0

بررسی قیمت کابینت انزو: کدام گزینه به بودجه شما می‌خورد؟

  10 شهریور 1403     -      تاریخ انتشار:  10 شهریور 1403
سه عکس شاخص کابینت و جزیره انزوی سفید با صفحه کابینت سفید و نمای نزدیک طرح انزوی درب کابینت
آنچه می خوانید...

    قیمت کابینت انزو با متریال پولیشی هزینه بالایی دارد. کابینت انزو با متریال ممبران و پلی اورتان قابل ساخت است که قیمت متریال ممبران نسبت به بقیه متریال‌ها اقتصادی‌تر می‌باشد. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی جامع قیمت کابینت انزو با تمرکز بر انواع متریال‌ها و عوامل موثر بر هزینه نهایی کابینت انزو می‌پردازیم. هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای انتخاب کابینت انزو بگیرید و آشپزخانه‌ای زیبا و کاربردی داشته باشید.

    قیمت کابینت انزو

    جدول ارائه شده، تنها یک تخمین اولیه از قیمت هر متر مربع کابینت انزو را نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که قیمت نهایی پروژه، بسته به عوامل متعددی از جمله ابعاد آشپزخانه، نوع متریال، پیچیدگی طراحی، یراق‌آلات مورد استفاده و سایر جزئیات سفارشی، می‌تواند متفاوت باشد.

    حداقل قیمت کابینت انزو (تومان)حداکثر قیمت کابینت انزو (تومان)
    12,000,00016,000,000

    قیمت جدول بالا براساس یک متر کابینت استاندارد است. یعنی یک متر کابینت دیواری با ارتفاع 70 سانتی‌متر و یک متر کابینت زمینی با ارتفاع 90 متر لحاظ می‌شود.

    قیمت کابینت انزو ممبران

    در کابینت انزو ممبران از روکش PVC برای پوشش دادن درب‌های MDF استفاده می‌شود. این روکش با استفاده از تکنیک وکیوم به درب‌ها چسبانده می‌شود. این کابینت با توجه به طرح کابینت انزو (تراشکاری در چهار طرف درب‌ها) ساخته می‌شود به همین دلیل به آن انزوی ممبران می‌گویند. جدول زیر محدوده قیمتی کابینت انزو ممبران است.

    نوع کابینتحداقل قیمت(تومان)حداکثر قیمت(تومان)توضیحات
    کابینت انزو ممبران7,500,00011,000,000به شرکت و طرح و کارگاهی بودن ورقه بستگی دارد.

    اگر به دنبال کابینت انزو با قیمتی مناسب هستید، متریال ممبران انتخابی هوشمندانه است. با این متریال، می‌توانید از زیبایی و کیفیت کابینت انزو لذت ببرید بدون اینکه هزینه زیادی بپردازید.

    قیمت کابینت انزو پولیشی

    کابینت‌های انزو با متریال پولیش ساخته می‌شوند. کابینت انزو با پوشش رنگ پولیشی ظاهری براق و زیبا دارد. پولش نوعی مایع خمیری شکل است که برای پوشش دهی سطوح استفاده می‌شود. محدوده قیمتی کابینت انزو پولیشی به شرح زیر است.

    نوع کابینتحداقل قیمت(تومان)حداکثر قیمت(تومان)
    کابینت انزو پولیشی12,000,00016,000,000

    کابینت انزوی پولیشی به عنوان یک انتخاب لوکس شناخته می‌شود و به همین دلیل، قیمتی بالاتر از سایر متریال‌ها دارد. تصویر زیر کابینت نئوکلاسیک با طرح انزو است که با متریال پولیش ساخته شده است.

    کابینت نئوکلاسیک مدل انزو پولیشی به رنگ سفید با ستون‌های کنده‌کاری شده

    قیمت کابینت انزو پلی اورتان

    کابینت انزو، که با استفاده از رنگ پلی اورتان روی ام دی اف یا چوب طبیعی ساخته می‌شود، گزینه اقتصادی‌تری نسبت به کابینت‌های پولیشی است. این کابینت‌ها علاوه بر قیمت مناسب، از زیبایی، دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند.

    نوع کابینتحداقل قیمت کابینت پلی اورتان ) برحسب متر

    به تومان)

    (حداکثر قیمت کابینت پلی اورتان برحسب متر و به تومان)
    کابینت پلی اورتان10,000,00015,000,000

    توجه داشته باشید تمام روکش‌هایی که گفته شد زمانی انزو محسوب می‌شوند که 4 طرف درب‌ها با دستگاه CNC تراشکاری شده باشند.

    روش صحیح دریافتِ قیمت کابینت انزو

    قیمت‌گذاری کابینت بر اساس متر، یک برآورد اولیه است و با قیمت نهایی تفاوت قابل توجهی دارد. این موضوع در مورد کابینت انزو به دلیل تنوع طراحی و جزئیات، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. روش صحیح قیمت گیری کابینت انزو براساس مراحل زیر است:

    • بازدید حضوری کابینت‌ساز: اولین قدم برای داشتن کابینت انزو دلخواه، اندازه‌گیری دقیق و بی‌نقص آشپزخانه شما است. این اندازه‌گیری باید توسط کابینت‌ساز مجرب انجام شود تا از تناسب کامل کابینت با فضای آشپزخانه اطمینان حاصل شود.
    • تهیه طرح و نقشه: پس از اندازه‌گیری دقیق آشپزخانه، مرحله‌ی طراحی آغاز می‌شود. در این مرحله، یک نقشه دقیق و کامل از چیدمان کابینت‌ها، جزئیات طرح و یراق‌آلات با توجه به سلیقه و نیازهای شما تهیه می‌شود.
    • تهیه پیش فاکتور: پس از نهایی شدن طراحی کابینت‌های انزو، دریافت پیش‌فاکتور از کابینت‌ساز خود، گام بعدی است. این پیش‌فاکتور باید تمامی جزئیات قیمت‌ها را به صورت شفاف مشخص کند.
    • نوشتن قرارداد با کابینت‌ساز: پس از نهایی شدن طراحی و انتخاب متریال، نوبت به امضای قرارداد می‌رسد؛ قراردادی که تمامی جزئیات پروژه کابینت را به طور دقیق مشخص کرده و از بروز هرگونه اختلاف در آینده جلوگیری می‌کند.

    پلتفرم کابینت‌سازی سلام ساختمان با ارائه قیمت نهایی و تمام شده، شفافیت کامل را در هزینه‌های ساخت کابینت برای مشتریان به ارمغان می‌آورد و از بروز هرگونه هزینه‌های اضافی در آینده جلوگیری می‌کند. در ادامه ماجرای مشتری سلام ساختمان برای دریافت قیمت کابینت را می‌بینیم.

    ماجرای اجرای کابینت انزو برای مشتری سلام ساختمان

    کابینت‌ساز سلام ساختمان بعد از بازدید حضوری از آشپزخانه مشتری و تهیه طرح و نقشه اقدام به بستن قرارداد کرد. مشتری سلام ساختمان نگران پرداخت هزینه اضافی برای ساخت کابینت انزو بود. به همین دلیل پشتیبانان سلام ساختمان با توضیح موارد زیر برای مشتری، خیال او را برای سفارش کابینت انزو آسوده کردند:

    قیمت کابینت انزویی که توسط متخصص سلام ساختمان ساخته می‌شود به صورت قیمت نهایی ارائه می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که همه چیز واضح و شفاف باشد و مشتری در آینده هزینه اضافی پرداخت نکند.

    شرکت سلام ساختمان ضمانت منصفانه بودن قیمت کابینت‌ را می‌دهد. به این معنی که اگر مشخص شود کابینت‌ساز مبلغی بیشتر از پروژه از مشتری دریافت کرده است، در کمتر از یک هفته مابه‌التفاوت آن توسط سلام ساختمان پرداخت می‌شود.

    تضمین قیمت سلام ساختمان

    کابینت و جزیره انزو سفید با صفحه کابینت مشکی

    عوامل موثر در تعیین قیمت کابینت انزو

    قیمت کابینت انزو به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر یک به نوبه خود بر هزینه نهایی پروژه تاثیر می‌گذارند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین این عوامل می‌پردازیم:

    1.    جزئیات طرح کابینت انزو

    طرح‌های ساده‌تر معمولا قیمت کمتری نسبت به طرح‌های پیچیده و دارای جزئیات زیاد دارند. تعداد کشوها و نوع ریل آن‌ها نیز در تعیین قیمت موثر است.

    کابینت انزو سفید با جزیره وسط آشپزخانه و برشکاری زیبا

    2.    روکش کابینت انزو

    معمولا روکش‌های پی وی سی و رنگ پلی‌اورتان برای کابینت انزو استفاده می‌شوند. انتخاب روکش در قیمت نهایی کابینت انزو اثرگذار است. همچنین انتخاب یک روکش مناسب باعث افزایش طول عمر کابینت شما می‌شود.

    3.    ضخامت ورق کابینت انزو

    معمولا ورق کابینت انزو باید ضخیم باشد زیرا چهار طرف درب باید تراشکاری شود که نیازمند ضخامت بالای ورق است. همین موضوع روی قیمت تمام شده انزو اثرگذار است.

    ورقه ام دی اف در سایزهای مختلف

    4.    مهارت کابینت‌ساز برای ساخت کابینت انزو

    از موارد اصلی در تعیین قیمت برای کابینت انزو مهارت کابینت‌ساز است. در این مورد به جای انتخاب کابنیت‌ساز ارزان به دنبال فردی با مهارت بالا باشید.

    5.    کیفیت متریال کابینت انزو

    نوع چوبی که برای بدنه کابینت استفاده می‌شود (مانند MDF یا چوب طبیعی) به طور مستقیم بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد.

    6.    دستمزد کابینت‌ساز

    هزینه نصب کابینت شامل هزینه نیروی کار، حمل و نقل و سایر هزینه‌های جانبی است که روی قیمت نهایی کابینت انزو تاثیرگذار است.

    نمونه کارهای واقعی کابینت انزو

    در ادامه چند تصویر از نمونه کارهای واقعی ساخته شده توسط کابینت‌سازان سلام ساختمان را برای شما به نمایش می‌گذاریم تا بیشتر با مدل و طرح کابینت انزو آشنا شوید.

    استفاده از رنگ سفید برای ساخت کابینت انزو بسیار رایج است. اما در آشپزخانه زیر با استفاده از نوارهای طلایی برای دور تاج کابینت، فضایی لاکچری و زیبا ایجاد شده است.

    بررسی قیمت کابینت انزو: کدام گزینه به بودجه شما می‌خورد؟

    کابینت‌ساز سلام ساختمان با قراردادن جزیره‌ای به طرح انزو و نصب کابینت‌های دیواری با خطوط برجسته فضای آشپزخانه را تماشایی کرده است.

    بررسی قیمت کابینت انزو: کدام گزینه به بودجه شما می‌خورد؟

    انتخاب بین‌کابینتی و دستگیره‌های طلایی برای کابینت انزو سفید، آشپزخانه را از یکنواختی خارج کرده‌است.

    بررسی قیمت کابینت انزو: کدام گزینه به بودجه شما می‌خورد؟

    جمع‌بندی

    تا به اینجا تمامی موارد مربوط به قیمت کابینت انزو را برای شما بیان کردیم. قیمت نهایی کابینت انزو به عواملی مثل روکش کابینت، جزئیات طرح، کیفیت متریال و دستمزد کابینت‌ساز بستگی دارد. کابینت انزو را می‌توان با متریال‌های گوناگونی مثل پولیشی، ممبران یا پلی اورتان اجرا کرد که قیمت هر کدوم از این متریال‌ها با یکدیگر متفاوت است.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments