذ دیواری خاص برای دیوار شاخص اتاق کار است. در عکس زیر، کاغذ دیواری ابر و بادی پشت میزکار، جلوه جذابی به اتاق داده‌است. با نصب کاغذ دیواری شیک با ترکیب رنگ‌های طلایی، برنزی و یا مشکی، می‌توانید دیوارهای دفتر را از سادگی خارج کنید و تاثیر مثبت زیادی بر اعتماد و ذهینت مشتری بگذارید.

کاغذ دیواری سبز و برنزی در اتاق‌کار لوکس نئوکلاسیک کرم-قهوه‌ای

اما اگر می‌خواهید تمام دیوارها را کاغذ دیواری کنید، بهتر است از طرح‌های خلوت و با ترکیب رنگ‌های ملایم مانند سفید و کرمی استفاده کنید تا فضا شلوغ نشود. در ضمن استفاده از انواع کاغذ دیواری با طراحی‌های سه بعدی، براق یا بافت‌دار هم، می‌تواند حس لوکس بودن فضا را چندین برابر کند.

6.    پرده‌های لوکس اداری نصب کنید.

پرده‌های دکوراسیون اداری لاکچری را از جنس مخمل و حریر همراه با پنل و شانل‌های چین‌دار انتخاب کنید تا شکوه دکوراسیون کلاسیک را به رخ بکشید. به یاد داشته‌باشید با انتخاب رنگ‌های روشن و ملایم، نور طبیعی بیشتری در اتاق‌کارتان خواهید داشت.

اتاق‌کار لاکچری کرم-قهوه‌ای با پرده‌های کرمی طرح‌دار و طلایی

7.    رنگ‌های دکوراسیون اداری لاکچری را بشناسید.

برای بخش‌های مختلف دکوراسیون لوکس اداری مانند مبلمان، پرده و یا دیوارها، می‌توانید از ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های سبز، کرم، آبی، زرشکی و طوسی استفاده کنید. همچنین برای اکسسوری‌هایی مثل دستگیره‌ها و لوسترها، رنگ طلایی، مشکی و برنزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چهار مدل دکوراسیون لاکچری اداری که دارای میز قهوه‌ای با دیوار سبز، مبل زرشکی، کمد کرمی ودیوار آبی هستند

8.    قسمت پذیرش شرکت را باشکوه طراحی کنید.

اولین بخشی که هنگام ورود به ادارات و شرکت‌ها دیده می‌شود، سالن پذیرش است. بنابراین طراحی این فضای پر اهمیت، باید توجه مراجعه کنندگان را جلب کند و حس حرفه‌ای بودن را به محض ورود به شرکت، به مشتریان منتقل کند. بنابراین با استفاده از مبلمان کلاسیک همراه با پرده و لوستر سلطنتی، می‌توانید زیبایی پذیرش را چندین برابر کنید. درضمن بهتر است مبلمان مجلل این فضا از راحتی بیشتری برخوردار باشند تا افراد در زمان انتظار، خسته و کم حوصله نشوند.

سالن پذیرش لوکس شرکت با پیشخوان چوبی قهوه‌ای و کف‌پوش طوسی و مبل فیروزه‌ای

در سال پذیرش لاکچری اداری، می‌توانید از تابلوها و آثار هنری لوکسی که نماد برند شما باشند هم استفاده کنید. جزئیاتی مثل گلدان‌ها، آبنماها و یا مجلات هنری هم، می‌توانند به جذابیت فضا اضافه کنند.

9.    دکوراسیون اتاق کنفرانس را یک شاهکار خلق کنید.

با انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ و مجلل از چوب با کیفیت بالا و با پایه‌هایی قوی و طراحی کلاسیک، اتاق کنفرانس را باشکوه‌ کنید. شکل میز می‌تواند مستطیلی، بیضی یا یک دایره بزرگ باشد تا تعامل و مشارکت را تسهیل کند. همچنین طراحی صندلی‌های اتاق کنفرانس باید دارای طراحی راحت و ارگونومیک باشد تا نشستن در جلسات طولانی مدت، افراد را خسته نکند.

اتاق کنفرانس با میز و صندلی‌های کرم-قهوه‌ای و دیوارهای سبزپاستیلی و طلایی

همچنین سقف، کف‌پوش و لوسترهای پرکار، اتاق کنفرانس شما را لوکس‌ جلوه می‌دهند. در ضمن استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا مانند صفحه نمایش‌های جدید و یا پورت‌های شارژ مخفی، اتاق کنفرانس مجلل شما را کاربردی‌تر می‌کنند.

10.    کتابخانه را به دکوراسیون دفترکارتان اضافه کنید.

کتابخانه‌ها جزو جدانشدنی دکوراسیون اداری کلاسیک هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما از کتابخانه‌هایی با قفسه‌های چوبی منبت کاری شده، در دکوراسیون اداری لاکچری خودتان استفاده کنید. قفسه‌های پر شده از کتاب، به فضای اداری شما روح و نشاط می‌بخشند. با نصب درب‌های شیشه‌ای برای کتابخانه اتاق کار، می‌توانید آن را شیک‌تر و سنتی‌تر جلوه دهید.

دکوراسیون اتاق‌کار لوکس با تم رنگی قهوه‌ای-سبز همراه با کتابخانه چوبی با درب شیشه‌ای

11.    به جزئیاتی مثل دستگیره‌های لوکس دقت کنید.

در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری، تمام جزئیات مهم هستند. هارمونی اکسسوری‌ها و جزئیاتی مثل دستگیره‌ها با فضای لوکس اداری، دکوراسیونی لاکچری را به ارمغان می‌آورد. برای دستگیره‌ها می‌توانید از مدل‌های طرح‌دار طلایی یا برنزی استفاده کنید. دستگیره‌های سرامیکی هم انتخاب جذابی هستند. سلام ساختمان با ارائه تضمین قیمت، بهترین و باکیفیت‌ترین دکوراسیون اداری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تضمین قیمت سلام ساختمان

دکوراسیون اتاق‌کار کرم-قهوه‌ای با اکسسوری و دستگیره طلایی و صندلی‌های طوسی روشن

12.    سقف‌ها را بلند درنظر بگیرید.

برای داشتن دکوراسیون لاکچری اداری، سقف‌ها را بلند اجرا کنید. سقف‌های بلند فضاها را مجلل و باشکوه جلوه می‌دهند. درصورت امکان پیش از اجرای دکوراسیون، با کمک یک طراح ارتفاع سقف‌ها را افزایش دهید.

اتاق‌کار لوکس با کف‌پوش و دیوارپوش کرم نسکافه‌ای و پرده و مبلمان سبز

13.    آویختن یک تابلوی هنری را فراموش نکنید.

تابلوهای هنری باعث جلب‌توجه می‌شوند و دکوراسیون لاکچری دفترکارتان را کامل می‌کنند. می‌توانید تابلوها را در ورودی فضای کاری و یا پشت دیوار شاخص اتاق نصب کنید. البته استفاده بیش از حد از تابلوها فضای کاری شما را به موزه تبدیل می‌کنند و جذابیت زیادی ندارند. نصب تابلوهایی با قاب‌های منبت کاری شده طلایی، شیک بودن فضا را بیشتر می‌کند.

دکوراسیون چوبی قهوه‌ای اتاق‌کار همراه با تابلوی دیواری با قاب طلایی

14.    درب براق، انعکاس نور را به اتاق‌کارتان هدیه می‌دهد.

درب کتابخانه و کمدهای اتاق کارتان را براق و یا شیشه‌ای، همراه با قاب چوبی طراحی کنید تا علاوه‌بر زیبایی، انعکاس نور بیشتری در فضای لاکچری داشته‌باشید. برای ساخت انواع دکوراسیون چوبی می‌توانید از متخصصین سلام ساختمان کمک بگیرید. پشتیبان‌های این مجموعه، ماهرترین و بهترین کابینت‌سازها و نجارهای شهرتان را به شما معرفی می‌کند.

معرفی کابینت ساز

دکوراسیون اتاق‌کار لوکس سفید-قهوه‌ای همراه با کتابخانه با درب شیشه‌ای و کمد با متریال براق

15.    نور بیشتری با پنجره‌های بزرگ داشته‌باشید.

پنجره‌های بزرگ و سرتاسر شیشه‌ای، چشم‌انداز اتاق‌تان را بسیار جذاب و شاهانه می‌کنند. همچنین با پنجره‌های بزرگ نور بیشتری در اتاق دارید و فضای اداری شما بزرگ‌تر دیده می‌شود.

اتاق‌کار لوکس با پنجره‌های بزرگ و پرده‌های طوسی و طلایی

16.    با فرش‌های مجلل، از اتاق کارتان یک قصر شاهانه بسازید.

فرش‌های دست بافت ابریشمی و یا فرش‌های ماشینی با نقش و نگارهای اصیل و ایرانی، گزینه‌ای عالی برای لاکچری نشان دادن فضای کاری شما هستند. قرار دادن فرش در مرکز اتاق کار به عنوان نقطه کانونی، می‌تواند به تعادل و هماهنگی فضا کمک کند.

اتاق‌کار کلاسیک چوبی قهوه‌ای با فرش قرمز دارای نقش و نگار و مبلمان کرمی

17.    گیاهان را به دفترکار لوکس‌تان بیاورید.

گیاهان حس سرزندگی و نشاط را به فضای اداری‌تان هدیه می‌دهند. با استفاده از گلدان‌های بزرگ همراه با گیاهان خاص و درختچه‌ها به دکوراسیون اداری لاکچری‌تان حس طراوت ببخشید.

دکوراسیون اداری لاکچری کلاسیک با گلدان‌ها و درختچه‌های بزرگ و فرش طلایی و میزکار چوبی

18.    میز و صندلی اتاق مدیریت را از متریال‌های لوکس انتخاب کنید.

اتاق مدیریت محل بستن قراردادهای پرسود برای بیزینس شماست. بنابراین در طراحی میز و صندلی این فضا باید بسیار دقیق باشید تا اقتدار یک مدیر را به نمایش بگذارید و اعتماد مشتری را جلب کنید. پس با انتخاب میز و صندلی‌های لوکس، دکوراسیون اتاق مدیریت را مجلل جلوه دهید. میزهای لوکس از چوب راش و گردو و صندلی‌های لاکچری از جنس چرم باکیفیت ساخته می‌شوند.

اتاق‌کار لاکچری با میز چوبی قهوه‌ای و مبلمان چرم قهوه‌ای دکمه دار

19.    آباژورهای لاکچری را در دفترکارتان قرار دهید.

آباژورهای کلاسیک را روی زمین، میزکار و یا قفسه‌ها قرار دهید تا نورپردازی اتاق اداری لوکس‌تان تکمیل‌تر شود. رنگ آباژورها را می‌توانید طلایی، مشکی و یا برنزی انتخاب کنید تا با سایر اکسسوری‌های اتاق هماهنگ باشند.

دکوراسیون اتاق‌کار با دیوارهای سفید استخوانی، مبلمان سبزآبی روشن و آباژور پایه طلایی

20.    با اضافه‌کردن آینه‌ها اتاق‌کارتان را بزرگ‌تر نشان دهید.

اگر اتاق‌کار کوچکی دارید و می‌خواهید آن را لاکچری نشان دهید، از آینه‌های معمولی یا دکوراتیو استفاده کنید. آینه‌ها اتاق را بزرگ و پرنور نشان می‌دهند و زیبایی دکوراسیون اداری لاکچری را بیشتر می‌کنند.

دکوراسیون اتاق‌کار چوبی قهوه‌ای با آینه‌های دیواری و کف‌پوش چوبی و مبلمان طوسی روشن

در پایان

در این مطلب، ۲۰ طرح دکوراسیون لاکچری ویژه دفترهای اداری را بررسی کردیم. میزها و کمدهای چوبی منبت کاری شده، صندلی‌های چرمی، سقف‌های بلند و یا فرش‌های اصیل ایرانی، برخی از ایده‌هایی بودند که به لاکچری نشان دادن فضای اداری کمک می‌کنند.

اما مهم‌ترین نکته در اجرای دکوراسیون بی‌نقص، انتخاب طراح و متخصص دکوراسیونی ماهر است. متخصصین باتجربه با طراحی پیش از اجرا، راهنمایی در انتخاب متریال باکیفیت و اجرای بی‌نقصِ دکوراسیون، خیال شما را بابت اجرا، کیفیت و هزینه‌ها آسوده می‌کنند. بنابراین اجرای دکوراسیون لوکس دفترکارتان را به متخصصین سلام ساختمان بسپارید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +