2.8 7

سوالات رایج درباره قیمت و اجرای کابینت آشپزخانه

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1401
قیمت و اجرای کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت، متری چقدر میشود؟ کلاً قیمت کابینت چطور محاسبه میشه؟

این سؤال مهمی ست که اکثر مشتری ها از ما میپرسن. “سلام ساختمان” یک بستر آنلاین هست که کابینت سازهای خوب و حرفه ای رو در شهر شما، بهتون معرفی میکنه. شما میتونید خیلی راحت با آنها ارتباط بگیرید که در نتیجه بهترین کار با بهترین کیفیت رو برای شما انجام بدن.

و حالا برای این سؤال که کابینت متری چند کار میکنید؟ بهتره بدونید که این متری چند چندان چاره ساز کار شما نیست ! چون ما قیمت ابعاد استاندارد را به شما میگیم و واقعیت اینه که این قیمت زیاد کار راه انداز شما نیست و به در د شما نمیخوره. بهترین راه حل اینه که متریال مورد استفاده و طراحی آشپزخونتونو انتخاب کنید و بعد کابینت ساز حرفه ای مورد نظرتون رو انتخاب کنید، کابینت ساز پس از بازدید از آشپزخونه شما و مشاهده طرحتون به شما قیمت میده و شما ازایشون درخواست کنین که قیمت تمام شده کار رو به شما بگه حالا شما خیلی راحت میتونید بین چند تا کابینت ساز فرد منصف مورد نظر خودتونو انتخاب کنید.

پس در نتیجه با قیمت متر طول یک متریال، به عدد واقعی پرداختیتون نمیرسید و نمیتونید بین کابینت سازها قیمت را مقایسه  کنین چه بسا بعضی از کابینت سازها موقع محاسبه قیمت کلی، ضرایب خاص و با روش مختص خودشون کار را به شما تحویل میدن که ممکنه حتی کسی که قیمت متر طول را به شما کمتر گفته، با قیمت نهایی بالاتری کارو تموم کنه. پس حتما از کابینت ساز قیمت نهایی را بگیرین و مطمئن باشین که کابینت ساز حرفه ای قیمت تمام شده را طوری به شما می ده که بتونه کار شما را قبول کنه و شما را راضی و مشتری خودش نگه داره. و مطمئنا برای شما مهمترین مسئله توی یک پروژه اینه که کارتون با چه قیمتی تموم میشه نه این که با چه قیمتی محاسبه میشه.

 کابینت با ابعاد استاندارد متری چند؟

قبل اینکه بتونیم این سوال را پاسخ بدیم باید ابعاد کابینت را مشخص کنیم.  اما در کل کابینت استاندارد از دید کابینت ساز به این صورته که:

کابینت زمینی : عمق 55 و ارتفاع 90 سانتی متر است (3 سانتی متر مربوط به صفحه و 14 سانتی متر مربوط به پایه جمعا 17 سانتی متر از 90 سانتی متر کم میشه و 73 سانتی متر اندازه یونیت میشه منظور از یونیت همون قسمتی ست که شما از اون استفاده میکنین

کابینت دیواری: ارتفاع بدون در نظر گرفتن تاج 70 سانتی متر و عمق 30 سانتی متر. اما در نظر داشته باشین که خیلی وقتها از این ابعاد استفاده نمیشه و صد در صد با توجه به طرحی که شما انتخاب میکنین کم و زیاد میشه. مثلا کانتر یخچال ، قسمت پکیج، قسمت مایکروفر و فر ، اپن حجمی، اپن جزیره، اپن با عمق بیشتر از 50 سانتی متر و …  باعث تغییر قیمت و تغییر سایز استاندارد میشه.

همانطور که میدونین قیمت متریال ها هر روز در حال تغییر است در مقاله قیمت کابینت ما تقریبا قیمت ها رو به روز میکنیم ولی باز هم این قیمت ها حدودی است.

کابینت هایگلاس بهتره یا ممبران؟

در رابطه با تصمیم گیری نوع کابینت حتماً باید بنا بر سلیقه و نظر مشتری باشد .

کابینت های گلاس و ممبران کاملاً متفاوت هستند (کابینت وکیوم همان کلاسیک است و هایگلاس مدرن است ) و هرکدام از این دو نوع کابینت معایب و مزایای مختلفی دارند که بهتر است مراجعه کنید به لینک معایب کابینت ممبران و معایب کابینت های گلاس تا بتوانید تصمیم قطعی تری بگیرید.

قیمت ورق ام دی اف و های گلاس چند است؟

برای قیمت دادن ورق ام دی اف و ورق هایگلاس باید قیمت روز داشته باشید اما باز هم تیم سلام ساختمان برای راحتی شما عزیزان جدول قیمت روز رو تهیه کرده که قیمت متریالها به صورت هفته ای آپدیت میشه. اگر مشتری هستید حتما به این جدول رجوع کنین و اگه کابینت ساز هستید میتونید با پشتیبانی سلام ساختمان تماس بگیرید تا انشالله بتونیم یک همکاری عالی رو با هم شروع کنیم.

کابینت ” های گلاس ” بهتره یا ممبران؟ کدام نوع کابینت رو انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه بتونیم این سوال شمارو پاسخ بدیم بهتره که با کابینت هایگلاس و ممبران و معایب های گلاس و ممبران کاملاً آشنا باشین. انتخاب بین کابینت هایگلاس و ممبران دو انتخاب کاملا متفاوته .

هایگلاس جزو کابینت های مدرن و ممبران جزو دسته کلاسیک است. بعضی از روکش های PVC  در دسته ممبران و شبیه هایگلاس هستند و میشه کارهای مدرن رو با اونها اجرا کرد.  ولی 90 درصد ممبران رو برای کارهای کلاسیک استفاده میکنن پس انتخاب بین های گلاس و ممبران از نظر ظاهری دو تا انتخاب کاملاً متفاوته.

حالا اگه منظور از طرح سؤال این باشه که کیفیت کدوم متریال بهتره؟  خوب بستگی به کابینت سازی که ممبران رو براتون اجرا کرده داره ، این که با  چه کیفیتی کار کرده مثلا با چسب آلمانی و یا اروپایی کار کرده ، روکش پی وی سی با کیفیت عالی استفاده کرده، خوب شما میبینید که با اختلاف 300 ، 400 هزار تومن متر طول یک کار خاص و فوق العاده رو دارین. البته اگر واستون کلاسیک و مدرن بودنش زیاد مهم نباشه و فقط یه کار زیبا و شیک با کیفیت عالی بخواین.

اما یه مشکل اساسی هست این که  تو شهرستانها ممبران خیلی ضعیف کار میشه البته نمیشه قطعی گفت اما بیشتر کارگاههای شهرستانها از چسب و ورق بی کیفیت استفاده میکنن، روکش های ارزون کار میکنن و دستگاه وکیوم از دستکاه های خیلی معمولی که قابلیت برگردوندن لبه هارو نداره و… که باعث میشه یه کار با کیفیت خیلی پایین بهتون تحویل بدن که بعد یه مدت استفاده ممکنه مشکلات زیادی براش بوجود بیاد از جمله تغییر رنگ تو نورآفتاب ، باز شدن چسبش یا دو تیکه شدن قسمتهای ممبرانی که روی ام دی اف اجرا شده.

اما قبل از اینکه باز هم تصمیم بگیرید مطلب مقاله معایب های گلاس رو هم مطالعه کنید و با هر دو مورد آشنایی کامل پیدا کنین باز هم برای نتیجه گیری این مطلبو میگیم که برای کار کلاسیک ممبران و برای مدرن از هایگلاس استفاده میشه برای مشاهده تفاوت ظاهری این دو میتونین به گالری تصویر ممبران و های گلاس تو سایت ارجاع کنین.

درسته میگن کابینت ممبران بی کیفیته؟

در کابینت ممبران اگه تموم موارد مثل چسب درجه یک، مغزی عالی و درجه یک، روکش خوب ، سی ان سی عالی و با کیفیت، لبه گیری و کناره دربها صحیح اجرا شده باشه طوری که لبه ها کاملا گرد باشه و تیزی نداشته باشه و دستگاه وکیوم عالی و با کیفیت و در آخر کابینت ساز حرفه ای همه با هم دخیل باشن باعث میشه کابینت ممبرانی که سفارش دادید بهترین کیفیت رو داشته باشه و از انتخابتون کاملا راضی باشید. و حالا به این فکر کنین که هر کدوم از این موارد بالا درست و صحیح اجرا نشه مطمئنا شما رو از انتخاب ممبران پشیمون میکنه و کاری که بهتون تحویل داده میشه کاملاً بی کیفیته.

پس بستگی به انتخاب شما داره که چه کسی یا کسانی رو برای اجرا ممبران انتخاب کردید اگه یه برند عالی و یه شرکت خوب رو برای اجرای ممبران انتخاب کنین صد در صد یه آشپزخونه عالی و زیبا دارین که ازش لذت خواهید برد.

پس علت نارضایتی بیشتر افرادی که از این کابینت استفاده میکنن برمیگرده به مجری و کابینت سازی که اونها کارو ازش سفارش گرفتن و کابینت ممبران و واسشون ساخته و اجرا کرده.

مورد دیگه اینکه حتما ضمانت کار اجرا شده رو از کابینت سازبگیرید تا با خیال راحت یه کار کلاسیک و زیبا و با کیفیت داشته باشین.

فرق ورق ام دی اف ایرانی و خارجی چیه؟

کلا ام دی اف های ایرانی و خارجی از نظر کیفیت شبیه به هم هستند . در ایران ورق ام دی اف فوق العاده خوب با کیفیت عالی داریم مثل آرین سینا که روز به روز کیفیت ام دی اف تولیدیش رو به بهبود است ، برند دیگه میتونیم از شرکت آریا در تهران که تولید کننده ام دی اف خوب در تهرانه و همچنین شرکتهایی مثل پویا، طراوت و سیمنات، چهل ستون و . . . که اکثرا از مغزی های خام ام دی اف خارجی استفاده میکنن و روکش ملامینه که روی این مغزی کشیده میشه هم معمولا از خارج از کشور وارد میشه و فقط پروسه چسبوندن این روکش به مغزی در ایران انجام میشه که این فرآیند روز به روز رو به بهبوده.

اما کلاً ام دی اف خارجی کیفیت خیلی خوب و قیمت خیلی بالاتری نسبت به ام دی اف ایرانی داره . سعی کنید زیاد تو انتخاب ام دی اف ایرانی و خارجی وسواس به خرج ندید مگه این که کاری که میخواین اجرا کنین نیاز به ام دی اف با ضخامت بیشتر از 16 میلیمتر داشته باشه  که ام دی اف ایرانی معمولاً با این ضخامت تولید نمیشه ، اینجا میتونین از ام دی اف خارجی با کیفیت استفاده کنین.

فرق بینن ورق هایگلاس خارجی و ایرانی؟

همونطور که قبلاً گفتیم مغزی ام دی اف خام حدود 60 درصد خارج از کشور تولید میشه که برای هایگلاس این درصد بیشتره یعنی اینکه مغزی حتی هایگلاس ایرانی نیز از ام دی اف خارجی استفاده میشه و روکش هم شبیه ام دی اف در خارج از کشور تولید میشه در ایران فقط  عملیات چسبوندن روکش به مغزی انجام میشه . حالا تفاوتی که میتونین بین هایگلاس ایرانی و خارجی حس کنین اینه که در های گلاس ایرانی ورق های گلاس رویی حالت دون دون داره و خیلی مسطح و صاف نیست. اگه طرح انتخابیتون هایگلاس ساده است و شما حساسیت خاصی دارید روی این موضوع بهتره که از های گلاس ایرانی استفاده نکنین .

تنها تفاوت های گلاس ایرانی و خارجی همین موج دار بودن های گلاس ایرانی ست و از نظر کیفیت تفاوت دیگه ای ندارن البته این به این معنی نیست که همه های گلاسهای خارجی با کیفیت هستند و این موجهارو ندارند بعضی از هایگلاسهای خارجی هم ممکنه مواج باشن پس حتما از برند های معروف استفاده کنین.

یکی از عیب های دیگه های گلاس ایرانی اینه که در بعضی از برندهای های گلاس ایرانی تغییر رنگ در برابر نور آفتاب دیده شده که البته برای همه صدق نمیکنه در بعضی از برندها این مورد دیده شده . متاسفانه بنا بر تجربه در بعضی از هایگلاس های ایرانی دیده شده که موقعی که بنا به درخواست مشتری و طراحی، نیزا هست که کار قوس دار اجرا بشه البته دربعضی از برندهای ایرانی، قسمت قوس داده شده تغییر رنگ و حالت لکه دار میشه  پس در این موارد سعی کنید از هایگلاس های ایرانی استفاده نکنید

پس میتونیم نتیجه گیری کنیم اگه این سه فاکتور رو دارید اصلا از های گلاس ایرانی استفاده نکنین.

  • اگه روی موج حساس هستید و طرحتون کاملا سادست
  • اگه آشپزخونتون نورگیره و در برابر نور مستقیم خورشید هست
  • اگه طرحی که استفاده کردید قوس داره و میخواین تنشی ایجاد بشه روی قسمت لایه رویی

غیر از این موارد تفاوت دیگه ای بین های گلاس خارجی و ایرانی مشاهده نشده.

سؤال: در شهرهای شمالی بهتر است چه نوع کابینتی کارشود؟

کابینت مقاوم در برابر رطوبت در حال حاضر کابینت پی وی سی است اما اگر کابینت ساز حرفه ای کار را انجام دهد با استفاده از چسب های قوی و متد های عالی میتواند هر نوع کابینتی را برای شما اجرا کند.

چطور بفهمیم کابینت ساز هایگلاس ایرانی کار کرده است یا خارجی؟

مطلوبست تا شما از کابنیت ساز بخواهید پلاستیک نازک، برروی کابینت هایگلاس را که در جهت جلوگیری از خش افتادگی حین کار برروی آن قراردارد را جدا نکنند تا زمانیکه کار تحویل شما داده شد نام برند هایگلاس مدنظر خود را برروی کابینت چک کنید.

چه نوع ام دی افی کار میکنید و مربوط به چه شرکتی است؟

بیشتر در حال حاضر ام دی اف شرکت پویا، پاک چوب، نقطه ، آرین، طراوت، چهل ستون ، فومنات و آرین سینا و…. کار میشود ولی بازهم اگر ورق خاصی مدنظر مشتری باشد حتماً در ارتباط با نوع ورق با کابنیت ساز مورد نظرتان هماهنگ کنید.

قیمت سنگ کورین؟

تقریبا هر 1متر طول سنگ کورین برروی صفحه کابینت از 1.400.000 تومان شروع میشود.

چرا بهتره کابینت فلزی اجرا نکنم؟

کابینت فلزی واسه اجرا دارای چند محدودیته:

  • بیشتر کارهای ساده با فلز اجرا میشه و میشه گفت یه کار شیک و به روز رو نمیتونین با فلز اجرا کنید
  • اتصالات در کابینت فلزی قابلیت تغییر نداره
  • کیفیت ورقه های فلزی نسبت به گذشته خیلی کمتر شده و ضخامت اونها کم شده و ورقه گالوانیزه بعد از مدتی که در برابر رطوبت قرار میگیره کاملاً خراب میشه و از بین میره .
  • واسه درب های کابینت معمولاً از ورق سیاه استفاده میشه به خاطر این که رنگ کوره ای که روی درب ها اجرا میشه روی ورق گالوانیزه به خوبی نمیشینه و رنگ میپره. که این ورق سیاه هم در برابر رطوبت فوق العاده ضعیفه
  • از نظر فرم و شکل دهی کابینت های فلزی اصلاً به روز نیستن.

اما دلیل انتخاب این کابینت برای بعضی از خانوم هایی که فوق العاده به تمیزی حساسن اینه که میگن کابینت فلزی رو میتونن خیلی راحت بشورن که این حرف کاملاً اشتباست و این شستن باعث زنگ زدگی کابینت میشه .

بنابراین کابینت فلزی اصلاً توصیه نمیشه وبرای حل این مشکل در کابینت ام دی اف قسمت هایی از کابینت که در معرض رطوبت زیاد قرار میگیره مثل قسمت سینک شما میتونین از ورقه های پی وی سی برای ساخت بدنه استفاده کنین که در برابر رطوبت کاملاً مقاومه و فقط درب های اونو از ام دی اف بسازید .

اما باز هم اگر حساسیت به تمیزی خیلی زیاد باشه و حتماً عمل شست و شوی کابینت باید انجام بشه میتونین از کابینت های تمام پی وی سی استفاده کنین که این کابینت ها از پوشش، های گلاس و مغزی اون از پی وی سی که در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم هستن پوشیده شده.

صفحات کابینت پی وی سی در بازار اومده که شما میتونید از این صفحات برای روی کابینت و اپن استفاده کنین اما حواستون باشه که یراق آلات همه از فلز هستند و اگه در برابر آب و رطوبت زیاد قرار بگیرن زنگ میزنن و از بین میرن. که نگرانی خیلی خاصی ندارن چون قابل تعویضن.

البته باید گفت که کابینت های تمام پی وی سی گرون هستن و اگه از نظر مالی به صرفه ترین رو میخواید پی وی سی توصیه نمیشه و ما توصیه میکنیم از ام دی اف استفاده کنید چون تفاوت قیمت زیادی بین ام دی اف و فلزی وجود نداره پس از ام دی اف که زیباتر و به روز تر هست میتونید استفاده کنید.

باتوجه به تغییرات نرخ دلار در حال حاضر قیمت های کابنیت ها هم تغییر کرده است؟

خیر- درحال حاضر به دلیل عدم ثبات قیمت دلار، قیمت ورق های کابینت خیلی تغییری نکرده و متأسفانه به دلیل تحریم ها ورق با مبالغ بالاتر و سخت تر وارد میشود.

قیمت در رابطه با تعویض درهای کابنیت چگونه است؟

در رابطه با تعویض درب کابینت مطلوبست که بازدید حتما انجام شود زیرا زمانی که قرار است دربها عوض شود قطعا لولا و دستگیره هم باید تغییر کند و تقریبا قیمت آن 1/3 قیمت هر متر طول کارتمام شده از نوع جنس مدنظر میباشد.

قسمت سینک زنگ زده یا بالا آمده بهتر است چه کار کنیم؟

حتماً قسمت سینک باید کابینت پی وی سی استفاده شود زیرا تنها پی وی سی هست که ضد آب میباشد و تفاوتی ندارد که مابقی کابینت ها از چه جنسی کارشده است.

بازدید چقدر هزینه دارد ؟هزینه طراحی چطور؟

بازدید رایگان وهیچ مبلغی از شما دریافت نمیشود.

هزینه طراحی بسته به کابینت ساز متغیر است، بعضی از کابینت سازها هزینه ای در رابطه با طراحی دریافت نمیکنند اما بعضی از کابینت ساز ها هزینه ای بین 100 تا 200 هزارتومان از مشتری بابت طراحی دریافت میکنند که اگر پروژه به توافق و قرارداد ختم شود این مبلغ به عنوان پیش پرداخت کابینت محاسبه میشود.

منظورتون از هر متر طول یعنی زمینی جدا محاسبه میشود و دیواری جدا؟

خیر منظور از هر مترطول زمینی و دیواری باهم است.

فامیل کابینت سازی که میخواهد برای بازدید بیاید چیست؟

سلام ساختمان اطلاعات شما و پروژه شما را در اختیار کابینت سازهای مورد اطمینان خود قرار میدهد و تا هماهنگ نشدن آنها امکان پاسخگویی به این سؤال وجود ندارد.

توصیه های مهم قبل از ساخت کابینت آشپزخانه

  • قسمتی از کابینت که در معرض رطوبت زیاد هست با پی وی سی کار بشه که اگر نشتی در قسمت سینک و سایر قسمتها به وجود بیاد در برابر رطوبت آسیب نبینه.
  • صفحه رویه کابینت زمینی رو از صفحه پی وی سی انتخاب کنین فقط دقت داشته باشین که این صفحات در برابر ضربه یه مقدار حساس هستند و امکان شکستن وجود داره
  • استفاده از لولاهای آرام بند کیفیت کارتون رو خیلی بالا میبره
  • برای دربهایی که عمود باز میشه از جک ساده بدون آرام بند استفاده کنید زیرا به لولا های آرام بند در یک جهت نیرو وارد میشه و در جهت مخالف خیلی به جک فشار وارد میکنه و بعد از مدتی لولا ها خراب میشن و آسیب میبینن . بنابراین برای درب های جکی از لولاهای معمولی استفاده کنید.
  • ام دی اف و ملامینه به شدت در برابر رطوبت ضعیف هستند سعی کنید اگه قسمتی از کابینت خیس شد سریعاً خشک کنید .
  • اگه از صفحه ام دی اف ساده برای صفحه رویه کابینت استفاده میکنید قسمت برش خورده شده سینک و محل اتصال سینک به صفحه رو چسب آکواریوم استفاده کنین و سعی کنین تموم قسمتها رو بپوشونه تا رطوبت از قسمت های برش خورده به داخل رسوب نکنه.
  • گاز رومیزی ور هم با آب بندی خوب و چسب آکواریوم درجه یک بچسبونید و به گیره های زیر گاز اکتفا نکنید.
  • از پایه های 14 سانتی استفاده نکنید بهتره که از پایه های 6 تا 10 سانتی استفاده بشه که هم ارتفاع کابینت کمتر بشه و هم فضای یونیت بیشتر بشه و بتونید از فضای بیشتری بهره بگیرین.
  • برای زیباتر شدن آشپزخونه در زیر کابینتها سعی کنید از نورپردازی استفاده کنید.
  • برای انتخاب لوستر آشپزخانه رنگ کابینت و دستگیره کابینت رو حتما در نظر بگیرید و لوستری انتخاب کنید که با تموم قسمتهای آشپزخونه شما ست باشه.

قیمت کمد چطوری محاسبه میشود؟

قیمت کمد بسیار بستگی به طرح شما دارد و براساس مترمربع مصرفی ورق ، قیمت داده میشود و مطلوبست حتماً بازدید انجام شود.

 

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرویت زارع
آرویت زارع
18 آذر 1399 17:25

سلام با کابینت کار به اختلاف خوردیم هر چی گفته زیرش زده قرارداد هم نداریم کارشناس بیار به نفع کی تموم میشه آیا بدون قرار داد کارشناس ورد می کنه یا نه ؟ممنون اگه پاسخ بدین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 آذر 1399 22:30
پاسخ به  آرویت زارع

با سلام
بدون قرارداد و شاهد فقط مراجع قضایی نتیجه بخش خواهد بود. اونم با گرفتاری بسیار.

سعیدیان
سعیدیان
31 شهریور 1398 18:40

سلام ما تو شهر مشهد هستیم چند مرتبه برای خرید ورق پلی گلس مراجعه کردیم اما برخلاف مقاله هایی ک تو اینترنت هست خیلی از این ورق ها تعریف بد کردند و موجود هم نداشتند میشه یه خورده در موردشان توضیح بدید و اینکه باید از کجا تهیه کنیم این ورق ها رو؟؟؟ممنون میشم الان یک ماهه درگیر خرید ورق برای کابینت هستیم تو اینترنت میگه پلی گلس برای خرید ک میریم کارگاهها میگن های گلس بهتره و پلی گلس نداریم.

هادی
هادی
08 بهمن 1397 11:00

با سلام قیمت مبران چقدره و نحوه محاسبه ان چگونه است

علي ستايش
علي ستايش
24 آذر 1397 11:07

سلام وخسته نباشید .برای کابیت وسینک مورد استفاده در مطب دندانپزشکی چون به طور مکرر با اب سر و کار داریم چ أیده ای جهت جلوکیری از خرابی کابینت ها وجود داره؟أیا پوشش absدراینجا میتونه نقش داشته باشد؟
متشکرم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
26 آذر 1397 09:28
پاسخ به  علي ستايش

سلام
توصیه ی اول استفاده از ورق pvc برای قسمت سینک.
توصیه دوم آب بندی کامل با چسب آکواریوم با کیفیت.
توصیه سوم استفاده از صفحه ی pvc.
برای روی کابینت اگه این سه مورد همراه بشه با کمی مراقبت و خشک کردن به موقع محل هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد.

موفق باشین

جهان
جهان
19 آذر 1397 14:31

مفید بود ولی می تواند خیلی بهتر شود