0

مرکز فروش دستگیره درب تهران کجاست؟ + [معرفی 2 مرکز فروش ]

  27 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  27 مرداد 1403
مرکز فروش دستگیره درب تهران کجاست؟ + [معرفی 2 مرکز فروش ]
آنچه می خوانید...

    دستگیره درب (Door Handle یا Door Knob) در مدل‌های گوناگونی قابل خریداری است که عمده تفاوت آن‌ها به مواردی همچون طراحی و ساختار درونی‌شان باز می‌گردد. نیاز و تقاضای بسیار زیاد کاربران موجب شده است تا مجموعه‌های متعددی نسبت به ارائه این دسته از محصولات به بازار اقدام کنند. برای پیدا کردن بهترین مرکز فروش دستگیره درب تهران باید به مواردی همچون تنوع محصولات، تعیین قیمت مناسب و… توجه داشته باشید. انتخاب یک گزینه معتبر و قابل اعتماد به شما اجازه می‌دهد تا دستگیره درب چوبی مرغوب، استاندارد و با ضمانت طولانی مدت را برای خود تهیه کنید و از کیفیت آن‌ها لذت ببرید.

    فروش دستگیره درب به چه صورت انجام می‌شود؟

    همان‌طور که می‌دانید، امکان استفاده از درب‌های فاقد دستگیره وجود ندارد. امروزه فروش این محصولات به دو شکل مشخص صورت می‌گیرد. در حالت نخست، شاهد روند عرضه عمده هستیم. این روند بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد دارند پروژ‌ه‌های بزرگ ساختمانی را تکمیل کنند و نیاز دارند تا تعداد بسیار زیادی دستگیره را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تخفیفات مناسب تهیه کنند. به عنوان مثال، کارفرمایانی که در حوزه طراحی داخلی مشغول به فعالیت هستند می‌توانند از این نحوه فروش نهایت بهره را ببرند.

    در حالت دوم نیز کاربران عادی می‌توانند به صورت شخصی نسبت به انتخاب و خرید دستگیره درب موردعلاقه‌شان اقدام کنند. با پیشرفت اینترنت، امکان تهیه این نوع دستگیره‌ها به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. در واقع باید بیان کرد که برخی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه‌کننده این محصولات به شکل اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید تنها با چند کلیک خرید خود را در یک مرکز فروش دستگیره درب تهران نهایی کنید و به راحتی دستگیره مدنظرتان را در اختیار داشته باشید.

    در رابطه با مواردی که برقیمت دستگیره تاثیر دارد در وبسایت یراق دات کام آمده است که :

    همواره یکی از موضوعات مهم هنگام تصمیم گیری و خرید دستگیره می باشد چراکه امروزه در بازار فروش دستگیره درب به دلیل برندها و کیفیت های متنوع دستگیره، شاهد قیمت های مختلفی هستیم. به طور کلی علاوه بر موضوع برند، جنس دستگیره تاثیر بسزایی روی قیمت دستگیره درب دارد که با توجه به آلیاژ دستگیره، کیفیت آبکاری و پرداخت کاری این قیمت ها به ترتیب از کم ترین قیمت تا بالاترین قیمت تقسیم بندی می شوند. به طور مثال دستگیره زاماک قیمت به مراتب بالاتری نسبت به دستگیره آهنی دارد که این موضوع به خاطر کیفیت بالاتر زاماک می باشد.

    بورس اصلی خرید دستگیره درب در شهر تهران

    تقاضا برای خرید یراق‌آلات و دستگیره درب در تهران همواره بالا بوده است. مراکز متعددی به منظور پاسخگویی به این نوع تقاضا مشغول به فعالیت هستند، اما تنها تعداد اندکی از آنان می‌توانند کلیه نیازهای کاربران را در زمان مناسب رفع کنند. در واقع با یک بورس بزرگ خرید و فروش روبرو هستیم که در آن باید بهترین گزینه‌ها را پیدا کرد.

    محصولاتی که در این بورس عرضه می‌شوند عمدتاً توسط برندهای ایرانی ساخته شده‌اند. چنین محصولاتی از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده است تا اکثر کاربران آن‌ها را انتخاب کنند. البته باید بدین نکته اشاره کنیم که مراکز برتر نسبت به ارائه مدل‌های متنوع از برندهای خارجی نیز اقدام کرده‌اند تا تعداد انتخاب‌های شما گسترده‌تر شود. طبق موارد گفته شده می‌توان به این نتیجه رسید که بورس دستگیره درب در شهر تهران یک بازار پر جنب و جوش است که امکان خریداری محصولات داخلی و خارجی در آن وجود دارد.

    خرید دستگیره‌های بی‌نام

    در این مراکز چه دستگیره‌هایی را می‌توان خریداری کرد؟

    نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مدل‌های گوناگون دستگیره درب است که امکان تهیه آن‌ها در مراکز فروش مختلف وجود دارد. از جمله رایج‌ترین محصولات موجود در مرکز فروش دستگیره درب تهران می‌توان از مواردی همچون: دستگیره‌های گرد، دستگیره‌های دیجیتالی، دستگیره‌های آپارتمانی ایستاده، دستگیره‌های پلاک و دستگیره ضد سرقت یاد کرد.

    به گفته سایت یراق دات کام از بین انواع دستگیره درب میتوان دستگیره در پلاک و یا دستگیره رزت یا دستگیره دو تکه را انتخاب کرد. این دو گزینه همواره فروش بالایی را به خود اختصاص می‌دهند، زیرا اغلب خریداران ایرانی آن‌ها را به عنوان اولویت اصلی خود انتخاب می‌کنند. به جرئت می‌توان گفت دستگیره رزت یک گزینه عالی برای بسیاری از سلایق است و امکان نصب آن بر روی هر نوع درب (اعم از چوبی یا فلزی)‌ وجود دارد.

    دستگیره‌های ضد سرقت یا anti-theft جزو مدرن‌ترین مواردی هستند که نظرها را به سمت خود جلب کرده‌اند. این محصولات به نحوی طراحی شده‌‌اند که امکان باز کردن آن‌ها برای سارقان عملاً غیرممکن باشد که همین موضوع در نهایت منجر به افزایش میزان امنیت محل زندگی یا کار شما می‌شود.

    در رابطه با تاثیر آلیاژ دستگرهدر انتخاب آن قبل از خرید در وبسایت hibin.com آمده است که :

    در صورتی که قصد خرید یک دستگیره استاندارد را دارید همواره به آلیاژ به کار رفته در ساخت و تولید آن دقت داشته باشید. در صورتی که جنس متریال به کار رفته در دستگیره انتخابی مرغوب نباشد، بی شک کارایی لازم را برای مشتریان نخواهد داشت. کیفیت این آلیاژهای فلزی کل بدنه محصول را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

    انواع دستگیره‌ها

    قیمت محصولات در مراکز فروش دستگیره درب چقدر است؟

    به گفته سایت یراق بازار: قیمت قفل و دستگیره درب بسته به جنس محصولات، طراحی و برند تولید کننده متغیر است. به همین جهت نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای کلیه کالاهای مربوط به این دسته‌بندی بیان کرد. هرچه طراحی دستگیره‌ای که انتخاب کرده‌اید پیچیده‌تر و پر جزئیات‌تر باشد، هزینه تولید آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

    جنس تمام دستگیره‌های درب موجود در مرکز فروش دستگیره درب تهران یکسان نیست. در برخی از آ‌ن‌ها آلیاژ‌های معمولی به کار رفته است و بعضی دیگر با متریال‌ باکیفیت‌تری ساخته شده‌اند. این موضوع نیز به صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی دستگیره اثر می‌گذارد و می‌تواند منجر به افزایش یا کاهش آن شود.

    همان‌طور که می‌دانید، به طور معمول قیمت محصولات برندهای خارجی به دلیل مواردی همچون عوارض گمرک و قیمت ارز نسبت به دستگیره‌های ساخت داخل بیشتر است. چنانچه بودجه زیادی در اختیار ندارید و یا به طور کلی نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای تهیه این محصولات پرداخت کنید، می‌توانید برندهای ایرانی معتبر را در نظر بگیرید. امروزه این برندها دستگیره‌هایی را تولید می‌کنند که به راحتی قابل رقابت با مدل‌های خارجی هستند. در کنار این موارد باید به سود حاصل از فروش نیز توجه داشته باشیم که در هر فروشگاه کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از مراکز جهت کسب رضایت شما دستگیره‌ درب را با نازل‌ترین قیمت ممکن ارائه می‌کنند.

    دستگیره‌‌های هوشمند

    خرید دستگیره درب از بهترین مرکز فروش

    دستگیره یک بخش بسیار مهم از ساختار کلی درب محسوب می‌شود که لازم است علاوه بر جذاب بودن از نظر ظاهری، کیفیت بدنه و مکانیزم آن نیز در سطح قابل قبولی قرار بگیرد. امروزه امکان تهیه این نوع دستگیره‌ها در مدل‌های مختلف و با قیمت مناسب برای همه کاربران فراهم است.

    چنانچه به دنبال یافتن بهترین مرکز فروش دستگیره درب تهران هستید، بهتر است سری به سایت یراق دات کام بزنید. سابقه ارزشمند این وب‌سایت در حوزه فروش انواع یراق‌ آلات موجب شده است تا به انتخاب نخست تمامی کاربران تبدیل شود. در این مرکز طیف عظیمی از دستگیره‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد که توسط برندهای داخلی و خارجی معتبر به تولید رسیده‌اند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: علی   رضایی
    سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments