4.7 0

میز ظریف و مدرن، ترفندی برای ایجاد ظرافت در دکوراسیون!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  2 مرداد 1400
میز مدرن (1)

میز یکی از مهم­ترین وسایلی هست که شما می­تونید در خانه داشته باشید. شکل و شمایل میز تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی خانه داره و اگر با اون هماهنگ نباشه خانه­ ی شما رو از ریخت و قیافه میندازه. دکوراسیون خانه نباید زمخت باشه و به ظرافت زیادی برای زیبا شدن احتیاج داره. میز­ ظریف و مدرنی که امروز میخوایم درباره‌­ی اون صحبت کنیم باعث افزایش ظرافت دکوراسیون داخلی میشه. اگر میخواید با یک میز ساده، تغییری اساسی در دکوراسیون اتاق و خانه ایجاد کنید، با ما همراه باشید.

ویژگی ­های میز تحریر ظریف

قبل از هرچیزی اول باید با ویژگی های یک میز تحریر ظریف آشنا بشید. پایه های این میز، از مهم­ترین اجزایی هستن که باعث زیبایی میشن. ظرافت این پایه ها باعث ایجاد یک سبک مینیمال در دکوراسیون اتاق میشه و واقعا زیبا هست. بین میز تحریر­هایی که تا الان دیدیم، شاید کمتر میزی پایه های به این ظرافت و زیبایی رو داشته باشه. البته باید این رو هم گفت که این ظرافت درسته زیبایی زیادی داره اما شاید کارایی اون به پای میز­ها­ی بزرگ و جا­دار نرسه.

میز مدرن (2)

همونطور که می­بینید، کمد­های این میز محدود هستن. اما با این حال، این میز برای استفاده یک نفره واقعا مناسب و زیبا­ هست. جنس کمد­ها از چوب هست و می­تونید با رنگ دلخواه اون­ها رو رنگ آمیزی کنید. درسته که این میز تحریر یک کمد بیشتر نداره، اما به راحتی میشه از همون کمد برای چیدن کتاب­ها استفاده کرد.

میز ظریف (1)

تاثیر میز تحریر ظریف بر دکوراسیون

درسته که این میز­ها تاثیر مثبت زیادی بر زیبایی دکوراسیون دارن اما باید به هماهنگی اون ها با سایر اجزای دکوراسیون هم دقت کرد. مثلا قرار دادن این میز روی پارکت، جلوه ی زیادی به اتاق میده. اما اگر همین میز رو، روی یک قالی ضخیم و سنتی قرار بدین شاید زیبایی پارکت و سرامیک رو نداشته باشه. البته موکت­ها و قالیچه های ظریف و نازک هم برای این کار مناسب هستن.

یکی دیگه از چیز­هایی که همه می­دونیم چقدر در زیبایی دکوراسیون تاثیر­گذاره، رنگ هست. بله رنگ ­بندی خیلی مهمه. برای همین، اگه میخواین از یک میز دو رنگ در دکوراسیون استفاده کنید، بهتره که اون رنگ­ها مکمل هم باشن. سبز و قهوه ای می­تونن رنگ­های مناسبی باشن. مخصوصا اگه کفپوش، پارکت باشه و در دکوراسیون از چوب هم استفاده شده باشه.

میز ظریف (2)

این میز­ها همچنین برای دفتر کار خیلی مناسب هستن و ترکیب اون­ها با یک دکوراسیون مدرن و ساده واقعا زیبا میشه. یادتون باشه ویژگی­های کفپوش و موکتی که قراره میز ظریف و مدرن روی اون قرار بگیره هم خیلی مهم هست.

میز ظریف (3)

صفحه­ ی منحنی میز تحریر

یکی از اجزایی که باعث شده ظرافت و زیبایی این میز تحریر بیشتر به چشم بیاد، صفحه­‌ی منحنی اون هست. این صفحه از جنس چوب هست و همین جنس چوبی زیبایی اون رو چندین ­برابر میکنه. اگه از زاویه­‌ی بالا به میز نگاه کنیم شکل هندسی صفحه ی میز، چیزی شبیه به یک بیضی به حالت کشیده شده، خواهد بود.

میز ظریف مدرن (1)

اندازه ­های استاندارد میز تحریر ظریف

اینکه میز تحریر چه ابعاد و اندازه هایی داشته باشه، کاملا به نیاز کاربر بستگی داره و دلخواه هست. اما یک­سری اندازه های استانداردی وجود داره که می­تونه اطلاعات مختصری در رابطه با میز به ما بده تا بشه یک جای مشخص رو برای میز تحریر آماده کرد. ابعاد و اندازه های استاندارد این میز رو می­تونید در عکس پایین ببینید.

میز ظریف مدرن (2)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments