4.7 0

مصاحبه با دکوراتور نغمه نواری؛ فارغ از محدودیت ها، رو به پیشرفت!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  21 اردیبهشت 1400
مصاحبه با دکوراتور نغمه نواری؛ فارغ از محدودیت ها، رو به پیشرفت!

معمولا وقتی صحبت از کارهای فنی مثل کابینت سازی و کمد سازی میشه، همه ما یک آقا رو تو ذهنمون درنظر میگیریم و حتی فکرشم نمیکنیم که یک خانم، بتونه کابینت ساز ماهر و حرفه ای باشه اما خب این مصاحبه ذهنیت همه رو میتونه تغییر بده! پس همونجور که خودتونم فهمیدین، این مصاحبه با مصاحبه های قبلی قضیه ش فرق می‌کنه و مثل دفعه‌های پیش نیست. چرا؟ چون با یک خانم کار درست طرف هستید. خانمی که از “نه” گفتن بدش میاد و این قدر شجاعه که از شکست نمی‌ترسه.

ماجرای کابینت‌ساز شدن فعالترین متخصص خانم سلام ساختمان

از حدود 4 سال پیش تا الان کار دکوراسیون داخلی انجام میده و بیشتر در زمینه کابینت، کمد و میز فعالیت می‌کنه. در رشته گرافیک لیسانس گرفته و علاقه عجیبی به تصویرگری داره و کارهایی مثل طراحی لوگو، مجله و کتاب هم انجام داده است. به خاطر این‌که همسرش کابینت‌ سازه، ترجیح داده وارد این زمینه بشه و از رشته‌ای که خونده استفاده کنه.

سعی کرده با شرکت در دوره‌های آموزشی، دیدن عکس‌ها و نمونه کارهای مختلف از دور و نزدیک اطلاعات خودش رو افزایش بده. به سبک‌ ترکیبی مدرن و کلاسیک علاقه بیشتری داره.

این شخص کسی نیست جز خانم نغمه نواری که از آبان‌ماه سال گذشته همکاری با سلام ساختمان رو شروع کرده است. ماجرای آشنایی ایشون با این مجموعه شنیدنیه که پیشنهاد می‌کنیم از زبون ایشون بشنوید

 

نکات قوت سلام ساختمان از نظر خانم نواری

  1. سلام ساختمان هم از طرف مشتری هم از طرف متخصص، کار رو پیگیری می‌کنه و هوای هر دو طرف رو داره
  2. فعالیت‌های سلام ساختمان و اطلاع‌رسانی‌هایی که داره یک بعدی نیست یعنی علاوه بر کابینت، در زمینه‌های مختلف دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنه. نمونه این مساله صفحه اینستاگرام سلام ساختمان است که میتونید مراجعه کنید و ببینید.

یک خاطره شنیدنی

بعضی‌ از مشتری‌ها زمان تماس تلفنی خانم نواری رو با کارشناسان بخش فروش سلام ساختمان اشتباه می‌گیرند. واکنش‌های مختلف در برخورد با یک متخصص خانم رو می‌تونید در این ویدئو مشاهده کنید.

تکنیک‌های خانم نواری برای جلب اعتماد مشتری چیه؟

اگر از زمان تماس تلفنی با مشتری تا بعد از قرارداد، این تکنیک‌ها رو به کار ببرید، مشتری به شما اطمینان می‌کنه:

  • در ارتباط تلفنی با مشتری برخورد مناسب و محترمانه‌ای داشته باشید تا همون اول کار جذب بشن. در یک کلام با مشتری مهربون باشید
  • توضیحات کافی و کامل به مشتری بدین تا نسبت به کار آگاهی پیدا کنه.
  • در محل پروژه به مشتری قیمت بدین اون هم قیمت نهایی. حواستون باشه که چند قیمت مختلف به مشتری اعلام کنید تا بدونه میشه با یراق‌ها و متریال‌های مختلف کار رو ارائه داد.
  • با کلاس باشید یعنی این‌که از ابزار مناسب در محل کار استفاده کنید مثل متر لیزری
  • به مشتری طرح سه‌بعدی بدین
  • خوش قول باشید. در کار کابینت که خیلی‌ها از بدقولی‌ها گلایه دارند، خوش‌قولی مساله مهمی است که می‌تونه اعتماد مشتری رو جلب کنه
  • با مشتری رفیق بشین و ارتباط خوبی باهاش برقرار کنید تا بهتر به شما اعتماد کنه
  • این قدر به کار مسلط باشید که اگر ایرادی جزئی هم وجود داشت قبل از این‌که مشتری بگه خودتون متوجه بشین و سریع برطرفش کنید.
  • اگر به مشکل جدی با مشتری روبرو شدین به صورت مسالمت‌آمیز حل کنید تا مشتری رو راضی نگه دارید. برای این کار هم باید یک سری توضیحات منطقی بدین تا طرف متقاعد بشه.

چرا بعضی از مشتری‌ها قرارداد نمی‌بندن؟

به گفته خانم نغمه نواری کار 80 درصد از مشتریان به قرارداد می‌رسه. اون 20 درصدی هم که قرارداد نمی‌بندن به خاطر قیمت منصرف میشن.

ایشون میگه:”بعضی اوقات مشتری از بی‌اطلاعی دنبال قیمت پایین‌تر می‌گرده چون قبلا قیمت متری گرفته و اون رو بدون در نظر گرفتن کیفیت و متریال به کار رفته با قیمت ما مقایسه می‌کنه. غیر از این وقتی قیمت نهایی رو هم می‌شنون خیلی به جزئیاتی که در پیش فاکتور آمده توجه نمی‌کنند”.

البته خانم نواری معتقده کم بودن سابقه کاری هم یکی دیگه از عواملی است که ممکنه مشتری قرارداد نبنده و ترجیح بده با کسی کار کنه که سابقه و تجربه بیشتری در زمینه کابینت داره.

ضمانت‌های مردونه یک خانم

خانم نواری به مشتری هم ضمانت میده هم هدیه. ایشون میگه:”سعی می‌کنیم در کارهامون به مشتری تخفیف بدیم. کارهای فنی مختلفی مثل باکس تلویزیون، شیرآلات، نورپردازی رو به صورت دوستانه برای مشتری انجام میدیم”. خانم نواری در مورد ضمانت هم این طور توضیح داده.

وقتی خانم‌ها از مردها، مردتر میشن

فعالترین مجری خانم در سلام ساختمان حسابی از خانم‌ها دفاع میکنه و میگه:”خانم‌ها از اونجا که دقت‌شون بیشتره و به ریزه‌کاری‌ها توجه دارند، میتونن کاری کنند که مشتری راضی‌تر باشه. خانم‌ها ظرافت خودشون رو دارند و باید اون رو حفظ کنند اما وقتی لازم باشه و شرایط ایجاب کنه خانم‌ها میتونن از مردها هم مردتر باشند”. برای این که متوجه بشین چطور چنین اتفاقی میفته ویدئو زیر رو ببینید.

 

خانم‌ها چطور می‌تونن وارد کار دکوراسیون بشن؟

شاید وقتی حرف از کابینت میاد وسط، بیشتر مردم تصور می‌کنن یک مرد باید این کار رو انجام بده اما این طور نیست. خانم نغمه نواری در این ویدئو ثابت می‌کنه بانوان هم میتونن وارد حوزه دکوراسیون داخلی بشن.

توصیه خانم نواری به خانم‌ها چیه؟

 

نغمه‌ای برای موفقیت

از نظر خانم نغمه نواری برای قرار گرفتن در نوار موفقیت باید این نغمه رو بخونید:

  • برای هیچ کاری نگین نه نمیشه و نمیتونم. اگر علم انجام کاری رو دارین حتما انجام بدین.
  • با تلاش و توکل به خدا به هر چی بخواین می‌تونید برسید.
  • از شکست نترسید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments