3.0 0

آیا کابینت‌های پلی اورتان برای آشپزخانه شما مناسب هستند؟ بررسی کارشناسی

  17 شهریور 1403     -      تاریخ انتشار:  17 شهریور 1403
سه مدل کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک به رنگ سبز با صفحه کابینت چوبی، آبی تیره با سفید و آبی آسمانی با نورهای زیرکابینتی
آنچه می خوانید...

    آیا کابینت‌هایی مجلل و مقاوم دربرابر رطوبت می‌خواهید که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ باشد؟ پس کابینت پلی اورتان مناسب آشپزخانه شما است. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 7 ویژگی کابینت پلی اورتان می‌پردازیم تا انتخابی هوشمندانه برای آشپزخانه خود داشته باشید.

    چرا کابینت پلی اورتان انتخاب محبوب آشپزخانه‌ها است؟

    کابینت‌های پلی اورتان به دلیل مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای آشپزخانه‌ها تبدیل شده‌اند. در ادامه به بررسی دلایل این محبوبیت می‌پردازیم:

    1.    تنوع رنگی بالا

    محدودیت رنگ در کابینت‌های بازار امری رایج است. اما کابینت‌های پلی اورتان با ارائه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و همچنین به شکل مات، نیمه مات و براق قابل سفارش هستند. اگر تنوع رنگی کابینت آشپزخانه برای شما موضوعی مهم است، کابینت پلی اورتان انتخابی ایده‌آل است.

    کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک سفید و آبی با درب‌های شیشه‌ای

    2.    مقاومت خوب دربرابر رطوبت

    آیا در شهرهای ساحلی زندگی می‌کنید؟ آیا مصرف آب در آشپزخانه شما زیاد است؟ پس کابینت پلی اورتان برای شما ساخته شده است. پوشش پلی اورتان، به ویژه نوع روغنی آن، با ایجاد یک لایه محافظتی نفوذناپذیر، از نفوذ رطوبت به داخل کابینت جلوگیری کرده و مقاومت بسیار بالایی در برابر آب به آن می‌بخشد.

    کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک سبز و طوسی با دستگیره طلایی

    3.    ظاهر یکدست و بدون نیاز به نوار در لبه‌ها

    تمامی سطوح کابینت‌های پلی اورتان، از جمله بدنه و درب‌ها، به طور یکپارچه با پوشش رنگ پلی اورتان پوشانده شده و نیازی به نوار پی وی سی برای پوشش لبه‌ها نیست. این امر موجب ظاهری یکدست و زیبا شده و از ایجاد درز در محل اتصال جلوگیری می‌کند.

    کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان سفید و جزیره نئوکلاسیک آبی با صفحه کابینت سفید

    کابینت و جزیره سفید آبی بالا را کابینت‌ساز سلام ساختمان طراحی کرده است. صاحب آشپزخانه بالا کابینتی با سطوح صاف و یکدست درخواست کرده بود و متخصص سلام ساختمان، کابینت پلی اورتان را به او پیشنهاد داده بود.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    4.    ظاهری زیبا و تماشایی

    برای هر خانمی ظاهر زیبا و شیک کابینت از مواردی است که برای آشپزخانه خود می‌خواهد. کابینت‌های پلی اورتان با ظاهری لوکس، جایگاه ویژه‌ای در میان کابینت‌های آشپزخانه پیدا کرده‌اند. چسبندگی و تراکم بالای رنگ‌های پلی اورتان، سطحی یکدست و بی‌نقص را ایجاد کرده و به این محصول جلوه‌ای مجلل می‌بخشد.

    کابینت نئوکلاسیک بادمجانی با دستگیره طلایی

    5.    دوام و مقاومت بالا

    اگر کابینتی می‌خواهید که دربرابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی داشته باشد، کابینت پلی اورتان مناسب آشپزخانه شما است. کابینت‌های پلی اورتان به دلیل بهره‌مندی از چندین لایه پوشش پلی اورتان، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، سایش، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش برخوردار هستند. این ویژگی‌ها سبب شده تا طول عمر، استحکام و دوام این نوع کابینت‌ها به مراتب بیشتر از سایر انواع کابینت باشد.

    کابینت و جزیره زرشکی پلی اورتان نئوکلاسیک با دستگیره طلایی

    6.    گزینه‌ای مناسب برای هر سبک دکوراسیونی

    برای انتخاب سبک کابینت آشپزخانه، سلیقه‌های گوناگونی وجود دارد. خوشبختانه کابینت پلی اورتان با هر سبک دکوراسیونی ساخته می‌شود. روکش پلی اورتان، به عنوان یک پوشش همه‌کاره، قابلیت تطبیق با هر نوع سبک دکوراسیونی، از مدرن تا کلاسیک و نئوکلاسیک با جزئیات پیچیده را دارا است.

    آیا کابینت‌های پلی اورتان برای آشپزخانه شما مناسب هستند؟ بررسی کارشناسی

    7.    مقاومت دربرابر حشرات

    با توجه به سطح صیقلی و ضد رطوبت کابینت‌های پلی اورتان و مواد تشکیل‌دهنده رنگ آن‌ها، احتمال نفوذ حشرات و قارچ‌ها به داخل کابینت به حداقل رسیده و محیطی بهداشتی برای نگهداری وسایل فراهم می‌آورد. درنتیجه اگر آشپزخانه‌ای تمیز و به دور از باکتری و قارچ‌ها می‌خواهید، کابینت پلی اورتان را انتخاب کنید.

    کابینت پلی اورتان مشکی با صفحه کابینت سفید

    جمع‌بندی

    کابینت‌های پلی اورتان به دلیل تنوع رنگی بالا، مقاومت خوب دربرابر رطوبت و ظاهری مجلل برای آشپزخانه‌های ایرانی مناسب هستند. اگر درخصوص انتخاب کابینت پلی اورتان سوالی داشتید، پاسخ آن را کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments