5.0 0

بازگشت به گذشته: چگونه کابینت‌های کلاسیک می‌توانند خانه شما را مانند دوران کودکی‌تان زیبا کنند؟

  18 بهمن 1402     -      تاریخ انتشار:  18 بهمن 1402
انواع کابینت‌کلاسیک سفید و کرمی با منبت کاری‌های فراوان در طرح‌های مختلف

زیبایی و منحصربه‌فردی کابینت‌های کلاسیک، از گذشته تا کنون ادامه دارد و این کابینت‌ها هرگز قدیمی نشده‌اند. استفاده از طراحی‌های کلاسیک در ساخت کابینت، می‌تواند حس نوستالژی و گرمی خاصی به فضای آشپزخانه بدهد. کابینت‌های کلاسیک با الهام از طراحی‌های سنتی، می‌توانند جلوه‌ای شیک و اصیل به آشپزخانه شما ببخشند. دراین مطلب سوار برقطار سلام‌ساختمان شوید و با سفر به گذشته، با 7 ویژگی کابینت‌های کلاسیک که به خانه شما رنگ و بوی دوران کودکی را می‌دهند آشنا شوید.

«سلام‌ساختمان» به عنوان اولین و معتبرترین شرکت آنلاین کابینت‌سازی، بهترین متخصصین ساخت کابینت کلاسیک در شهرتان را به شما معرفی می‌کند. همین حالا از پشتیبان‌های سلام ساختمان، مشاوره رایگان کابینت دریافت کنید. همراه ما باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

1.    رنگ کابینت‌کلاسیک، اشرافی و چشمگیر

انتخاب رنگ برای کابینت‌های کلاسیک اهمیت زیادی دارد، زیرا رنگ‌ها در القای حس اصالت و لوکس بودن به فضای آشپزخانه، نقش حیاتی را ایفا می‌کنند. رنگ‌هایی مانند سفید طلایی، مشکی، کرمی، سبز ملایم و یا قهوه‌ای به دلیل جلوه خاص و چشم‌نوازی که دارند، برای کابینت‌های با سبک کلاسیک بسیار محبوب هستند. این رنگ‌ها به آسانی می‌توانند محیطی باشکوه ایجاد کنند که نمادی از زیبایی‌های دوران گذشته است.

کابینت کلاسیک آشپزخانه با جزیره سفیدطلایی و منبت کاری‌های فراوان

2.   کنده‌کاری‌های سلطنتی، هنرجادویی کابینت کلاسیک

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کابینت کلاسیک، حکاکی‌ها و کنده‌کاری‌های سلطنتی روی درب‌ها، کاور هود، جزیره و ستون‌های این کابینت است. این منبت کاری‌های زیبا نه تنها حس نوستالژیک دارند، بلکه ظاهری بسیار لاکچری به آشپزخانه می‌بخشند.

کابینت کلاسیک سفید با کنده‌کاری روی درب، ستون و هود

کابینت کلاسیک زیر که توسط یکی‌از کابینت‌سازهای سلام‌ساختمان در استان قم ساخته شده است، منبت کاری‌های سفیدطلایی ظریفی دارد که فضا را بسیار شیک کرده است. اکثر کابینت‌های دوران کودکی ما، از چنین منبت کاری‌های ظریفی برخوردار بوده‌اند.

معرفی کابینت ساز

 کابینت کلاسیک سفید با منبت کاری‌های طلایی در آشپزخانه با کفپوش طرح چوب

3.   کابینت کلاسیک با درب‌شیشه‌ای، خودنمایی ظروف

اگر دوست‌دارید به گذشته‌ها سفر کنید، کابینت کلاسیک را با درب‌های شیشه‌ای بسازید تا ظروف دکوری داخل کابینت، همانند گذشته‌ها خودنمایی کنند. شما با توجه سلیقه خود می‌توانید یک یا دو درب کابینت را شیشه‌ای انتخاب کنید تا هم زیبایی فضا زیاد شود و هم حس قدیمی بودن را به فضا القا کنید. البته بعضی افراد هم انتخاب می‌کنند که درب تمام کابینت‌های یک ردیف را شیشه‌ای بسازند. برای اطلاع از قیمت انواع کابینت کلاسیک، همین حالا با پشتیبان‌های سلام‌ساختمان ارتباط بگیرید.

کابینت سفیدطلایی کلاسیک با درب شیشه‌ای

4.   متریال کابینت‌کلاسیک، شرط داشتن یک آشپزخانه اصیل

در گذشته کابینت‌های کلاسیک را از جنس چوب می‌ساختند و هنوز هم متریال چوب، بهترین انتخاب برای ساخت کابینت‌های کلاسیک است. متریال چوب با بافت طبیعی و گرمای خود، نه تنها زیبایی بصری و کیفیت بی‌نظیری به کابینت‌ها می‌بخشد، بلکه حسی از ارتباط عمیق با طبیعت و گذشته را نیز در فضای خانه القا می‌کند.

کابینت آشپزخانه لاکچری چوبی قهوه ای روشن با منبت کاری های طلایی

کابینت نوستالژیک چوبی زیر که توسط یکی از متخصصین سلام‌ساختمان ساخته شده است، به سلیقه مشتری به رنگ شیک سفید در آمده است.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت چوبی سفید کلاسیک با جزیره منبت کاری شده

5.   کابینت کلاسیک با شلف‌چوبی، یادآور دوران کودکی

استفاده از شلف‌هایی از جنس چوب علاوه‌بر ایجاد حس و حال قدیمی، کابینت کلاسیک شما را پرکاربردتر می‌کند. برای مثال، قسمت بالای سینک در این آشپزخانه، با یک شلف زیبا تزئین شده است. شما حتی می‌توانید این شلف را در جای دیگری نصب کنید. درضمن می‌توانید در مورد انواع سبک کابینت، از مشاورین سلام‌ساختمان کمک بگیرید. این مجموعه با ارائه ضمانت قیمت و مشاوره‌رایگان، بهترین خدمات دکوراسیون منزل را برای شما فراهم می‌کند.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت کلاسیک چوبی قهوه ای با شلف دیواری بالای سینک

6.   کانترسنگی، نماد اصالت کابینت‌کلاسیک

کانترها یا صفحات روکابینتی سنگی، به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی کابینت‌های کلاسیک به شمار می‌روند. پیشخوان‌های سنگی نه تنها کاربردی و مقاوم هستند، بلکه نماد اصالت و زیبایی دوران کودکی در فضای آشپزخانه به شمار می‌روند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خودتان، از سنگ‌های مصنوعی و یا طبیعی برای صفحه کابینت استفاده کنید.

درسلام‌ساختمان در هر استانی که باشید، به‌راحتی می‌توانید با کابینت‌سازهای شهرخودتان ارتباط بگیرید و بهترین کابینت ساز را انتخاب کنید.

کابینت کلاسیک چوبی قهوه ای با کانتر سنگی سفید

7.   یراق‌آلات کابینت‌کلاسیک، زرق و برقی ارزشمند

همانطور که یراق آلات کابینت‌های قدیمی دارای جزئیات زیادی در طراحی بودند، یراق آلات کابینت‌های کلاسیک نیز از جزئیات ظریف زیادی برخوردارند. منتهی در کابینت‌های کلاسیک، یراق آلات بسیار شیک‌تر و جدیدتر از کابینت‌های دوران کودکی هستند. دستگیره‌ها، پایه‌ها، لولاها و… را می‌توان جزو یراق آلات کابینت کلاسیک دانست. به ویژه در کابینت‌کلاسیک، به دستگیره‌ها باید اهمیت بیشتری داد، زیرا همچون جواهری در دل آشپزخانه می‌درخشند.

کابینت کلاسیک سفید با دستگیره طلایی و ستون‌های کنده‌کاری شده

در آشپزخانه زیر، کابینت‌ساز سلام‌ساختمان با به‌کارگیری دستگیره و یراق‌آلات نفیس، جلوه بی‌نظیری را برای این کابینت کلاسیک رقم زده‌است.

کابینت کلاسیک سفید با دستگیره طلایی

جمع‌بندی

کابینت‌های کلاسیک همیشه یادآور گذشته و سفر به ایام کودکی هستند. دراین مطلب به معرفی راهکارهایی برای داشتن یک کابینت کلاسیک زیبا با رنگ و بوی قدیمی پرداختیم. راهکارهایی مانند استفاده از درب‌های شیشه‌ای، یراق آلات زیبا و یا رنگ‌های اشرافی، می‌توانند آشپزخانه شما را لاکچری جلوه دهند و اصالت دوران کودکی را به فضای خانه بازگردانند. در ضمن شما می‌توانید از مجموعه دکوراسیونی سلام ساختمان، برای داشتن یک آشپزخانه لاکچری با کابینت‌های اصیل کلاسیک کمک بگیرید. پشتیبان‌های سلام ساختمان به شما بهترین کابینت سازهای شهرتان را معرفی می‌کنند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments