0

اگر این مدل کابینت‌ها رو تو خونت بزنی همه ازت شماره کابینت سازت رو می خوان

  28 شهریور 1403     -      تاریخ انتشار:  25 شهریور 1403
سه مدل کابینت آشپزخانه سوپرمارکتی نئوکلاسیک سفید، کابینت ویترینی سبز و کابینت کنج ام دی اف
آنچه می خوانید...

    افراد مختلفی بعد از دیدن کابینت‌هایی با طراحی باز و کابینت‌های سوپرمارکتی کنجکاو آن‌ها می‌شوند. این کابینت‌ها علاوه‌بر ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر، زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می‌کنند. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 5 مدل کابینت آشپزخانه که هرکسی را کنجکاو می‌کنند، می‌پردازیم.

    1.   کابینت سوپرمارکتی

    کابینت سوپرمارکتی در واقع یک سیستم ذخیره‌سازی هوشمند است. این سیستم شامل سبدها و قفسه‌های متحرکی است که با مکانیزم ریل، به راحتی از کابینت بیرون کشیده می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا تمام محتویات کابینت به طور کامل قابل رویت باشد و شما به راحتی بتوانید به هر چیزی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.

    کابینت سوپری مدرن سفید برای مواد خوراکی

    کابینت‌های سوپری آشپزخانه در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف، بسته به نیاز شما وجود دارند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید یک کابینت سوپری کوچک در کنار اجاق‌گاز برای نگهداری ادویه‌های مختلف یا یک کابینت سوپری با قفسه بزرگ برای وسایلی مانند ماهی‌تابه یا قابلمه انتخاب کنید.

    اگر این مدل کابینت‌ها رو تو خونت بزنی همه ازت شماره کابینت سازت رو می خوان

    کابینت سوپرمارکتی نئوکلاسیک زیر را کابینت‌ساز سلام ساختمان طراحی و اجرا کرده است. نگهداری مواد غذایی خشک یکی دیگر از کاربردهای کابینت سوپرمارکتی است.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    اگر این مدل کابینت‌ها رو تو خونت بزنی همه ازت شماره کابینت سازت رو می خوان

    2.   کابینت کنج

    کابینت‌های کنج، همه افراد را متعجب و کنجکاو می‌کنند. گوشه‌های آشپزخانه اغلب فضاهای بلااستفاده‌ای هستند. کابینت‌های کنج این فضاها را به صورت کاربردی تبدیل کرده و امکان ذخیره‌سازی انواع ظروف، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه را فراهم می‌کنند.

    کابینت کنج آشپزخانه با قفسه چرخان برای دسترسی به تمام اقلام داخل کابینت

    با استفاده از مکانیزم‌های چرخشی، کشویی و یا سبدهای متحرک داخل کابینت های کنج، دسترسی به تمامی قسمت‌های کابینت و وسایل داخل آن بسیار آسان می‌شود.

    3.   کابینت کمدی

    کابینت کمدی آشپزخانه، نوعی کابینت ایستاده و یکپارچه است که از کف تا سقف امتداد می‌یابد. این نوع کابینت‌ها به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و ظرفیت بالای ذخیره‌سازی، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند. کابینت‌های کمدی به دلیل ارتفاع زیاد، فضای بسیار زیادی را برای نگهداری انواع ظروف، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

    کابینت کمدی مدرن برای جای یخچال و فر

    این نوع کابینت‌ها به دلیل ایجاد فضای ذخیره‌سازی گسترده، افراد زیادی را مجذوب خود می‌کنند.

    4.   کابینت ویترینی

    کابینت ویترینی، فضایی برای نمایش ظروف خاص، مجموعه‌های چینی، کریستال و دیگر وسایل دکوری فراهم می‌کند و به آشپزخانه شما جلوه‌ای لوکس می‌بخشد. موردی که افراد را کنجکاو کابینت ویترینی می‌کند، انعکاس نور و درنتیجه دلبازتر شدن فضای آشپزخانه است.

    کابینت ویترینی مشکی با درب شیشه‌ای دودی

    5.   کابینت با طراحی باز

    کابینت‌های با طراحی باز در آشپزخانه‌های مدرن بسیار محبوب شده‌اند. این نوع طراحی نه تنها به آشپزخانه ظاهری شیک و مینیمال می‌بخشد، بلکه کارایی و دسترسی به وسایل را نیز افزایش می‌دهد. حذف درب‌های کابینت باعث می‌شود آشپزخانه بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد و ارتباط بصری بهتری بین فضاهای مختلف ایجاد کند.

    آشپزخانه با کابینت‌های طوسی مدرن دارای قفسه‌بندی باز

    کابینت‌های طراحی باز به دلیل راحتی در تمیزکزدن و قراردادن وسایل دکوری همراه با وسایل آشپزخانه همیشه افراد را کنجکاو می‌کنند.

    جمع‌بندی

    کابینت‌های سوپرمارکتی و کابینت‌های کنج به دلیل طراحی جذاب و کارآمدی که دارند، افراد را کنجکاو خود می‌کنند. این نوع کابینت‌ها فضای ذخیره‌سازی خوبی در آشپزخانه شما ایجاد می‌کنند. اگر درخصوص تهیه و نصب این کابینت‌ها سوالی داشتید، کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments