0

 30 عکس دکوراسیون املاک شیک 2024؛ از مدرن تا کلاسیک

  19 تیر 1403     -      تاریخ انتشار:  20 تیر 1403
دکوراسیون بنگاه املاک لاکچری
آنچه می خوانید...

    دکور املاک با سبک مدرن، ظاهری ساده دارد و سبک دکوراسیون کلاسیک، مغازه املاک را لاکچری نشان می‌دهد. سبک نئوکلاسیک هم با ترکیب سبک‌های مدرن و کلاسیک، دفتر املاکی باشکوه و ساده برای شما می‌سازد. انتخاب مبلمان و کاغذ دیواری دفتر املاک لاکچری، باید متناسب با به سبک دکوراسیون داخلی و سایر المان‌های موجود در فضا باشد. در این مطلب تیم دکوراسیونی سلام ساختمان، 30 عکس دکوراسیون مشاور املاک شیک و نکات مهم چیدمان آن را با توجه به ترندهای 2024 به شما می‌گویند. درضمن دیدن انواع دکوراسیون اداری لاکچری، به شما در انتخاب دکور املاک شیک کمک می‌کند. همراه ما باشید.

    معرفی سه سبک طراحی داخلی دفتر املاک شیک و لاکچری 2024

    انتخاب سبک مناسب برای طراحی دفتر املاک می‌تواند نوع مشتریان شما را تعیین کند و تاثیر زیادی بر جذب مشتری داشته باشد. در ادامه به معرفی 3 سبک محبوب مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک برای دکوراسیون دفتر املاک شیک می‌پردازیم و عکس دکوراسیون مشاور املاک با این سبک‌ها را به شما نشان می‌دهیم.

    1.    دیزاین داخلی مشاوره املاک مدرن

    دیزاین املاک سبک مدرن با استفاده از خطوط ساده و سطوح صاف و بدون منبت کاری، فضایی شیک، امروزی و کاربردی برای دکوراسیون دفتر املاک شما ایجاد می کند. در دکوراسیون اداری مدرن، کمدها، میزها، صندلی‌ها و یا قفسه‌ها ساده و به دور از پیچیدگی طراحی می‌شوند. یکی از اهداف طراحی سبک مدرن دفتر املاک، استفاده بهینه از فضا است. همه چیز در سبک مدرن، در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی می‌شوند.

    دیزاین مدرن دفتر املاک با میز ساده قهوه‌ای، صندلی مدرن قهوه‌ای، مبلمان مینیمال آبی و دیوارهای ساده سنگی

    در دکوراسیون سبک مدرن برای دفتر املاک شیک خود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی و کرم، فضایی آرام، صلح آمیز و مورد اعتماد ایجاد می‌کنند، همین موضوع باعث ایجاد حس اعتماد و صمیمیت با مشتری می‌شود.

    دکور املاک مدرن با صندلی‌های طوسی و مشکی، میز مشکی و قهوه‌ای و دیوارهای سفید و قهوه‌ای

    متریال های طبیعی مانند چوب، سنگ و فلز، حس مدرنیته را به فضای املاک مدرن اضافه می‌کنند. می‌توانید از چوب در کفپوش، مبلمان و میزها، از سنگ در پیشخوان و دیوارها و از فلز در صندلی‌ها، لوسترها و اکسسوری‌های دفتر املاک شیک استفاده کنید.

    دفتر املاک مدرن با دیوار سنگی طوسی، میز و صندلی قهوه‌ای

    2.    دیزاین داخلی مشاوره املاک کلاسیک

    دیزاین داخلی مشاور املاک با سبک کلاسیک، فضایی لاکچری می‌سازد و این نوع طراحی، برای دفاتر املاک مناطق لوکس تهران، بسیار پرطرفدار است. کنده‌کاری‌های باشکوه و حجیم روی دیوارها، میزها، صندلی‌ها و یا قفسه‌های دکوراسیون دفتر املاک کلاسیک، از ویژگی مشهور این سبک طراحی است. در سبک کلاسیک شما می‌توانید ستون‌های بلند منبت کاری شده یا آینه‌ها و گلدان‌های فلزی مجلل را به وفور ببینید.

    دفتر املاک شیک با دیوارهای کنده‌کاری‌شده، مبلمان چرم و سقف و لوستر کلاسیک

    شما می‌توانید برای طراحی دفتر املاک خود به سبک کلاسیک، از متریال‌های لوکس مانند چوب، سنگ، مرمر، مخمل و چرم استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید بخش‌های مختلف دکور املاک مانند کفپوش، سقف، میز و صندلی و یا دیوارها را از این متریال‌ها بسازید و حس ظرافت و تجمل را به فضا هدیه دهید.

    مبلمان چرم، کفپوش‌های سنگی و میزهای چوبی در دفتر املاک کلاسیک

    کنده‌کاری‌های هنرمندانه روی دیوار مشکی دفتر املاک شیک زیر، سبک کلاسیک را به فضای کاری هدیه داده‌است. انواع دکوراسیون اداری کلاسیک، برای فضاهای کاری حرفه‌ای مثل دکوراسیون دفتر وکالت یا بنگاه‌های شیک، کاربرد زیادی دارند.

    کنده‌کاری روی دیوار مشکی همراه با میز سنگی مشکی و صندلی طوسی در دکور دفتر املاک کلاسیک

    3.    دیزان داخلی مشاوره املاک نئوکلاسیک

    دکوراسیون املاک سبک نئوکلاسیک، حاوی ترکیبی از المان‌های مدرن و کلاسیک است که فضایی شیک و متعادل را برای دکور املاک شما ایجاد می‌کند. در سبک نئوکلاسیک، کنده‌کاری‌های ظریف و مینیمالی را روی درب‌ها، دیوارها، میزها و یا صندلی‌های دکوراسیون املاک می‌توانید مشاهده کنید.

    دکوراسیون املاک نئوکلاسیک با دیوار طوسی با تاج‌های کنده‌کاری‌شده ظریف و میز قهوه‌ای ساده

    ترکیب دیوارهای کنده‌کاری‌شده ظریف با میز و صندلی مدرن و ساده در دکور املاک نئوکلاسیک، می‌تواند به ایجاد فضایی حرفه‌ای برای مشتریان (خریداران و فروشندگان) کمک کند و به نفع کسب و کار شما باشد.

    دفتر املاک با دیوارهای کرمی کنده‌کاری‌شده ظریف و میزهای قهوه‌ای مدرن و صندلی کرم ساده

    کمدهای چوبی منبت‌کاری‌شده در دکوراسیون املاک زیر، سادگی و شکوه سبک نئوکلاسیک را رقم زده‌است.

    دفتر املاک شیک با کمد چوبی نئوکلاسیک و میز ساده و صندلی قهوه‌ای

    در طراحی دکور مغازه املاک علاوه بر سبک طراحی، باید به ابعاد فضا هم توجه کنید. کوچک بودن اندازه مغازه املاک نباید محدودیتی در طراحی دکور املاک شما ایجاد کند.

    دکوراسیون مغازه کوچک املاک باید چگونه باشد؟

    اگر مغازه املاک شما کوچک است، با کمی خلاقیت و رعایت نکات مهم در چیدمان، می‌توانید دفتر املاکی را برای خود بسازید که سیل مشتریان را به سمت شما روانه کند و بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر برسد. درادامه، چند نکته برای طراحی داخلی مغازه املاک کوچک را می‌‌گوییم:

    • رنگ‌آمیزی دکور املاک کوچک با رنگ‌های روشن: رنگ های روشن مانند سفید، کرم، آبی آسمانی و طوسی می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر از حالت عادی نشان دهند.
    • استفاده بهینه از فضا با مبلمان چنده منظوره: مبلمانی را انتخاب کنید که چند منظوره باشند و بتوان از آن‌ها برای چندین کار استفاده کرد. به عنوان مثال از میزهایی استفاده کنید که دارای کشو و قفسه هستند.
    • درخشش دکوراسیون بنگاه املاک کوچک با نورپردازی مناسب: ترکیب نورهای هالوژن با نورهای خطی در سقف، فضای دکور املاک را روشن و دلباز نشان می‌دهند.
    • دریافت انعکاس نور در مغازه املاک کوچک با نصب آینه‌ها: نصب آینه در دکوراسیون املاک کوچک با انعکاس نور، باعث بزرگ نشان دادن فضا می‌شود.
    • نظم ‌بخشیدن به فضای کوچک دکور املاک با قراردادن شلف دیواری: برای قراردادن اسناد املاک و مستغلات در دفترکار کوچک خود، از شلف‌های دیواری به منظور نظم بخشیدن به فضا، استفاده کنید.
    • انتخاب سبک مدرن برای فضای کوچک مغازه املاک: سبک مدرن به دلیل طراحی ساده و خلوت و استفاده بهینه از فضا، انتخابی ایده‌آل برای طراحی دکور مشاور املاک کوچک است.

    دفتر املاک کوچک با دیوارهای سفید و قهوه‌ای، میز قهوه‌ای، صندلی سفید و طوسی و کابینت‌های دیواری قهوه‌ای

    10 نکته برای طراحی بهترین دکوراسیون مشاور املاک

    دقت در نحوه چیدمان مشاور املاک، نصب یک کفپوش مناسب و انتخاب رنگ متناسب با نوع دکوراسیون مغازه، ازجمله نکاتی هستند که باید در طراحی دکوراسیون مشاور املاک بدانید. درادامه بیشتر درمورد این نکات صحبت می‌کنیم:

    1.    نحوه چیدمان مشاور املاک

    با چیدمان اصولی دکور بنگاه املاک، فضایی حرفه‌ای ایجاد کنید و نهایت استفاده را از هر سانتی‌متر فضا ببرید. به این صورت به مشتریان خود نشان می‌دهید که در کارتان جدیت دارید و به نیازهای آن‌ها اهمیت می‌دهید. برای چیدمان اصولی فضای بنگاه، به 4 اصل زیر توجه کنید:

    • اصل 1: اولین مکانی که مشتریان شما با آن روبرو می‌شوند، منطقه پذیرش است. این فضا باید تمیز و مرتب باشد. از یک میز پذیرش مناسب و صندلی‌های راحت که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی املاک باشد، برای پذیرش مشتریان استفاده کنید.

    دکور املاک با میز پذیرش سفید و قهوه‌ای، صندلی سرمه‌ای و دیوار سفید و طوسی

    • اصل 2: چیدمان قسمت بعدی دکوراسیون املاک، محیط مذاکره است. فضای مذاکره باید محیطی خصوصی و آرام باشد تا مشتریان شما احساس راحتی کنند و بتوانند به طور آزادانه در مورد نیازهای خود صحبت کنند. از یک میز بزرگ، صندلی‌های راحت، فناوری‌های هوشمند و نورپردازی مناسب برای این فضا استفاده کنید.

    اتاق مذاکره مشاوره املاک با میز بزرگ سفید و صندلی‌های چرخ‌دار قهوه‌ای همراه با پرژوکتور

    • اصل 3: چیدمان فضای کاری کارمندان در دکوراسیون املاک مهم است. طراحی چیدمان اصولی و راحت، می‌تواند باعث بهره‌وری بیشتر کارمندان شود. فضای کار کارکنان باید راحت باشد تا آ‌‌ن‌ها بتوانند به طور موثر به وظایف خود رسیدگی کنند. از میز و صندلی‌های استاندارد و ارگونومیک، قفسه‌های مناسب برای نگهداری پرونده‌ها و همچنین تجهیزات کامپیوتری پیشرفته برای اتاق کارمندان استفاده کنید.

    فضای کاری کامندان دکور املاک با میز قهوه‌ای و صندلی‌های آبی

    • اصل 4: هر دکوراسیون املاک، باید حداقل یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه داشته باشد. در صورت وجود فضای کافی، آشپزخانه را در مجاورت فضای کار کارکنان قراردهید. در غیر این صورت، با استفاده از پارتیشن، می‌توانید فضایی مجزا برای آشپزخانه در سالن کاری کارکنان ایجاد کنید. عکس آشپزخانه زیر، متعلق به دکور املاکی مدرن و ساده است. مشابه این عکس را کابینت سازهای سلام ساختمان می‌توانند برای شما بسازند.
    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    آشپزخانه دکور املاک با یخچال کوچک و قفسه‌های دیواری برای قراردادن لیوان

    2.    نورپردازی دکوراسیون مغازه املاک

    نورپردازی مناسب می‌تواند توجه افراد را از میان ده‌ها مغازه املاک، به سمت بنگاه شما جلب کند و به افزایش مشتریان شما کمک کند. اولین قدم برای نورپردازی مغازه املاک، ایجاد روشنایی کلی است. برای این کار می‌توانید از لوسترها، چراغ‌های سقفی توکار یا روکار مانند هالوژن، نورهای ال‌ای‌دی و یا ترکیبی از این‌ها استفاده کنید.

    نورهای هالوژن سفید در سقف دکوراسیون املاک با دیوار آبی و سفید و میز و صندلی سفید

    بهترین رنگ نور برای روشنایی کلی مغازه املاک، ترکیب نورهای زرد و سفید است. این نور فضای مغازه املاک شما را دلبازتر و روشن‌تر نشان می‌دهد. برای مثال، دکور نمونه طراحی داخلی مغازه مشاور املاک با نورپردازی هالوژنی سقف را در زیر ببینید.

    دکور املاک با نورهای سفید هالوژنی در سقف کاذب، صندلی‌های سفید و میز طلایی

    3.    نمای مغازه املاک

    نمای مغازه املاک شما اولین چیزی است که مشتریان شما می‌بینند و نقش مهمی در جذب مشتری، ایجاد حس اعتماد و افزایش فروش ایفا می‌کند. لوگو و نام تجاری شما باید در نمای دکور املاک به طور واضح و خوانا قابل مشاهده باشد. از رنگ‌ها و فونت‌های مناسب برای لوگو و نام تجاری خود استفاده کنید. از رنگ‌ها و مصالحی برای نمای مغازه استفاده کنید که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی دکوراسیون مشاور املاک باشد.

    نمای مغازه املاک با درب شیشه‌ای که نام مغازه همراه با لوگو تجاری روی آن حک شده

    4.    رنگ دکوراسیون املاک

    برای داشتن دکوراسیون املاکی شیک، از رنگ‌ها باید براساس متراژ مغازه و سبک دکوراسیون داخلی فضا استفاده کنید. رنگ‌های خنثی و روشن برای هر سبک از دکوراسیونی مناسب هستند و باعث بزرگ‌تر نشان دادن محیط می‌شوند. ترکیب رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، فیلی و یا خاکستری با رنگ‌هایی مانند مشکی و یا زرد و طلایی، دکوراسیون املاک شما را شیک و لاکچری می‌کند.

    دفتر املاک با دیوارهای سفید، میز خاکستری و صندلی‌های مشکی و زرد

    استفاده از رنگ‌های جسورانه و پرانرژی مانند قرمز، نارنجی و یا آبی، می‌تواند توجه افراد را به سمت دکور املاک شما جلب کند و فضایی خاص ایجاد کند. شما می‌توانید برای جلوگیری از تکراری شدن و دلزدگی این رنگ‌ها، از آن‌ها در جرئیات دکوراسیون داخلی دفتر املاک شیک خود استفاده کنید. به طور خاص، رنگ‌هایی مثل آبی آسمانی به دلیل آرامش بخش بودن، برای فضاهایی مثل دکوراسیون شرکت هواپیمایی یا دفتر املاک مدرن، بسیار پرطرفدار هستند.

    دکور املاک با دیوارها و تابلوهای قرمز و سفید

    5.    مبلمان دکوراسیون املاک

    برای مبلمان دکور املاک خود سبکی را انتخاب کنید که با نوع املاک و مستغلاتی که می‌فروشید مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر با املاک لوکس سر و کار دارید، مبلمانی با ظاهر کلاسیک و شیک انتخاب کنید.

    مبلمان سبک کلاسیک چرمی سیاه با میز قهوه‌ای در دفتر املاک شیک

    مبلمان دکوراسیون املاک مدرن باید راحت باشند تا مشتریان شما در حین صحبت با شما احساس راحتی کنند. از مبل‌ها و صندلی‌هایی با پشتی بلند و نشیمنگاه جادار استفاده کنید.

    مبلمان مدرن سفید در دکور دفتر املاک

    6.    اکسسوری و تزئینات بنگاه املاک

    اکسسوری‌ها در دکوراسیون املاک مسکن به شما کمک می‌کنند تا فضایی دعوت‌کننده و تماشایی داشته باشید. ازجمله اکسسوری‌ها و تزئیناتی که مغازه املاک شیکی را برای شما می‌سازند، عبارت‌اند از:

    • تابلو اعلانات: از یک تابلو اعلانات با رنگ برند خودتان، برای نمایش آگهی‌های املاک جدید، عکس‌های خانه‌ها و اطلاعات تماس خود استفاده کنید.
    • گیاهان: از گیاهان برای اضافه کردن رنگ و طراوت به فضا استفاده کنید.
    • مجسمه و اشیاء دکوری: با مجسمه‌ها، تابلوها و سایر لوازم دکوری مرتبط با مسکن، دکوراسیون املاک خود را به یادماندنی کنید.

    اتاق مذاکره دفتر املاک شیک با اکسسوری‌هایی مانند گیاهان وسایل دکوری

    7.    کفپوش دکور املاک

    اگر بنگاه املاک شما شلوغ است و رفت و آمد زیادی دارد، باید از کفپوش‌های بادوام مانند سرامیک استفاده کنید. سرامیک یک گزینه بادوام و مقرون به صرفه برای کفپوش است که در برابر رطوبت و لکه مقاوم است و به راحتی تمیز می‌شود. سرامیک در طرح‌ها و رنگ های مختلف موجود است.

    دفتر املاک بزرگ با کفپوش سرامیک سفید با مبلمان سیاه

    کفپوش چوبی هم، ظاهری گرم و دعوت کننده به دکور بنگاه املاک می‌دهد. کفپوش چوبی لمینت، قیمت مناسبی دارد اما در برابر رطوبت مقاومت خوبی ندارد.

    کفپوش چوبی به رنگ قهوه‌ای روشن در دکور املاک

    8.    کاغذ دیواری دکور املاک

    انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای طراحی داخلی املاک می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی فضا و حس و حال آن داشته باشد. شما می‌توانید کاغذ دیواری با طرح‌های خانه و املاک را برای دفتر خود انتخاب کنید. به این شکل فضای مغازه املاک شما حرفه‌ای به نظر می‌رسد.

    دکور املاک با طرح کاغذ دیواری ساختمان و خانه با میز قهوه‌ای

    اگر به دنبال ظاهری مدرن برای دفتر املاک خود هستید، می‌توانید از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های هندسی یا ساده استفاده کنید. اما اگر به دنبال ظاهری کلاسیک هستید، از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های گلدار و پر زرق و برق استفاده کنید. در زیر، یک نمونه کاغذ دیواری مدرن دفتر املاک شیک را می‌بینید.

    کاغذ دیواری سفید با خطوط نامرتب سیاه در دفتر املاک با میز قهوه‌ای و صندلی زرشکی

    9.    پارتیشن دکوراسیون املاک

    پارتیشن‌بندی می‌تواند راه‌حلی عالی برای ایجاد فضاهای مجزا، افزایش حریم خصوصی و بهبود کارایی در دکوراسیون املاک شما باشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای گزینه‌ای ایده‌آل برای بزرگ نشان دادن فضا و ایجاد دفتر املاکی مدرن هستند.

    پارتیشن شیشه‌ای برای جداکردن قسمت پذیرش و مدیریت در دفتر املاک

    10.   سقف کاذب کناف در دفتر املاک

    سقف کاذب کناف می‌تواند ظاهری شیک و مدرن به دکوراسیون املاک شما بدهد. می‌توانید از کناف برای ایجاد طرح و اشکال مختلف در سقف و دیوارها استفاده کنید. همچنین نصب نورهای مخفی داخل سقف کاذب کناف باعث درخشش دکوراسیون دفتر املاک شیک شما می‌شود. این نوع سقف کاذب، قیمت مناسب و نصب آسانی دارد.

    سقف کاذب کناف با نورهای ال‌ای‌دی و نورهای هالوژن در دفتر املاک

    علاوه بر نکات بالا و توجه به آن‌ها، دانستن نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون اداری نیز، می‌تواند برای دیزان دفتر املاک شیک کمک کننده باشد و ایده‌های خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

    راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون املاک

    اگر قصد دارید طراحی دکوراسیون بنگاه املاک خود را به یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی بسپارید، به سوالات زیر پاسخ دهید:

    • چه سبکی را برای دکور املاک خود در نظر دارید؟ کلاسیک، مدرن و یا نئوکلاسیک؟ نمونه‌کارهای شرکت‌های مختلف را بررسی کنید تا ببینید آیا سبکی که شما به دنبال آن هستید را ارائه می‌دهند یا خیر.
    • شرکت مد نظر شما چقدر در طراحی دکوراسیون املاک تجربه دارد؟ به دنبال شرکتی باشید که سابقه اثبات شده‌ای در تکمیل پروژه‎های مشابه املاک شما داشته باشد.
    • چه خدماتی را نیاز دارید؟ برخی از شرکت‌ها فقط خدمات طراحی دکوراسیون املاک را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر خدمات کاملی از جمله طراحی، انتخاب مواد، مدیریت پروژه و اجرا را ارائه می دهند.
    • نظر مشتریان شرکت طراحی دکوراسیون مد نظر شما درمورد پروژه‌های اجراشده چیست؟ اگر شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مد نظر شما، نظرات مختلف مشتریان خود را داخل وبسایت قرار داده‌است، حتما این نظرات را مطالعه کنید.

    سلام ساختمان یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی است که به طور حرفه‌ای روی پروژه‌های املاک و مستغلات تمرکز دارد. سلام ساختمان با معرفی متخصصین حرفه‌ای، دکوراسیون املاک شما را از صفر تا صد بازسازی و نوسازی می‌کند. شما می‌توانید نظرات مشتریان سلام ساختمان در حوزه‌های مختلف دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید.

    نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
    خانم گیتی وحیدی
    کار تمیز
    بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
    خانم کشاورز
    قیمت فوق العاده عالی و منصف
    کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
    آقای وحید یاری
    با اخلاق خوب و ایده پرداز
    کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
    خانم سالارپور
    خوش برخورد و مقید به کار
    خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
    خانم پاریاب
    محترم و خوش اخلاق
    ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
    خانم نصیری
    صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
    از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
    تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.
    کاروسل کامنت

    دفتر املاک با میز سفید و صندلی قهوه‌ای و مشکی و فرش مشکی در دفتر املاک

    جمع‌بندی

    برای طراحی دکوراسیون دفتر املاک شیک با توجه به ترندهای 2024 انتخاب سبک‌ مدرن با ظاهری ساده، سبک کلاسیک با منبت‌کاری‌های حجیم و باشکوه و سبک نئوکلاسیک با کنده‌کاری‌های مینیمال، مغازه املاک شما را تماشایی می‌کند. توجه به استفاده از نورهای هالوژن، انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون و قراردادن پارتیشن برای جداسازی فضاها، نکاتی هستند که باید در چیدمان دفتر املاک به آن‌ها توجه کنید. شرکت سلام ساختمان با معرفی متخصصین حرفه‌ای در زمینه دکوراسیون داخلی، به شما کمک می‌کند دکور املاکی شیک داشته باشید.

    جستجوی کاربران برای این مطلب:

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +