3.2 0

سبک‌های کابینت که هیچوقت از مد نمی‌افتند: یک انتخاب هوشمندانه برای خانه‌داران جدید

  6 شهریور 1403     -      تاریخ انتشار:  6 شهریور 1403
سه مدل کابینت آشپزخانه به سبک مدرن به رنگ طوسی قهوه‌ای و طوسی با کابینت ویترینی و کابینت نئوکلاسیک سفید
آنچه می خوانید...

    کابینت‌های سبک مدرن و مینیمال به دلیل سادگی و ظرافت طراحی، همواره محبوبیت خود را در میان خانه‌داران حفظ کرده‌اند. در مقابل، سبک نئوکلاسیک نیز با کنده‌کاری‌های ظریف و جزئیات کلاسیک، به عنوان یک انتخاب شیک و لوکس برای آشپزخانه‌ها شناخته می‌شود. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 3 مدل کابینت آشپزخانه که همیشه مد هستند، می‌پردازیم.

    1.   کابینت سبک مدرن

    طراحی ساده و بدون تزئینات اضافی، مشخصه اصلی کابینت‌های مدرن است. خطوط صاف و سطح صیقلی، به این کابینت‌ها ظاهری تمیز و مرتب می‌بخشد. کابینت‌های مدرن در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند تا با هر سلیقه‌ای سازگار باشند. رنگ‌های روشن و خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ، از محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند.

    آشپزخانه با کابینت و جزیره مدرن سفید و خاکستری

    کابینت مدرن سفیدقهوه‌ای زیر را کابینت‌ساز سلام ساختمان در استان مشهد اجرا کرده است. با توجه به متراژ کم این آشپزخانه، بهترین گزینه کابینت مدرن بوده است.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    کابینت مدرن سفید و قهوه‌ای با دستگیره فلزی

    قیمت مناسب، طراحی ساده و بدون پیچیدگی، کابینت‌های مدرن را به انتخابی مناسب برای هر فضایی تبدیل می‌کند. این سادگی باعث می‌شود که کابینت‌ها با گذشت زمان از مد نیفتند و همواره زیبا به نظر برسند.

    سبک‌های کابینت که هیچوقت از مد نمی‌افتند: یک انتخاب هوشمندانه برای خانه‌داران جدید

    2.   کابینت سبک مینیمال

    کابینت‌های سبک مینیمال به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از سبک مدرن شناخته می‌شوند، اما ویژگی‌های خاص خود را دارند. در حالی که سبک مدرن به طور کلی بر سادگی و خطوط صاف تأکید دارد، مینیمالیسم به سطحی عمیق‌تر از سادگی می‌پردازد. در کابینت‌های مینیمال، همه چیز به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند. طراحی‌ها کاملاً ساده، بدون هیچ‌گونه تزئینات اضافی و اغلب بدون دستگیره هستند. این رویکرد به ایجاد فضایی آرام، مرتب و کاربردی کمک می‌کند.

    کابینت سبک مینیمال به رنگ سفید و مشکی

    کابینت سبک مینیمال به دلیل سادگی و خلوتی در طراحی، همیشه ترند هستند. در تصویر زیر، نمونه‌ای از یک آشپزخانه با کابینت مینیمال را مشاهده می‌کنید. مشتری گرامی سلام ساختمان به دنبال کابینتی ساده و بدون پیچیدگی بود و کابینت‌ساز با طراحی این کابینت، خواسته ایشان را برآورده ساخت.

    سبک‌های کابینت که هیچوقت از مد نمی‌افتند: یک انتخاب هوشمندانه برای خانه‌داران جدید

    3.   کابینت سبک نئوکلاسیک

    کابینت‌های نئوکلاسیک با ترکیب خطوط صاف و ساده با جزئیات ظریف و کلاسیک، ظاهری تماشایی ایجاد می‌کنند. وجود قاب‌های ساده دور درب‌های کابینت نئوکلاسیک از ویژگی‌های این سبک است. کابینت نئوکلاسیک با ترکیب سادگی سبک مدرن و شکوه سبک کلاسیک، آشپزخانه شما را همیشه به روز نگه می‌دارد.

    کابینت سبک نئوکلاسیک آبی با شلف چوبی

    استفاده از درب‌های شیشه‌ای در سبک نئوکلاسیک به وفور دیده می‌شود. کابینت‌های ویترینی  ظروف قیمتی شما را به نمایش می‌گذارند و زیبایی آشپزخانه را دوچندان می‌کنند.

    کابینت سبک نئوکلاسیک سفید با درب‌های شیشه‌ای

    جمع‌بندی

    کابینت سبک مدرن، مینیمال و نئوکلاسیک به دلیل سادگی و زیبایی خاصی که دارند، همیشه مد می‌باشند. شما باید براساس سلیقه، بودجه، متراژ آشپزخانه و به کمک کابینت‌ساز حرفه‌ای اقدام به سفارش یکی از این سبک‌های کابینت کنید. متخصصین پلتفرم کابینت‌سازی سلام ساختمان با ارائه مشاوره رایگان، به شما کمک می‌کنند تا مناسب‌ترین سبک کابینت آَشپزخانه‌تان را انتخاب کنید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments