4.1 0

مگه از دکوراسیون خانه شاهرخ استخری جذاب‌‌تر هم داریم؟

  3 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  2 اسفند 1402
دکوراسیون نشیمن خانه لوکس با مبلمانی سفید، میز جلومبلی مشکی و پارکت قهوه‌ای تیره

طراحی چشم‌نواز منزل شاهرخ استخری، در نگاه اول هر کسی را شیفته خود می‌کند. دکوراسیون خانه این بازیگر ایرانی از راحتی و سادگی در عین لوکس‌بودن بهره‌مند است. اما چطور می‌توان سادگی و لاکچری‌بودن را همزمان مهمان دکوراسیون خانه کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، 5  عنصر کلیدی طراحی دکوراسیون منزل شاهرخ استخری را در این مطلب از سلام ساختمان بررسی می‌کنیم.

نکته مهم: برای ساخت دکوراسیون چوبی خانه‌تان به سبک منزل شاهرخ استخری، می‌توانید از «سلام ساختمان» کمک بگیرید. این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین در زمینه ساخت کابینت، کمد، پنجره، سقف کاذب و … فعالیت دارد. پشتیبان‌های این مجموعه به شما مشاوره رایگان می‌دهند و بهترین متخصصین دکوراسیونی در سراسر ایران را به شما معرفی می‌کنند. همین الان قیمت دکوراسیون دلخواه‌تان را از مشاورین سلام ساختمان بپرسید.

تصویر دکوراسیون منزل شاهرخ استخری

در خانه لاکچری و به‌روز شاهرخ استخری، گویا کسی قلموی رنگ‌های طوسی، مشکی و سفید را برداشته و این سه رنگ را به دکوراسیون خانه پاشیده است. استفاده از گیاهان در چندجای دکوراسیون منزل، مدرنیته و حس طبیعت را به فضا اضافه کرده‌است. استفاده از سنگ مرمر برای پشت تلویزیون و همراهی رنگ فرش، پرده و پارکت با یکدیگر، به جذابیت و شکوه این خانه افزوده‌است.

دکوراسیون منزل شاهرخ استخری با مبلمان سفید مدرن و فرش و پرده خاکستری

در ادامه، هر کدام از ویژگی‌های دکوراسیون منزل شاهرخ استخری را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم. شما می‌توانید به خوبی از آن‌ها الگو بگیرید و با افزودن کمی ایده خلاقانه به هر ویژگی، دکوراسیونی زیبا برای خودتان خلق کنید.

چه ویژگی‌هایی دکوراسیون منزل شاهرخ استخری را خاص کرده‌اند؟

در این بخش به بررسی عناصر کلیدی منزل شاهرخ استخری می‌پردازیم. همان عواملی که می‌توانند منزل شما را هم بسیار امروزی، زیبا و لاکچری جلوه دهند. همراه ما باشید.

1.    نورپردازی سقف‌کاذب منزل شاهرخ استخری، درخشان مانند الماس

منزل شاهرخ استخری دارای سقف کاذب کناف با طراحی زیبا و خلاقانه است. این نوع سقف، فضای نشیمن را از یکنواختی خارج کرده و با نورپردازی مخفی و زیبایی که دارد، نمایی درخشان و چشمگیر به فضا بخشیده است.

سقف کاذب کناف با نورپردازی همراه با مبلمان و پرده خاکستری

تصویر زیر را نگاه کنید که مانند منزل شاهرخ استخری، دارای سقف کاذب کناف با نورپردازی مخفی است. این سقف کاذب و حتی کمد دیواری آن را، یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران طراحی و اجرا کرده‌است. برای سفارش انواع سقف‌کاذب با بهترین قیمت، از متخصصین سلام ساختمان کمک بگیرید.

معرفی کابینت ساز

سقف‌کاذب همراه با نورپردازی و کمددیواری خاکستری در اتاق‌خواب

2.    هارمونی رنگ پرده و فرش منزل شاهرخ استخری، رنگ آمیزی بی‌تکرار

انتخاب رنگ طوسی برای پرده‌ها و فرش در منزل شاهرخ استخری، هماهنگی چشمگیری را ایجاد کرده‌است. رنگ طوسی جزو طیف رنگ‌های لاکچری است که به منزل شاهرخ استخری، لوکس بودن را هدیه داده‌است. شما هم می‌توانید از این رنگ خنثی در ترکیب با سایر رنگ‌ها، در دکوراسیون خانه خودتان استفاده کنید. سلام ساختمان با ارائه مشاوره‌رایگان، به شما در طراحی دکوراسیون منزل‌تان کمک می‌کند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

پرده، مبل و فرش خاکستری برای دکوراسیون منزل مدرن

3.    مبلمان راحت اما لاکچری منزل شاهرخ استخری، زیبایی اصیل

مبلمان منزل شاهرخ استخری درعین‌حال که لوکس و چشمگیر هستند، به شما حس راحتی را هم منتقل می‌کنند. این بازیگر توانا، معیارش برای انتخاب دکوراسیون منزل فقط لاکچری بودن نبوده و به همین علت، مبلمانی ساده و راحت را برای خانه شیک خود انتخاب کرده‌است. او رنگ کوسن‌های مبل را با رنگ پرده و فرش هماهنگ کرده تا جذابیت فضا را بیشتر کند.

دکوراسیون نشیمن با مبل راحتی سفید، کوسن‌های طوسی و راه راه و اکسسوری‌های شمع و سینی و گلدان

4.    اکسسوری منزل شاهرخ استخری، تلفیق طبیعت و مدرنیته

گلدان‌هایی مدرن و لوکس با گل‌های طبیعی، بخشی از اکسسوری دکوراسیون منزل شاهرخ استخری هستند. طراح این خانه، میز جلو مبلی را با مجلات تزئینی پر کرده و درکنار مبل‌ها، از آباژوری شیک استفاده کرده است. طراحان دکوراسیونی سلام ساختمان نیز، در 12 استان ایران فعالیت رسمی دارند و شما در هر شهری که باشید، می‌توانید دکوراسیون منزل خود را به متخصصین سلام ساختمان بسپارید.

اکسسوری‌ آباژور، گلدان و سبد حصیری در دکوراسیون منزل

5.    دیوار باشکوه منزل شاهرخ استخری، امضای دکوراسیون لاکچری

دیوار پشت تلویزیون منزل شاهرخ استخری از جنس سنگ مرمر سفید است که جذابیت و لوکس بودن را به خانه هدیه می‌دهد. دور تا دور این دیوار مرمری، دارای قفسه‌بندی مشکی براق و باشکوه است که داخل این قفسه‌ها را می‌توانید با کتاب‌ها و یا سایر وسایل تزئینی پر کنید. این نوع طراحی، فضا را بسیار امروزی جلوه می‌دهد.

دیوار مرمر پشت تلویزیون و قفسه‌بندی مشکی دور تا دور دیوار

جمع‌بندی

دکوراسیون منزل شاهرخ استخری، این بازیگر توانا و خوشتیپ ایرانی، از رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی تشکیل شده است. اکسسوری و مبلمان منزل او لوکس و مدرن است. او دیوار پشت تلویزیون منزل شخصی‌اش را با استفاده از سنگ مرمر، به محیطی لاکچری و جذاب تبدیل کرده‌است. در نهایت شما می‌توانید در هر شهری که هستید، بازسازی و تغییر دکوراسیون چوبی منزل لاکچری خودتان را به متخصصین سلام ساختمان بسپارید. برای دیدن نمونه‌کارهای متخصصین دکوراسیونی شهر خودتان، همین حالا به وبسایت سلام ساختمان مراجعه کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +