4.0 1

ضمانتی برای تمام نگرانی‌ها؛ شرایط ضمانت‌های مشتریانِ سلام ساختمان برای متخصصین چیست؟!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  4 آبان 1400
ضمانتی برای تمام نگرانی ها؛ شرایط ضمانت های مشتریانِ سلام ساختمان برای متخصصین چیست؟!

در این مطلب میخوایم به طور خلاصه، بهتون بگیم سلام ساختمان چه ضمانت هایی رو با چه شرایطی برای مشتریان خودش ارائه میده؟! این ضمانت ها چه لزومی داره و شما برای این ضمانت ها چه کاری باید انجام بدید؟!

سلام ساختمان چه ضمانت هایی به مشتریانِ خودش ارائه میده؟!

خیلی کوتاه بخوایم بهتون بگیم، سلام ساختمان در حال حاضر 3 ضمانت به مشتریان ارائه میده:

به این ضمانت ها، به زودی ضمانت های دیگری هم اضافه میشه و درباره اون ضمانت ها اطلاعات لازم به شما هم داده میشه.

چرا سلام ساختمان به مشتریان ضمانت میده؟!

مشتریان در پروژه های ساختمانی خودشون، دغدغه های مختلفی رو به عنوان نگرانی هاشون مطرح میکنن. سلام ساختمان به عنوان اولین پلتفرمی که اقدام به ارائه خدمات تخصصی ساختمانی میکنه، برای جلب اعتماد مشتریان، خودش رو ملزم میکنه که با طرح ها و ضمانت های مختلف، نگرانی های مشتریان خودش رو برطرف کنه و به اونا تجربه خوشایندی از همکاری با سلام ساختمان بده.

علاوه بر این، سلام ساختمان سعی میکنه با در نظر گرفتن طرح های اعتمادزای مختلف، احتمال قرارداد بستن متخصصین خودش رو نسبت به متخصصین دیگر، افزایش بده تا بتونه رضایت متخصصین رو که یکی از مهمترین عواملش، مشتری مناسب و زیاد هست، جلب کنه.

من باید برای ضمانت ها، کاری انجام بدم؟!

بله! سلام ساختمان ضمانت ها رو فقط برای متخصصینی انجام میده که اسناد ضمانتی لازم برای این ضمانت ها رو داشته باشن. شما برای اینکه بتونین جزء متخصصینی باشین که سلام ساختمان شما رو ضمانت میکنه، باید اسناد ضمانتی رو که در جدول زیر آوردیم، برای واحد متخصصین ارسال کنین.

نکته مهم در مورد ضمانت ها: در حال حاضر 3 ضمانت به مشتریان ارائه میشه که به زودی به تعداد اونها افزوده میشه. شما نمیتونین این ضمانت ها رو به صورت تکی درخواست بدین و اسناد ضمانتی شما برای هر سه ضمانت بعلاوه سایر موارد ذکر شده در قرارداد هست.

 

سطح متخصص

اسناد ضمانتی لازم برای برخورداری از طرح ضمانت قیمت منصفانه
کلیه متخصصین

10 فقره سفته 20 میلیون تومانی (200 میلیون ریالی)

 

چرا باید به شما اعتماد کنم و این سفته ها رو در اختیارتون بذارم؟!

ما کاملا به شما حق میدیم که نگرانی بابت اسناد ضمانتی خودتون داشته باشین. برای همین، یک قرارداد آماده کردیم که تمامی موارد استفاده از این اسناد ضمانتی به طور دقیق در اون ذکر شده و بعد از امضای قرارداد، بابت هیچ مورد دیگه‌ای که در قرارداد ذکر نشده، قادر به استفاده از این اسناد ضمانتی نیستیم. احتمالا شما هم به ما این حق رو میدین که برای ارائه ضمانت به مشتریان و جلب اعتماد برای افزایش قراردادهای متخصصین در مجموعه سلام ساختمان، نیاز داریم ما هم ضمانتی دراختیار داشته باشیم تا در آینده از ضررهای احتمالی جلوگیری کنیم.

ضمانت قیمت منصفانه چیه؟!

ضمانت قیمت منصفانه یعنی ما در سلام ساختمان به مشتری این اطمینان رو میدیم که متخصصین مجموعه، قیمتی در حد عرف بازار ارائه میدن و قیمتشون بیشتر از بازار نیست. اینجوری مشتری خیالش راحت میشه که قرار نیست پول اضافه تری نسبت به بازار پرداخت کنه. اینجوری به دلیل ضمانت هایی که در سلام ساختمان میگیره و میدونه قرار نیست هزینه بیشتری پرداخت کنه، طبیعتا تمایلش برای عقد قرارداد با متخصصین مجموعه بیشتر میشه و اینجوری، احتمال قرارداد بستن شما بالا میره!

مراحل ضمانت قیمت منصفانه

در صورتی که مشتری قبل از معرفی متخصص از طرف سلام ساختمان، برای ضمانت قیمت منصفانه درخواست بده به طور خلاصه اتفاقات زیر براش میفته. شما میتونین شرایط دقیق و سایر نکات مربوط به این ضمانت رو در مطلب «ضمانت قیمت منصفانه در سلام ساختمان» مطالعه کنین.

  1. مشتری در زمان اجرای پروژه (توسط متخصص سلام ساختمان) تا یک هفته بعد از اتمام کار فرصت داره از یک اوستا کار که خارج از مجموعه سلام ساختمان مشغول به فعالیت هست، با شرایط زیر دعوت کنه تا از پروژه بازدید کنه.
  • 10 سال سابقه کار داشته باشه
  • عضو اتحادیه باشه
  1. اوستا کار بعد از بازدید از پروژه، به مشتری پیش فاکتور رسمی میده و مشتری فاکتور رو برای سلام ساختمان ارسال میکنه.
  2. سلام ساختمان فاکتور صادر شده رو بررسی می‌کنه. اگر اثبات بشه مشتری هزینه اضافه‌ای پرداخت کرده، مابه‌التفاوت مبلغ به مشتری برگردونده میشه.

شاید براتون سوال پیش بیاد آیا قراره سلام ساختمان این مابه التفاوت مبلغ بین قیمت منصفانه و قیمت متخصصین رو پرداخت میکنه یا ما؟!

برای بار اول، سلام ساختمان 70 درصد مبلغ اضافی رو به مشتری پرداخت کرده و 30 درصد این مبلغ رو متخصص به مشتری میپردازه. البته در دفعات بعد، این شرایط مقداری تغییر میکنه که میتونین در مطلب مربوط به« ضمانت قیمت منصفانه» این شرایط رو ببینین.

ضمانت پیش پرداخت چیه؟!

ضمانت پیش پرداخت یعنی سلام ساختمان به مشتری تضمین میده که در صورت پرداخت کردنِ پیش پرداخت به متخصصین سلام ساختمان، هیچ مشکلی برای این مبلغ پیش نمیاد و اگر پیش بیاد، سلام ساختمان از طریق اسناد ضمانتی

لازمه بدونین یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان، همین عدم اعتماد به متخصصین برای پرداخت پیش پرداخت هست. برای از بین بردن این نگرانی ما اقدام کردیم به طراحی این ضمانتنامه برای مشتریان. برای اطلاع از جرئیات و شرایط این ضمانت به مطلب مربوط به «ضمانت پیش پرداخت در سلام ساختمان» مراجعه کنین.

مراحل و شرایط ضمانت پیش پرداخت

این ضمانت مرحله و شرایط خاصی نداره. بعد از اینکه مشتری از متخصص بابت پیش پرداخت شکایت کنه، واحد کنترل کیفی و شکایات سلام ساختمان موضوع رو بررسی میکنه و در صورت اثبات، از اسناد ضمانتی متخصص برای پرداخت زیان مشتری استفاده میشه.

ضمانت تاخیر پروژه چیه؟!

ضمانت تاخیر پروژه یعنی سلام ساختمان تضمین میکنه که متخصصین مجموعه در تحویل پروژه به مشتریان، تاخیر ندارند و مشتریان نگرانی بابت بدقولی متخصصین نداشته باشن. در صورت تاخیر توسط متخصص، طی یک برنامه مشخص، به مشتری جریمه داده میشه. نکته مهم درباره ضمانت تاخیر اینه که این ضمانت شامل تاخیر هایی میشه که با بررسی سلام ساختمان، مقصر متخصص شناخته میشه. اگر مشتری عامل تاخیر باشه و متخصص در تاخیر به وجود آمده تقصیری نداشته باشه، جریمه ای به مشتری پرداخت نمیشه.

نکته مهم: این ضمانت مستقل از جریمه ای هست که بین شما و مشتری در قرارداد تعیین میشه.

میتونین جزئیات بیشتر «ضمانت تاخیر پروژه» و شرایط اون رو در مطلب جداگانه ای که برای این ضمانت تهیه کردیم بخونین.

شرایط ضمانت تاخیر پروژه

ضمانت تاخیر برای هر متخصص در سلام ساختمان تا 3 بار انجام میشه که برای هر بار، شرایط پرداخت جریمه مشتری مقداری تغییر کرده و در نهایت اگر متخصصی برای بار چهارم اقدام به تاخیر در تحویل پروژه کنه، مجبور به قطع همکاری با فرد خاطی میشیم. شرایط پرداخت جریمه به این صورته که برای بار اول، کل جریمه تاخیر تعیین شده در این ضمانت توسط سلام ساختمان پرداخت میشه، در بار دوم 70 درصد رو سلام ساختمان و 30 درصد رو متخصص، بار سوم 50 درصد سلام ساختمان و 50 درصد توسط متخصص و در بار چهارم، همه جریمه توسط متخصص پرداخت میشه.

البته در صورت تاخیر و اثبات مقصر بودن متخصص، جریمه های دیگری هم برای فرد خاطی درنظر گرفته شده که در مطلب ضمانت تاخیر به اونها به طور کامل اشاره شده. جریمه های ضمانت تاخیر به مشتریان هم به صورت جدول زیر است.

مدت تاخیر

مبلغ جریمه
1 تا 7 روز

100 هزار تومان به ازای هرروز

8 تا 14 روز

200 هزار تومان به ازای هرروز
15 روز و بیشتر

 300 هزار تومان به ازای هرروز

 

ضمانت؛ ضامن اعتماد مشتری و قرارداد شما!

ضمانت هایی که در سلام ساختمان به مشتریان ارائه میشه، میتونه در ابتدا اعتماد مشتری رو به متخصصین مجموعه جلب کرده و در ادامه باعث قرارداد بستن شما با مشتریان شود. این یعنی ضمانت ها میتونه باعث بشه شما درآمدتون زیادتر بشه! به نظرتون خوب نیست؟!

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی نیکنام
علی نیکنام
25 آبان 1400 17:59

بسیار عالی. اگر قراره که با این ضمانت ها مشتری ها رو راضی نگه داشته و درآمد خودمون نیز بالا بره چرا که نه. به طور کل کابینت ساز اسمش به بدقولی در رفته. اگر این ضمانت ها باعث میشه که مشتری با خیال آسوده تری با مجری به قرارداد برسه خوب چی بهتر از این. ضمناً اگر خودمون هم بدقول باشیم میتونیم به این صورت آن تایم بشیم