3.5 0

چرا کابینت کلاسیک همچنان انتخاب محبوب خانه‌های لوکس است؟ رازهای پشت طراحی نوستالژیک

  18 مهر 1403     -      تاریخ انتشار:  18 مهر 1403
سه مدل کابینت کلاسیک سفید با درب شیشه‌ای، کابینت کلاسیک نباتی با ستون‌های کنده‌کاری شده و کابینت کلاسیک سفید با کنده‌کاری طلایی
آنچه می خوانید...

    خانه‌های لوکس اغلب با کابینت‌های کلاسیک مزین می‌شوند. طراحی اشرافی و متریال باکیفیت مانند چوب طبیعی، این نوع کابینت را به انتخابی ایده‌آل برای فضاهای مجلل تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 3 دلیل که نشان می‌دهند چرا کابینت‌های سبک کلاسیک برای خانه‌های لوکس محبوب هستند، می‌پردازیم.

    1.   کابینت کلاسیک چوبی

    یکی از دلایل محبوبیت کابینت‌های کلاسیک در خانه‌های لوکس، استفاده از چوب طبیعی با بافت و رنگ منحصر به فرد است. این ویژگی باعث می‌شود هر کابینت کلاسیک، یک اثر هنری بی‌نظیر باشد و به آشپزخانه شما هویت و شخصیت ببخشد. علاوه بر ظاهر زیبا، چوب طبیعی دوام و استحکام بالایی دارد و به مرور زمان، ارزش آن افزایش می‌یابد.

    آشپزخانه با کابینت کلاسیک چوب طبیعی قهوه‌ای تیره و جزیره مربعی

    برای کابینت کلاسیک چوبی طراحی گل‌های حکاکی شده روی درب‌ها، ستون‌های تزئینی و قوس‌های زیبا به وفور دیده می‌شود که باعث می‌شوند این کابینت‌ها به‌عنوان یک اثر هنری در فضای خانه جلوه کنند. در تصویر زیر نمونه‌ای از کارهای اجرایی کابینت‌ساز سلام ساختمان را می‌بینید که گواهی بر زیبایی این سبک کابینت است.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    کابینت و جزیره کلاسیک چوبی به رنگ سفید

    2.   تنوع طراحی کابینت کلاسیک

    طرح‌های متنوعی برای کابینت کلاسیک وجود دارد و همین موضوع این سبک را برای خانه‌های لوکس خواستنی می‌کند. افراد می‌توانند براساس دکوراسیون داخلی منزل خود، طرح کابینت کلاسیک را انتخاب کنند. برخی از محبوب‌ترین طرح‌های کابینت کلاسیک عبارتند از:

    • کابینت کلاسیک فرانسوی: کنده‌کاری‌های بسیار نوستالژی و لوکس روی ستون، درب‌ها و پاخور کابینت‌ها قابل مشاهده است.
    • کابینت کلاسیک انگلیسی: کنده‌کاری‌های سبک کلاسیک انگلیسی خلوت‌تر از سبک فرانسوی هستند و از چوب‌های تیره و سنگین استفاده می‌شود.
    • کابینت کلاسیک روستیک: در کابینت کلاسیک روستیک، کنده‌کاری‌ها روی چوب طبیعی انجام می‌شود. ترکیب طرح‌های هندسی ساده با طرح‌های طبیعی مانند گل‌ها و برگ‌ها در کنده‌کاری این مدل کابینت دیده می‌شود.

    آشپزخانه با کابینت‌های کلاسیک رنگ استخوانی و جزیره بزرگ با رنگ قهوه‌ای تیره

    ترندهای جدید در طراحی کابینت به سبک کلاسیک به شما این امکان را می‌دهد که کابینت فوق‌العاده کاربردی داشته باشید. برای مثال داخل کابینت‌ کلاسیک فرانسوی زیر می‌توانید سبد سوپرمارکتی نصب شده است تا وسایل آشپزخانه نظم بیشتری داشته باشند.

    کابینت کلاسیک کرمی با حکاکی‌های نقره‌ای و سبد سوپرمارکتی

    3.   ایجاد تعادل در دکوراسیون خانه‌های لوکس با کابینت کلاسیک

    کابینت‌های کلاسیک با برجسته‌سازی آشپزخانه و ایجاد هارمونی جذاب با دیگر عناصر خانه، باعث به وجود آمدن فضایی آرامش‌بخش و دلنشین می‌شوند. استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای، سفید طلایی و کرم طلایی برای کابینت‌های کلاسیک می‌توانند به ایجاد تعادل بیشتر محیط کمک کنند.

    کابینت کلاسیک با رنگ طوسی تیره و کاور هود با حکاکی‌های زیبا

    کابینت‌های کلاسیک به دلیل ظاهر چوبی و تزئینات و حکاکی‌های لوکس خود، به‌خوبی می‌توانند با سایر المان‌های کلاسیک در دکوراسیون خانه، مانند مبلمان، کفپوش‌ها و تابلوها هماهنگ شوند. ایجاد این هماهنگی باعث می‌شود که فضای خانه شما به‌صورت یکپارچه و منسجم به نظر برسد.

    آشپزخانه با کابینت کلاسیک کرمی با حکاکی  و نقش‌های طلایی و دو عدد لوستر کریستالی بزرگ

    علاوه بر این، کابینت با سبک کلاسیک به‌عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون خانه‌های لوکس عمل می‌کند و توجه همه را به خود جلب می‌نماید. این ویژگی باعث می‌شود که کابینت‌های کلاسیک نقش مهمی در ایجاد تعادل و هارمونی در دکوراسیون خانه‌های لاکچری داشته باشند.

    آشپزخانه با کابینت‌های سبک کلاسیک آبی پاستلی و دستگیره و حکاکی‌های طلایی

    جمع‌بندی

    کابینت کلاسیک، با کنده‌کاری‌های لاکچری و رنگ‌های گرم، حس نوستالژی و آرامش را به آشپزخانه می‌آورد و به همین دلیل، انتخاب بسیاری از افرادی است که به دنبال زیبایی و ظرافت در دکوراسیون خانه لوکس خود هستند.در نهایت ما در مجموعه سلام ساختمان با سال‌ها تجربه و افتخارات بی‌شمار شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما عزیزان کابینت مورد نظر خود را با دید باز انتخاب کنید. کاربر گرامی از طریق تماس با کارشناسان مجموعه سلام ساختمان و دریافت مشاوره رایگان لازم، می‌توانید طرح مورد نظر کابینت کلاسیک خود را انتخاب کرده و با خیالی آسوده فرایند خرید را انجام دهید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments