4.1 0

25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

  21 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  21 مرداد 1403
تصویر شاخص سه مدل کابینت نئوکلاسیک سفید و طوسی، سفید با درب شیشه‌ای و کابینت و جزیره نئوکلاسیک سفید
آنچه می خوانید...

    کابینت نئوکلاسیک با کنده‌کاری‌های ظریفی که دارد با رنگ سفید جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه شما می‌دهد. ترکیب کابینت نئوکلاسیک سفید با یراق‌آلات طلایی و یا با مدل‌های شی‌کر استایل همراه با کاورهود رنگ طوسی قطعا آشپزخانه‌ای تماشایی و لوکس برای شما می‌سازد. در این مطلب از سلام ساختمان، 25 مدل جذاب از کابینت نئوکلاسیک سفید را باهم می‌بینیم و به بررسی انواع متریال‌های مناسب برای ساخت کابینت نئوکلاسیک و مقایسه قیمت آن‌ها می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با مدل‌ها و رنگ‌های متنوع

    در عصر حاضر که سبک‌های کابینت آشپزخانه روزبه‌روز متنوع‌تر می‌شوند، کابینت نئوکلاسیک با رنگ سفید به‌عنوان یکی از گزینه‌های محبوب و پرطرفدار در میان مصرف‌کنندگان ظاهر شده است. درادامه مدل‌های جدید کابینت نئوکلاسیک سفید را می‌بینیم.

    1.    کابینت نئوکلاسیک سفید با درب شیشه‌ای

    نصب شیشه برای درب‌های کابینت‌ از ویژگی سبک نئوکلاسیک است. شیشه‌ها با انعکاس نور باعث بزرگ‌نمایی فضای آشپزخانه می‌شوند و در کنار رنگ سفید کابینت‌ها، روشنی و درخشش را به محیط هدیه می‌دهند. علاوه‌براین نصب درب‌های شیشه‌ای برای کابینت‌های نئوکلاسیک باعث نمایش ظروف دکوری و قیمتی شما می‌شود.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با درب شیشه‌ای

    2.    کابینت نئوکلاسیک سفید با صفحه کابینت مشکی

    درست است که یکنواختی در فضا آرامش‌بخش است، اما گاهی اوقات تضاد رنگی می‌تواند روح تازه‌ای به محیط ببخشد. استفاده از دو رنگ متضاد مانند سفید و مشکی در کابینت و صفحه کابینت، نمونه‌ای از این خلاقیت است که در کابینت نئوکلاسیک سفید زیر به زیبایی مشاهده می‌شود. حال تصور کنید اگر بین‌کابینتی‌ها نیز به این دو رنگ مزین می‌شدند، چه هارمونی زیبایی خلق می‌شد! بی‌شک، ترکیب رنگ‌های متضاد در کنار کابینت‌های نئوکلاسیک، جلوه‌ای دوچندان به آشپزخانه شما می‌دهد.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با دستگیره‌های گرد طلایی و صفحه بین کابینتی فومی

    3.    کابینت نئوکلاسیک سفید با طرح شی‌کر استایل

    کابینت‌های نئوکلاسیک با طرح شی‌کر استایل با تراشکاری داخلی درب‌های کابینت حسی از ظرافت و زیبایی را به آشپزخانه شما می‌بخشند. در مدل شی‌کر استایل به دلیل تراشکاری داخلی، درب‌ها پهن‌تر دیده می‌شوند، در نتیجه ترکیب رنگ سفید با مدل شی‌کر استایل باعث دلبازی فضای آشپزخانه می‌شود.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

     

    در آشپزخانه بالا برای اینکه آشپزخانه حالت یکنواختی به خود نگیرد، کاور هود به رنگ قهوه‌ای انتخاب شده است.

    4.    کابینت نئوکلاسیک سفید با بین‌کابینتی و صفحه کابینت چوبی

    حضور متریال چوب در آشپزخانه، حس و حال طبیعت را به این فضا هدیه می‌کند و گرمایی دلنشین را به ارمغان می‌آورد. کابینت‌های نئوکلاسیک سفید، در کنار صفحه کابینت و بین‌کابینتی چوبی به رنگ قهوه‌ای روشن، ترکیبی بی‌نظیر خلق می‌کنند که علاوه بر ایجاد تضاد رنگی، جلوه‌ای لوکس و مجلل به آشپزخانه شما می‌بخشد.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    5.    کابینت نئوکلاسیک سفید بدون دستگیره

    همان‌طور که می‌دانید کابینت سبک نئوکلاسیک ترکیبی از شکوه و تجمل سبک کلاسیک و سادگی و ظرافت کابینت سبک مدرن است. در تصویر زیر شاهد کابینت نئوکلاسیک سفید با کفپوش و بین‌کابینتی سفید هستیم که روشنی و بزرگی را به آشپزخانه هدیه داده‌است. قرارندادن دستگیره برای کابینت‌های دیواری، ایده‌ای خلاقانه در این آشپزخانه بوده است تا به این شکل فضا خلوت‌ و امروزی جلوه کند.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    6.    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره مشکی

    اگرچه رنگ سفید به‌تنهایی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای کابینت‌های نئوکلاسیک است اما قطعا قراردادن یک جزیره مشکی می‌تواند، آشپزخانه شما را لاکچری نشان دهد. جزیره علاوه‌بر ایجاد فضای ذخیره‌سازی، باعث زیبایی آشپزخانه شما نیز می‌شود. جزیره نئوکلاسیک مشکی زیر با کابینت‌های سفید نئوکلاسیک و صفحه کابینت مشکی، ترکیبی جذاب برای آشپزخانه است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره مشکی

    7.    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره و کاورهود بژ

    بژ و سفید دو رنگ خنثی هستند که ترکیب آن‌ها با یکدیگر فضای آشپزخانه شما را تماشایی می‌کند. انتخاب جزیره و کاورهود نئوکلاسیک بژ با کابینت نئوکلاسیک سفید در آشپزخانه زیر مدلی جذاب و امروزی است. فراموش نکنید! برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه شما تماشایی‌تر از قبل شود، صفحه کابینت و بین‌کابینتی سنگی به رنگ سفید، بژ و یا کرم نیز انتخابی ایده‌آل است.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    8.    قراردادن باکس مربعی برای ردیف بالای کابینت نئوکلاسیک سفید

    به تصویر زیر دقت کنید! در بالاترین قسمت کابینت نئوکلاسیک سفید، باکس‌های مربعی سفید کار شده که با درب شیشه‌ای و نورپردازی داخلی، جلوه‌ای بینظیر به آشپزخانه بخشیده است. این مدل از کابینت نئوکلاسیک جدید است و در آشپزخانه‌های امروزی زیاد به چشم می‌خورد.

    آشپزخانه با کابینت‌های نئوکلاسیک به رنگ سفید و با باکس مربعی در بالای کابینت

    9.    کابینت نئوکلاسیک سفید و آبی با باکس مربعی

    مدل‌های رنگی کابینت نئوکلاسیک در آشپزخانه‌های ایرانی رایج است. ترکیب رنگ سفید و آبی آشپزخانه شما را دلنشین و آرامش‌بخش نشان می‌دهد. در تصویر زیر انتخاب کابینت‌های زمینی به رنگ آبی و کابینت‌های دیواری به رنگ سفید با دستگیره‌های طلایی و قرارگیری باکس‌های مربعی با درب شیشه‌ای، فضایی لوکس و زیبا ساخته است.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    10.   کابینت نئوکلاسیک سفید با شلف چوبی

    شلف‌ها برای قراردادن اکسسوری‌های آشپزخانه و یا وسایل آشپزی مانند ادویه‌جات کارایی دارند. قراردادن شلف‌های چوبی در میان کابینت‌های نئوکلاسیک سفید رنگ و لعابی جذاب به فضای آشپزخانه می‌دهند. انتخاب کفپوش، صفحه کابینت و یا جزیره که از متریال چوب باشد، ایده‌ای جذاب برای ایجاد هارمونی بصری در آشپزخانه است.

    آشپزخانه نئوکلاسیک با کابینت سفید و شلف چوبی

     

     

     

    11.   کابینت نئوکلاسیک سفید و قهوه‌ای پلکانی

    کابینت‌های پلکانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ردیف‌های بالایی و پایینی آن‌ها دارای عمق‌های متفاوتی هستند، به این صورت کابینت‌ها ظاهری پله‌ای می‌گیرند. استفاده از رنگ‌های متضاد می‌تواند به برجسته شدن پله‌ها کمک کند. در تصویر زیر می‌بینیم که کابینت سفید نئوکلاسیک از کابینت قهوه‌ای نئوکلاسیک جلوتر است و ظاهری دوپله ایجاد شده است.

    آشپزخانه با کابینت‌های نئوکلاسیک سفید قهوه‌ای دوپله

    12.   کابینت نئوکلاسیک سفید مدل انزو

    کابینت انزو جزو خانواده سبک نئوکلاسیک است. طرح انزو دارای تراشکاری‌های سی ان سی شده در 4 طرف درب‌های کابینت است. رنگ سفید رایج‌ترین رنگ برای کابینت انزو است. سطح کابینت انزو براق است و باعث درخشش آشپزخانه شما می‌شود.

    آشپزخانه با کابینت‌های نئوکلاسیک مدل انزو به رنگ سفید

    13.   کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی با کاورهود طوسی و طلایی

    تصویر زیر نمایی از یک آشپزخانه رویایی را به تصویر می‌کشد که در آن کابینت‌های سفید صدفی نئوکلاسیک همراه با کاور هود طوسی و طلایی براق، جزیره طوسی و شلف سفید فضایی لوکس و دلنشین را خلق کرده‌اند.

    آشپزخانه با کابینت‌های نئوکلاسیک سفید براق و جزیره طوسی مات

    14.   کابینت نئوکلاسیک سفید با کانتر چوبی قهوه‌ای

    کابینت‌ساز آشپزخانه زیر، ایده‌ای جذاب و خلاق را به نمایش گذاشته است. در کنار کابینت‌های نئوکلاسیک سفید، جزیره‌ای سفید نیز قرارداده است که کانتر چوبی به جزیره متصل شده است که در اصل این آشپزخانه دو جزیره دارد. این کانتر برای سرو غذا بسیار مناسب و شیک است. اگر منزل کوچکی دارید و فضایی برای قراردادن میز نهارخوری ندارید، مانند تصویر زیر کانتری چوبی متصل به جزیره آشپزخانه و یا به صورت جداگانه نصب کنید.

    آشپزخانه با کابینت‌های سفید نئوکلاسیک و کانتر چوبی

    15.    کابینت نئوکلاسیک سفید با کاورهود چوبی

    قراردادن کابینت‌های چوبی در بین کابینت‌های سفید و مشکی نئوکلاسیک، آشپزخانه شما را مانند یک دفتر نقاشی تماشایی می‌کند. البته در تصویر زیر کاورهود چوبی نیز باعث زیبایی دوچندان این آشپزخانه شده است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با کابینت نئوکلاسیک چوبی و مشکی با کاورهود چوبی

    16.    کابینت نئوکلاسیک سفید و مشکی

    رنگ مشکی و سفید را می‌توانید به روش‌های متنوعی برای کابینت‌های نئوکلاسیک دیزاین کنید. برای مثال انتخاب جزیره به رنگ مشکی با کابینت نئوکلاسیک سفید ترکیبی جذاب است. حتی می‌توانید کابینت‌های زمینی که بیشتر در دسترس هستند را مشکی و کابینت‌های دیواری را سفید انتخاب کنید.

    جزیره مشکی با کابینت نئوکلاسیک سفید

    17.   کابینت نئوکلاسیک سفید با نورهای زیرکابینتی

    نورهای زیرکابینتی، روشنایی مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره در آشپزخانه را فراهم می‌کنند و از ایجاد سایه روی سطوح کار جلوگیری می‌کنند. با نصب نورهای مخفی در زیرکابینت نئوکلاسیک سفید، آشپزخانه شما روشن‌تر و زیباتر از قبل دیده می‌شود.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با نور زیرکابینتی

    18.   کابینت نئوکلاسیک سفید با درب حصیری

    درب‌های حصیری با طراحی ساده و خطوط طبیعی خود، به خوبی با سبک نئوکلاسیک هماهنگ می‌شوند. حصیر یک متریال طبیعی با بافت گرم و دلنشین است که با ترکیب رنگ سفید برای کابینت‌ها به آشپزخانه شما حس صمیمیت و آرامش می‌بخشد.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با درب حصیری

    19.   کابینت نئوکلاسیک سفید و سبز با شلف‌های چوبی

    رنگ سبز یادآور درختان سرسبز جنگل‌ها است. قطعا حضور رنگ سبز در کنار رنگ سفید برای کابینت‌های نئوکلاسیک، آشپزخانه شما را تماشایی می‌کند. در تصویر زیر استفاده از شلف‌های چوبی در کنار کابینت‌های سبز نئوکلاسیک، زیبایی طبیعت را در آشپزخانه به نمایش گذاشته است.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    20.   کابینت نئوکلاسیک سفید و طوسی با جزیره سنگی

    سفید و طوسی هم جزو رنگ‌های خنثی هستند. ترکیب رنگ سفید و طوسی برای کابینت‌های نئوکلاسیک بسیار رایج و جذاب است. البته استفاده از المان‌های سنگی یا کریستال در کنار این ترکیب رنگی قطعا آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند.

    کابینت نئوکلاسیک سفید و طوسی

    21.   کابینت نئوکلاسیک سفید و صورتی

    ساختن آشپزخانه‌ای فانتزی که از دل قصه بیرون آمده باشد به کمک کابینت نئوکلاسیک سفید و صورتی امکان‌پذیر است. در تصویر زیر انتخاب جزیره صورتی و کابینت‌های دیواری و صفحه کابینت‌هایی به رنگ سفید، آشپزخانه را متفاوت و زیبا کرده است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید و صورتی

    22.   کابینت نئوکلاسیک با کنده‌کاری یا وسایل دکوری سفید و طلایی

    کابینت سفید و طلایی آشپزخانه‌ای لاکچری به شما تحویل می‌دهد. از رنگ طلایی می‌توانید به شکل‌های مختلفی استفاده کنید. در تصویر زیر کنده‌کاری‌های روی ستون و تاج‌های کابینت به رنگ طلایی درآمده‌اند.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    در آشپزخانه زیر از رنگ طلایی براق برای کاورهود، لوستر و کابینت زیر گاز استفاده شده است. استفاده از این ایده خلاقانه در کنار کابینت سفید نئوکلاسیک با خطوط ظریف طلایی، فضای آشپزخانه را شاهانه کرده است.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    23.   کابینت نئوکلاسیک سفید با صفحه کابینت سنگی و یراق‌آلات طلایی

    صفحه کابینت سنگی با کابینت نئوکلاسیک سفید، فضای آشپزخانه را یک‌دست می‌کند. اما با نصب دستگیره و شیر آب طلایی آشپزخانه رنگ و لعابی زیبا به خود می‌گیرد.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    24.   کابینت نئوکلاسیک با درب نیمه شیشه‌ای سفید

    درب کابینت سفید نئوکلاسیک زیر به شکل نیمه شیشه است. این مدل کابینت، آشپزخانه شما را خاص نشان می‌دهد. یک طرف درب را با کنده‌کاری سبک نئوکلاسیک تماشایی کنید و برای یک طرف درب کابینت از شیشه استفاده کنید.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    25.   کابینت نئوکلاسیک سفید براق

    اگر به درخشش کابینت‌ها علاقمند هستید پس حتما کابینت نئوکلاسیک سفید خود را براق انتخاب کنید. سطح براق کابینت نئوکلاسیک سفید با انعکاس نور باعث روشنایی بیشتر و بزرگ نشان دادن آشپزخانه شما می‌شود. کابینت‌هایی با متریال پولیشی و انزو و یا پلی اورتان، سطح کابینت نئوکلاسیک شما را براق می‌کنند.

    کابینت سفید براق به سبک نئوکلاسیک

    متریال‌های مناسب برای ساخت کابینت نئوکلاسیک

    انتخاب متریال مناسب برای ساخت کابینت نئوکلاسیک، تاثیر مستقیمی روی زیبایی، دوام و قیمت نهایی آن دارد. در ادامه به بررسی برخی از متریال‌های پرکاربرد در ساخت کابینت نئوکلاسیک می‌پردازیم:

    • ممبران: با توجه به قیمت مناسب و سازگاری با سبک‌های کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک، متریال ممبران انتخاب بسیاری از افراد است. طرح دلخواه شما با دقت بسیار بالا و به کمک دستگاه CNC روی ورق ام‌ دی ‌اف پیاده‌سازی می‌شود. سپس، این ورق‌های برش خورده با چسب مخصوص آغشته شده و روکش PVC با استفاده از دستگاه وکیوم به آن‌ها چسبانده می‌شود.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    • ام دی اف خام رنگ شده با پلی اورتان: کابینت‌های پلی‌اورتان با استفاده از رنگ پلی‌اورتان روی مغزی که می‌تواند از جنس ام ‌دی ‌اف یا چوب طبیعی باشد، ساخته می‌شوند. تنوع رنگی و استحکام بالا از ویژگی‌های این متریال است. کابینت نئوکلاسیک زیر را کابینت‌ساز سلام ساختمان طراحی کرده است.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    مشتری سلام ساختمان به دنبال رنگ آبی خاصی بود که آشپزخانه او را متفاوت نشان دهد. متخصص سلام ساختمان نیز با مهارت و تجربه کاری که دارد کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان به رنگ آبی درباری را طراحی و اجرا کرد.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان
    • پولیشی: کابینت پولیشی، کابینتی با مغزی ام دی اف و روکش از جنس رنگ‌های براق است. این متریال در سبک نئوکلاسیک بیشتر به رنگ سفید اجرا می‌شود و قیمت بالایی دارد.

    25 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک سفید 1403

    • انزو: مانند بسیاری از کابینت‌ها، هسته اصلی کابینت انزو نیز از ورق ام‌ دی ‌اف ساخته شده است. روی این ورق، ابتدا طرح دلخواه با دقت بسیار بالا توسط دستگاه سی‌ان‌سی برش داده شده و سپس با استفاده از تکنولوژی‌های خاص، روکش یا رنگ مخصوص روی آن اعمال می‌شود.

    کابینت انزو سفید نئوکلاسیک

    • روکش چوب و تمام چوب: برخلاف کابینت‌های تمام چوب که کاملاً از چوب طبیعی ساخته می‌شوند، کابینت‌های روکش چوب دارای یک لایه نازک از چوب طبیعی روی مغزی ام ‌دی ‌اف هستند. به عبارت دیگر، تنها سطح روکار این نوع کابینت‌ها از چوب طبیعی ساخته شده است. کابینت‌های روکش چوب و تمام چوب به شما این امکان را می‌دهند تا با انتخاب رنگ دلخواه، آشپزخانه نئوکلاسیک خود را شخصی‌سازی کنید

    کابینت روکش چوب سفید نئوکلاسیک

    جدول قیمتی کابینت نئوکلاسیک

    در جدول زیر، قیمت هر متر مربع از متریال‌های مختلف برای یک کابینت نئوکلاسیک زمینی به ارتفاع 90 سانتی‌متر و یک کابینت دیواری به ارتفاع 70 سانتی‌متر آورده شده است.

    نوع کابینت نئوکلاسیکحداقل قیمتحداکثر قیمت
    قیمت کابینت ممبران سبک نئوکلاسیک7,000,00010,500,000
    قیمت کابینت پلی اورتان سبک نئوکلاسیک8,000,00014,000,000
    قیمت کابینت انزو سبک نئوکلاسیک9,000,00016,000,000
    قیمت کابینت پولیشی سبک نئوکلاسیک9,000,00016,000,000
    قیمت کابینت روکش چوب سبک نئوکلاسیک12,000,00018,000,000
    قیمت کابینت تمام چوب سبک نئوکلاسیک18,000,00035,000,000

    قیمت‌های ارائه شده در جدول، تنها یک تخمین اولیه برای کابینت‌های استاندارد هستند و قیمت نهایی کابینت‌های نئوکلاسیک با توجه به طراحی سفارشی و متریال‌های انتخابی، متفاوت است. به همین دلیل ارائه قیمت متری روشی دقیق نیست، بهترین روش محاسبه قیمت کابینت، ارائه قیمت تمام شده است. در این روش تمام جزئیات پروژه شما همراه با دستمزد کابینت‌ساز و هزینه حمل و نقل محاسبه می‌شود. به این صورت از بروز هرگونه هزینه اضافی در آینده جلوگیری می‌شود.

    خوب است که بدانید! مجموعه سلام ساختمان با ارائه قیمت نهایی کابینت پس از بازدید حضوری توسط کابینت‌ساز، به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی از افزایش هزینه‌ها، کابینت آشپزخانه خود را سفارش دهید. این روش، شفافیت و اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    جمع بندی

    یکی از پر طرفداران‌ترین کابینت‌های موجود در بازار، کابینت نئوکلاسیک سفید است. در طراحی آشپزخانه با این مدل کابینت می‌توانید از ترکیب‌ رنگ سفید با دیگر رنگ‌ها مانند طلایی، طوسی، سبز، صدفی و یا مدل‌های متنوعی مانند پلکانی، انزو و یا شی‌کر استایل استفاده کنید. در این مطلب، ضمن معرفی متریال‌های مختلف برای ساخت کابینت نئوکلاسیک، قیمت تقریبی آن‌ها را نیز بررسی کردیم. حال شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، هر متریالی را برای کابینت سفید نئوکلاسیک آشپزخانه‌تان انتخاب کرده و ساخت آن را به کابینت‌سازان سلام ساختمان بسپارید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments