4.5 0

15 مدل صفحه کابینت چوبی خاص و مدرن

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  4 فروردین 1402
15 مدل صفحه کابینت چوبی خاص و مدرن

یکی از انواع صفحه کابینت که پر طرفداره و خیلی از مردم عاشقش هستن، صفحه کابینت چوبی یا صفحه کابینت تمام چوب و ترکیبیه. صفحه‌های کابینت انواع مختلفی دارن که می تونن از جنس پروفیل‌های ضخیم ام دی اف با روکش‌های خاص طرح چوب، یا صفحه سنگ مصنوعی مثل کورین یا صفحه چوبی روی کابینت باشن. هر کدوم از این نوع صفحه‌ها مزیت‌ها و زیبایی‌های خاص خودشون رو دارن و برای ترکیب با سبک‌های مختلف کابینت مورد استفاده قرار می گیرن. در ادامه قصد داریم کارهای مختلفی از کابینت با صفحه‌های چوب رو به شما معرفی کنیم تا از اون‌ها برای کارهای خودتون الهام بگیرید.

مدل های صفحه چوبی روی کابینت

صفحه چوبی 1

صفحه کابینت‌های این آشپزخونه مدرن و طرح کورین است، اما در وسط آشپزخونه یه جزیره زیبای تمام چوبیِ متحرک داریم که با صفحه رویی چوب که با کف آشپرخونه هماهنگ شده، زیبایی خاصی به آشپزخونه بخشیده. این طرح به ما ثابت می کنه که میشه در فضای میانی آشپزخونه بدون تغییر کابینت و فقط با هماهنگی رنگی کف یا دیوار‌ها یه جزیره عالی برای آشپزخونه درست کرد و زیبایی فضا رو چندین برابر کرد.

صفحه چوبی 2

در این کار شاهد یک ترکیب مدرن هستیم که هارمونی رنگ تمام کار سفید خاکستری و مشکی است و فقط صفحه چوبی روی کابینت به کار رنگ و لعاب زیباتر بخشیده. صفحه کابینت چوبی می تونه چنین نقش زیبایی رو هم در کارهای مدرن رقم بزنه.

صفحه چوبی 3

این هم یه مثال دیگه که کابینت سفید در آشپزخونه‌ای با نور طبیعی زیاد با کف و صفحه چوبی روی کابینت ترکیبی زیبا و دلباز کننده ایجاد کرده. برای کسانی که چنین ترکیبی رو دوست دارند اما نورگیر طبیعی در آشپزخونه ندارند، میشه این مژده رو داد که با نورپردازی رنگ روشن و مهندسی شده می شه حتی فضایی دلباز‌تر از این هم برای آشپزخونه به وجود آورد.

صفحه چوبی 4

باز هم کابینت سفید و صفحه کابینت چوبی رنگ روشن و نور طبیعی که ترکیب همیشه زیبایی محسوب می شن.

صفحه چوبی 5

این ترکیب متداول و زیبا می تونه در کابینت‌های ممبران هم وجود داشته باشه و باعث زیبایی بیشتر کار میشه. اجازه بدید یک مثال متفاوت از همین ترکیب بیاریم.

صفحه چوبی 6

این جزیره منحنی با کابینتی که در قسمت پایین سفید و در قسمت بالا مشکی هستند باز هم مثالی از ترکیبات قبلی محسوب میشن.

صفحه چوبی 7

برعکس مثال های قبلی، این بار کابینت‌های خاکستری تیره در کنار صفحه کابیت تمام چوب قرار گرفته و همین بافت و طرح طبیعی چوب و رنگ روشن اون تونسته به فضا روح و زیبایی بیشتری بده. اگر دقت کنید شیر ظرفشویی این آشپزخونه به شکل هوشمندانه‌ای با رنگ چوب صفحه کابینت هماهنگ شده.

صفحه چوبی 7

این هم یک کار بی نظیر دیگه صفحه چوبی روی کابینت رو با کابینت تمام چوبی به زیبایی هرچه تمام‌تر هماهنگ کرده و اگر دقت کنید سنگ روی دیوارها و کف آشپزخونه هم در هماهنگی هرچه بیشتر با کابینت انتخاب شدند. صفحه کابینت تمام چوب این آشپزخونه به علاوه بدنه کابینت ها، این کار رو تبدیل به یک کار روستایی، سنگین و زیبا کرده. موافقید؟

صفحه چوبی کابینت 9

توی این کار می بینیم که صفحه کابینت چوبی با چند طبقه زیبای چوبی هماهنگ شدند و زیبایی طبیعیِ بی نظیری به این کار بخشیدند. البته ناگفته نمونه که استفاده از گل و گیاه زنده در چنین کارهایی زیبایی روح افزای فضا رو دوچندان می کنه.

صفحه چوبی کابینت 10

وقتی المان اصلی آشپزخونه چوب باشه، میشه از صفحه ای غیر از چوب برای روی کابینت چوبی استفاده کرد و همچنان انتظار داشت که آشپزخونه سرشار از حس گرما و سرزندگیِ طبیعی باشه. این آشپزخونه پر از المان‌های چوبی است و هارمونی رنگ روشن و تیره باعث زیبایی این ترکیب شده.

صفحه چوبی کابینت 11

از صفحه کابینت چوبی می شه برای زیبایی قسمت سینک هم استفاده کرد. بیایید یه مثال دیگه هم ببینیم.

صفحه چوبی کابینت 12

این سینک با شیر آب توو کار بدون شک بسیار شیک و زیبا است و می تونه هم در کابینت چوبی مدرن و هم در کارهای کلاسیک جذاب باشه.

طرح های خاص صفحه کابینت چوبی

صفحه چوبی کابینت 13

یکی دیگه از انواع صفحه کابینت چوبی صفحه هایی هستن که از ریشه درخت‌های کهنسال ساخته می شن و بخاطر زیبایی خیره کننده‌ای که دارن، طرفدارای زیادی هم برای خودشون دارن. این نوع صفحه‌ها ساخت شون از انواع صفحه‌های کابینت دیگه گرون‌تر تموم می شه اما تصور اینکه چنین جزیره زیبایی در آشپزخونه داشته باشیم خودش به تنهایی می تونه توجیه کاملی برای تقبل این هزینه برای خاص پسندها باشه.

صفحه چوبی کابینت 14

این هم یه مثال دیگه از صفحه چوبی روی کابینت که از بدنه خوش نقش یک درخت کهنسال به صورت یک تکه بریده شده و این بار به عنوان اپن آشپزخونه مورد استفاده قرار گرفته. باید اعتراف کنیم هیچ طرحی نمی تونست این آشپزخونه ی سفید رو به اندازه این صفحه کابینت تمام چوب به جلوه بیاره.

صفحه چوبی کابینت 15

اینم یه مثال دیگه از تنه‌ی درخت‌ها که به عنوان صفحه روی کابینت برای قسمت اجاق گاز مورد استفاده قرار گرفته.

 

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments