3.9 0

7 ایده خاص و خلاق برای کابینت های 2 رنگی + عکس

  20 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  20 آذر 1402
کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی سفید و طوسی

اگر زیبایی و خاص بودن فضای آشپزخانه برای شما مهم است، باید برای کابینت‌ها از ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنید که نسبت به هم، هماهنگی مناسبی داشته باشند. برای مثال، چه از دو رنگ متضاد استفاده کنید و چه از دو رنگ نزدیک به هم، هر دو می‌توانند نمای جذابی را در آشپزخانه ایجاد کنند، فقط باید با بهترین روش ترکیب رنگ‌ها آشنا باشید. بنابراین در این قسمت، 7 مورد از بهترین ترکیب‌های رنگی کابینت آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم.

«اغلب این کابینت‌ها توسط متخصصین سلام ساختمان اجرا شده‌اند. مجموعه سلام ساختمان، بزرگ‌ترین بازار آنلاین کابینت در کشور است.»

1.    کابینت سفید خاکستری (سفید سیاه)

کابینت با رنگ سفید، فضای آشپزخانه را روشن و بزرگ نشان می‌دهد و رنگ‌های سیاه یا خاکستری، به آن عمق و ظرافت می‌بخشند. این ترکیب رنگ در فضاهای مدرن و مینیمال بسیار جلوه می‌کند و یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در طراحی کابینت است.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی سفید و طوسی تیره

2.   کابینت سفید طلایی

رنگ طلایی با وضوح و درخشش خود، به کابینت‌های سفید، جلوه‌ای لوکس و پر زرق و برق می‌دهد. این ترکیب رنگ، برای فضاهایی که می‌خواهند ظاهری برجسته و متمایز داشته باشند بسیار مناسب است. کابینت سفید طلایی زیر، توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان اجرا شده است. برای دیدن سایر کابینت‌های اجرا شده توسط متخصصین سلام ساختمان در شهرهای مختلف ایران، اینجا کلیک کنید.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی سفید و طلایی

3.   کابینت سفید و رنگ چوب

سفید با تناژ چوب طبیعی، یک ترکیب رنگ ساده و طبیعی است که همیشه مورد توجه دکوراتورها قرار گرفته است. رنگ سفید فضای آشپزخانه را خنثی و آرامش بخش نشان می‌دهد و رنگ قهوه‌ای چوب، به آن گرما و صمیمیت می‌بخشد.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی سفید و رنگ چوب

4.   کابینت سفید سبز

رنگ سبز، رنگی سرد است که نماد طبیعت و سرزندگی است. ترکیب کابینت رنگ سبز با رنگ سفید خنثی، فضایی شاداب و دلنشین را در آشپزخانه شما به وجود می‌آورد. استفاده از ترکیب رنگ سبز پاستیلی و سفید برای کابینت‌ها، خاص بودن فضا را چندین برابر می‌کند.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی سفید سبز

5.   کابینت کرمی بژ

رنگ کرمی و بژ با یکدیگر هماهنگی بی‌نظیری دارند و فضایی ملایم و شیک را در آشپزخانه ایجاد می‌کنند. کابینت با این ترکیب رنگ، برای فضاهایی که به دنبال آرامش و دنج بودن هستند بسیار مناسب است.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی کرمی بژ

6.   کابینت آبی کمرنگ و پر رنگ

رنگ سرد آبی با دو تناژ رنگی مختلف کمرنگ و پر رنگ، می‌تواند هم آرامش بخش باشد و هم جذابیت فراوانی را در طراحی کابینت‌ها ایجاد کند. آبی کمرنگ برای کابینت‌هایی با طراحی مدرن و آبی پررنگ برای ایجاد نقاط برجسته در کابینت‌ها مناسب است.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی آبی کمرنگ و پر رنگ

7.   کابینت طوسی و رنگ چوب

رنگ طوسی به خوبی با همه رنگ‌ها قابلیت هماهنگی دارد. کابینت رنگ طوسی با رنگ گرم قهوه‌ای چوب طبیعی، ترکیبی متعادل و دوست‌داشتنی ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگ برای فضاهایی که به دنبال ترکیبی از مدرنیته و سنت هستند، بسیار مناسب است.

کابینت آشپزخانه با ترکیب رنگی طوسی قهوه ای

سخن پایانی

هر ساله ترکیب‌های رنگی جدیدی برای کابینت و دکوراسیون آشپزخانه معرفی می‌شوند. این رنگ‌ها می‌توانند آشپزخانه را از یک فضای سرد و بی‌روح به یک فضای گرم و دوست‌داشتنی تغییر دهند. اما از آنجایی که ترکیب کردن دو یا چند رنگ برای کابینت آشپزخانه، چالش بزرگی است که احتمالا با آن مواجه می‌شوید، استفاده از تجربیات مشاورین سلام ساختمان، می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. برای پیدا کردن کابینت ساز حرفه‌ای شهرتان از طریق سلام ساختمان، فقط باید اینجا کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments