5.0 1

همه چیز درباره شرکت‌های بازسازی ساختمان | آیا می‌توانیم اعتماد کنیم؟

  20 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  20 فروردین 1403
آنچه می خوانید...

    اگر تصمیم به بازسای خانه خود دارین، شک نکنین که در شرایط فعلی بهترین تصمیم رو گرفتین ولی همانطور که می‌دونین بازسازی خانه می‌تونه بسیار پر دردسر، وقت گیر و پر هزینه باشه؛ اینجاست که شرکت‌های بازسازی ساختمان به کمک شما میان. ولی آیا می‌تونین کاملا به این شرکت‌ها اعتماد کنین و 0 تا 100 بازسازی و نوسازی خانه رو به اون‌ها بسپارین؟ آیا ضمانتی برای کیفیت کار این شرکت‌ها وجود داره؟ از کجا بفهمیم هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم منصفانه است یا خیر؟ و کلی سوالات دیگه که قرار است در این مطلب به تمام اون‌ها پاسخ بدیم؛ پس تا انتها همراه ما باشین…

    جذب کابینت ساز و نجار

    انجام بازسازی توسط شرکت‌های بازسازی ساختمان، چگونه است؟

    کمک گرفتن از شرکت های بازسازی خانه یا همان روش مدیریت پیمان، یکی از روش های رایج بازار برای انجام بازسازی خانه هست. در این روش، کسی به عنوان مدیر انتخاب میشه و بر رابطه بین کارفرما و پیمانکارهای هربخش نظارت می‌کنه. به عبارتی در این روش از پیمانکار بازسازی ساختمان کمک می‌گیریم.

    در مقایسه این روش با سایر روش‌های بازسازی که در مقاله بازسازی خانه آورده شدن، می‌تونیم بگیم که:

    در این روش با انتخاب کسی که برای شما قراردادهای کاری رو تنظیم می‌کنه، دیگه حتی زحمت اینکه برای قرارداد ببینین چی به نفع شما هست و چی به ضررتون رو هم نمیخواد بکشین و یکی دیگه این کار رو برای شما انجام میده. در مقابل این کارها فقط درصدی از مخارج ساختمان رو به عنوان درآمد خودش از شما می‌گیره. این شخص سوم همان شرکت بازسازی ساختمان است.

    بازسازی خانه توسط گروه بازسازی خانه سلام ساختمان

    در ادامه این مقاله با شرکت‌های بازسازی ساختمان بیشتر آشنا می‌شیم و یکی از بهترین شرکت‌های بازسازی ساختمان رو در این حوزه به شما معرفی می‌کنیم. البته قبل از اون بریم سراغ مزایای این نوع شرکت ها…

    مزایای انجام بازسازی توسط شرکت‌های پیمانکاری بازسازی ساختمان چیست؟

    کمک گرفتن از شرکت پیمانکاری بازسازی ساختمان مزایای زیر رو برای شما به همراه داره:

    • هزینه بازسازی خانه شما رو کاهش میده.
    • کیفیت کار شما به علت تجربه بیشتر، بالا میره.
    • زمان بازسازی کم میشه.
    • دوباره کاری به صفر می‌رسه.
    • پرت مصالح به حداقل می‌رسه.

    اما حالا دغدغه اصلی اینجا هست که آیا میشه به این شرکت‌ها اعتماد کرد؟ و چه ضمانتی وجود داره که در آخر از این شرکت‌ها کار با کیفیت و بدون تاخیر تحویل بگیریم؟ برای رسیدن به جواب این سوالات، قسمت بعدی رو از دست ندین.

    چگونه به شرکت‌های بازسازی ساختمانی اعتماد کنیم؟

    دو تا راه وجود داره تا شما بتونین به شرکت بازسازی ساختمانی دلخواه خودتون اعتماد کنین که در زیر به این دو روش اشاره کردیم:

    1. بررسی سابقه کاری شرکت بازسازی:

    شما می‌تونین از مشتریان سابق اون شرکت سوال کنین و با توجه به سطح رضایت مشتریان قبلی، تصمیم به ادامه دادن و یا قطع همکاری با اون شرکت بگیرین. فضای مجازی می‌تونه منبع خیلی خوبی برای دیدن نظرات مشتریان سابق شرکت های ساختمانی باشه.

    1. بررسی نمونه کارهای متخصصین شرکت بازسازی:

    اگر شرکتی معتبر باشه ترسی نداره که نمونه کارهای متخصصین خودش رو با شما به اشتراک بزاره، پس اگر با شرکتی مواجه شدین که نمونه کار نداره احتمالا یک جای کار می‌لنگه و بهتر است به اون‌ها اعتماد نکنین.

    در ادامه بریم سراغ معرفی معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت بازسازی ساختمانی…

    جذب کابینت ساز و نجار

    معرفی بزرگ‌ترین شرکت بازسازی ساختمانی به نام «سلام ساختمان»

    اگه دنبال پیدا کردن یک شرکت بازسازی ساختمانی مطمئن و معتبر هستین، «سلام ساختمان» به عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین خدمات ساختمانی، انتخاب مناسبی برای شما هست. سلام ساختمان بعد از بررسی سوابق و تجربه پیمانکاران بازسازی، مجموعه‌ای از بهترین و متعهد ترین این پیمانکاران رو از سراسر کشور دور هم جمع کرده و این اطمینان رو به شما میده که بازسازی خانه شما رو به بهترین نحو انجام میده.

    بازسازی آشپزخانه توسط شرکت بازسازی ساختمان

    این گروه بازسازی خانه، کار خودش رو از سال 1396 شروع کرده و تا به امروز بیش تر از 650 متخصص در 31 استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم و مازندران و … ؛ داره که همگی حداقل 5 سال سابقه کار دارن و مشتری های قبلی اون‌ها از کارشون راضی بودن.

    این متخصص‌ها متناسب با نیاز و اولویت‌های شما، بهتون معرفی می‌شن و شما متخصص دلخواه خودتون رو بعد از مقایسه قیمت و سایر موارد، بین چند متخصص معرفی شده از طرف سلام ساختمان، انتخاب می‌کنین.

    بریم تا در ادامه بیشتر با خدمات فوق‌العاده سلام ساختمان آشنا بشیم.

    خدمات شرکت‌ سلام ساختمان در حوزه بازسازی منزل چیست؟

    حتما بسیار از اطرافیان خودتون شنیدین که در بازسازی خانه خودشون به مشکلاتی بر خوردن و پیمانکار بد قولی کرده و یا کار اون‌ها رو با تاخیر انجام داده؛ هدف شرکت‌های ساختمانی، این هست که خیال شما رو از همه این مشکلات احتمالی راحت کنه.

    بازسازی آشپزخانه ممبران توسط شرکت بازسازی منزل

    در نتیجه شرکت های ساختمانی معتبر مثل سلام ساختمان، خدمات متنوعی رو به شما ارائه می‌کنن تا خیال شما رو از تمام دردسرهای احتمالی راحت کنن. برخی از خدماتی که در شرکت های معتبر ساختمانی از جمله سلام ساختمان انجام می‌شن، عبارت‌اند از:

    • مشاوره رایگان و تخصصی
    • معرفی بهترین متخصص
    • پیگیری و پشتیبانی
    • ضمانت‌ها
    • خرید کابینت دست دوم

    در ادامه به معرفی دقیق این مزایا و خدمات سلام ساختمان برای شما می‌پردازیم.

    1.     مشاوره رایگان و تخصصی

    شما می‌تونین شماره همراه خودتون رو در سلام ساختمان ثبت کنین و فردای اون روز منتظر تماس مشاورین اون‌ها باشین و هر سوالی داشتین رو از این افراد بپرسین و حتی در مورد دکوراسیون و طراحی خانه خودتون هم مشورت بگیرید. همچنین مشاورین سلام ساختمان می‌تونن درباره انتخاب متریال، اصول قراردادی، اصول فنی ضروری، جریمه های دیرکرد در قرارداد، مزایا و معایب متریال، روش های قیمت گیری و… شما رو راهنمایی کنن. همچنین توجه داشته باشید که مشاوره سلام ساختمان کاملا رایگان و حرفه ای است.

    2.     2- معرفی بهترین متخصص

    بعد از این که مشاوران سلام ساختمان کاملا با پروژه شما آشنا شدن با توجه به پروژه شما، مناسب ترین متخصص رو به شما معرفی می‌کنن و در مرحله بعدی متخصص برای بازدید به محل میاد و شما می‌تونین نظر متخصص رو هم بپرسین و قیمت حدودی بازسازی رو بپرسین. حتی می‌تونین از مشاور سلام ساختمان بخواین که یک متخصص دیگه هم به شما معرفی کنه و شما متخصصین رو مقایسه کنین و انتخاب کنین.

    3.     3- پیگیری و پشتیبانی

    بعد از بازدید و انتخاب متخصص، تیم پشتیبانی تا پایان پروژه‌ی شما همراهتون هستن و در مورد نکات قرارداد به شما مشاوره میدن و بعد از عقد قرارداد شما، اون رو بررسی می‌کنن و اگر مشکلی داشت شما رو راهنمایی می‌کنن.

    4.     ضمانت‌ها

    سلام ساختمان ضمانت های متنوعی داره تا خیال شما رو از هر جهت راحت کنه:

    • ضمانت بی قید و شرط کیفیت: سلام ساختمان ضمانت می‌کنه کیفیت پروژه مورد قبول مشتری و منطبق بر قرارداد باشه.
    • ضمانت تأخیر: سلام ساختمان به مشتری تضمین میده که زمان تحویل پروژه، دقیقا همونی باشه که در قرارداد ذکر شده.
    • ضمانت پیش پرداخت: سلام ساختمان تضمین می‌کنه هیچ مشکلی برای پیش‌پرداخت به وجود نمیاد و اگر هم پیش بیاد مجموعه پول مشتری رو برمی‌گردونه.
    • ضمانت قیمت منصفانه: ضمانتی که به مشتری اطمینان میده، متخصص مجموعه قیمتی در حد عرف بازار اعلام می‌کنه نه بیشتر. در صورت بیشتر بودن مبلغ پرداختی مشتری به متخصص، سلام ساختمان مبلغ اضافی رو به مشتری برمی‌گردونه.

    5.     خرید کابینت دست دوم

    در این طرح، سلام ساختمان برای مشتریانی که از خدمات کابینت و کمد متخصصین این مجموعه استفاده می‌کنند، تضمین میکنه که تا ۱۰ سال، اگر قصد بازسازی داشته باشن کابینت دست دوم مشتریان رو خریداری می‌کنه!

    خرید این کابینت ها با وجود اینکه برای سلام ساختمان سودی نداره، اما یک عامل جذاب برای مشتری است. مشتری می‌تونه به مدت ۱۰ سال از کابینت استفاده کنه و بعد مجددا اون رو بفروشه!

    چند نمونه کار شرکت بازسازی سلام ساختمان برای ایده یابی!

    همانطور که گفتیم برای اعتماد به شرکت‌های بازسازی منزل، لازم است که نمونه کارهای متخصصین اون شرکت رو ببینین؛ جالب است بدونین که متخصصین سلام ساختمان هر کدام یک صفحه دارن که نمونه کارهای هر متخصص رو می‌تونین در صفحه خودش در سایت سلام ساختمان مشاهده کنین.

    برای مثال کار زیبای زیر توسط خانم نغمه نواری در تیر ماه سال 1400 به پایان رسیده که شما با کلیک روی عکس می‌تونین وارد صفحه‌ی مدل‌های این دکوراتور بشین:

    بازسازی آشپزخانه هایگلاس توسط شرکت بازسازی ساختمانی

    همچنین شما در سایت سلام ساختمان می‌تونین هر چیزی که در مورد دکوراسیون خانه باشه رو پیدا کنین؛ از قیمت انواع کابینت و نکات بسیار مهم در بازسازی گرفته، تا مزایا و معایب هر متریال و نمونه مدل‌های فراوان… تمام این موضوعات در انتخاب بهتر به شما کمک کنه.

    بازسازی منزل توسط شرکت پیمانکار بازسازی ساختمان

    علاوه بر این‌ها شما از طریق ماشین قیمت سایت سلام ساختمان می‌تونین قیمت حدودی کابینت مورد نظر خودتون رو برای بازسازی در بیارین و با توجه به بودجه خودتون برای بازسازی، خیلی راحت‌تر برای انتخاب کابینت تصمیم بگیرین.

    بازسازی آشپزخانه توسط شرکت بازسازی منزل

    در نهایت شما هم می‌تونید بازسازی خانه خودتون رو به سلام ساختمان بسپارین و از مزایا و خدمات بیشمار اون استفاده کنین، فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین و اطلاعات خودتون رو تکمیل کنین:

    درخواست مشاوره رایگان بازسازی

    چند کلام آخر…

    همونطور که در این مقاله متوجه شدیم، به علت مشغله‌های کاری، کم تر کسی هست که بتونه چند ماه رو به بازسازی خانه خودش بپردازه. به همین علت همه ترجیح میدن کار رو به کاردان بسپارن و از شرکت‌های بازسازی ساختمانی کمک بگیرن تا هم به مشکلات اساسی بر نخورن و هم اینکه اون شرکت، هزینه و زمان پروژه بازسازی اون‌ها رو مدیریت کنه. یادتون نره که در این زمینه می‌تونین از سلام ساختمان هم به عنوان بزرگ‌ترین شرکت بازسازی ساختمانی آنلاین کمک بگیرین.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سهیلا   معاونی
    سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    1 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    سمانه
    سمانه
    14 آذر 1401 12:32

    سلام
    میشه بفرمایید مزیت سلام ساختمان نسبت به باقی شرکت‌ها در این حوزه چیه؟