4.7 0

کابینت چوبی قدیمی کلاسیک – پرنسس چوبیِ باکلاس

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  1 فروردین 1402
کابینت چوبی قدیمی کلاسیک – پرنسس چوبیِ باکلاس

یکی از مدل‌های پر طرفدار برای کابینت آشپزخانه، کابینت چوبی کلاسیکه. کابینت چوبی می تونه حس طبیعت رو به خونه بیاره و خونه رو پر کنه از انرژی‌های خوب و مسرت بخش. اگه دوست داری که کابینت‌های آشپزخانه ات رو از نوع چوبی قدیمی طراحی کنی؛ اینجا می‌تونی کلی مدل های عالی و جدید پیدا کنی و ازشون ایده بگیری.

برای طراحی آشپزخانه با کابینت قدیمی چوبی، باید یک سری نکته‌ها را در نظر بگیری که می‌تونی همش رو توی مدل‌های آورده شده، یاد بگیری.

کابینت چوبی کلاسیک 1

کابینت چوبی قدیمی، معمولا با طیف رنگی قهوه‌ای طراحی میشه؛ از قهوه‌ای روشن تا تیره بر حسب سلیقه ات می‌تونی رنگ مورد علاقه ات رو انتخاب کنی. برای این که جذاب ‌تر بشه و حالت کلاسیک و قدیمی بیشتر تداعی بشه، بهتره که از یک سری کنده کاری و نقوش چوبی روی کابینت استفاده کنی.

کابینت چوبی کلاسیک 2

می‌تونی یک جزیره چوبی کلاسیک هم اضافه کنی و به عنوان میز کار ازش استفاده کنی تا موقع آشپزی راحت‌تر باشی. موضوع دیگه‌ای که باید بهش دقت کنی اینه که کابینت‌های چوبی کلاسیک باید بلندتر باشن و ارتفاعشون بیشتر باشه تا شیک‌تر به نظر بیان.

کابینت چوبی کلاسیک 3

برای طراحی قسمت بالای گاز بهتره که از طرح‌های هلالی استفاده کنی؛ اینجوری باشکوه و منحصر به فرد میشه.

کابینت چوبی کلاسیک 4

اگه دوست داری که فضای آشپزخانه بازتر و بزرگتر به نظر بیاد؛ بهتره که از کابینت چوبی کلاسیک با رنگ روشن استفاده کنی؛ اینطوری آشپزخانه عالی میشه.

کابینت چوبی کلاسیک 5

استفاده از ام دی اف برای کابینت چوبی کلاسیک و قدیمی یکی از بهترین انتخاب هاست. ام دی اف، آشپزخانه رو فوق العاده جذاب می کنه.

کابینت چوبی کلاسیک 6

اگه رنگ چوب رو دوست نداری، می‌تونی با رنگ‌های ملیح، رنگ و لعاب بهتری به کابینت چوبی سنتی بدی. رنگ‌های ملیح مثل سبز کم رنگ، گلبهی یا کرم بهترین انتخابه؛ با این ایده، آشپزخانه فوق العاده میشه.

کابینت چوبی کلاسیک 7

در طراحی، جزیره رو هم به آشپزخانه اضافه کنید. جزیره‌ای که انتخاب می‌کنید می‌تونه بزرگ یا کوچیک باشه. اگه فضای زیادی در اختیار دارین، یک جزیره بزرگ در کنار کابینت چوبی کلاسیک میتونه هم کاربردی باشه هم روی طراحی و دکور خانه شما تاثیر گذار باشه.

کابینت چوبی کلاسیک 8

می‌تونی سر ستون‌های چوبی بزرگ و باشکوه اضافه کنی؛ طوری که جزیره کلاسیک و جذابی بشه. اگه دوست نداری ظرف‌های کثیف مشخص باشن، می‌تونی جزیره را طوری طراحی کنی که سینک پایین‌تر قرار بگیره.

کابینت چوبی کلاسیک 9

طرحی که روی درب کابینت چوبی طراحی میشه نقش مهمی در کلاسیک شدن داره. معمولاً طرح‌های قدیمی چوبی به شکل خطوط منظم هستن که دور تا دور درب کابینت قرار می‌گیرن.

کابینت چوبی کلاسیک 10

گاهی هم در قسمت بالای طرح از یک منحنی استفاده میشه. این موارد ظریف کمک می‌کنه که کابینت چوبی، کلاسیک و قدیمی به نظر برسه.

کابینت چوبی کلاسیک 11

استفاده از ویترین‌های چوبی با شیشه هایی که روی اون حفاظ‌های چوبی قرار گرفته، می‌تونه یک ایده خیلی خوب باشه و آشپزخانه ات رو منحصر به فرد کنه.

کابینت چوبی کلاسیک 12

ستون همیشه یاد آور طرح‌های کلاسیک و قدیمی ست. برای طراحی هر فضایی به شکل کلاسیک معمولا از ستون و نقوشی که به شکل ستون باشن، استفاده میشه. استفاده از ستون‌های چوبی کنار کابینت‌های چوبی قدیمی، می‌تونه آشپزخانه رو با شکوه‌تر نشون بده و این مورد آشپزخانه ی شما را تحسین برانگیز می کنه.

کابینت چوبی کلاسیک 13

نقوش مختلف چوبی به شکل گل و برگ عالیه؛ کابینت‎ها رو فوق العاده شیک می‌کنه. طرح‌های کلاسیک معمولا گل و برگ هستن که همراه با یک قاب دور تا دور روی کابینت قرار می‌گیرن. این نقوش باید رنگ تیره تری نسبت به کابینت داشته باشن تا جلوه کنن.

کابینت چوبی کلاسیک 14

این مدل کابینت می‌تونه خونه را شیک‌تر کنه و نور بیشتری رو به آشپزخانه جذب کنه. کلی کابینت جادار که برای همه وسایل جا دارن. اینطوری موقع آشپزی لذت بیشتری می‌بری و آرامش بیشتری داری.

کابینت چوبی کلاسیک 15

اگه دوست داری که طرح ساده تری داشته باشی می‌تونی چند تا تخته رو به عنوان قفسه اضافه کنی و ظروف رو روی اون‌ها قرار بدی. اینطوری هم کابینت چوبی داری و هم از اون طرح‌های سنگین دیگه خبری نیست؛ یک ایده ساده و شیک برای آشپزخانه.

برای این که آشپزخانه ات رو با کابینت چوبی قدیمی به سبک کلاسیک در بیاری، می‌تونی از طرح‌های بالا ایده بگیری. باید مناسب‌ترین طرح رو با سلیقه ات ترکیب کنی و برای آشپزخانه ات اجرا کنی. یک موضوع مهم هم اینه که کابینت‌های چوبی برای اینکه دوام بیشتری داشته باشن بهتره که از چوب‌های گردو، راش و یا ام دی اف انتخاب بشن.

 

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments