3.9 0

بهترین مارک کولر آبی کدام است؟

  25 مرداد 1402     -      تاریخ انتشار:  25 مرداد 1402

پیش از شروع فصل تابستان همه به دنبال آن هستند که بهترین کولر آبی را برای منزل خود خریداری کرده و تابستان را بدون دردسر پشت سر بگذارند. اما سؤال اینجاست که بهترین برند تولیدکننده کولر آبی در بازار کدام است؟

خرید کولر آبی باکیفیت درست مانند هر محصول دیگر، بدون شک چالش‌های زیادی را همراه خواهد داشت. از انتخاب بهترین مارک کولر گرفته تا بهترین نوع آن و مناسب‌ترین ظرفیت، همگی از چیزهایی هستند که باید در نظر داشت. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین برندهای کولر آبی و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم.

کولرهای آبی آبسال

برند آبسال از معرو‌ف‌ترین برندهای ایرانی است. این برند، یکی از بهترین کولر آبی‌های بازار ایران را تولید می‌کند؛ کیفیت بالای محصول، کارایی، طول عمر بالا و همین‌طور قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های مهم محصولات آبسال است. به‌علاوه، کم‌صدا بودن را نیز می‌توان از دیگر مزایای این محصول در نظر گرفت.

کولرهای آبسال به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت بدنه آن‌ها، از مقاومت خوبی برخوردار هستند. بدنه این کولرها هم در برابر تابش مستقیم آفتاب مقاوم است، هم اینکه می‌تواند در برابر پوسیدگی و خوردگی از خود استقامت نشان دهد. لازم به ذکر است که محصولات این برند بین 2 تا 5 سال گارانتی دارند.

بهترین مارک کولر آبی کدام است؟

کولرهای آبی سپهر الکتریک

برای معرفی بهترین کولر آبی ، محصولات برند سپهر الکتریک را می‌توان عنوان کرد. این برند نیز از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده کولر آبی در ایران است و محصولات آن فروش بسیار قابل‌توجهی دارند. از ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به تولید صدای بسیار کم، قدرت باد بسیار زیاد و همین‌طور موتور با طول عمر بالا اشاره کرد.

اگر به دنبال انواع کولر آبی کوچک و کم‌حجم برای فضاهای محدود هستید، سپهر الکتریکی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیراکه تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. بدنه این کولرها با رنگ‌های الکترواستاتیک پوشیده شده که مقاومت آن‌ها را در برابر تابش نور خورشید افزایش می‌دهد. این برند انواع کولر سلولزی هم دارد. انواع کولر آبی کوچک و قیمت و مشخصات هر یک را می‌توانید از وب‌سایت دکتر تامین مشاهده کنید.

کولرهای آبی آزمایش

برند آزمایش را می‌توان از جمله قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده کولر آبی در ایران دانست. محصولات این برند، از انواع بهترین کولر آبی در ایران به شمار می‌روند و در بیشتر خانه‌های ایرانی موجود هستند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کولرهای آزمایش که شاید در کولرهای دیگر وجود نداشته باشد، وجود کلید حفاظت از جان است.

محصولات تولیدشده توسط برند آزمایش، تنوع بسیار بالایی دارد؛ شما می‌توانید کولرهای آبی آزمایش را در دو نوع پوشالی ساده و سلولزی خریداری نمایید. قیمت مناسب کولرها، کارایی مناسب و توان خنک‌کنندگی بالا حتی در گرم‌ترین روزهای تابستان، از جمله مزایای استفاده از کولرهای آبی آزمایش به شمار می‌رود.

کولرهای آبی برفاب

در مقایسه با دیگر برندهای موجود در این مطلب، برفاب قدمت کمتری دارد، اما هنوز هم می‌توان محصولات آن را در ردیف انواع بهترین کولر آبی بازار ایران قرار داد. کیفیت محصولات این برند آن‌قدر زیاد بود که بعد از مدت کوتاهی توانست عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات کولر آبی در ایران را به خودش اختصاص دهد.

جنس بدنه این کولرها از فولاد گالوانیزه است و همین‌طور رنگ آن نیز دوام بالایی دارد؛ این دو مورد از جمله ویژگی‌های مهم کولرهای برفاب به شمار می‌روند. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و به همین دلیل، می‌تواند نیاز طیف وسیعی از مشتریان را برطرف کند. لازم به ذکر است که محصولات این برند، 12 ماه گارانتی دارند.

بهترین مارک کولر آبی کدام است؟

کولرهای آبی انرژی

اگر به دنبال بهترین کولر آبی موجود در ایران هستید، برند انرژی می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. برند انرژی هم از جمله قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده کولر آبی در ایران است و سابقه بسیاری در این زمینه دارد. استفاده از قطعات باکیفیت و متریال درجه یک در ساخت، از جمله ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت کولرهای انرژی شده است.

عمده محصولات برند انرژی در حال حاضر، کولرهای سلولزی است. از جمله مزایای این کولرها می‌توان به خنک‌کنندگی بیشتر، مصرف آب کمتر، بازدهی بالاتر، طول عمر بیشتر و همین‌طور عدم ایجاد آلرژی اشاره کرد. کولر آبی سلولزی انرژی 8000 از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند است و طرفداران بسیاری در بین مصرف‌کنندگان ایرانی دارد.

کولرهای آبی جنرال

برند جنرال را نیز می‌توان از تولیدکنندگان بهترین کولر آبی در ایران به شمار آورد. این برند نه‌تنها در زمینه تولید کولرهای آبی فعالیت دارد، بلکه کولرهای گازی آن نیز از جمله پرفروش‌ترین محصولات بازار به شمار می‌روند. کیفیت و کارایی بالا در کنار قیمت مناسب و اقتصادی، از جمله نقاط قوت محصولات این برند است.

از دیگر ویژگی‌های مهم محصولات مارک جنرال، می‌توانیم به قدرت موتور آن‌ها اشاره کنیم. به باور بسیاری از متخصصان، نه‌ تنها قدرت موتور محصولات جنرال بسیار بالاست، بلکه طول عمر و دوام آن‌ها نیز بسیار مناسب است. ناگفته نماند که کیفیت بدنه محصولات این برند نیز قابل‌توجه است.

کولرهای آبی لورچ

برند لورچ، از جمله متفاوت‌ترین تولیدکنندگان کولر آبی در ایران است. حتی با نگاه‌کردن به ظاهر محصولات تولیدشده توسط این برند نیز به‌خوبی پی خواهید برد که محصولات آن، بدون شک بهترین کولر آبی ایران است. این برند دارای تمام استانداردهای داخلی و خارجی است و همین‌طور جوایز بسیاری را برای تولید محصولات باکیفیت، کسب کرده است.

محصولات برند لورچ تنوع بسیار بالایی دارد؛ از کولرهای سلولزی و پوشالی گرفته، تا کولرهای پرتابل و مینی با ظرفیت مختلف، همگی از جمله محصولات این برند هستند. کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده، نیز از جمله مواردی است که در بررسی کیفیت این برند باید در نظر داشت.

بهترین مارک کولر آبی کدام است؟

خرید بهترین کولر آبی از دکتر تامین

در این مطلب، از انواع بهترین کولر آبی موجود در بازار ایران را ذکر و همین‌طور بهترین برندهای تولیدکننده را معرفی کردیم. برای خرید انواع کولر آبی یا اطلاع از قیمت و مشخصات کولرهای مختلف مانند قیمت کولر سلولزی 7000 می‌توانید به وب‌سایت مجموعه دکتر تامین مراجعه کنید.

دکتر تامین یک فروشگاه انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی و ارائه دهنده خدمات متنوع در حوزه ساخت و ساز است. محصولات این مجموعه بسیار متنوع و گسترده است و وسایل و تجهیزات سرمایش و گرمایش مانند انواع کولر آبی، کولر گازی و اسپلیت، پکیج و رادیاتور را شامل می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

  • تلفن تماس: 02148436
  • آدرس اینترنتی: www.DrTamin.com

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments