3.7 23

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجرا

  25 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  21 خرداد 1402
تخت کم جا، تخت خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجرا

تخت خواب کم جا و تخت‌های تاشوی دیواری، موضوع اصلی صحبت ما در اینجا هستند. با انواع تخت دیواری تاشو می‌توانید علاوه بر داشتن یک دکوراسیون زیبا، به بهترین شکل از کمترین فضای منزل و اتاق‌ها استفاده کنید و کمبود فضا را تا حد زیادی جبران کنید. حتماً می پرسید چگونه؟ در این مقاله می‌خواهیم تعداد زیادی مدل تخت خواب دیواری زیبا و جدید را با هم مرور کنیم. با دیدن این مدل‌ها، هم راحت‌تر می‌توانید نسبت به انتخاب بهترین تخت کمدی تاشو برای خودتان اقدام کنید و هم می‌توانید مزایای تخت خواب تاشو دیواری را، بهتر بشناسید.

بنابراین اگر یک اتاق خیلی کوچک با دیوار کج دارید، یا دوست دارید تخت‌خوابتان چند کشوی اضافه داشته‌ باشد؛ بهتر است از فکر خرید تخت خواب‌های بازاری بیرون بیایید و به سراغ خرید تخت‌های تاشو بروید. البته این‌طور وقت‌ها شما نیاز به یک مشاور و متخصص نیز دارید. خوشبختانه متخصص‌های معرفی شده از طرف سلام ساختمان، می‌توانند مدل دلخواهتان را بعد از اندازه‌گیری ابعاد اتاق و با توجه به بودجه‌‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، طراحی کنند و بعد از تأیید، خیلی زود یک تخت خواب تاشوی منحصربه‌فرد را مهمان خانه شما کنند.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

قیمت دقیق رو از نجار منصف شهرت بگیر

اگر دوست دارید با انواع مدل تخت خواب تاشو آشنا شوید تا بتوانید تصمیم مناسبی بگیرید، تا انتها همراه ما باشید.

انواع مدل تخت خواب تاشو برای اتاق خواب

اگر خانه موردعلاقه‌تان را خریده‌اید ولی از اتاق‌های کوچک و کم‌جایش دل‌چرکین هستید و به کوهِ وسایلی فکر می‌کنید که قرار است در فضایی کم، جا بدهید، برای‌تان پیشنهادهای خوبی داریم. دکوراتورهای عضو سلام ساختمان می‌توانند متناسب با فضایی که در اختیار دارید، کمد های دیواری و تخت‌ های تاشو طراحی و اجرا ‌کنند. برای این‌که با نمونه‌های کمد سازهای سلام ساختمان بیشتر آشنا شوید، تصاویری از تخت‌ های تاشو و کمدهای کناری‌شان تهیه کرده‌ایم که به همراه توضیحات مختصری درباره‌ی هر کدام، در اختیارتان می‌گذاریم.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

انواع مدل ها و ایده های تخت تاشو

البته بد نیست برای شروع بدانید تخت خواب‌های تاشو انواع مختلفی دارند:

  1. تخت‌های جک‌‌دار: به طور کلی تخت خواب های جک دار مناسب‌ترند و ظاهر بهتری به دکوراسیون خانه می‌دهند
  2. تخت‌های بدون جک: این نوع تخت نقطه مقابل تخت‌های جک‌ذار هستند و تأثیر چندانی در زیبایی خانه و دکوراسیون ندارند!
  3. تخت‌خواب‌های فانتزی: نوع دیگر از تخت خواب های تاشو ، تخت خواب های فانتزی هستند؛ این تخت خواب ها را می‌توانید در شکل‌ها و طرح‌های مختلف سفارش بدهید مثلاً یک تخت به شکل ماشین داشته باشید و یا به راحتی صاحب یک تخت به رنگ سبز براق شوید؛
  4. تخت خواب تاشوی کلاسیک: تخت خواب تاشوی کلاسیک هم آخرین نوع این تخت است که ساده است و راحتی لازم را برای شما فراهم می‌کند.
حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

تخت کم چا اگر اتاق کوچک و شلوغی داشته باشید که وسایل ریز و درشت‌ از گوشه و کنارش به شما دهن‌کجی می‌کنند، احتمالا صاحب اتاق تصویر بالا را یک سعادتمند واقعی می‌دانید. فقط کسی که طعم یک فضای کوچک و پر از خرده‌ریز را چشیده باشد، می‌تواند چند دقیقه به عکس بالا خیره شود. در خیال و رویا هم که شده، تمام وسایلش را داخل این کمدهای دیواری غیر ریلی جا دهد و بعد در پایان روز، در کمد سمت چپ را پایین بکشد و روی تخت تاشوی مرتب و تمیز بخوابد. همان‌طور که می‌بینید دور تشک این تخت یک یراق فلزی قرار گرفته است؛ این یراق ساده یک کار مهم می‌کند و اجازه نمی‌دهد تشک شما روی تخت تکان بخورد و باز و بسته کردن تخت راحت‌تر از آن چیزی می‌شود که فکرش را بکنید. باور نمی‌کنید نگاهی به تصویر بعدی بیندازید. مدل تخت‌خواب تاشو به همراه دکور این همان تخت جذاب تصویر بالاست که حالا باز شده‌است و همان‌طور که می‌بینید بسیار کارآمد و جذاب طراحی شده‌است تا خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد. اجرای تخت‌خواب کم جااگر اتاق کوچکی دارید و از قضای روزگار ناچار هستید آن‌جا را با یک نفر دیگر مثل خواهر، برادر یا دوست‌تان شریک شوید، حتما قبل از این‌که خودتان را یک شکست‌خورده‌ی تمام‌عیار بدانید، نگاهی به تصویر بالا بیاندازید. همیشه راهی وجود دارد و از کم‌ترین‌ها نیز می‌توان بیشترین استفاده‌ را کرد. کسانی که اتاقی شبیه به تصویر زیر را دارند، علاوه‌بر این‌که در طول روز فضای کافی برای کار و فعالیت در اختیار دارند، شب‌ها راحت سرشان را روی یک تخت خالی و بدون وسایل اضافی می‌گذارند. کمدهای کنار تخت‌ها را نیز دست‌کم نگیرید، چون تمام کتاب‌ها، لباس‌ها و خرده‌ریزهای اضافی را داخل‌شان جا داده‌اند. از ظاهر عکس مشخص است که جنس این کار با کار قبلی متفاوت است شما می‌توانید انتخاب کنید صاحب یک تخت با ظاهر کلاسیک و یا ساده باشید یا تختی با ظاهر جذاب‌تر مثل تصویر قبل.
تخت کم جا مدل ام دی اف روکش ملامیتهتصویر بالا نمونه کار تخت کمدی یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در تهران است. در این مدل، تخت خواب های تاشو به دو شکل عمودی و افقی هستند؛ و همان‌طور که می‌بینید جان می‌دهند برای جا دادن دو تخت به همراه کلی کشو و کمد در اتاق. اگر میخواهید ببینید بهترین کمد دیواری برای اتاق شما چه کمدی است، می‌توانید مطلبی که در این مورد آماده کرده ایم که حتما برایتان مفید است را بخوانید. اگر یک اتاق کوچک دارید و سعی می‌کنید با هزار زحمت دو تخت کوچک را به همراه کلی وسیله در آن جا بدهید، می‌توانید به سراغ این مدل تخت خواب های تاشو بروید
طراحی شیک تخت‌خواب تاشو فرض کنید اتاق‌تان کوچک نیست، هم‌اتاقی هم ندارید ولی وسایل‌تان آن‌قدر زیاد است که برای جا دادن یا چیدن‌شان در اتاق با مشکل مواجه هستید. اگر بخواهید اتاق مرتبی داشته باشید، مجبورید چندین کمد و کتابخانه بخرید و گوشه‌وکنار اتاق بگذارید. حالا یک تخت را نیز باید به همه این وسایل اضافه کنید. خرید این همه وسایل چوبی هم هزینه زیادی دارد و هم حمل‌ونقل و تمیز کردن مداوم را به شما تحمیل می‌کند. باید بگوییم سفارش و نصب تخت‌های تاشو برای شما هم بهترین گزینه است. تصویر بالا یکی از نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد چطور یک طراحی مناسب و اجرای خوب از دکوراتورهای سلام ساختمان می‌تواند تمام نیازهای صاحب اتاق را با صرف کم‌ترین فضا برآورده کند.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

نجارهای سازنده‌ی تخت تاشو رو اینجا ببین و سفارش بده.

تخت خواب تاشو یک نفره

تخت‌خواب‌ های تاشو برای کسانی که در طول روز به فضای اتاق‌شان احتیاج دارند به معجزه شبیه است. خانه‌ی خیاطی را در نظر بگیرید که یک اتاق بیشتر ندارد. اگر بخواهد از اتاقش به‌عنوان اتاق خواب استفاده کند، دیگر جایی برای وسایل خیاطی‌اش نخواهد داشت و اگر هم اتاق را به محیط کار اختصاص بدهد، شب‌ها را مجبور است در هال و روی زمین بخوابد. ولی اگر کسی بتواند خیاط مورد نظر ما را با معجزه‌ی تخت ‌های تاشو آشنا کند، بزرگ‌ترین لطف و کمک را در حق او انجام داده است. همان‌طور که معلوم است این تخت دارای پایه است و استاندارهای لازم یک تخت تاشوی مناسب را دارد. نمونه کارهای اجرا شده‌ی مجموعه‌ی سلام ساختمان را ببینید و قضاوت کنید که نصب این تخت‌ها، چه فضایی را می‌تواند در طول روز در اختیارتان بگذارد. مدل تختخواب تاشو برای اتاق کوچک یک اتاق کوچک و ساده دارید و دوست دارید به مینیمال‌ترین شکل ممکن زندگی کنید؟ این تخت خواب تاشو، به همراه کمد بهترین انتخاب برای شماست. اجرای یک نمونه تخت کم جا نمونه اجرا شده تخت‌خواب تاشو اگر فکر می‌کنید تخت خواب های تاشو ظاهری ساده دارند؛ این تصویر نشان می‌دهد اشتباه می‌کنید یک تخت با یراقی مرغوب به همراه کمی رنگ و لعاب، ، شاید همان چیزی است که مدت‌ها است برای زیباتر کردن اتاق کوچک دخترتان به دنبالش هستید.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

سفارش تخت تاشو با کیفیت و ارزان

تخت تاشو

در تصویر بالا، علاوه بر استفاده از کمد در کنار تخت‌ها، در داخل محفظه‌ی تخت هم شِلف‌هایی کار شده تا از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده شود. این مدل توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در شهر مشهد اجرا شده است.

تخت تاشو شلف دار

تصویر بالا تخت تاشوی شلف دار را از نمای دیگر و با جزئیات بیشتری نشان می‌دهد.

حالا برویم یک مدل دیگر از تخت تاشو یک نفره را ببینیم.

طراحی تخت و کمد برای فضاهای کوچک این شاید اتاق یک‌ هتل باشد که صاحب آن دوست داشته کمی ذوق و سلیقه و راحتی را به مهمانانش هدیه بدهد؛ اما چطور ذوق و سلیقه را در ابعاد کوچک اتاق‌هایش جا بدهد؟ خیلی راحت با سفارش دادن تخت‌ خواب های تاشو و منحصر به فرد می‌تواند لبخند رضایت را به لب مهمانانش بیاورد.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

پاسخگویی به سوالات شما، مشاوره، ضمانت کیفیت و قیمت برای ساخت تخت تاشو در سلام ساختمان

تخت تاشو 1

در این مدل که طراحی منحصر به فردی دارد، از دو عدد تخت در بالای هم استفاده شده است؛ یعنی نهایت استفاده از فضای عمودی! در این تصویر وقتی تخت‌ها جمع می‌شوند، فضای اتاق خیلی دلبازتر و بزرگتر می‌شود.

تخت خواب کمدی 7

این اتاق خواب رویایی هم، خیلی مدرن و جذاب است. شاید سهم زیادی از جذابیت آن متعلق به ایده تخت کمدی است که در آنجا به کار رفته است. البته که پنجره‌ها و نمای رویایی آن‌ها هم بی‌تاثیر نیستند!

تخت خواب کمدی 4

اینجا یک تخت یک نفره نسبتا بزرگ‌تر را می‌بینید که به شکل کمد دیواری تخت خواب شو طراحی شده است. اتاق را در حالتی تصور کنید که تختِ این کمد دیواری تخت تاشو در داخل قرار گرفته است و کلی فضا ایجاد می‌شود.

تخت خواب کمدی 8

این مدل، یک نمونه خیلی ساده و خاص است. استفاده بهینه از فضای زیر تخت و بالای آن این امکان را به استفاده کننده داده که نیازی به گذاشتن کمد‌های اضافه نداشته باشد.

تخت خواب کمدی 11

این یکی از بهترین نمونه‌هایی است که استفاده بهینه از فضا را نشان می‌دهد. دو وجه دیوار سرتاسر کمد است. به این مدل، یک نمونه کمد دیواری تخت تاشو واقعی می‌توان گفت. از این مدل می‌شود در فضای اداری و فضای کار هم استفاده کرد و برای افرادی که کارشان مهم‌ترین بخش زندگی آن‌هاست، خیلی مناسب است!

مدل تخت دیواری 12

حتی می‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که ارتفاع کمتری دارند و برای ساختن آن‌ها چوب و متریال کمتری استفاده شده است. اینجوری قیمت تخت تاشو دیواری هم کم می‌شود. البته کیفیت و زیبایی به همان شکل سابق سر جایش می‌ماند.

مدل تخت دیواری 11

مدل بالا هم یک نمونه تخت تاشو است که می‌توانید از آن در هتل‌ها و یا حتی برای استراحت همکاران در محیط کار هم استفاده کنید.

تخت خواب کمدی 13

یک نمونه جذاب دیگر که از قسمت داخلی تخت می‌شود برای آویز کردن لباس‌ها استفاده کرد. تخت کمدی خیلی ایده خاصی است قبول دارید؟!

تخت خواب تاشو دونفره

اگر مشغول خرید جهیزیه هستید و فکر این که چطور سرویس‌خواب بزرگ و بقیه‌ی وسایل را داخل اتاق کوچک‌تان جا بدهید، سردرگم‌تان کرده است تصاویر زیر را ببینید و گوشه‌ی ذهن‌تان جایی برای سفارش تخت ‌های تاشوی دونفره باز بگذارید. تخت‌ های تاشوی دونفره برای خانه‌های کوچک و نقلی غنیمت بزرگی هستند. مخصوصاً اگر کمد کوچکی دارید یا کشوی کافی برای لباس‌هایتان ندارید، می‌توانید در کنار تخت‌خواب‌تان کمد و تعدادی کشو نصب کنید و از کم‌ترین فضا بهترین استفاده را ببرید. البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید از خریدن میز آرایش نیز بگذرید و از طراح بخواهید در کنار تخت ‌خواب تاشوی‌تان یک میز آرایش نیز طراحی و نصب کند. در این‌صورت هم یک تخت‌خواب و میز آرایش به سلیقه و سفارش خودتان خواهید داشت و هم تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید.

تخت‌خواب تاشو دونفره

یک صاحب‌خانه مهربان هستید و دوست دارید یک تخت خواب تاشو دو نفره را تا ابد در کنج اتاق خواب منزلتان داشته‌باشید؟ خب طبیعی است که رنگ وسایل خانواده‌ها متفاوت است و شما انقدر مهربان هستید که فکر هماهنگی رنگ‌ها هم باشید؛ پس یک تخت تاشو یا تخت دیواری کلاسیک استخوانی سفارش می‌دهید و مطمئنید مستاجرها کلی دعای خیر بدرقه راهتان می‌کنند.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

قیمت روز انواع تخت تاشوی دونفره

یک تخت تاشو کلاسیک استخوانی

این هم نمای باز شده تختتان که حسابی از مستاجرها دلبری می‌کند؛ بد نیست بدانید چهارچوب این نوع تخت به دیوارها پیچ می‌شود تا از مقاومت دیوار برای نگهداری تخت استفاده بشود.

مدل خاص تخت‌خواب دونفره کم جا

یادتان است گفتیم تخت خواب های تاشو جنس‌های متفاوتی دارند؟ این یک نمونه کامل است. تخت‌خواب قبلی یک تخت دبل بود اما اینجا با وجود دو در براق شما صاحب یک تخت دو نفره هستید که می‌توانید هر وقت که لازم بود از یکی از آن‌ها استفاده کنید.

تخت تاشو با دسته‌ی عمودی

از دسته‌های افقی خسته شده‌اید؟ انتخاب با شماست می‌توانید به سراغ دستگیره‌های عمودی بروید و کمی تنوع به فضا و چیدمان بدهید. یادتان است گفتیم نیازی به میز آرایش و سایر وسایل ندارید؟ به عنوان شاهد ما این تصویر را از آرشیو سلام ساختمان تقدیمتان می‌کنیم؛ یک تخت دو نفره راحت به همراه آیینه و البته دو کمد جالب بالای تخت که می‌توانید کتاب‌هایی که باید قبل از خواب بخوانید را در آن‌ها جا بدهید. حواستان به ظاهر جذاب و براق این ست هست؟

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

مشاوره رایگان انتخاب متریال مناسب برای تخت تاشو دونفره

ست تختخواب کم جا و کمد ام دی اف اگر بودجه کمی دارید، می‌توانید به جای هایگلاس، به سراغ جنس ام دی اف بروید و یک ست تخت خواب تاشو با جزییات تحویل بگیرید. درست مثل همین تصویر جذاب بالا که به اتاق خواب رنگ و بویی تازه داده‌است. ست تختخواب کم جا و کمد MDF بد نیست همان تخت خواب قبلی را در نمای بسته ببینید تا از هماهنگی آن با کل اتاق و البته زیبایی‌اش مطمئن بشوید.

تخت تاشو ام دی اف

این تخت و دکور هم از جنس ام دی اف مات و به رنگ سورمه‌ای هست که توسط نجار عضو سلام ساختمان، وحید کاری گنزق، اجرا شده است. سلام ساختمان برای ضمانت کار دکوراتورها و نجارهایی که به شما معرفی می‌کند، طرح ضمانت قیمت دارد. یعنی تلاش می‌کند تا خیال شما از منصفانه بودن قیمت راحت باشد. یعنی اگر قیمت ارائه شده توسط دکوراتور سلام ساختمان بیشتر از قیمتی باشد که کارشناسان اتحادیه محاسبه می‌کنند، سلام ساختمان مابه تفاوت را به شما پرداخت می‌کند.

حالا بریم سراغ یک نمونه تخت تاشو ممبران. اگه دوست دارید طرحی خاص‌تر از ام دی اف را انتخاب کنید و با کمی هزینه‌ی بیشتر هم مشکلی ندارید، تخت تاشو و کمد دیواری از جنس ممبران گزینه‌ی خیلی خوبی است:

تخت تاشو ممبران

این تخت تاشو که نمونه کار دکوراتور سلام ساختمان در کرج است، از جنس ممبران با طراحی مدرن ساخته شده است.

تخت خواب کمدی 5

حالا نوبت به یک ایده خیلی جالب می‌رسد! اینجا از دو ضلع دیوار برای ایجاد کمد و تخت استفاده شده است. در واقع در این مدل سرتاسر دیوارها، کمد و فضا برای چیدمان وسایل است که بخشی از آن تخت خواب کمددار است.

تخت خواب کمدی 6

نمونه بعدی تعلق می‌گیرد به یک اتاق خیلی باریک. اتاقی که شاید حتی نتوان سرویس خواب دو نفره را به آنجا وارد کرد؛ اما می‌بینید که با ایده تخت خواب دیواری، این اتاق خیلی شیک و زیبا دکور شده است.

تخت خواب کمدی 12

یک کمد دیواری تخت خواب‌شو جذاب دیگر. درواقع پاتختی‌ها، کمدهایی با ارتفاع زیاد هستند که حتی از فضای بالای آن‌ها هم می‌توانید برای قراردادن گلدان استفاده کنید.

 

مدل تخت دیواری 2

اگرچه در مدل بالا، تخت خواب دیواری دونفره طوری تنظیم شده که می‌توانید با جمع کردن آن، فضای بیشتری در اتاق داشته باشید، اما بعضی وقت‌ها دکوراسیون اتاق در حالت باز این تخت خواب انقدر زیبا و شیک می‌شود که آدم دلش نمی‌آید اصلا تخت خواب را ببندد. واقعا به طرح زیبای بالا نگاه کنید. حیف نیست این تخت خواب فقط برای خوابیدن باز باشد!

مدل تخت دیواری 13

اگر تا حالا از این نوع تخت خواب دونفره در خانه استفاده نکرده‌اید، همین الان دست به کار شوید. چون قرار است زیباترین خانه دنیا را داشته باشید. فقط کافی است در لینک زیر ثبت سفارش کنین:

ثبت سفارش تخت دیواری تاشو

مدل تخت دیواری 9

این هم یک مدل تخت تاشوی دونفره فوق العاده ساده و شیک! در مدل بالا از هیچ اِلِمان اضافه‌ای مثل کمد و قفسه و … استفاده نشده است و شیک بودن آن را در اوج سادگی می‌بینید.

تخت خواب کمدی 14

بعضی مواقع هم، کمد تخت خواب شو در فضایی خارج از اتاق قرار می‌گیرد. برای مثال در سالن پذیرایی، مشابه تصویر بالا.

تخت خواب کمدی

یا اینجا که در مدل بالا، تخت تاشو در فضایی بین مبل‌های سالن پذیرایی قرار گرفته است.

تخت خواب کمدی 15

و جالب‌ترین و آخرین مدل تخت تاشو دونفره هم، مربوط می‌شود به این نوع از کمد تخت خواب شو که در کنار آشپزخانه قرار گرفته است.

تخت خواب تاشو مدل نوجوان و مدل کودک

این روزها بچه‌ها اگر شانس بیاورند و اتاقی داشته باشند، اغلب اتاق‌هایشان کوچک و جمع‌وجور است. پدر و مادرها نیز دائم باید به این موضوع فکر کنند که چطور لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها و… را در فضای به این کوچکی جا بدهند. بعضی‌ها که دو بچه یا بیشتر دارند، کمبود فضا برای‌شان نمود بیشتری دارد. ما در سلام ساختمان برای اتاق بچه‌ها هم پیشنهادهای خوبی داریم. تخت ‌های تاشوی کودک و نوجوان برای اتاق بچه‌ها مزایای زیادی دارد که در ادامه به بعضی از مهم‌ترین‌هایشان اشاره کرده‌ایم:

  • این تخت‌ها در طول روز جمع می‌شوند و جا برای بازی و فعالیت بچه‌ها، باز می‌شود.
  • تخت‌ های تاشو جمع می‌شوند و در نتیجه آسیب کمتری هم می‌بینند و از دست شیطنت، نقاشی و حکاکی کودکان در امان هستند.
  • کمدهای کنار تخت‌ های تاشوی کودک و نوجوان تمام وسایل و لباس‌های بچه‌ها را در خودشان جا می‌دهند و بیشتر مواقع اتاق مرتب و تمیز می‌ماند.
  • تخت‌های تاشو به مراتب امنیت بیشتری از تخت‌های دوطبقه دارند.
  • این تخت‌ها را می‌توان در رنگ‌های شاد و متنوع سفارش داد و اتاق کودکان را زیبا و بانشاط طراحی کرد.

اغلب عکس‌های زیر نمونه‌های اجرا شده توسط دکوراتورهای عضو سایت سلام ساختمان هستند که در سایزها و رنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

تخت تاشو کودک خود را با چند کلیک بسازید

تخت های تاشوی نوجوان بیشتر پسربچه‌ها عاشق رنگ آبی هستند؛ اگر فکر کردید سفارش تخت خواب تاشو به معنی خداحافظی با رنگ‌ها است؛ این یک نمونه است که نشان می‌دهد می‌توانید در کنار سادگی رنگ را هم مهمان خانه‌تان کنید. هرچند هیچ اشکالی ندارد اگر برای اتاق دخترتان هم از این نوع تخت سفارش بدهید. این موضوع را در تصویر بعد می‌بینید.

مدل تخت دیواری 1

یکی از قابلیت‌های عالی و مزایای تخت خواب دیواری آبی سفیدِ دخترانه بالا، این است که می توانید دو طرح مختلف برای دکوراسیون اتاق خوابتان داشته باشین. یک طرح برای وقتی که تخت خواب تاشو جمع شده باشد و یک طرح هم برای وقتی که تخت خواب دیواری باز شده است. اینجوری با یک تیر دو تا نشان زده‌اید. داشتن طرح‌های مختلف، جذابیت دکوراسیون خانه را چند برابر می کند.

تخت‌های کودک و نوجوان

و اما در مدل بالا برویم سراغ دکور داخل تخت خواب‌های تاشو. به این تصویر که نمونه کار یکی از نجارهای سلام ساختمان در تهران است نگاه کنید. تخت‌های کودک و نوجوان معمولاً مثل دنیای بچه‌ها سرشار از خلاقیت و رنگ هستند درست مثل همین تصویر که رنگ و جزییات را می‌توانید در یک نما ببینید.

و اما رنگ صورتی…

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجرا اگر پسرها عاشق آبی هستند؛ دنیای دخترها سرشار از رنگ صورتی‌است؛ یک تخت کوچک و ساده صورتی و فانتزی، یک انتخاب ایده‌آل برای دختر مهربانتان است که البته بسیاری از پسربچه‌ها هم از این رنگ، استقبال می‌کنند!

تخت تاشو صورتی

اینم یک نمونه کار جذاب و دخترونه به رنگ ملیح صورتی است که با ظرافت خاصی توسط یکی از ده‌ها دکوراتور سلام ساختمان در تهران انجام شده است. اگر می‌خواین مدل‌های تخت و کمد تاشو مثل این مدل یا هر مدل دیگه‌ای که مدنظرتون هست را اجرا کنید، هیچ نگران نباشید. با سلام ساختمان تماس بگیرید تا بهترین دکوراتورهای شهرتون رو بهتون معرفی کنه.

تخت کم جا هایگلاس سفید و آبی

دوست دارید کمی رنگ و لعاب بیشتری به اتاق دختر یا پسر نوجوانتان بروید؛ با ام دی اف ساده خداحافظی کنید؛ این نوع ست تخت خواب تاشو و کمد ظاهر براقی دارند و اگر اتاق کم نوری دارید می‌توانند نور اتاق را  بیشتر کنند. در تصویر بالا، تخت تاشو یک نفره از جنس هایگلاس همراه با کمد بصورت قرینه کار شده است. این تخت و کمد نمونه کار آقای رمضان خلیلی نجار عضو سلام ساختمان هست که در تهران اجرا شده است. یکی از مزیت‌های سلام ساختمان این است که بدون دخالت در بازار، بهترین دکوراتورها و نجارها را در سراسر ایران (در حال دریافت… استان) به شما معرفی می‌کند. برای این معرفی هم استانداردهای ویژه‌ای داشته و دکوراتورها را بصورت مداوم ارزیابی می‌کند.تخت کم جا هایگلاس سفید و زرشکی کیفیت یراق‌ها را خیلی خوب می‌توانید در تصویر بالا ببینید؛ کیفیت یراق یک تخت خیلی مهم است و اگر نمی‌خواهید تخت خوابتان بعد از مدتی به سر و صدا بیفتد بهتر است نوع با کیفیت آن را انتخاب کنید. اتاق خواب با تخت تاشو دختربچه‌ها دوست دارند موقع خواب با تک تک عروسک‌هایشان خداحافظی کنند. اگر دوست ندارید اتاق‌خواب کودکتان شلوغ باشد اما عروسک‌هایش در دسترس باشند، بد نیست از این بوفه‌های شیشه‌ای در کنار تخت خواب تاشو استفاده کنید؛ وقتی از طراحی تخت خواب تاشوی منحصر به فرد حرف می‌زنیم دقیقاً منظورمان توجه به همین جزئیات منحصر به فرد است که بد نیست شما هم به آن‌ها توجه کنید. تخت تاشو رنگ زرد و سبز زرد و سبز از آن ترکیب‌های ایده‌آل است که هم اتاق را گرم نشان می‌دهد و هم اگر مثل این تصویر، به سراغ یک ترکیب براق بروید می‌توانید کلی نور و گرما را هم‌مهمان خانه‌تان کنید. اتاق خواب با تخت کم جا شاید برایتان سؤال باشد موقع جمع شدن تخت، تکلیف آن تاج کوچک بالای تخت چه می‌شود؟ خیلی ساده است آن تاج زیبا سرجایش می‌ماند و البته تختتان هم به آسانی جمع می‌شود و شما می‌توانید صاحب یک تخت تاشو با ظاهری بسیار جذاب باشید.

تخت تاشو 2

آخرین نمونه، اتاق خواب بالا است که مناسب برای نوجوان‌هاست. همانطور که در عکس مشخص است، چون فضای اتاق کم است، نمی‌شود هم از تخت خواب و هم از میز تحریر در اتاق استفاده کرد. پس کمد تخت خواب شو بهترین گزینه است. تختی که می‌تواند، هم جایگاهی برای مانیتور کامپیوتر باشد، و هم محلی برای خواب، این یعنی یک تیر و دو نشان!

مزایای انواع تخت خواب تاشو دیواری چیست؟

در ادامه مزایای انواع تخت‌های تاشو را بررسی می‌کنیم و نمونه‌هایی جذاب را با هم می‌بینیم.

مدل تخت دیواری 3

اول اینکه می‌توانید فضاهای خانه و اتاق خواب را بهتر مدیریت کنید. اگر قبلا اصلا جایی برای میز کار و یا میز مطالعه در اتاق‌ها نداشته‌اید و یا وقتی تخت خواب باز بود، جا برای راه رفتن هم نداشتید، با تخت کمدی دیگر این مشکل را نخواهید داشت. با تخت خواب دیواری تاشو دیگر با کمبود فضا خداحافظی کنید.

مدل تخت دیواری 4

دوم اینکه می‌توانید اتاق خوابتان را به صورت چند منظوره استفاده کنید. قبلا وقتی تخت خواب تاشو نبود، تبدیل کردن اتاق خواب به اتاق کار و یا هر اتاق دیگری خیلی سخت بود؛ اما با انواع مدل تخت تاشو دیواری، با خیال راحت می‌توانید در طول روز از اتاق خوابتان حتی برای درس خواندن و درس دادن استفاده کنید.

مدل تخت دیواری 5

می‌توانید از این تخت خواب در هر قسمتی از خانه استفاده کنید. بله درست شنیدید. یکی از مهم‌ترین مزایای تخت خواب تاشو دیواری این است که می‌توانید از آن در سالن و یا هر اتاق دیگری، خیلی راحت بدون اینکه اشکالی در دکوراسیون خانه پیش بیاید استفاده کنید.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

مشاوره رایگان انتخاب متریال مناسب برای تخت تاشو دونفره

مدل تخت دیواری 6

البته اگر دست روی یک مدل تخت خواب دیواری شیک و لاکچری گذاشته باشید که دیگر اصلا به جمع کردن آن هم نیازی ندارید. خودش یک پا خوشگل کننده دکوراسیون خانه است.

مدل تخت دیواری 6

می‌توانید از نمونه‌هایی از این تخت‌ها استفاده کنید که فضای زیادی هم برای جایگذاری وسایل برای شما فراهم کنند. اینجوری با یک تیر می‌توانید چند تا نشان بزنید.

مدل تخت دیواری 7

تنوع فراوان در طرح و رنگ و مدل، از دیگر مزایای تخت خواب تاشو دیواری است که حتما به کار شما می‌آید. این تنوع باعث می‌شود تا شما برحسب نیاز خودتان، یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید.

مدل تخت دیواری 8

حتی می‌توانید از تخت‌های تاشو در طول روز به عنوان مبل راحتی هم استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم برای این کار حتما رو تختی‌های متفاوتی استفاده کنید که بهداشت را هم رعایت کرده باشید.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

قیمت روز و اجرای حرفه ای انواع تخت تاشو و تخت کمدی

قیمت تخت تاشو دیواری

تخت تاشو را می‌توان با متریال های مختلف مثل ام دی اف، نئوپان، هایگلاس و … ساخت. معمولاً تخت های تاشو را با متریال ام دی اف می سازند. شیوه محاسبه قیمت در تخت های تاشو مشابه با کمدهای دیواری و به صورت متر مربع ورق ام دی اف محاسبه می‌شود. می‌توانید قیمت ورق را در مطلب قیمت ورق ام دی اف ببینید.

برای ساخت یک تخت تاشو یکنفره به بیشتر از 2 متر ورق ام دی اف نیاز دارید. این میزان در تخت های تاشو نوجوان کمتر و در تخت های تاشو دو نفره حداقل 2 برابر میشود. برای ساخت کمد دیواری و کتابخانه در کنار تخت تاشو، هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌شود. این هزینه هم بستگی به تعداد کمدها و قفسه های آن ها دارد. برای دریافت قیمت دقیق باید به نجار مراجعه کنید و از او بخواهید در محل شما حاضر شده و با توجه به طرح مورد نظرتان، قیمت دقیق بگیرید. طبیعتاً قیمت نهایی با درنظر گرفتن قیمت ورق، نوع یراق آلات ، طرح شما و دستمزد نجار تعیین می‌شود.

مدل تخت دیواری 10

بنابراین اگرچه انواع تخت دیواری یک نفره و دونفره را می‌شود با قیمت‌های مختلف در بازار پیدا کرد؛ اما بهتر است از یک فروشگاه معتبر و یا دکوراتوهایی کاربلد برای قیمت گیری و خرید استفاده کنید. دکوراتورهای سلام ساختمان در هر شهری که باشید می‌توانند منطبق با نیاز شما برایتان این تخت های دیواری تاشو را اجرا کنند.

برای آگاهی از قیمت‌های انواع تخت تاشو، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

تخت‌خواب تاشو – انواع مدل، قیمت و نحوه اجرا

بد نیست بدانید که با قرارداد بستن به صورت مستقیم، با نجارها و دکوراتورهایی که تخت تاشو می‌سازند، دیگر نیازی به پرداخت سود واسطه‌های تجاری را ندارید و می‌توانید مدل تخت خواب دیواری خودتان را با قیمت مقرون به صرفه‌تر و بهتری در اختیار داشته باشید.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

قیمت دقیق رو از نجار منصف شهرت بگیر

آیا تخت تاشو برای شما مناسب است یا نه؟

برای اینکه پاسخ این سوال خودتان را بگیرید و ببینید که آیا تخت تاشو برای شما مناسب است یا نه، دو حالت مختلف زیر را حتما بخوانید.

الف) سفارش تخت تاشو برای شما مناسب است اگر:

  • اتاق‌های کمی تا قسمتی کج دارید. شاید شما صاحب یک اتاق زیرشیروانی باشید یا دیوارهای اتاقتان از آن چیزی که فکرش را بکنید کج‌تر است. یا حتی ابعاد اتاقتان از اندازه‌های تخت‌های استاندارد کوچکتر است؛ باید با تخت خداحافظی کنید؟ معلوم است که نه! بلکه باید نجار، کمد ساز یا دکوراتور حرفه‌ای پیدا کنید و تخت تاشوی مورد نظرتان را سفارش بدهید.
  • تخت تاشو سفارشی در طرح‌ها و ابعاد مختلف می‌خواهید. دوست دارید یک تخت دو نفره کمی بزرگ‌تر داشته‌باشید؟ دخترتان عاشق یک صورتی خاص است که در بازار پیدا نمی‌شود؟ به راحتی می‌توانید تخت خواب منحصر به فردتان را سفارش بدهید و مطمئن باشید صاحب همان چیزی می‌شوید که رویایش را داشتید.
  • هزینه کمی بیشتر برایتان مهم است. تخت خواب های تاشوی موجود در بازار، به خاطر تولید عمده هزینه کمتری دارند و در نتیجه اگر هزینه برایتان مهم است و به منحصر به فرد بودن چندان اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید به سراغ این نمونه‌ها بروید.

ب) سفارش تخت تاشو برای شما مناسب نیست اگر:

  • کمی تا قسمتی عجله دارید. یک مهمان ناخوانده با کمر درد شدید دارید و باید همین امروز یک تخت کمجا را در اتاقتان جا بدهید؛ واضح است که نمی‌توانید سفارش بدهید و منتظر مراحل ساخت تخت تاشو بمانید؛ این‌طور وقت‌ها بهتر است به سراغ نزدیک‌ترین فروشنده بروید و تخت خواب‌تان را بخرید.

جدا از تمام نکاتی که گفتیم، خیلی چیزها سلیقه‌ای است و بهتر است در انتخاب تخت خواب، به سلیقه خودتان نیز اهمیت زیادی بدهید.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

سفارش تخت تاشو با کیفیت و ارزان

نکاتی که برای سفارش یا خرید تخت‌های تاشو باید بدانید!

اگر قصد سفارش و خرید تخت تاشو دارید، برخی از مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید عبارت‌اند از:

  • جنس تخت ‌های تاشو تنوع چندانی ندارد و اگر قرار باشد یک تخت خوب و با عمر طولانی داشته باشید باید از سازنده بخواهید از متریال باکیفیت استفاده کند.
  • ابزار و یراق‌آلاتی که در ساخت تخت‌های تاشو استفاده می‌شوند در کیفیت نهایی کار، تأثیر زیادی دارند.
  • از قبل مدل پیشنهادی‌تان را به‌طور کامل برای سازنده توضیح بدهید و از او بخواهید طرح اولیه را به شما نشان بدهد تا بتوانید مدل و رنگ نهایی را تأیید کنید.
  • به کسی یا جایی سفارش کار بدهید که درصورت وجود هر نوع مشکلی در آینده، به شما پاسخ‌گو باشند و اشکلات احتمالی را رفع کنند.
  • در نهایت اگر می‌خواهید نتیجه کار تمیز و مطمئن باشد، سعی کنید سفارش‌تان را به یک گروه یا فرد مورد اطمینان و متعهد بسپارید تا خیال‌تان هم از جنس مواد اولیه و هم از طراحی و اجرا، راحت باشد.

با رعایت نکات بالا، می‌توانید از خرید تخت تاشوی خودتان مطمئن باشید و با خیال راحت این کار را انجام دهید.

تخت کم جا، تخت‌خواب تاشو، انواع مدل، قیمت و نحوه اجراپیشنهادات

مشاوره رایگان انتخاب متریال مناسب برای تخت تاشو

ساخت و نصب تخت تاشو؛ نحوه پیدا کردن سازنده حرفه‌ای

تخت‌های تاشو در برخی فروشگاه‌ها به‌صورت آماده فروخته می‌شوند، ولی اگر می‌خواهید یک تخت و کمد دقیقاً مناسب فضای اتاق‌تان داشته باشید، بهتر است سفارش ساختش را به یک گروه حرفه‌ای واگذار کنید. ما در «سلام ساختمان» سفارش شما را دریافت می‌کنیم و بعد از آن با معرفی تعدادی از دکوراتورها و نجارهای متبحر، به شما امکان انتخاب از میان بهترین‌ها را می‌دهیم؛ بنابراین شما می‌توانید پس از معرفی متخصص معتبر از طرف سلام ساختمان، تیم‌های فنی مختلف را از نظر کیفیت مقایسه و بعد بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در پایان هم این نکته رو بگیم که اگر به هر دلیلی نمی‌خواید کمد دیواری اتاقتون رو تغییر بدین، تخت جک دار هم گزینه جایگزین مناسبی برای تخت تاشو کمدی محسوب میشه.

ممنونیم که به این مطلب ما توجه کردید. سوالات و نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
23 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پوربختیار
پوربختیار
22 شهریور 1401 01:14

درود. ممنون بابت مطالب مفیدتان
یک سوال دارم میخواهم بدونم که آیا تختخواب کم جا قابل جابجایی هست چون مستاجر هستیم و سالی یا دوسالی یکبار مجبور به جابجایی. و دیگر اینکه اگر قابل جابجا شدن هست آیا آسیب زیادی به دیوار اتاق وارد میشود ؟
با سپاس

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 شهریور 1401 12:00
پاسخ به  پوربختیار

سلام وقت بخیر
بله قابلیت جابجایی دارد. ولی سوراخ های بزرگ و عمیقی روی دیوار پشتش جا میذاره.

الناز
الناز
24 اردیبهشت 1401 11:12

سلام خسته نباشید ببخشید من یه تخت خواب دو نفره با کمد های اطرافش رو میخواستم اتاقم کوچیکه میخواستم ببینم امکانش هست مثل کمد دیواری برامون نصب کنید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
27 اردیبهشت 1401 09:04
پاسخ به  الناز

سلام
بله در خدمت هستیم..
لطفا با شماره زیر تماس بگیرید تا همکارانم راهنمائیتون کنند.

تلفن ثبت سفارش:
۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۰

عرفان محبی
عرفان محبی
22 بهمن 1399 00:07

سلام ببخشید ما تختخواب جمع شو دو نفره و یک نفره با جنس خوب نصب کردیم روی دیوار .
حالا خونه جدید خریدیم ٬ میخام ببینم آیا میشود تختخوابهارا از دیوار جدا کنیم و به منزل جدید ببریم؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
23 بهمن 1399 08:14
پاسخ به  عرفان محبی

با سلام
بله امکانش هست. کمی به طرح بستگی داره. ولی در عموم موارد امکان جابجایی هست.

سارا
سارا
09 دی 1399 00:19

سلام . من تخت تک نفره تاشو برای اتاق حال می خواستم . که میز تحریر و یک کمد لباس هم داشته باشه

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
09 دی 1399 22:09
پاسخ به  سارا

با سلام
لطفاً شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران برای راهنمایی و معرفی مجری باهاتون تماس بگیرند.
https://b2n.ir/257945

امیر
امیر
21 مهر 1399 21:12

با سلام
چند تا سوال فنی داشتم
1)فاصله صفحه زیر تشک از دیوار دوبل بغل نیم سانت خوبه؟(درهنگام بسته شدن نیم سانت با بغل فاصله داشته باشد)
2)فاصلا بالای صفح تشک از سقف نیم سانت کافیه؟ (صفحه زیر تشک توی کار میشینه)
3) فاصله قید نگه دارنده بالای صفحه تشک از لبه دوبل تخت 2.5 سانت خوبه؟

مسعود
مسعود
21 شهریور 1399 22:11

سلام من برای اتاق خواب یک تخت تاشو میخواهم نصب کنم قیمت را چگونه بدست آورم

salamsakhteman
salamsakhteman
26 شهریور 1399 20:26
پاسخ به  مسعود

با سلام
تماس بگیرید و با کارشناس های ما مشورت کنید.
۰۲۱۹۱۰۱۴۴۷۲

علی
علی
31 مرداد 1399 15:12

سلام ببخشید یه سوال داشتم اونم این که تخت خواب رو با تشکش تهویلمون میدین یا بدونه تشک در این دو حالت قسمت هر کدوم چقدر هستش

salamsakhteman
salamsakhteman
05 شهریور 1399 08:23
پاسخ به  علی

سلام
بدون تشک
خرید تشک با خریدار است. که قیمت‌های بسیار متنوعی داره با توجه به کیفیت‌های مختلف و برندهای متفاوت

محقق
محقق
10 خرداد 1399 17:23

سلام . من تخت تک نفره تاشو برای اتاق حال می خواستم . که میز تحریر و یک کمد لباس هم داشته باشه

salamsakhteman
salamsakhteman
11 خرداد 1399 16:14
پاسخ به  محقق

سلام و عرض ادب
در قسمت درخواست کابینت سایت ثبت‌نام کنید و شماره تلفن بدید، همکارانم در کمتر ۲۴ ساعت با شما تماس میگیرند و چند نفر از بهترین سازنده های تخت تاشو رو بهتون معرفی میکنند.
پیروز باشید
https://bit.ly/3dj43C9

dokhtarane
dokhtarane
03 اردیبهشت 1399 18:10

مرسی عالی عالی بود

خیلی عالی بود

mina
mina
02 اردیبهشت 1399 21:33

سلام
مرسی برای این مطلب
خیلی خیلی جالب بود
امید وارم بازم مطلب بزارید

sara
sara
01 اردیبهشت 1399 18:35

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

سبزواری
سبزواری
01 اسفند 1398 10:36

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون .لطفا به این پرسش من پاسخ دهید که آیا می شود تختوابهای جمع شو جک دار را پس از مدتی از اتاقی به اتاق دیگر انتقال داد ؟ البته دوتخت خواب در یک اتاق نصب شده حالا قصد داریم یک تخت خواب را به اتاق دیگر انتقال دهیم .از راهنمایی شما ممنونم

salamsakhteman
salamsakhteman
03 اسفند 1398 08:44
پاسخ به  سبزواری

با سلام
بله امکان پذیر هست ولی لازمه جای خالی اون با کمد پر بشه و برای جای جدیدش هم متراژ کمی کمد کنار و بالاش اجرا شود.

Sirun Sona
Sirun Sona
18 بهمن 1398 21:40

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

الناز ابوعلی
الناز ابوعلی
20 آبان 1398 16:12

سفارش این نوع تم اتاق خواب تخت تاشو چجوری است میشه آیدی اینستاتونو با شماره تلفن برای سفارش بدین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
20 آبان 1398 18:13

سلام
لطفاً شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند.
https://bit.ly/2X30R6d
آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/salamsakhteman