0

با سینک های دایره ای پُرجا، آشپزخانه ای خاص و مرتب داشته باشین!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  8 خرداد 1402
با سینک های دایره ای پُرجا، آشپزخانه ای خاص و مرتب داشته باشین!

اگه میخواین با چیزی آشنا بشین که یک تغییر بزرگ در دکوراسیون آشپز­خانه منزل شما ایجاد کنه، به هیچ وجه این مقاله رو از دست ندید و ما رو تا انتها همراهی کنید. تا به حال از سینک­ های دایره ­ای استفاده کردین؟ سینک­ های دایره ­ای برای چه آشپز­خانه ­هایی مناسب هستن؟ چه مزایا و معایبی دارن و چطوری میشه از اون­ها استفاده کرد؟

سینک­ های دایره­ای رو شاید در کمتر خانه ­هایی دیده باشین. این سینک­ ها بیشتر در خانه ­های مدرن دیده میشن و واقعا زیبا هستن. در ادامه­ میخوایم انواع مختلف سینک ­های دایره‌­ای رو معرفی کنیم و بگیم که اصلا چرا باید از اون­ها استفاده کرد؟ و چه فرقی با سینک ­های معمولی دارن؟ با ما همراه باشید.

مزایا­­ی سینک­ های دایره­‌ای

  • این سینک­ ها علاوه بر شکل هندسی، از لحاظ کاربردی هم با سینک ­های معمولی متفاوت هستن. این سینک­ها اندازه ­ی نسبتاً بزرگی دارن و به همین دلیل، به چند قسمت مختلف تقسیم میشن. همین تقسیم ­بندی باعث شده که هر بخش، فضای مفید جداگانه ای داشته باشه. همونطور که در عکس زیر می­بینین، یک قسمت برای شستن سبزی­ها و قسمت­های دیگه به چیز­های دیگه اختصاص پیدا کردن. این موضوع باعث نظم بیشتر در آشپز­خانه میشه و یکی از مهم­ترین مزایا­ی سینک دایره‌­ای هست.
  • این سینک­ ها زیبا هستن و همین زیبایی یکی از مزیت­ های اون­ها به حساب میاد. کابینت های آشپزخانه ای که با این سینک ها سِت بشن رو میتونین در تیم آنلاین سلام ساختمان سفارش بدین. پشتیبانی سلام ساختمان، قیمت نهایی کابینت و سینک رو به صورت رایگان به شما میگن.

ثبت درخواست مشتری و قیمت دهی رایگان

  • کمبود فضا یکی از مهم­ترین مشکلات در آشپز­خانه است. مخصوصا در آشپز­خانه­ های کوچک بیشتر با این موضوع درگیر هستیم. اما سینک­ های دایره­‌ای فضا­ی زیادی رو در اختیار ما قرار میدن که باعث شده بخشی از این مشکل حل بشه.

سینک دایره ای استیل (3)

تاثیر سینک دایره­‌ای بر دکوراسیون آشپزخانه

سینک­های دایره­ ای نسل جدیدی از سینک­ ها هستن که وجود اون­ها در آشپز­خانه باعث زیبا­تر شدن دکوراسیون آشپز­خانه میشه. وقتی از فاصله ­ی دور به این سینک ها نگاه می­کنیم، دکوراسیون جدید و تازه­ای رو می­بینیم که شاید در بیشتر خانه­ ها به چشم نمیخوره. این سینک­ ها تنوع زیادی در طرح و رنگ ندارن و اکثرا استیل هستن. سینک­های دایره‌­ای وسط اپن یا کابینت قرار میگیرن. بهتره سینک ­های دایره‌­ای رو در جایی قرار بدین که فاصله­ ی کمتری با اجاق گاز داشته باشن.

استفاده از این سینک­ ها، دکوراسیون آشپز­خانه رو مدرن و زیبا جلوه میده. اگر آشپز­خانه­ ی خیلی کوچکی داشته باشید، شاید استفاده از سینک­ های دایره‌­ای خیلی مناسب نباشه، چون این سینک ها جای بیشتری رو اشغال میکنن.

سینک دایره ای استیل (1)

ساختار سینک دایره­ای

سینک­ های دایره‌­ای مثل بقیه سینک ­ها که روی کابینت قرار میگیرن، نیستن. این سینک­ ها به صورت مستقل از کابینت نصب میشن و خودشون دارای پایه­‌های جدا­گانه هستن. زیر این سینک­ها هم مثل سطح روی اون­ها از جنس استیلِ ضد آب هست و از استحکام بالایی برخورداره.

سینک دایره ای (2)

برخی از این سینک­ ها دارای تخته ­های آشپزی مخصوص هم هستن. این تخته های کار، داخل بخشی از سینک قرار می­گیرن و کاملا داخل اون بخش فیکس میشن. اگر این تخته­ ها با کابینت­‌ها همرنگ باشن، آشپز­خانه جلوه ­ی زیبا­تری پیدا میکنه. شیر آب مخصوص این سینک­ ها باید ارتفاع نسبتاً بلند­تری نسبت به شیر آب سینک­ های معمولی داشته باشه و قابلیت چرخیدن رو هم داشته باشه. البته جالبه بدونید داخل این سینک­ ها یک قالب کلی وجود داره که میچرخه و شما با چرخاندن این قالب، میتونید قسمت مورد نظرتون رو زیر شیر آب قرار بدید.

سینک دایره ای استیل (2)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments