0

راهنمای خرید درب پارکینگ مدرن با کیفیت

  16 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  16 مرداد 1403
راهنمای خرید درب پارکینگ مدرن با کیفیت
آنچه می خوانید...

    آیا شما هم به دنبال یک درب پارکینگ مناسب برای فضای ساختمان شخصی یا شرکت خود می‌باشید؟ یا قصد دارید درب پارکینگ ساختمان خود را با یک گزینه بهتر و جدیدتر تعویض کنید؟ توصیه می کنم  این مقاله را تا انتها جهت افزایش اطلاعات عمومی شما در این زمینه مطالعه کنید. فرقی نمی‌کند قصد تعویض درب پارکینگ قدیمی خود با درب جدیدی را داشته و یا برای پارکینگ ساختمان جدید خود بخواهید یک درب مناسب نصب کنید، برای داشتن انتخاب صحیح باید ابتدا با انواع درب پارکینگ آشنا بشوید.

    درب پارکـینگ از آن دسته از درب‌ هایی است که علاوه بر بالا بردن امنیت ساختمان نقش بسیار مهمی در افزایش زیبایی نمای ساختمان دارد. و اصولاً درب ورودی پارکـینگ در خارج از ساختمان قرار می گیرد و بخش زیادی از نمای بیرونی ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد.

    درب پارکینگ در ظاهر نمای ساختمان اثر گذار می باشد و در شیک وقدیمی بودن یک ساختمان نقش عمده ای دارد.به دلیل آنکه یک درب ساختمان بارها بازو بسته می شوند و در معرض هوای الوده و نور خورشید می باشد

    کیفیت آن بسیار مهم می باشد.این روزها اکثر درب های پارکینگ به صورت ریلی و اتومانیک می باشند. که این نمونه از درب ها از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند.

    انواع درب های پارکیـنگ فلزی:

    درب های مورد استفاده در پارکینـگ ها را می توان بر اساس فاکتورهای مختلف دسته بندی نمود که هر یک دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند. از جمله این موارد می توان به جنس و متریال به کار رفته برای ساخت بدنه  درب و سایر بخش های درب اشاره نمود. بر همین اساس چند نوع درب رایج در ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار میگیرند که عبارتند از:

    • درب پارکـینگ مدرن
    • درب پارکینگ فرفورژه
    • درب پارکینگ ریلی
    • درب پارکینگ CNC

     

    درب پارکـینگ مدرن

    درب پارکینگ مدرن،درب فلزی،درب پارکینگ فلزی،درب پارکینگ

     برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری نسبت به  نوع درب پارکینگ داشته باشید ، لازم است مدل‌های مختلف این نوع درب‌ها را به‌خوبی بشناسید و اطلاعات جامعی داشته باشید..

    درب پارکینگ مدرن همچون دیگر درب های ساختمان، از لحاظ طرح، نقش و رنگ دارای تنوع بوده و از منظر زیبایی شناسی، هماهنگی طرح و نقش و رنگ آن با نمای ساختمان، دارای اهمیت است، به گونه‌ای که عدم استفاده از طرح و نقش و رنگ مناسب و متناسب با نمای ساختمان، جلوه‌ای زشت وبدون  از هارمونی در نمای ساختمان ایجاد می نماید. درب پارکینگ مدرن  است که امروزه بیشتر مورد استقبال ویژه ای واقع شده است. درب پارکینگ مدرن دارای زیبایی و جذابیتی است که به واسطه سادگی و ترکیب منظم به دست آمده است.

    این نوع درب به عنوان یک مورد لوکس و فانتزی شناخته می‌شود و حتی در کشورهای اروپایی نیز بسیار محبوب است. طراحی های خاصی روی این درب قابل اجرا هستند.

    درب پارکینگ فرفورژه

     درب پارکینگ فلزی ساختمان فرفورژه هم یکی از انواع درب پارکینگ است که با ظاهر شیک و خاصی که دارد برای انواع اقسام ساختمان‌ها با سبک‌های معماری متفاوت مناسب می‌باشند. فرفورژه فلز شکل داده شده با حرارت است که هنر ساخت آن در ایران زمین تاریخچه‌ای دیرینه داشته اشت. محصولات تولید شده جهت درب فرفورژه ایرانی امروزه از چنان کیفیت و زیبایی هنرمندانه‌ای برخوردار هستند که به سایر کشورها صادر می‌شود. انواع درب پارکینگ زیادی وجود دارند که با فرفورژه ساخته می‌شوند.

    درب پرکینگ ریلی

    درب اتوماتیک پارکینگ ریلی یا کشویی، یک درب فلزی است که حرکت آن به وسیله جک بر روی یک ریل به حالت کشویی صورت می پذیرد. این درب ها برای پارکینگ های دارای فضای محدود در عمق و ارتفاع که امکان نصب درب های لولایی و گیوتینی را ندارند، گزینه مناسبی می باشند.

    شرکت کیافلز، بزرگترین تولید کننده انواع درب‌های فلزی کشور، درب‌ ریلی پارکینگ را در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همچنین با طرح‌های متنوع، زیبا و گوناگون، با جدید ترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید می‌نماید و از طریق نمایندگی‌های سراسر کشور در اختیار هم میهنان عزیز قرار می‌دهد. متخصصان شرکت کیافلز قابلیت ارائه انواع درب‌های ریلی با اندازه و طرح سفارشی را نیز دارا بوده .

    درب ریلی پارکینگ،درب ریلی،درب پارکینگ،درب پارکینگ مدرن

    انواع درب  فلزی پارکینگ از نظر ابعاد و بازشو:

     درب ورودی ماشین را به توجه به ابعاد و بازشو آن نیز می توان به انواع زیر دسته بندی نمود.

    • تک لنگه لولایی:

    از این درب پارکینگی معمولا برای رفع مشکل جای پارک ماشین استفاده می گردد. این درب تاثیر خاصی در زیبایی ظاهری ساختمان ندارد و تنها برای ورود و خروج راحت خودروها مورد استفاده قرار می گیرد.

    • دو لنگه لولایی:

    درب پارکینگی دو لنگه لولایی نیز از رایج ترین درب های مورد استفاده در پارکینگ ساختمان ها محسوب می شوند. بازشو این درب ها در وسط قرار دارد و می تواند در زیبایی ظاهری ساختمان نیز نقش بسیار زیادی داشته باشد.

    • ریلی:

    درب های ریلی به فضای طولی بیشتری از دیوار نیاز دارند. زیرا باز شدن این درب ها به گونه ای می باشد که درب پس از باز شدن پشت دیوار کناری قرار می گیرد. معمولا از این نوع درب های پارکینگ برای فضاهای صنعتی و یا گردشگری استفاده می گردد که دیوارهای طولانی تری دارند.

    قیمت درب پارکینگ به چه چیزهایی بستگی دارد؟

    هزینه ساخت درب فلزی پارکینگ بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. یکی از این عوامل مربوط به ابعاد و اندازه سازه است. هرچه درب در ابعاد بزرگتری طراحی شود، از قیمت بالاتری برخوردار است. در این میان مجهز بودن به قفل‌های ایمن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی در تعیین قیمت درب پارکینگ فلزی دارد. قابلیت کنترل از راه دور نیز، باعث راحت‌تر کردن رفت و آمد می‌شود.

    در این میان کیفیت متریال به کار رفته در سازه بسیار مهم بوده و نیازمند دقت بالایی است. بنابراین درب پارکینگ فلزی باید به صورت ضد زنگ طراحی شده و مقاومت زیادی در برابر ضربه داشته باشد.

    درب پارکینگ،مدل درب پارکینگ،درب فلزی

    نکته مهم درباره خرید پارکینگ

     توصیه می کنیم قبل از خرید حتما از سایت تولیدکننده برای انتخاب طرح درب پارکینگ خود کمک بگیرید

    معمولا تولیددکنندگان درب پارکینگ در سایت خود نمونه کارهای متنوعی از محصولات خود دارند.بعضی از آنها از نرم افزارهایی استفاده می‌کنند که با آپلود کردن عکس ساختمان خود این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید انواع درب ها را برروی عکس منزل خود تست کنید.

    برای خرید درب پارکینگ می توانید به سایت شرکت کیافلز مراجعه نموده و پیش از 500 مدل  مختلف را مورد بررسی قرار دهید و طرح و اندازه درب مورد نظرتان را درخواست دهید تا به صورت سفارشی برای شما ساخته شود.

    در مجموعه گروه صنعتی افشارکیا کلیه درب های فلزی ائم از درب  پارکینگ (مدرن ،کلاسیک) درب ویلا و باغ، درب  آپارتمان، درب حیاط (شمالی و جنوبی) در طرح و ابعاد متنوع از  قابلیت سفارش سازی برخودار است و تمامی سفارشات طبق نیاز و سلیقه خریدار عزیز انجام میپذیرد.
    و همچنین علاوه بر طرح های موجود، با طراحی مهندسین مجموعه هرگونه طرح انتزاعی و با گرافیک مورد نظر مشتری قابل ساخت و اجرا می باشد. ابعاد و رنگ بندی درب های طبق سلیقه مشتری انجام می پذیرد.

     

    سخن پایانی:

     

    در این مقاله در مورد نکات مهم خرید درب اطلاعاتی را ارائه کرده و شرکت معتبری را هم برای خرید محصولات فلزی با کیفیت از جمله درب فلزی  پارکینگ ساختمان به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد وبه شما کمک کرده باشد..

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: علی   رضایی
    سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments