3.7 0

قیمت کابینت ممبران؛ مهر 1401 – بدانید تا ضرر نکنید!!

  2 آبان 1401     -      تاریخ انتشار:  24 شهریور 1401
قیمت کابینت ممبران؛ بهمن 1400 - بدانید تا ضرر نکنید!!

برای گرفتن قیمت کابینت ممبران، باید خیلی حواس خودتان را جمع کنید. زیرا عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند قیمت کابینت ممبران را کم و یا زیاد کنند. بنابراین، اگر نسبت به این عوامل آگاه نباشید ممکن است به راحتی سرتان کلاه برود و ضرر کنید. اما نگران نباشید، اینجا قرار است در مورد همین عوامل با شما صحبت کنیم.

نکته بعدی این است که اکنون قیمت حدودی کابینت ممبران بین 0 تا 0 تومان در هر متر است. اما یک لحظه صبر کنید!! آیا فکر می‌کنید این نوع قیمت گرفتن (یعنی قیمت به صورت متری)، کار راه ‌انداز است؟! پاسخ این است: درصورتی که می‌خواهید فقط با قیمت‌ها آشنا شوید، «بد نیست»؛ ولی اگر به طور جدی قصد دارید کابینت ممبران سفارش دهید، «خیر». این نحوه قیمت گیری اصلاً درست نیست. در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

ضمناً اگر در تصمیم خودتان برای سفارش کابینت ممبران مطمئن هستید و به دنبال قیمت منصفانه ممبران می‌گردید، «سلام ساختمان» به عنوان بزرگ‌ترین مرجع ساخت کابینت به شما کمک می‌کند. به این صورت که هم به شما کابینت‌ساز ممبران معرفی می‌کند، و هم قیمتی که با کابینت‌ساز به توافق می‌رسید را، تضمین می‌کند! 

قیمت کابینت ممبران متری چند است؟! – مهر 1401

در مطلب قیمت کابینت متوجه شدید که این سؤال، سوالِ دقیقی نیست و حتی می‌تواند گمراه‌کننده هم باشد. زیرا قیمت متری می‌تواند باعث شود قیمت کابینت ممبران (وکیوم) را اشتباه برآورد کنید. حتی قیمت متری باعث می‌شود اشتباهاً کابینت را به کسی بسپارید که با وجود اینکه فکر می‌کنید ارزان‌تر کار می‌کند، کابینت را خیلی هم گران‌تر برای شما می‌سازد. اما اگر فقط می‌خواهید با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، ایرادی ندارد و می‌توانید از اعداد جدول قیمت متری زیر استفاده کنید.

جدول زیر بر اساس نرخ قیمت کابینت سازهای سلام ساختمان در سراسر ایران است.

جدول قیمت کابینت ممبران – متری و به تومان // تاریخ به روز رسانی قیمت ها:

کابینتحداقل قیمت کابینت ممبرانحداکثر قیمت کابینت ممبران
میانگین قیمت کابینت ممبران (وکیوم)

نکته: این قیمت‌ها را به کمک کابینت سازهای سلام ساختمان که در شهرهای مختلف ایران مشغول به کار هستند، تهیه کرده‌ایم. اگر سفارش کابینت و کمد داشتید، می‌توانید روی کمک سلام ساختمان حساب کنید. فقط کافی است در این لینک ثبت نام کنید.

نکته: اگر قصد خرید کابینت دارید ولی قیمت‌ها خیلی بیشتر از بودجه فعلی شما هستند، اینجا را کلیک کنید تا ببینید هنوز هم می‌توان امید داشت که همین امروز کابینت دار شوید.

روشی برای خرید کابینت ممبران تا 50% ارزان‌تر!

اگر بودجه‌‌ای محدود برای ساخت کابینت درنظر دارید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم: سفارش کابینت آماده.

انواع کابینت آماده همان کابینت‌های پیش ساخته‌ای هستند که در اندازه‌های مشخص (معمولا 3 متری یا 5 متری) طراحی و تولید می‌شوند و شما آن‌ها را مثل هر کالای دیگری، از فروشگاه حریداری می‌کنید. در بازار معمولاً رایج است که کابینت‌های آماده، بی‌کیفیت و اصطلاحاً بُنجل هستند! اما واقعیت این است که، فقط تعداد اندکی کابینت ساز در این رشته وجود دارند که کابینت آماده را با کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهند. سلام ساختمان این افراد را شناسایی کرده است و به شما معرفی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

روش صحیح دریافتِ قیمت کابینت ممبران چیست؟!!

یادتان باشد قیمت گیری متری، روش درستی برای گرفتن قیمت کابینت ممبران نیست و توصیه می‌کنیم به جای اینکه قیمت هر متر کابینت ممبران را جستجو کنید و دچار خطا در محاسبه شوید، به دستورالعمل ساده‌ای  که در مطلب قیمت کابینت آورده‌ایم مراجعه کنید.

«به طور خلاصه بهترین روش برای قیمت گیری کابینت ممبران این است که قیمت نهایی را از کابینت ساز بگیرید»

این دستورالعملِ کاربردی، برای تمام کابینت‌ها، کمدها و دکورهایی که به صورت ممبران (وکیوم) ساخته می‌شوند نیز، کاربرد دارد.

تضمین قیمت کابینت ممبران در سلام ساختمان چیست؟ چطور با این اوضاع بازار، می‌توانیم از قیمت مطمئن باشیم؟

قیمت، مشکل بزرگِ ممبران:

ما گاهی اوقات از طرف مشتری‌ها با یک پرسش مهم مواجه می‌شویم. آن‌ها از ما می‌پرسند: درست است که «سلام ساختمان» یک مرجع معتبر در زمینه ساخت کابینت است، اما از کجا معلوم کابینت سازی که به ما معرفی می‌کنید، قیمتی که می‌دهد نسبت به کیفیت کابینت، منصفانه باشد!؟ آن هم برای کابینت ارزشمندی مثل ممبران!

قیمت کابینت ممبران؛ مهر 1401 - بدانید تا ضرر نکنید!!

راه حل ما، «ضمانت قیمت» در سلام ساختمان:

با اینکه «سلام ساختمان» در معاملات دخالت نمی‌کند، اما برای اولین بار در ایران، سیستمی را درست کرده‌ایم که معاملات بین کابینت‌ساز و مشتری را خودمان تضمین می‌کنیم! یعنی قیمت عادلانه کابینت ممبران را خود ما ضمانت می‌کنیم.

به این معنا که شما با کابینت ساز معرفی شده از طرف سلام ساختمان، قرارداد کابینت ممبران می‌بندید. سپس کار انجام می‌شود و با کابینت ساز تسویه حساب می‌کنید. حالا در این مرحله اگر متوجه شوید که گران‌فروشی انجام شده است، لازم نیست تلاش کنید تا ضررتان را با هزار مصیبت از کابینت ساز پس بگیرید، «سلام ساختمان» خودش با افتخار، مابه‌التفاوت پول کابینت را به شما پس می‌دهد.

برای مثال به کابینت ممبران زیر که توسط یکی از صدها مجری سلام ساختمان اجرا شده است توجه کنید:

قیمت-کابینت-ممبران-تهران

شما می‌توانید مشابه این نمونه یا هزاران طراحی متنوع دیگری که برای کابینت ممبران وجود دارد را، توسط کابینت سازهای سلام ساختمان اجرا کنید. با این کار می‌توانید مشمول طرح ضمانت قیمتی شوید که سلام ساختمان به شما ارائه می‌دهد. یعنی با یک تیر دو نشان بزنید: در چنین حالتی، هم یک کابینت ساز حرفه‌ای که تخصص او ممبران است را پیدا می‌کنید، و هم خیال شما راحت است که قیمت منصفانه کابینت را دریافت کرده‌اید.

مثال عملی از «تضمین قیمت» :

فرض کنید کابینت سازی که «سلام ساختمان» به شما معرفی می‌کند، کابینت ممبرانی را به قیمت مثلاً 15,000,000 تومان برای شما می‌سازد. کابینت را تحویل می‌گیرید و همه پول را پرداخت می‌کنید. سه روز بعد، کابینت ساز حرفه‌ایِ دیگری می‌آید و ادعا می‌کند که:

«من می‌توانستم همین کابینت را با هزینه 13,000,000 تومان برای شما بسازم. این هم جزئیات کار من! قیمت کابینت شما واقعا از 13 تومان بیشتر نمی‌شود و 15 تومان خیلی زیاد است که پرداخت کرده‌اید!»

با سفارش کابینت به سلام ساختمان،دیگر در اینجا شما اصلاً نگران نیستید، زیرا از طرح تضمین قیمت استفاده کرده‌اید. فقط کافی است مطابق شرایط ساده ما اقدام ‌کنید. در چنین حالتی بدون اینکه حتی با کابینت سازی که به او 15 میلیون تومان را داده‌اید صحبت کنید، خود «سلام ساختمان» به شما 2 میلیون تومان اضافه قیمت را برمی‌گرداند.

ما یک هدف بزرگ داریم: آرامش خیال مشتری

 

ممبران

چند نکته تکمیلی در قیمت کابینت ممبران که از شما یک مشتری حرفه ای می‌سازد! 

1- مدل کابینت ممبران در قیمت این کابینت تاثیر مهمی دارد. طرح‌های کنده‌کاری شده (CNC شده) و طرح‌های برجسته کابینت ممبران، تعیین کننده قیمت این کابینت هستند. به طور کلی هرچه طرح‌ پرکارتر باشد، قیمت کار بیشتر می‌شود. پس اگر می‌خواهید کابینت ممبران شما کم هزینه باشد، در این زمینه با کابینت ساز خودتان مشورت کنید.

دستگاه سی ان سی

2- لایه پی وی سی به کار رفته روی کابینت ممبران باید از جنس مرغوبی تهیه شود. لذا این نکته را حین استعلام قیمت در نظر بگیرید و درباره‌ آن از کابینت ساز سوال کنید. از کابینت ساز بخواهید از روکش جنس خوب، حتی اگر کمی گران‌تر است، برای کابینت شما استفاده کند. این موضوع را در قراردادتان هم قید کنید. علاوه بر این، نکات دیگری هم در قرارداد واجب است ذکر شوند که برای دانستن آن‌ها می‌توانید مطلب نکات مهم قراردادی را مطالعه کنید.

لایه pvc روی کابینت

3-  چسبی که برای چسباندن لایه پی وی سی روی سطح کابینت ممبران استفاده می‌شود، یکی از مهم‌ترین مسائل در تعیین کیفیت کابینت ممبران است. بسیاری از معایب کابینت وکیوم که به مرور زمان ایجاد می‌شوند، مربوط به استفاده از چسب‌های نامرغوب هستند. اگر چسب مرغوب کار نشود، احتمال اینکه روکش پی وی سی اصطلاحاً دچار ول شدگی شود زیاد است! پس درباره این موضوع حتما با کابینت ساز صحبت کنید و حتی اگر لازم شد، بابت آن بیشتر هم هزینه کنید. کابینت ساز را توجیه کنید که از بهترین چسب‌های بازار استفاده کند و نگران هزینه اضافه این بخش نباشد.

قیمت کابینت ممبران؛ مهر 1401 - بدانید تا ضرر نکنید!!

4- تکنولوژیِ وکیوم کردن (پرس کردن روکش ممبران) در همه کارگاه‌ها یکسان نیست. لذا از کابینت ساز درباره اینکه این بخش از کار را به کجا می‌سپارد سوال کنید. (مطلب معایب کابینت ممبران را می‌توانید بخوانید). برخی کابینت سازها ممکن است برای پایین آوردن قیمت کل کار، مجبور شوند با کارگاه‌های وکیومی کار کنند که کیفیت پایینی دارند.

5- حتماً از مهارت کابینت سازهایی که با آن‌ها مذاکره می‌کنید مطمئن شوید و بعد یک قرارداد سفت و محکم با آن‌ها ببندید! قیمت برای کابینت ممبران، واقعاً در درجه اول قرار نمی‌گیرد. به ویژه ما در چند جا اصلا توصیه نمی‌کنیم که در ساخت کابینت صرفه جویی کنید، که می‌توانید این نکات را در مطلب نکات ناب صرفه جویی در هزینه کابینت بخوانید. اما فعلا این یک نکته را بدانید که انتخاب کابینت ساز ماهر، یکی از همان جاهایی است که صرفه جویی در آن اشتباه است! کابینت سازهای کمی وجود دارند که تجربه و توان بالایی برای ساخت کابینت وکیوم (ممبران) داشته باشند. بنابراین به خاطر جزئیات اجرایی فراوان و معایبی که در این کابینت‌ها می‌تواند بعد از مدتی رخ بدهد، لازم است که با کابینت سازهایی در این زمینه کار کنید که فقط قیمت مناسب ارائه نمی‌کنند. بلکه مهارت بالایی هم دارند.

6- در انتخاب کابینت‌ ساز، مخصوصاً برای کابینت ممبران عجله نکنید. قبل از تصمیم، با چند کابینت ساز باتجربه مشورت کنید و از آن‌ها قیمت بگیرید و حتی نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید. کابینت شما اگر کمی دیرتر ساخته شود، بهتر از آن است که بعدا دائم با خودتان بگویید که چرا بیشتر تحقیق نکردم!

کابینت ممبران کرج 3

7- اگر ابعاد کابینت ممبرانی که می‌خواهید بسازید، بیشتر از 5 متر است، «سلام ساختمان» می‌تواند احتملاً باعث یک تحول در کار شما بشود. چگونه؟ جواب: تخصص سلام ساختمان این است که کابینت سازهای حرفه‌ای را به افراد معرفی کند. شما می‌توانید از دو کابینت ساز که مستقل از هم هستند، مشورت و قیمت بگیرید و سپس با مقایسه پیشنهادات این افراد، بهترین کیفیت و قیمت را انتخاب کنید. به همین سادگی.

 خلاصه در چند ثانیه

در انتها خلاصه تمام مطالب بالا را، به صورت 4 نکته جداگانه برای شما آورده‌ایم:

1- یک سری نکات فنی در مورد کابینت ممبران وجود دارند که خیلی عالی است اگر قبل از قرارداد به آن‌ها توجه کنید. برای مثال به کابینت ساز بگویید جنس ورق پی وی سی کابینت و چسبی که به کار می‌برد را از بهترین‌ها انتخاب کند. در بالا نیز به چند مورد دیگر اشاره کردیم.

2- قیمت متری نگیرید و سعی کنید از کابینت سازها بخواهید به محل اجرا بیایند و از آن‌ها قیمت تمام شده را بگیرید. تکرار می‌کنیم: “قیمت تمام شده”.

3- انتخاب کابینت ساز حرفه‌ای و منصف، مهم‌ترین قسمت کار است! برای یک انتخاب درست و حسابی، روی لینک روبرو کلیک کنید: کابینت ساز حرفه‌ای و مطمئن را پیدا کنید.

4- می‌توانید از سرویس‌های ضمانتی یا تک شاخ سلام ساختمان برای کابینت ممبران استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد که معامله منصفانه‌ای انجام داده‌اید. از بین این سرویس‌ها، در همین مقاله در مورد طرح تضمین قیمت صحبت کردیم. چند طرح دیگر را هم به همین جذابیت داریم که در مطلب سرویس های تک شاخ سلام ساختمان، می‌توانید آن‌ها را بخوانید تا از شدت تعجب شاخ دربیاورید!

با ما و تیم بزرگ «سلام ساختمان» در تماس باشید. درخواست خود را خیلی راحت ثبت کنید و سوالات خودتان را از کارشناس‌های ما بپرسید. همه خدمات ما برای شما رایگان است.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments