0

10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید

  29 مهر 1403     -      تاریخ انتشار:  29 مهر 1403
10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید
آنچه می خوانید...

    برای داشتن کمد دیواری کارآمد و زیبا برای خانواده‌های پرجمعیت، باید به استفاده از متریال‌ باکیفیت برای ساخت کمد و طراحی متناسب با نیازهای خانواده توجه کرد. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 10 نکته برای طراحی کمد دیواری مناسب خانواده‌های پر جمعیت می‌پردازیم.

    1.   در نظر گرفتن اندازه و ابعاد کمد دیواری

    هر چه تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد، به فضای بیشتری برای نگهداری وسایل نیاز است. یک کمد دیواری با ابعاد دقیق و طراحی مناسب، نه تنها به سازماندهی بهتر لباس‌ها و وسایل کمک می‌کند، بلکه به افزایش زیبایی و کارایی فضای اتاق نیز می‌انجامد.

    کمددیواری مدرن کرم با قفسه و رگال لباس و کشو

    2.   در اختیار داشتن فضای ذخیره‌سازی کافی

    برای خانواده‌های پرجمعیت نیاز به انتخاب کمدی دیواری‌هایی با قفسه‌ها و کشوهای متعدد است که امکان قرار دادن انواع لباس‌ها و وسایل را به‌طور منظم داشته باشند.با داشتن فضای کافی برای همه وسایل، خانه همیشه مرتب و تمیز به نظر می‌رسد.10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید

    3.   انتخاب کمد دیواری چند منظوره

    تبدیل بخشی از کمد دیواری به یک فضای چند منظوره، به شما این امکان را می‌دهد تا یک طراحی داخلی منحصر به فرد و کارآمد داشته باشید. با ترکیب هوشمندانه آینه، میز آرایش و فضای نگهداری کفش در کمد دیواری، به هر فرد خانواده این امکان را می‌دهد تا وسایل خود را به دلخواه مرتب کند و از حریم شخصی بیشتری برخوردار شود.

    10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید

    کمد دیواری چند منظوره بالا را کمدساز سلام ساختمان برای یک خانواده 8 نفره طراحی و اجرا کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص نصب انواع کمد دیواری به کارشناسان سلام ساختمان پیام دهید.

    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    4.   جنس و کیفیت متریال کمد دیواری

    با توجه به حجم بالای وسایل در خانواده‌های پرجمعیت، استفاده از کمد دیواری‌های مقاوم که دربرابر استفاده مکرر زود خراب نشوند، امری ضروری است. متریال‌های باکیفیت مانند ام دی اف، امکان نگهداری وسایل سنگین‌تر مانند پتو، لحاف و جعبه‌های حاوی وسایل را فراهم می‌کنند.

    کمددیواری‌ ام دی اف با کشو و قفسه همراه با نورپردازی

    5.   در نظر گرفتن طراحی داخلی کمد

    برای خانواده‌های پرجمعیت که به فضای زیادی برای آویزان کردن لباس‌ها نیاز دارند، نصب آویزهای ریلی داخل کمد بهترین گزینه هستند. این آویزها به شما امکان می‌دهند تا از تمام فضای عمودی کمد استفاده کنید. با استفاده از قفسه‌های قابل تنظیم، می‌توانید فضای داخلی کمد را به طور کامل شخصی‌سازی کنید و برای هر نوع وسیله‌ای، فضایی مناسب در نظر بگیرید. این انعطاف‌پذیری، سازماندهی وسایل را در خانواده‌های پرجمعیت بسیار آسان‌تر می‌کند

    10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید

    6.   استفاده از درب‌های کشویی برای کمد دیواری

    یکی از مهمترین مزایای درب‌های کشویی، نیاز نداشتن به فضای اضافی برای باز و بسته شدن است. این ویژگی به خصوص در اتاق‌های کوچک و پر از وسایل، بسیار کاربردی است. در خانواده های پرجمعیت که معمولا وسایل زیادی دارند، هر سانتی متر فضا ارزشمند است و درب های کشویی بهترین گزینه برای بهینه‌سازی فضا هستند.

    10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید

    7.   نصب سیستم نورپردازی داخل کمد

    برای خانواده‌های پرجمعیت که کمدهایشان همیشه مملو از وسایل است، نورپردازی داخلی کمد یک ضرورت است. این سیستم روشنایی، جستجوی وسایل را تسهیل کرده و زمان صرف شده برای پیدا کردن آن‌ها را کاهش می‌دهد.

    10 نکته مهم که هنگام انتخاب کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت باید بدانید

    8.   در نظر گرفتن ارتفاع قفسه‌ها

    ارتفاع مناسب قفسه‌ها باعث می‌شود تا به راحتی به وسایل مورد نیاز دسترسی پیدا کنید و نیازی به خم شدن بیش از حد یا استفاده از چهارپایه نباشد. ارتفاع قفسه‌ها را طوری انتخاب کنید که همه اعضای خانواده بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

    کمد دیواری سفید مدرن با قفسه و کشو

    9.   توجه به طراحی ایمن کمد دیواری

    طراحی ایمن کمد دیواری، به ویژه برای خانواده‌هایی که اعضای زیادی دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا این کمدها معمولاً پر از وسایل مختلف هستند و احتمال سقوط آن‌ها وجود دارد. لبه‌های کمد باید گرد و صیقلی باشند تا از ایجاد آسیب جلوگیری شود. بهتر است وسایل سنگین را در قسمت‌های پایین کمد قرار داده و از تجمع آن‌ها در یک نقطه خودداری کنید.

    طراحی کاربردی و امن کمد دیواری سفید مدرن با قفسه و کشوهای متعدد

    10.   جایگاه مشخص برای هر شخص در کمد دیواری

    کمد را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. برای مثال، می‌توانید یک بخش را به لباس‌های آویز، یک بخش را به لباس‌های تا شده و یک بخش را به کفش‌ها اختصاص دهید. با داشتن یک فضای مشخص، هر فرد مسئولیت نظم و ترتیب وسایل خود را بر عهده می‌گیرد و این امر به کاهش بی‌نظمی در کل کمد کمک می‌کند.

    کمد دیواری سفید مدرن با رگال و قفسه

    جمع‌بندی

    درنظر گرفتن اندازه و ابعاد کمد دیواری، استفاده از درب‌های کشویی و انتخاب کمدی دیواری چند منظوره، نکاتی هستند که باید در هنگام طراحی کمد دیواری برای خانواده‌های پرجمعیت در نظر گرفته شوند. کمدسازهای سلام ساختمان با توجه به نیاز اعضای خانواده و بودجه شما به طراحی کمد دیواری می‌پردازند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +