4.0 0

جدیدترین ترکیب‌های رنگی برای کابینت آشپزخانه در سال 2024

  13 شهریور 1403     -      تاریخ انتشار:  13 شهریور 1403
سه ترکیب رنگی کابینت سفیدطلایی نئوکلاسیک، سفیدچوبی نئوکلاسیک و جزیره سفید و کابینت نئوکلاسیک طوسی
آنچه می خوانید...

    ترکیب رنگ سفید و طلایی، آشپزخانه شما را دلباز و شاهانه نشان می‌دهد. رنگ‌های سفید و چوبی نیز حس وحال صمیمیت و گرما را به اجزای آشپزخانه هدیه می‌دهند. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 6 ترکیب رنگی برای کابینت آشپزخانه که ترند 2024 هستند، می‌پردازیم.

    1.   ترکیب‌ رنگی طوسی و قهوه‌ای

    رنگ‌های طوسی و قهوه‌ای، رنگ‌هایی خنثی و گرم هستند که به آشپزخانه شما حس صمیمت و تعادل می‌بخشند. این ترکیب رنگ، هم برای آشپزخانه‌های کوچک و هم برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب است. این ترکیب رنگی بیشتر برای کابینت‌های سبک مدرن استفاده می‌شود.

    کابینت مدرن پلکانی طوسی و قهوه‌ای چوب

    2.   ترکیب‌ رنگی سفید و چوبی

    در 2024 ترکیب کابینت چوبی با رنگ سفید بسیار ترند شده است. این ترکیب با سبک‌های مختلف دکوراسیون، از کلاسیک تا مدرن، به خوبی هماهنگ می‌شود. رنگ سفید، فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد و رنگ چوب، حس گرما و صمیمیت را به محیط می‌افزاید.

    کابینت و جزیره سفید و چوبی روشن با چراغ‌های آویزان مشکی

    کابینت مدرن پلکانی سفید و چوبی زیر را کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا کرده است. کابینت‌ساز سلام ساختمان بعد از بازدید حضوری از آشپزخانه و برآورد نیازهای شما، پیشنهادات طراحی کابینت را ارائه می‌دهد.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    جدیدترین ترکیب‌های رنگی برای کابینت آشپزخانه در سال 2024

    3.   ترکیب‌ رنگی سفید و طوسی

    رنگ‌های سفید و طوسی هر دو از رنگ‌های خنثی هستند و به راحتی با سایر رنگ‌ها و سبک‌های دکوراسیون هماهنگ می‌شوند. چه آشپزخانه‌ای مدرن و مینیمال داشته باشید و چه به دنبال فضایی کلاسیک و باشکوه باشید، این ترکیب به خوبی می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. در سال 2024 این ترکیب رنگی، کابینت آشپزخانه شما تماشایی می‌کند.

    کابینت مینیمال سفید و طوسی تیره

    اگر آشپزخانه‌ای مدرن دارید، می‌توانید از کابینت‌های سفید براق یا طوسی مات استفاده کنید. برای آشپزخانه‌های کلاسیک، کابینت‌های سفید با دستگیره‌های طلایی یا نقره‌ای انتخاب مناسبی هستند.

    4.   ترکیب رنگ سفید و طلایی

    این ترکیب رنگی، تلفیقی از سادگی و ظرافت رنگ سفید با شکوه و گرمای رنگ طلایی است که فضایی لوکس و لاکچری را ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگی، یادآور دکوراسیون‌های کلاسیک و مجلل است و به فضا حس شکوه و عظمت می‌بخشد.

    کابینت و جزیره کلاسیک سفید وطلایی با کنده‌کاری حجیم روی ستون‌ها

    5.   ترکیب رنگ سفید و مشکی

    سفید و مشکی، دو رنگ متضاد هستند که در کنار هم، ترکیبی بسیار جذاب ایجاد می‌کنند. استفاده‌ درست از این دو رنگ، می‌تواند به بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دادن فضا کمک کند. به عنوان مثال، کابینت‌های سفید، فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند، در حالی که کابینت‌های مشکی، فضا را دراماتیک‌تر و کوچک‌تر جلوه می‌دهند.

    آشپزخانه بزرگ با کابینت سفید و مشکی مدرن براق با کفپوش سرامیکی سفیدمشکی

    اگر علاقه‌مند به استفاده از رنگ مشکی برای کابینت‌ها نیستید، می‌توانید بین‌کابینتی یا صفحات کابینت را به رنگ مشکی انتخاب کنید.

    6.   ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای

    رنگ کرم به عنوان یک رنگ خنثی و روشن، فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. در مقابل، رنگ قهوه‌ای نیز به عنوان یک رنگ گرم و طبیعی، حس صمیمیت و آرامش را به فضا می‌بخشد. ترکیب این دو رنگ، تعادل زیبایی را در فضا ایجاد می‌کند. اگر دکوراسیون شما کلاسیک است، از قهوه‌ای تیره و طرح‌های چوبی استفاده کنید. اما اگر دکوراسیون شما مدرن است، از قهوه‌ای روشن‌تر و طرح‌های ساده‌تر استفاده کنید.

    کابینت نئوکلاسیک سفید و کرم و قهوه‌ای با کفپوش چوبی

    جمع‌بندی

    رنگ‌های سفید و قهوه‌ای و سفید و مشکی از جمله ترکیب‌های رنگی ترند برای کابینت آشپزخانه در سال 2024 هستند. اگر برای انتخاب ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه خود سوالی داشتید، کارشناسان پلتفرم کابینت‌سازی سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments