0

جذاب ترین ترندهای طراحی دکوراسیون شرکت هواپیمایی 2024

  17 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1402
دکوراسیون شرکت هواپیمایی با طراحی فضا شبیه به پنجره‌های هواپیما و یا استفاده از المان هواپیما در محیط
آنچه می خوانید...

    با طراحی دیوارهایی شبیه به پنجره هواپیما و یا نصب موتور هواپیما در داخل شرکت هواپیمایی، یک دکوراسیون خاص و زیبا داشته‌باشید. در این مطلب، 10 ایده دکوراسیونی جذاب و ترند مخصوص شرکت‌های هواپیمایی را بررسی می‌کنیم. سپس به طور دقیق‌تر، نکات طراحی اتاق مدیریت و سالن پذیرش شرکت هواپیمایی را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم. با سلام ساختمان همراه شوید تا با ایده‌های بیشتر دکوراسیون شرکت هواپیمایی آشنا شوید.

    10 ایده ترند برای طراحی دکوراسیون شرکت هواپیمایی

    در دنیای رقابتی امروز، طراحی ترند و نوآرانه دکوراسیون شرکت هواپیمایی، تاثیر شگرفی بر جذب و رضایت مشتریان داشته باشد. در ادامه، ۱۰ ایده برتر و خلاقانه برای بهبود فضای شرکت هواپیمایی‌تان را کشف کنید. این ایده‌ها برند شما را در ذهن مشتریان ماندگار می‌سازند.

    1.     استفاده از المان‌های هواپیما در محیط

    در طراحی دکوراسیون اداری توجه به این نکته که برای محیط های کاری متفاوت طراحی جذاب و جداگانه ای صورت بگیرد به افزایش کارایی محیط و کارکنان تاثیر بسزایی دارد در طراحی دکوراسیون اداری شرکت های هواپیمایی از جدیدترین ترندها استفاده از ماکت هواپیما در دکوراسیون است. برای مثال، می‌توانید مجسمه یک هواپیما را روی دیوار نصب کنید. مشاورین ما در «سلام ساختمان» در کنار شما هستند تا شما را برای داشتن ترندترین دکوراسیون‌ها همراهی کنند. برای آشنایی با خدمات مشاوره رایگان دکوراسیونی سلام ساختمان، روی لینک زیر کلیک کنید.

    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    مجسمه هواپیما سفید آبی نصب شده روی دیوار نخودی شرکت هواپیمایی

    شما حتی می‌توانید یک تکه از هواپیمای اسقاطی را بردارید، آن را تمیز و بازسازی کنید و سپس روی دیوار شرکت خود نصب کنید. در عکس زیر، قسمتی از موتور یک هواپیما پس از بازسازی روی دیوار نصب شده‌است. همچنین پوستر هماهنگ پشت موتور، تکمیل کننده نمای طبیعی دیوار است.

    نصب هواپیما با موتور طوسی و بال‌های آبی روی دیوار شرکت هواپیمایی با پوستر عکس هواپیما

    2.     الگوبرداری از پنجره‌های هواپیما

    ابتدا یک دیوار را به شکل داخل هواپیما طراحی کنید. سپس می‌توانید با طراحی پنجره‌هایی شبیه پنجره‌های هواپیما، طراحی خود را بیشتر به فضای داخل هواپیما نزدیک کنید. همچنین با رنگ کردن پنجره‌ها و یا نصب پوسترهای شبیه به اسمان، حس پرواز در آسمان را در شرکت هواپیمایی خود تداعی کنید.

    دیوار شرکت هواپیمایی با پنجره‌های هواپیما و نمای صورتی آسمان پشت پنجره

    3.     ایجاد فضای صمیمی برای گفت‌و‌گو

    در طراحی‌های جدید شرکت‌های هواپیمایی، پیشخوان‌ها‌ و صندلی‌هایی که شما را معذب می‌کردند، جای خود را به فضای دوستانه و مبلمان راحتی داده‌اند. با قرار دادن چند مبل راحتی در یک فضای اشتراکی و صمیمی، می‌توانید با مسافرین خود یک گفت‌گوی گرم داشته‌باشید. در این فضا مشتری‌ها حس راحتی و آرامش بیشتری دارند و راحت‌تر از شما خرید می‌کنند.

    مبلمان سرمه‌ای در سالن شرکت هواپیمایی با کف‌پوش بژ طرح کف باند فرود و دیوارهای سرمه‌ای و بژ

    4.     استفاده از مانیتور بزرگ در سالن شرکت

    به جای استفاده از بنرهای ساده و قدیمی، با نصب یک مانیتور بزرگ می‌توانید اطلاعات روز تورهای مسافرتی خود را به نمایش بگذارید. مانیتورها یا اسکرین‌های بزرگ، محل مناسبی برای نمایش تبلیغات شما هم هستند. شما می‌توانید با نمایش کلیپ‌های تبلیغاتی، به فروش بیشتر شرکت هواپیمایی خود کمک کنید.

    مانیتور بزرگ برای نمایش تبلیغات و اطلاعات تورها در شرکت هواپیمایی با یک ردیف فلاور باکس جلوی مانیتور

    5.     نصب بیلبوردهای کوچک رنگی

    دیگر پوسترهای بی‌رنگ و رو را به دیوارها آویزان نکنید. یکی از ترندهای جذاب دکوراسیون شرکت‌های هواپیمایی در سال ۲۰۲۴، استفاده از تابلوها یا بیلبوردهای رنگی پرواز با طراحی خلاقانه است. این تابلوها با لامپ‌های تعبیه شده در پشت آن‌ها، باعث درخشش بیشتر فضای اداری شما می‌شوند و همچنین رنگ و لعاب زیبایی به شرکت‌تان هدیه می‌دهند.

    نصب تابلوهای رنگی روی دیوار مشکی شرکت هواپیمایی

    6.     رنگ‌بندی ترکیبی برای دکوراسیون

    از رنگ‌های تکراری و خسته‌کننده فاصله بگیرید و به‌جای دکوراسیون یک‌دست، از ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید. رنگ آبی را در دکوراسیون شرکت هواپیمایی‌تان فراموش نکنید. این رنگ یادآور آسمان است و بهتر است جزو رنگ‌های انتخابی برای دکوراسیون اداری هواپیمایی باشد. رنگ آبی با رنگ‌های طوسی، سفید، کرمی، مشکی و حتی قهوه‌ای به راحتی ست می‌شود و دست شما را در انتخاب رنگ‌های مکمل باز می‌گذارد.

    دکوراسیون شرکت هواپیمایی با کف‌پوش آبی و کرمی و مبلمان آبی و طوسی

    سلام ساختمان، مرجع آنلاین معرفی متخصصین دکوراسیون‌کار، به شما کمک می‌کند تا جدیدترین دکوراسیون را در شرکت یا خانه خود اجرا کنید. با سلام ساختمان نگران هزینه‌ها و کیفیت دکوراسیون نباشید. برای آشنایی با متخصصین سلام ساختمان در شهرتان روی لینک زیر کلیک کنید.

    معرفی کابینت ساز

    دکوراسیون سالن شرکت هواپیمایی با درب‌های مشکی و دیوارها و کف‌پوش کرمی و المان آبی روی سقف

    7.     نورپردازی اختصاصی بخش‌های مختلف شرکت

    نورپردازی، مهم‌ترین قسمت یک دکوراسیون بی‌نقص است. شما می‌توانید قسمت‌های مختلف شرکت هواپیمایی خود را با نورپردازی اختصاصی، جذاب و پرنور کنید. از لوسترهای قدیمی فاصله بگیرید و با نصب چندین چراغ دیواری و سقفی مدرن، نورپردازی جدیدی داشته‌باشید.

    نورپردازی سقف و دیوارهای شرکت هواپیمایی با میزهای چوبی گرد و صندلی‌های آبی در محیط

    در تصویر زیر، نمای دیگری از نورپردازی سقف یک شرکت هواپیمایی بزرگ را می‌بینید. طراح این فضا، به طور ویژه قسمت نشیمن را روشن کرده تا حس گرما و صمیمیت بیشتری را به مشتریان منتقل کند. در ضمن شما می‌توانید با انتخاب کفپوش رنگ روشن و براق، روشنایی فضا را به دلیل انعکاس نور، چندین برابر کنید.

    نورپردازی سقف شرکت هواپیمایی با کف‌پوش کرمی و مشکی و مبلمان عسلی و زرشکی

    8.     نصب تابلو گیاه‌پوش روی دیوار

    در دکوراسیون جدید شرکت‌های هواپیمایی، تابلوهای پوشیده شده از گیاهان، جای فلاور باکس‌ها را گرفته‌اند. فلاور باکس‌ها جاگیر هستند و برای فضاهای کوچک، محدودیت در چیدمان ایجاد می‌کنند. اما تابلوهای پوشیده شده با گیاهان علاوه‌بر ایجاد حس سرزندگی، فضای کم‌تری نیز اشغال می‌کنند. با نوشتن شعار شرکت خود روی این تابلوها، می‌توانید تابلوهای خاص خودتان را طراحی کنید. البته برای نوشتن روی این تابلوها، بهتر است از گیاهان مصنوعی در تابلوها استفاده کنید.

    تابلوهای پوشیده شده از گیاهان با شعارهای داخل آن روی دیوار چوبی قهوه‌ای شرکت هواپیمایی

    9.     طراحی سقف شرکت با تم پرواز

    طراحی سقف شرکت با تم پرواز، ایده نوآورانه‌ای است که می‌تواند حس حضور در فرودگاه و یا هواپیما را به مشتریان القا کند. در این طراحی می‌توانید از نورپردازی مشابه باند فرود و یا حتی قطعات هواپیما کمک بگیرید. برای مثال در عکس زیر، لوسترهای سالن یک شرکت هواپیمایی شبیه به چرخ‌های هواپیما طراحی شده‌اند.

    لوسترهای سالن شرکت هواپیمایی به شکل چرخ‌های هواپیما با دیوارهای کرمی و کف‌پوش قهوه‌ای-طوسی

    10. استفاده از مبلمان مینیمال اداری

    مبلمان اداری شرکت هواپیمایی را مینیمال و ساده انتخاب کنید تا دکوراسیونی ترند داشته‌باشید. سبک مینیمال فضای شما را امروزی و زیبا جلوه می‌دهد. مبلمان اداری مینیمال را اگر به رنگ‌های سفید، مشکی و یا طوسی طراحی کنید، به راحتی با تمام رنگ‌های دکوراسیونی ست می‌شوند.

    سالن شرکت هواپیمایی با صندلی‌های مشکی مینیمال و میز سفید ساده

    سلام ساختمان با ارائه تضمین قیمت و پیش پرداخت، شما را برای داشتن یک دکوراسیون ترند و جذاب همراهی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با خدمات تضمین قیمت سلام ساختمان، روی لینک زیر کلیک کنید.

    تضمین قیمت سلام ساختمان

    مبلمان طوسی و مینیمال شرکت هواپیمایی با کف‌پوش سفید با خال‌های مشکی

    ویژگی‌های دکوراسیون اتاق مدیریت شرکت هواپیمایی چیست؟

    طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت شرکت هواپیمایی باید زیبا، لوکس و نشان دهنده هویت و ارزش‌های شرکت باشد. در ادامه، راهکارهایی برای دستیابی به طراحی اتاق مدیریت حرفه‌ای و الهام‌بخش را بررسی می‌کنیم.

    • درک برند: رنگ‌ها و لوگوی شرکت را در طراحی اتاق به کار ببرید تا ارزش‌هایی مانند نوآوری و ایمنی شرکت هواپیمایی شما را نشان دهند. به ویژه فضای پشت صندلی مدیر، باید الهام‌بخش و نمایانگر فرهنگ و اهداف شرکت باشد.
    • چیدمان تعاملی: چیدمان اتاق مدیریت را طوری طراحی کنید که به تعامل بهتر بین مشتری و مدیر کمک کند. برای مثال در اتاق مدیر، مناطق دوستانه‌ای را برای جلسات و همکاری‌ها در نظر بگیرید که به اعتماد بهتر مشتری به مجموعه شما کمک کنند. همچنین چیدمان میز و صندلی‌ها باید طوری باشد که مدیر بتواند در مواقع جلسات، به راحتی در اتاق حرکت کند.
    • عناصر هواپیمایی: از دکور هوانوردی و عناصر فرهنگی مرتبط با کسب و کارتان به طور محدود در فضا استفاده کنید تا اتاق مدیریت شما منحصر به فرد شود.

    بگذارید با یک مثال قضیه را شفاف‌تر کنیم. شما می‌توانید مانند عکس زیر، از اجزا و اشکال هواپیما در دکوراسیون اتاق مدیریت استفاده کنید. استفاده از فرم پنجره هواپیما و قطعات فلزی بدنه هواپیما در دکوراسیون شرکت هواپیمایی یکی از ترندهای جذاب دکوراسیونی است. حتما لازم نیست این قطعات واقعی باشند. می‌توانید از وسایل شبیه سازی شده نیز استفاده کنید.

    اتاق مدیریت شرکت هواپیمایی با پنجره‌های دایره‌ای شبیه به پنجره هواپیما

    با پیروی از این نکات، اتاق مدیریت شرکت هواپیمایی می‌تواند به جایی تبدیل شود که هم راحت و کاربردی باشد و هم ارزش‌های شرکت را نشان دهد. چنین فضایی هم به کارکنان انگیزه بیشتری می‌دهد و هم مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

    دکوراسیون پذیرش شرکت هواپیمایی و تاثیر آن بر روان مشتری

    سالن پذیرش شما اولین جایی است که می‌تواند توجه و اعتماد مشتری را به خودش جلب کند. بنابراین برای قسمت پذیرش شرکت هواپیمایی، از رنگ‌های روشن و شاد متناسب با هویت برند خودتان استفاده کنید. رنگ‌های شاد حس هیجان را در مشتری افزایش می‌دهند. این تاثیر مثبت، باعث افزایش فروش شما می‌شود. در ضمن، از ترکیب رنگ‌های سازمانی و هارمونی آن‌ها در دکوراسیون فضای پذیرش غفلت نکنید.

    پذیرش شرکت هواپیمایی با کف‌پوش زرد و طوسی و دیوارهای سفید و چوبی

    به نورپردازی سالن پذیرش توجه زیادی کنید. استفاده هوشمندانه از نورپردازی می‌تواند توجه مشتریان را به نقاط کلیدی مانند میز پذیرش یا نمایشگاه‌های اطلاعاتی جلب کند.

    سالن پذیرش شرکت هواپیمایی با صندلی‌های قرمز و میز پذیرش سفید چوبی با نورپردازی

    در سالن پذیرش شرکت هواپیمایی می‌توانید از گیاهان هم استفاده کنید. گیاهان باعث شادابی و انرژی بخشی به افراد می‌شوند و روی روحیه مشتریان شما تاثیر مثبت می‌گذارند.

    گیاهان در سالن پذیرش شرکت هواپیمایی با کف‌پوش روشن

    در نهایت با طراحی اصولی و حرفه‌ای فضای پذیرش، تأثیر اولیه مثبتی بر تجربه مشتریان داشته باشد. دکوراسیون فضای پذیرش می‌تواند به عنوان بخشی از استراتژی کلی برندینگ عمل کند و تجربه‌ای ماندگار و عالی را برای مشتری‌ها ایجاد کند.

    در پایان…

    در این مطلب، ۱۰ ایده ترند برای شرکت‌های هواپیمایی را باهم بررسی کردیم. یکی جذاب‌ترین ایده‌ها، استفاده از چرخ هواپیما به عنوان لوستر در طراحی سقف شرکت هواپیمایی بود. ایده‌های دیگری مثل الگوبرداری از پنجره‌های هواپیما، نورپردازی اختصاصی فضا و یا استفاده از مانیتورهای نمایش اطلاعات هم، می‌توانند برای شرکت هواپیمایی بسیار کاربردی باشند. درضمن یادتان باشد که در طراحی سالن پذیرش و اتاق مدیریت شرکت هواپیمایی، پیاده سازی هویت برند و ایجاد حس اعتماد برای مشتری، اهمیت زیادی دارد.

    در نهایت در طراحی و ساخت دکوراسیون شرکت هواپیمایی خودتان، حتما از «سلام ساختمان» به عنوان بزرگ‌ترین مرجع آنلاین معرفی متخصصین دکوراسیونی، کمک بگیرید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +