0

این 4 تا کار رو حتما از کابینت کارت بخواه که برای آشپزخونه‌ات انجام بده

  7 آبان 1403     -      تاریخ انتشار:  7 آبان 1403
کابینت کنج مدرن قهوه‌ای، کابینت پلکانی تا سقف سفید قهوه‌ای و کابینت انزوی سفید با نورهای زیرکابینتی زرد
آنچه می خوانید...

    هنگام سفارش کابینت باید از کابینت کار خود بخواهید برای ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر، کابینت کنج در گوشه‌های آشپزخانه نصب کند. در ادامه این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 4 کار مهمی که باید از کابینت‌ساز خود بخواهید می‌پردازیم.

    1.   نصب کابینت تا سقف

    یکی از مهم‌ترین مزایای نصب کابینت آشپزخانه تا سقف، فضای ذخیره‌سازی اضافی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. در آشپزخانه‌های کوچک، این فضای ذخیره‌سازی اضافی می‌تواند در سازماندهی آشپزخانه کمک زیادی به شما کند.

    کابینت پلکانی تا سقف به رنگ سفید و طوسی تیره

    نصب کابینت تا سقف به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد یک سیستم سازماندهی هوشمند، حداکثر استفاده را از فضای آشپزخانه ببرید. می‌توانید اقلامی که به ندرت استفاده می‌شوند مانند ظروف کریستال یا وسایل فصلی را در قسمت‌های بالاتر قرار داده و به این ترتیب، فضای کابینت‌های پایین‌تر را برای لوازم ضروری و پرکاربرد آزاد کنید. همچنین، با حذف فضای خالی بین کابینت‌ها و سقف، از تجمع گرد و غبار جلوگیری کرده و تمیزکاری آشپزخانه را بسیار آسان‌تر می‌کنید.

    آشپزخانه با کابینت مدرن سفید مات تا سقف

    صاحب آشپزخانه زیر از شرکت سلام ساختمان درخواست کرد تا کابینت‌های مدرن موجود در آشپزخانه را تا سقف ادامه دهند. برای ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر، کابینت ساز سلام ساختمان، کابینت‌ها را به صورت پلکانی تا سقف اجرا کرد.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    کابینت مدرن پلکانی تا سقف طوسی

    2.   استفاده بهینه از گوشه‌های آشپزخانه

    یکی از نکات مهمی که هنگام سفارش کابینت باید به آن توجه کنید، استفاده بهینه از فضای گوشه‌های آشپزخانه است. از کابینت‌ساز خود بخواهید تا با طراحی کابینت‌های کنج، از این فضاها به بهترین شکل ممکن استفاده شود. شما می‌توانید مانند تصویر زیر صفحات چرخان را داخل کابینت کنج نصب کنید تا علاوه ‌بر ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر، دسترسی به وسایل آشپزخانه برای شما آسان شود.

    کابینت کمدی با سینی‌های بیرون کش مخصوص کابینت کنج

    نصب سبد و سینی‌های کشویی نیز داخل کابینت کنج، ایده‌ای کاربردی و خلاقانه برای ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر است که می‌توانید از کابینت ساز خود درخواست کنید.

    کابینت کنج با سینی‌های دو طبقه کشویی

    3.   انجام نورپردازی زیر کابینتی

    یک آشپزخانه حرفه‌ای طراحی شده نیاز به نور کافی دارد تا از نظر زیبایی و کارایی دلپذیر باشد. تعادل نور برای روشن نگه داشتن فضا و متمرکز کردن نور در جایی که بیشترین نیاز را در هنگام تهیه و طبخ غذا دارید، ضروری است.

    آشپزخانه مدرن با کابینت‌های دو پله سفید و قهوه‌ای و نورپردازی زیر کابینتی

    حتما از کابینت کار خود بخواهید تا از نورهای تاکیدی برای مناطق سایه‌دار آشپزخانه و زیر کابینت‌ها استفاده کند تا سطوح کار شما روشن شود. همچنین از نورپردازی تزئینی برای به نمایش گذاشتن یک ویژگی خاص در آشپزخانه مانند ویترین یا تزئینات دیگر در سراسر آشپزخانه غافل نشوید.

    آشپزخانه با کابینت‌های مدرن دو پله و نورپردازی زیر کابینتی به رنگ زرد

    4.   نصب کابینت کمدی

    آخرین پیشنهاد ما در این لیست که باید از کابینت کار خود بخواهید، نصب کابینت کمدی در آشپزخانه است. شما می‌توانید فضای آشپزخانه خود را با کابینت‌های کمدی ارتقا دهید. نصب کابینت کمدی آشپزخانه با اینکه هزینه زیادی دارد اما فضای زیادی برای نگهداری اقلام مختلف از مواد خوراکی تا وسایل برقی و ظروف چینی در اختیار شما قرار می‌دهد.

    کابینت کمدی آشپزخانه نئوکلاسیک چوبی

    جمع‌بندی

    برای اینکه آشپزخانه زیبا و کاربردی داشته باشید حتما از کابینت کار خود بخواهید تا کابینت‌های شما را تا سقف ادامه دهد. ما در این مطلب در مورد کارهایی که باید از کابینت کار خود در طراحی آشپزخانه بخواهید، صحبت کردیم. در پایان، کابینت‌سازهای مجموعه سلام ساختمان تلاش می‌کنند که با توجه به نیاز مشتری و متراژ آشپزخانه بهترین کابینت را اجرا و نصب کنند. برای شروع بازسازی آشپزخانه جدید یا طراحی کابینت، همین امروز با کارشناسان سلام ساختمان ارتباط بگیرید!

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments