3.5 136

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 بهمن 1401
معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

کابینت آشپزخانه ممبران یکی از مجلل‌ترین انواع کابینت است. شاید برای شما هم سؤال باشد که آیا کابینت‌های ممبران یا وکیوم با این همه تنوع طرح و زیبایی مگر عیب هم دارند؟ بله عیب دارند. عیب‌های بزرگ! البته اگر درست اجرا نشوند؛ که متأسفانه خیلی وقت‌ها این اتفاق رخ می‌دهد. بنابراین بهتر است کار خود را به کابینت‌سازی حرفه‌ای بسپارید. سلام ساختمان می‌تواند این متخصص را در شهر خودتان به شما معرفی کند.

معرفی کابینت ساز

5 عیب کابینت ممبران یا وکیوم

شناخت معایب کابینت ممبران در کنار دانستن مزایای این کابینت‌ها، کمک می‌کنند که ما نقاط قوت و ضعف این کابینت‌ها را بدانیم. به این صورت بر اساس کاربردی که از کابینت آشپزخانه خود درنظر داریم، می‌توانیم تصمیم بگیریم که این نوع کابینت چقدر برای ما مناسب است.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

1- ظرافت زیاد طرح‌ها در کابینت‌های ممبران

کابینت‌های ممبران دارای مغزی ام دی اف MDF خام است. این مغزی به وسیله یک لایه پی وی سی (PVC) با حرارت، چسب و فشار ناشی از خلاء (وکیوم) پوشش داده می‌شوند.

حال یک مشکلی هست: وقتی کنده‌کاری‌ها و طرح‌های برجسته یا فرورفته کابینت خیلی ظریف باشند، پوشش دادن لایه PVC خوب صورت نمی‌گیرهد. اما راه‌حل چیست؟ راه‌حل این است که طرح‌های منبت کاری یا کنده کاری شده (CNC سی ان سی شده)  کار را نسبتاً درشت در نظر بگیرید و از ظرافت بیش از حد طرح‌های برجسته و فرورفته پرهیز کنید.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

2- تنوع کیفیت اجرای کابینت ممبران

اشکال دیگر کابینت وکیوم این است که کیفیت نهایی این نوع کابینت، از نظر خوب درآمدن کار نهایی و «ماندگاری» کابینت، بسیار بستگی به مجری کابینت (کابینت‌ساز) دارد.

علت آن این است که مجری می‌تواند برای مرحله پوشش PVC (مرحله وکیوم) کار را به یک کارگاهِ وکیوم با کیفیت پایین بدهد. و یا می‌تواند از چسب نامرغوب برای مرحله وکیوم استفاده کند یا از ورق PVC با جنس نامناسب استفاده کند یا در مرحله CNC  دقت کافی به خرج ندهد. در نهایت ممکن است در مرحله برش دادن نهایی لایه PVC پی وی سی ظرافت و دقت کافی را نداشته باشد و …

روکش پی وی سی pvc با طرح چوب

کابینت‌سازهایی را می‌شناسیم که موقع برش نهاییِ  لایه  PVC آن‌قدر خوب کار می‌کنند و طوری ورق را تا پشت کار امتداد می‌دهند و بعد برش می‌زنند که آدم حیرت می‌کند. نمونه یک کار تمیز و فوق‌العاده را در تصویر پایین که در شهر کرج اجرا شده است می‌بینید (برای سفارش آن روی عکس کلیک کنید).

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کسانی هم هستند که کاری ضعیف را به شما ارائه می‌دهند و شما را از داشتن یک کابینت ممبران خوب، محروم می‌کنند. البته این نکته هم قابل ذکر است که ممبران فقط برای کابینت نیست. شما می‌توانید کمد دیواری وکیوم هم در منزلتان داشته باشید و این معایب برای کمدها هم صدق می‌کند.

خلاصه در کابینت‌های ممبران خیلی کیفیت کار بستگی به فردی دارد که کار را به او سپردید؛ راه حل چیست؟ جواب همیشگی و در اینجا مهم‌تر: کار را به کابینت‌سازهای مناسب و مطمئن بسپارید.

مثلاً این کابینت ممبران که کار یکی دیگر از کابینت‌سازهای سلام ساختمان هست را ببینید:

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

همان‌طور که می‌بینید، کار بسیار با کیفیت هست و علاوه بر رعایت ظرافت در ساخت درب‌های ممبران، در مراحل اجرا هم این ظرافت و دقت رعایت شده است. شما می‌توانید صاحب این کابینت باشید! کافیست داخل لینک زیر فرم را پر کنید.

درخواست کابینت ممبران

تصویر زیر نیز نمونه‌کار کابینت‌ساز سلام ساختمان در شهر قم می‌باشد که چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند. سلام ساختمان می‌تواند در اکثر استان‌های ایران به شما کابینت‌ساز حرفه‌ای و خوش قول معرفی کند. برای دریافت مشاوره رایگان روی تصویر زیر کلیک کنید.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

در تصویر زیر هم، کابینت ممبرانِ منزل یکی از هم وطنان تبریزی را مشاهده می‌کنید که توسط دکوراتور سلام ساختمان در تبریز اجرا شده است. همان‌طور که قبلاً هم گفتیم، با اینکه اجرای کابینت ممبران دردسر دارد و اگر کابینت‌ساز شما حرفه‌ای نباشد، اصلاً کار خوبی در نمی‌آید! اما اگر خوب کار شود واقعاً جلوه‌ی بی نظیر و لوکسی دارد. نمونه بارزش را هم در تصویر زیر می‌توانید ببینید.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

3- حساسیت به نور و حرارت در پوشش بیرونی کابینت وکیوم

پوشش پی وی سی PVC که روی کابینت ممبران کار می‌شود می‌تواند در برابر نور آفتاب به مرور زمان دچار دو مشکل اساسی شود. این روکش‌ها می‌توانند در برابر آفتاب تغییر رنگ بدهند و یا چسبشان کم کم ضعیف شود و اصطلاحاً خودش را ول کند.

در مورد چسب قبلاً هم اشاره شد و باز هم تکرار می‌کنیم: کیفیت چسب در کابینت ممبران خیلی مهم و حیاتی است! استفاده از چسب‌های نامطمئن در کابینت ممبران می‌تواند باعث ول شدن روکش، باد کردن روکش و در کل خراب شدن کل کار بشود؛ حواستان به این مورد باشد.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

سایر منابع گرمازا مثل شعله گاز و بخار آب هم می‌توانند همین مشکل را برای کابینت ممبران شما به وجود بیاورند.

پس در طراحی کابینت ممبران باید توجه کنید که فاصله کابینت از اجاق گاز به درستی رعایت بشود. مثلاً کابینت‌ساز باید دیواره یا ستون کنار گاز را با فاصله 30-40 سانتی‌متری نسبت به گاز اجرا کند، یا برای گاز دیواره نگذارد.

مثلاً کابینت ممبران زیر که آشپزخانه یکی از مشتریان سلام ساختمان در شهر تهران هست را ببینید. کابینت ساز ما به حساسیت ممبران نسبت به گرما توجه داشته و در نتیجه قسمت گاز را با توجه به این ویژگیِ ممبران طراحی و اجرا کرده است.

معایب کابینت ممبران

تضمین قیمت سلام ساختمان

تصویر زیر هم یکی دیگر از پروژه‌هایی است که دکوراتورهای سلام ساختمان در تهران اجرا کردند. همان‌طور که می‌بینید این دکوراتور عضو سلام ساختمان، حتی در طراحی خلاقانه خودش برای کابینت به حساسیت ممبران نسبت به حرارت توجه کرده و بصورت کاملاً خلاقانه‌ای طرح خاص و جدیدی با توجه به معایب ممبران ارائه و اجرا کرده است.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

4- حساسیت به اجسام تیز

مشکل دیگر روکش‌های پی وی سی در کابینت‌های ممبران این است که در برابر صدمات ناشی از برخورد اجسام تیز نسبتاً حساس هستند. باید مراقب بود با اجسام برنده آسیب نبینند وگرنه کلی دردسر و هزینه برای تعمیرش دارد.

5- تعمیر کابینت ممبران با همان طرح و رنگ

این مشکل جدی می‌باشد. منظور از طرح و رنگ، تنوع رنگ‌ها و طرح‌های روکش پی وی سی (PVC) کابینت ممبران نیست. اتفاقاً تنوعشان خوب است و می‌توانید انتخاب‌های زیبایی داشته باشید.

مسئله این است که شما وقتی بعد از مدتی مثلاً 2 سال می‌خواهید بخشی از کابینت را به هر دلیلی تعمیر کنید آیا می‌توانید دقیقاً از همان طرح و دقیقاً با همان کد رنگ که 2 سال پیش در بازار بود پیدا کنید؟ جواب: خیلی احتمالش زیاد است که نتوانید و این مشکل بزرگیست. دلیل آن چیست؟ زیرا بازار آن به این سبک است چون می‌خواهند تنوع بدهند به طرح‌های جدید یا حتی به دلایل فنی، ممکن است دقیقاً آن مدل را تولید نکنند.

معایب کابینت ممبران؛ آگاه باشید تا کلاه سرتان نرود!!

بلاخره کابینت ممبران بخریم یا نخریم؟!

در ابتدای مطلب هم گفتیم که کابینت ممبران کابینتی بسیار زیبا و مجلل است. این کابینت‌ها با توجه به طرح‌های متنوع و چشم‌نوازی که دارند، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده‌اند. ما به شما نمی‌گوییم که این کابینت‌ها را نخرید چرا که این کابینت‌ها عیب زیادی دارند. بلکه ما به شما توصیه می‌کنیم برای خرید این کابینت‌ها، حسابی حواس خودتان را جمع کنید و مراقب باشید که با چه کسی کار می‌کنید.

همان‌طور که گفتیم، کیفیت نهایی این کابینت‌ها وابسته به کیفیت کار کابینت‌ساز است. پس خیلی حواستان را جمع کنید تا با کابینت‌سازی حرفه‌ای و مطمئن قرارداد ببندید. اهمیت انتخاب کابینت‌ساز در کابینت‌های ممبران، از سایر کابینت‌ها خیلی بیشتر می‌باشد.

ما می‌توانیم به شما کابینت‌سازهای مطمئن شهرتان را معرفی کنیم. فقط کافیست که شما فرم درخواست کابینت‌ساز را پر کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

برای اطلاع از قیمت‌های روز هم می‌توانید مقاله «قیمت کابینت ممبران» را مطالعه کنید. ممنونیم که به این مطلب توجه کردید. می‌توانید نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت‌های سایت برای ما بنویسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
136 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کریمی
کریمی
18 اردیبهشت 1402 17:10

سلام وقتتون بخیر
ببخشید. خواستم بپرسم که اگه حواسمون نباشه یک پارچ آب که رو زمینه پا بهش برخورد کنه و همه ی آب داخل پارچ روی کابینت ممبران بریزه، ولی سریع همون لحظه با دستمال خشک کنیم، چسب وکیومش کنده نمیشه؟ آخه دیروز اینجوری شد و حتی یه ذره نم داد به درب داخل کابینت ولی خب سریع پاک کردم. ممنون از زحمات شما 🙏

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
01 خرداد 1402 08:48
پاسخ به  کریمی

سلام خدمت شما

نه، نگران نباشین،
اگه رطوبت خیلی سریع و بطور کامل از روی قطعات ممبران خشک شده باشه، ممبران عمر خوبی رو حواهد داشت و مشکلی برای شما پیش نمیاد

Maral
Maral
21 آبان 1401 13:05

سلام وقت بخیر علت دون دون بودن قسمت ابزار خورده کابینت ممبران چیه؟

آزادی
آزادی
30 مهر 1400 12:28

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگه لایه رویه کنده شده بود از چه چسبی استفاده کنیم

اصغر
اصغر
25 مرداد 1400 15:57

سلام
لطفا یک کابین ساز ممبران در همدان معرف نمایید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
30 مرداد 1400 08:09
پاسخ به  اصغر

با سلام
متاسفانه در همدان مجری ممبران نداریم.

وحید بشیری
وحید بشیری
19 مرداد 1400 20:24

سلام اگه لایه وکیوم پوسته کنه چطور باید درستش کرد

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
21 مرداد 1400 12:37
پاسخ به  وحید بشیری

سلام
تنها راه حلش چسب زدنه.

سعید
سعید
04 مرداد 1400 15:24

سلام
لطفا نمایندگی کرج رو بفرمایید با سپاس

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 مرداد 1400 08:48
پاسخ به  سعید

با سلام
لطفا شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران راهنمائیتون کنند.
https://b2n.ir/257945

کیارش
کیارش
28 تیر 1400 17:37

سلام کیارش هستم
برای کابینت ممبران
در شهر کرمانشاه چه کسی را معرفی میکنید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
29 تیر 1400 14:44
پاسخ به  کیارش

با سلام
متاسفانه در کرمانشاه نیروی فعال، در حال حاضر نداریم.

مریم
مریم
04 خرداد 1400 16:43

سلام من بوشهر هستم اما کابینت رو میخ. واستم تهران سفارش بدم اینکه حالا ممبران باشه یا هایگلاس تر واقعا موندم واینکه اگر کارخانه خوب ومورد تایید میشناسی بهگ معرفی کنید ممنونم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 خرداد 1400 08:12
پاسخ به  مریم

سلام
لطفا شماره تماستون رو بفرمایید تا همکارانم با شما تماس بگیرند.

جواد
جواد
15 اسفند 1399 20:00

سلام ممنون از اطلاعات خیلی خوبتون میخواستم ازتون یه خواهشی کنم منو در زمینه انتخاب کابینت راهنمایی می کنید؟! انقدر مطلب خوندم دیگه کلافه شدم من یه آشپزخونه افتابکیر تقریبا 22 متری دارم تو استان همدان بهترین با کیفیت ترین و بروزترین متریالی که میتونم استفاده کنم چیه و اینکه شما تو استان ما جای خوبی میشناسین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
20 اسفند 1399 08:53
پاسخ به  جواد

با سلام
متاسفانه در اسنان همدان نیروی فعال نداریم. بهتون پیشنهاد می کنم اگر از نظر هزینه براتون مشکلی نیست از چوب، روکش چوب، ممبران یا هایگلاس استفاده کنید..
لینک مقالات مربوط به متریال ها رو براتون میذارم تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید.
https://b2n.ir/w99542

https://b2n.ir/a77547

https://b2n.ir/y01659

علی
علی
16 بهمن 1399 00:31

سلام خسته نباشیدممنون بابت مطالب مفیدتون.ببخشیدیه سوال داشتم روی درب کابینت ام دی اف میشه ازسرستون وگلهایی که روی کابینت وکیوم استفاده میشه بکاربرد؟گلهای طلایی یانقره ای

امین
امین
17 دی 1399 19:03

با سلام و تشکربابت مطالب مفیدتون
استان خوزستان – دزفول نمایندگی دارین ؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
17 دی 1399 20:23
پاسخ به  امین

با سلام
لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.
تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۳۴۲۴ (ساعت 9 تا 17 روزهای کاری)

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
18 دی 1399 10:48
پاسخ به  امین

سلام و عرض ادب
در دزفول نه متاسفانه ولی در اهواز داریم.

ساحل
ساحل
17 آبان 1399 02:33

با سلام
آیا کابینت ممبران قابل جابجایی از یک آشپزخانه به اشپزخانه دیگر است?

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
17 آبان 1399 08:25
پاسخ به  ساحل

سلام
بستگی به ابعاد و اندازه آشپزخانه جدیدتون داره..
می تونید برای راهنمایی بیشتر شمارتون را در سایت ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند.
https://b2n.ir/257945

ملیسا
ملیسا
11 شهریور 1399 21:24

سلام
کابینت ام دی اف نزدیک گاز شاید با فاصله 5 سانت آسیب می بیند ؟
راهکاری برای پوشاندن ام دی اف و آسیب ندیدن کابینت دارین
ممنون که راهنماییم می کنین

salamsakhteman
salamsakhteman
26 شهریور 1399 16:19
پاسخ به  ملیسا

با سلام
هنگام گذاشتن ظروف بزرگ روی گاز گرمای شدیدی به ورق انتقال میابد.

ب
ب
03 شهریور 1399 14:16

سلام وقت بخیر میشه کشوی زیر مکروفر که ممبران هست رو برش داد و کوتاه کرد

salamsakhteman
salamsakhteman
05 شهریور 1399 08:32
پاسخ به  ب

سلام
بله هیچ کاری نشد نداره ولی در کار ممبران تغییرات بشدت پرهزینه و پر چالشه.
اول باید مطئن بشید که روکش مورد استفاده در کار شما موجود باشه و دقیقاً همون کد رو میتونید پیدا کنید و بعد درب کوچک شده ی کشو رو تهیه کنید و cnc و روکش کنید. در آخر کشو رو کوتاه کنید و در نهایت درب کوتاه شده رو روی کشوی جدید نصب کنید.

رسول
رسول
24 مرداد 1399 01:36

لطا منو هم راهنمایی کنید
می خوام کابینت خوب و زیبا داشته باشم
ممبران رو انتخاب کنم یا با هایگلاس یه کار شیک نصب کنم؟ اخه معایبش بیشتر از مزایاش که زیبایی ظاهریه بچشم میاد
و اینکه واقعا چه تضمینی هست که اون شخصی که کار می کنه دقیقا این اصول رو رعایت کنه
چون هستن مراکزی که با بالاترین قیمت کار می کنند ولی بعد از چند وقت متوجه وجود نواقص و کم کاری هایی توی کار میشیم و این که کابینت اصولی نباشه بعد از بیش از یک سال مشخص میشه و اون موقع دیگه دستمون به جایی بند نیست

salamsakhteman
salamsakhteman
28 مرداد 1399 20:10
پاسخ به  رسول

با سلام
پیشنهاد ما اینه اگر در محل ساکن نیستید بجای ممبران از روکش چوب استفاده کنید. کار کلاسیک میتونید بزنید و رنگش کنید و مشکلات ممبران رو نداشته باشید.

هانیه
هانیه
20 تیر 1399 21:49

سلام .من شنیدم در مقابل رطوبت مقاوم نیس مخصوصا تو استان های شمالی درسته؟

salamsakhteman
salamsakhteman
28 تیر 1399 18:44
پاسخ به  هانیه

سلام دوست عزیز
خیر اینطور نیست. ممبران فقط یک پوششه که در اثر رطوبت هیچیش نمیشه اون mdf هست که در اثر رطوبت آسیب میبینه.
رطوبت هم باید در حد خیس شدن مغز df باشه. رطوبت هوا باعث آسیب نمیشه.

معصومه
معصومه
02 تیر 1399 09:11

سلام خسته نباشید .ببخشید من میخام تخت و کمد نوجوان سفارش بدم ام دی اف با روکش ممبران ملامینه .بنطرتون خوبه از لحاظ دوام و کیفیت؟.؟

salamsakhteman
salamsakhteman
05 تیر 1399 09:05
پاسخ به  معصومه

با سلام
اگر کیفیت ممبران مصرفی تون خوب باشه و ضمانت بده، بله بسیار عالیه و زیبا میشه.

علی
علی
28 خرداد 1399 10:00

سلام. دو در ممبران دارم که باید اندکی برش بخورن و کوچک بشن، میشه این کار رو کرد؟ مرسی

salamsakhteman
salamsakhteman
05 تیر 1399 08:59
پاسخ به  علی

با سلام
خیر متاسفانه، درب ممبران قابلیت تغییر اندازه و دوباره روکش شدن ندارد.باید از ابتدا دوتا درب ساخته شود و فرآیندها کامل روش انجام بشه.

sk
sk
14 خرداد 1399 13:25

سلام وقت بخیر ببخشید امکانش هست کابینت فلزی با روکش ام دی اف ممبران کارشه روش؟

salamsakhteman
salamsakhteman
25 خرداد 1399 08:38
پاسخ به  sk

با سلام
کابینت ممبران طرح های مخصوص خودش رو دارد، که با بدنه فلز قابل اجرا نیست.

Hamid
Hamid
09 خرداد 1399 00:42

با سلام
من میتونم روی روکش mdf روکش ممبران کار کنم؟
اگه نمیشه پیشنهاد شما چیه؟

salamsakhteman
salamsakhteman
11 خرداد 1399 15:39
پاسخ به  Hamid

سلام
روی mdf نمیتونید ممبران اجرا کنید.
والا پیشنهاد خاصی نمیشه داد جز تعویض با طرح مورد نظرتون.

نادر عزیزی
نادر عزیزی
08 خرداد 1399 18:59

سلام ممنون از مشاوره های شما
یک سئوال داشتم
آیا می شود برای عمر بهتر و صدمه کمتر از بدنه فلزی و درهای ممبران استفاده کرد ؟

salamsakhteman
salamsakhteman
11 خرداد 1399 15:44
پاسخ به  نادر عزیزی

سلام
بدنه‌ی فلز رو برای چه منظوری بهتر میدونید؟ اگه برای رطوبت هست که pvc خیلی بهتره از فلز هستش.
چه دلیل دیگه ای دارین برای بدنه فلز؟

علی
علی
08 خرداد 1399 04:38

با عرض سلام.
ببخشید من یه اگهی دیدم که یه کابینت ساز حدود چهارمتر ممبران که برای دکور استفاده کرد رو قصد فروش داشت میخواستم ببینم چجوری بفهمم خوبن و خرابی ندارن.با تشکر

salamsakhteman
salamsakhteman
11 خرداد 1399 15:35
پاسخ به  علی

با سلام
متأسفانه توسط افراد غیر حرفه ای قابل برآورد و بررسی نیست.
یه کارشناس باید ببینه.

ماهور
ماهور
07 اردیبهشت 1399 23:07

سلام نمای بالای اجاق لبه اش وا رفته و بلند شده. میشه کاریش کرد. متاسفانه ۲۰ روز بدون هود ازش استفاده کردیم. و روکش لبه درب فر کمی بلند شده چند بار از فر بیشتر استفاده نکردم با دمای ۱۸۰ درجه.

سمانه
سمانه
18 بهمن 1398 00:25

سلام.من ۵ماهه ممبرانه سفید زدم‌ ولی حالا قسمت بالای گازم یمقداری تغییر رنگ داده و زرد شده براثر حرارت.راهی هست که مثل روز اولش بشه؟

salamsakhteman
salamsakhteman
19 بهمن 1398 12:51
پاسخ به  سمانه

سلام
لطفاً عکس قسمتی که می فرمایید تغییر رنگ داده رو از طریق تلگرام به شماره زیر ارسال بفرمایید تا بهتر بتونیم راهنمائی کنیم.
09306118922

سجاد
سجاد
14 مهر 1398 01:58

سلام.آیا کابینت ممبران قابل رنگ آمیزی است؟مثلا اگر از رنگ آن خسته شدیم برای تنوع میتوان آنرا مجددا رنگ کرد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
16 مهر 1398 11:08
پاسخ به  سجاد

سلام
خیر، متأسفانه متریال ممبران قابلیت تغییر رنگ را ندارد.

رضا
رضا
22 شهریور 1398 17:48

سلام من سئوالی دارم
آیا امکان داره دوده روی کابینت ممبران در اثر آتش سوزی قابل تمیز کردن هست- چه راه حلی داره – امکان ترمیم هست و چه هزینه ای داره

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 شهریور 1398 12:49
پاسخ به  رضا

سلام، بله
مواد شوینده از قبیل مایع ظرفشویی و غیره، بدون رنگ برهای شیمیایی میتونه کمک کننده باشه ولی خیلی بستگی به متریال سوخته شده و نوع دوده داره که مثلاً چرب باشه یا خیر

امید
امید
31 مرداد 1398 22:14

با عرض سلام و خسته نباشید -آیا پشت درهای کابینت ممبران و یا صفحات باید جای سوراخ باشد و این سوراخ های پشت صفحه نشانه چیست ؟؟؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
03 شهریور 1398 09:05
پاسخ به  امید

سلام
سوراخ‌های پشت درب‌های ممبران به این خاطر هست که مکش کامل تر اتفاق بیافتد و هوای پشت روکش به راحتی تخلیه بشه و برای کارهایی که طرح ظریف‌‌تری دارند به این ترتیب کمک می‌کنند که هوای پشت خالی بشه و وکیوم با کیفیت بهتری به قسمت های بزارخورده بچسبه و نتیجه کار بهتر شود.

فرهادی
فرهادی
28 مرداد 1398 09:33

سلام و عرض ادب
ضمن تشکر از مطالب مفیدتون، سوالی داشتم در رابطه با ممبران کردن درب ورودی منزل که چوب روسی با سیلر کیلر می باشد، آیا ابتدا باید سیلرکیلر را با سمباده کاملا از سطح درب پاک نمود و به چوب رسید یا باهمین وضعیت هم روکش با وکیوم امکان پذیر است؟

لیلا غلامی
لیلا غلامی
21 مرداد 1398 14:38

سلام میخواستم بدونم لکه صورتی رب روی کابینت ممبران را چجوری پاک کنم .باتشکر

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
26 مرداد 1398 10:08
پاسخ به  لیلا غلامی

با سلام
روش‌های زیادی برای پاک کردن لکه ها داریم، از جمله ترکیب آب با شامپوفرض یا شامپو ی مایع ظرفشویی.البته فقط باید با دستمال روی ممبران بکید و از سیم ظرفضویی یا اسکاچ استفاده نکنید چون باعث خش افتادن می‌شود.یک راه ترکیب سرکه سفید با آب هست که با دستمال وری سطح بکشید و آخرین راه استفاده از شوینده های قوی هست، البته توصیه می‌کنیم از وایتکش استاده نکنید و از شوینده‌های ضعیف تر استفاده کنید.

زهرا
زهرا
09 مرداد 1398 20:37

سلام.برای تمیز کردن کابینت ها از چه مواد شوینده ای استفاده کنیم.لطفا نام ببرید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
16 مرداد 1398 12:40
پاسخ به  زهرا

با سلام
بهترین متریال برای پاک کردن کابینت ها چه ام دی اف و چه هایگلاس فرقی نمیکنه، مایع شیشه شور هست به همراه دستمال نخی تمیز.و حتماً بعدش سطح مورد نظر را خشک کنید و اجازه ندهید رطوبت به قسمت های برش خورده یا نوارخورده سرایت کند. چون آب از هر سمتی به مغزی متریال برسه باعث آسیب زدن بهش میشه.

شیرزاد
شیرزاد
21 تیر 1398 01:36

ممنون .راهنماییتان عالی بود

سونیا
سونیا
31 خرداد 1398 15:31

بسیار بسیار سپاس بابت مطلب خوبتون . به تازگی سفارش ممبران دادیم چه خوب حالا میتونم خیلی چیزها رو باهاشون چک کنم و ی تضمینی بگیرم ازشون

محمدپارسا
محمدپارسا
30 خرداد 1398 15:13

سلام. لبه های برگشته رو چطوری چسب بزنم با چه چسبی

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 مرداد 1398 15:29
پاسخ به  محمدپارسا

سلام
با چسب ام دی اف دو مرحله ای یا قطره ای می تونید لبه های برگشتی ممبران رو بچسبونید.

قاسم صفارزاده
قاسم صفارزاده
06 خرداد 1398 01:28

با عرض سلام نظرتان در مورد کار ارین چوب چیست؟ممنون

قاسم
قاسم
02 خرداد 1398 08:03

سلام.
کابینت ممبران.
کنار اجاق گاز صفحه ای ستون اومده پایین که ارتفاعش تا گاز ۳۰ تا ۴۰ سانت هست و از کنار ۱۰ سانت تا اجاق گاز فاصله داره پیشنهاد شما برای کمتر حرارت دیدن به ممبران چیه و باید چیکار کنیم؟
تشکر

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 خرداد 1398 16:08
پاسخ به  قاسم

با سلام
متأسفانه این مشکل طراحی و اجرایی بعضی از کارها است، اصولاً یا هود نباید ستون داشته باشد یا اینکه حداقل ۳۰ الی ۵۰ سانت از گاز فاصله داشته باشد. در این موردی که شما گفتید چاره ای جز دقت بیشتر در هنگام استفاده از گاز نیست شاید حذف ستون دو طرفه گاز آخرین راه باشه.

محمد
محمد
10 اردیبهشت 1398 20:52

سلام کابینت ممبران سفید دارم با اسپری چسب یک دو سه لکه زرد رنگ روش افتاده، با چه چیزی پاک میشود

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
22 اردیبهشت 1398 14:29
پاسخ به  محمد

با سلام
توصیه میکنم با مواد سفید کننده محل رو تمیز کنیند.

مسعود
مسعود
21 فروردین 1398 15:18

سلام،
ممکنه راهنمایى کنید آیا میزان چسبندگى روکش بر روى mdf بهتر است یا ورق هاى pvc؟
ظاهراً در کابینت دستشویى بعلت در معرض قرار گرفتن کابین در برابر آب از ورق هاى pvc استفاده میشه که گرانتر هم از mdf هست.
به نظر شما بواسطه رطوبت بالاى سرویس بهداشتى و حمام آیا به صلاح هست که از کابین تمام pvc ممبران البته از یک سازنده معتبر استفاده کرد؟
ممنون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 فروردین 1398 15:02
پاسخ به  مسعود

سلام دوست عزیز
استفاده از ممبران روی روکش pvc اونم توسط کارخانه معتبر خیلی هم خوبه و می توانید استفاد کنید.ولی گزینه بهتر رنگ کردن خود قطعه PVC توسط افراد حرفه ای هستش که بتونند رنگ پولی یورتان یا همان رنگ اتومبیل را روی قطعه اجرا کنند. که این خیلی بهتر هستش.
روکش ممبران دردسرهای خودش را دارد. نگهداریش سخته، ممکنه جرم بگیره و اگر آسیب ببینه باید کلاً عوض بشه و این ایراداتیست که به ممبران وارده. بهتره که روی PVC یک رنگ با کیفیت انجام بشه و هم عمر کار را زیاد می کند و هم نگرانی هایی که گفتیم مرتفع میشه.

الی
الی
24 اردیبهشت 1398 01:33
پاسخ به  مسعود

من کابینت کلاسیک دوست داشتم حالا که این قدر بد ممبران و گفتین میشه با چیز دیگه کلاسیک کار کرد؟طرح ساده میخوام مثل خارجیا مدلای شلوغ ایرانی و دوست ندارم اما چوب خیییییلی گرون در میاد فک کنم و اینکه من شمالم اینجا رطوبتیه چوب نمیشه

ملیکه
ملیکه
15 فروردین 1398 17:15

سلام
بهتون برای این همه احترام به مخاطبین و مشتری مداری تبریک میگم و بابت مطالب و اطلاعات بسیار مفید سایت، سپاسگزارم.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
17 فروردین 1398 09:33
پاسخ به  ملیکه

سلام
سپاس برای لطف و محبتتون.

نگار
نگار
06 فروردین 1398 23:02

سلام قسمتی از میز ممبران با فشفشه سوخته چه راهکاری پیشنهاد میکنید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 فروردین 1398 10:01
پاسخ به  نگار

سلام
متأسفانه در صورت سوختن روکش ممبران چاره ای جز تعویض اون قطعه نیست.

سمیرا
سمیرا
02 فروردین 1398 16:27

ممنون ا ز توضیحات شما آیا کابینت تمام پی وی یی وجود دارد؟؟ و اگر هس
ت برای سلامتی ضرری ندارد؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 فروردین 1398 10:03
پاسخ به  سمیرا

با سلام
بله کابینت تمام pvc در بازار موجوده و نمایی شبیه هایگلاس دارد.
درصورت استفاده از جنس مرغوب مشکل بهداشتی نداره ولی این ادعای تواید کننده است.
در انتخاب متریال کمال دقت را مبذول دارید.

الهام
الهام
26 اسفند 1397 02:00

سلام وقت بخیر
میخوام بدونم روی کابینت منبران میشه با رنگ طلایی اکرولیک بعضی قسمت هارو رنگ کرد یانه؟اگر میشه بجز اکرولیک دیگه ازچه رنگی میشه استفاده کرد؟ و اینکه نوین چوب از نظر کیفیت چطوره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 فروردین 1398 10:12
پاسخ به  الهام

سلام
روکش ممبران از جنس pvc است، بنابراین امکان رنگ کردن آن وجود ندارد. یا خیلی خیلی مشکل است چنانچه بتونید رنگی که روی پلاستیک براق یا پی وی سی امکان اجرا داشته باشد را پیدا کنید روی ممبران هم می تواند اجرا شود ولی حداقل ما همچین رنگی رو تا الان پیدا نکردیم که به خوبی روی پلاستیک یا پی وی سی قابل اجرا باشد.

الهام
الهام
25 اسفند 1397 23:45

سلام وقت بخیر
من میخوام کابینت ممبران سفید سفارش بدم میخوام بدونم بعد از نصب کابینت میتونم با رنگ طلایی بعضی از قسمت هارو رنگ کنم؟یا طراحی و نقاشی روی بعضی از قسمت ها انجام بدم؟
اگر چنین کاری امکان پذیره از چه رنگی میتونم استفاده کنم؟مثلا رنگ های آکرولیک یا رنگ هایی ک برای رنگ آمیزی چوب استفاده میشه، میتونم استفاده کنم یا خیر؟

araste
araste
07 اسفند 1397 11:06

با سلام من برای تمیز کردن کابینت ممبران از آب و کمی سرکه استفاده می کنم تا الان که مشکلی پیش نیومده شما برای تمیز کردن چربی روی کابینت چه پیشنهادی دارید؟ازچه شوینده ای استفاده کنیم؟آیا از اسپری گاز پاک کن میشه استفاده کرد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
09 اسفند 1397 12:09
پاسخ به  araste

با سلام
غیر از سفید کننده ها و حلال های پلاستیک و پی وی سی استفاده از شوینده های دیگر بلامانع است، ولی باید دقت بفرمایید که کیفیت پی وی سی ها بسیار متنوع اس، پس با حداکثر احتیاط اقدام فرمایید.

ناشناس
ناشناس
16 بهمن 1397 23:17

سلام ایا بااین صحبتا به نظر شما کابینت pvcبا رویه های گلاس بهتره یا ممبران

لیلا
لیلا
13 بهمن 1397 11:30

سلام آیا روکش پی وی سی آریا مارک خوبی هست برای کار وکیوم یه روکش خوب معرفی میکنید و علت سوراخ شدن روکش حین وکیوم کردن چی میتونه باشه ؟ممکنه هیترها خراب باشن؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
13 بهمن 1397 17:13
پاسخ به  لیلا

با سلام
روکش های پی وی سی ایرانی خیلی کیفیت خوبی ندارند،روکش های کره ای وضعیت بهتری دارند. آریا من نمیدونم که ایرانی هست یا خارجی اینا باید بررسی کنی.م ضمناً برای بحث سوراخ شدن روکش ها هم باید عرض کنم خدمتتون که هیتر ممکنه خیلی داغ کنه روکش پی وی سی رو و این باعث میشه وقتی که مکش دستگاه شروع به کار میکنه کشیدگی بیش از حد بشه و روکش سوراخ به وجود بیاد.این میتونه از بی کیفیتی روکش باشه یا میتونه از کیفیت پایین دستگاه باشد که بیش از حد داره قطعه پی وی سی رو گرم میکنه و یا مکش بیش از حد به وجود بیار.

بهار
بهار
01 بهمن 1397 12:27

با سلام
امکان داره کابینت ممبران را تغییر رنگش بدیم مثلا اگه قهوه ای سوخته باشه میشه سفیدش کرد

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
06 بهمن 1397 13:04
پاسخ به  بهار

سلام
متأسفانه تغییر رنگ کابینت ممبران که روش وکیوم شده امکان پذیر نیست چون هیچ پلاستیک یا پی وی سی رو نمی تونید روش رنگ بزنید طوری که بعداً روش رنگ بمونه. البته ممکنه روی رنگ سفیدیه رنگی بزنیم و تغییر رنگ روش بمونه، ولی رنگ های تیره رو نمیشه روشن کرد. و یه مطلب دیگه اینکه کندن روکش ممبران از روی از روی قطعه ای که داریم، قطعه را خراب می کنه طوری که دیگه قابل روکش کردن با ممبران نیست و آماده سازی زیرکار برای روکش کردن خیلی دردسر داره و جواب سوالتون منفی هست.

مرادی
مرادی
29 دی 1397 18:30

من یک سالی میشه که برای خونه دخترم کابینت ممبران گرفتم . 18 ماه هم گارانتی دارن. البته تا حالا که هیچ مشکلی نداشته امیدوارم که بعد از اینم مشکلی نداشته باشه.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
22 دی 1397 22:57

با سلام به نظر شما شرکت فرم چوب برای کابینت ممبران چطوره؟؟
با تشکر ازمطالب مفیدتون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
26 دی 1397 13:56

سلام
متأسفانه ما اطلاعات خاصی راحع به کیفیت شرکت فرم چوب نداریم. و سعی می کنیم بررسی کنیم، اگر اطلاعات دقیقی به دست آوردیم اعلام می کنیم.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
20 دی 1397 14:59

برا منطقه شمال کابینت pvcرو پیشنهاد میکنیدیا ممبران

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 دی 1397 16:45

سلام
هردوش خوبه ولی اگه رطوبت خیلی بالایی داره محل، پی وی سی پیشنهاد ماست، پی وی سی با رویه هایگلاس

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
16 دی 1397 18:34

سلام
اگرکابینت ممبران باحرارت خراب میشود یعنی ماداخل اشپزخانه نبایداشپزی کنیم؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 دی 1397 15:59

سلام
منظورمون از حرارت، حرارت خیلی شدیده. مثلاً اگر طرح طوری باشد که بدنه های ممبران خیلی نزدیک به گاز باشد، این اتفاق می افتد. بنابراین بهتره تو بدنه ها، ستون نزنیم، یا اگر دور گاز رو داریم می پوشانیم یک فاصله ی منطقی حدود 30 یا 40 سانتی متری بدنه ها از کناره های گاز داشته باشد که موقع گذاشتن قابلمه روی گاز، گرمای خیلی زیادی به ممبران نرسد. باید بیشتر ملاحظه کنیم چون بالاخره پلاستیکی هست که روی ام دی اف چسبیده شده و با گرما ممکنه چسبش ذوب بشه و جدا بشه. معنیش هم این نیست اصلاً آشپیزی نکنید. ولی خوب باید تو طراحی یه سری موارد رعایت بشه تا خروجی یک کار خوب باشه.