5.0 0

این کابینت‌ها ارزش خانه شما را پایین می‌آورند! مراقب باشید!

  9 بهمن 1402     -      تاریخ انتشار:  9 بهمن 1402
کابینت نئوکلاسیک سفید و طوسی، کابینت مدرن آبی، کابینت کلاسیک چوبی

برای حفظ یا افزایش ارزش خانه، سرمایه‌گذاری روی کابینت‌ها اهمیت زیادی دارد. برای مثال، کابینت‌های بی‌کیفیت یا آسیب‌دیده و فرسوده، موجب پایین آمدن ارزش خانه‌تان می‌شوند. با سلام ساختمان همراه شوید تا ۸ کابینتی که ارزش خانه شما را پایین می‌آورند را بشناسید. با شناخت این 8 مورد، می‌توانید خانه خودتان را با قیمت بیشتری بفروشید. همراه ما باشید.

1.    طراحی‌های قدیمی و از مد افتاده

کابینت با طراحی از مد افتاده خانه شما را قدیمی نشان می‌دهد. مدل‌هایی که دهه‌ها پیش محبوب بودند، ممکن است اکنون دیگر مورد توجه نباشند. امروزه سادگی در طراحی، طرفدار زیادی دارد. عکس زیر، یک آشپزخانه دمده است که توسط متخصصین سلام ساختمان به روز شده‌است. برای اطلاع از طراحی‌های ترند و جدید دکوراسیون آشپزخانه، با مشاورین سلام ساختمان در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

عکس سمت راست کابینت قدیمی و دمده، عکس سمت چپ همان آشپزخانه با کابینت مدرن سفید-چوبی جدید

2.    کابینت با متریال کیفیت پایین

کابینت با متریال بی‌کیفیت، دوام کمتر و ظاهر معمولی‌تری دارد و ارزش خانه‌تان را پایین می‌آورد. برای مثال، ریل‌ها و لولاهای بی‌کیفیت زود خراب می‌شوند. یا ورق کابینت با روکش ضعیف‌تر مانند نئوپان، طول عمر کمتری نسبت با ورق‌هایی مثل چوب یا ام دی اف دارد. در عکس زیر، متخصص سلام ساختمان کابینت‌های بی‌کیفیت را با کابینت‌های جذاب و با کیفیت جایگزین کرده است.

جایگزینی کابینت‌های مات مشکی و سفید براق با کابینت‌های بی‌کیفیت مشکی سفید براق

3.    کابینت‌های آسیب‌دیده و فرسوده

کابینت‌هایی که نشانه‌هایی از فرسودگی، خراش، ترک، یا آسیب‌های دیگر را دارند، می‌توانند تأثیر منفی بر ارزش خانه بگذارند. این نوع کابینت‌ها نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. کابینت زیر توسط متخصصین سلام ساختمان در تهران بازسازی شده‌است.

جایگزینی کابینت‌های مدرن سفید و قهوه‌ای تیره با کابینت‌های فرسوده و آسیب‌دیده کرمی

4.    کابینت ناهماهنگ با دکوراسیون خانه

اگر سبک کابینت‌ها با سبک دکوراسیون خانه و یا آشپزخانه یکی نباشد، زیبایی بصری ایجاد نمی‌شود. درنتیجه عدم هماهنگی در زیبایی ظاهری دکوراسیون، باعث کاهش ارزش خانه‌تان می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک سفید با کمی چوب روشن و دستگیره مشکی ساده و لوستر نئوکلاسیک

5.    کابینت با نصب نادرست

نصب نادرست کابینت مانند نصب کَج کابینت‌ها، جلوه اشپزخانه را خراب می‌کند و باعث کاهش ارزش دکوراسیون خانه شما می‌شود. کار زیبای زیر در تهران توسط متخصصین سلام ساختمان اجرا شده‌است. با تضمین قیمت سلام ساختمان، از هزینه ساخت کابینت و بالا بودن کیفیت نصب آن، نهایت رضایت را داشته باشید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت نئوکلاسیک سفید با دستگیره طلایی و کانتر آبی تیره

6.    کابینت با نورپردازی نامناسب

نورپردازی نامناسب، دکوراسیون آشپزخانه را دلگیر و تاریک نشان می‌دهد و از زیبایی و ارزش خانه شما می‌کاهد. آشپزخانه‌ای که نور کافی داشته باشد، توجه خریداران را بیشتر به خانه شما جلب می‌کند. در عکس زیر، کابینت ساز سلام ساختمان با نورپردازی کابینت‌ها، شکوه خاصی به دکوراسیون داده‌است.

کابینت نئوکلاسیک طوسی-بژ با نورپردازی داخل کابینت شیشه‌ای و لوسترهای نئوکلاسیک

7.    کابینت با رنگ‌های از مد افتاده و نازیبا

برخی رنگ‌های کابینت ممکن است با سلیقه عمومی همخوانی نداشته باشند. به عنوان مثال، کابینت‌هایی با رنگ‌های خیلی تیره یا خاص، ممکن است برای برخی خریداران جذاب نباشند. کابینت زیر با رنگ پرطرفدار سفید، در تهران اجرا شده است.

جایگزینی کابینت‌های تیره و قدیمی با کابینت نئوکلاسیک سفید و روکابینتی چوبی

8.    کابینت با کارایی کم و فضای ناکافی

کابینت‌هایی که طراحی نامناسب یا غیرعملی دارند، مانند کابینت‌هایی که فضای کافی برای ذخیره‌سازی ندارند یا دسترسی به آن‌ها دشوار است، می‌توانند بر ارزش خانه تأثیر منفی بگذارند. در عکس زیر کابینت‌کار سلام ساختمان، به زیبایی مشکل کمبود فضا و کابینت را حل کرده‌است. برای آشنایی با متخصصین سلام ساختمان در شهرتان روی لینک زیر کلیک کنید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

جایگزینی کابینت‌های کم‌جا و قدیمی با کابینت‌های مدرن آبی-طلایی

سخن آخر

اگرچه کابینت‌ها تنها بخشی از دکوراسیون خانه به شمار می‌روند، اما نقش مهمی در تعیین ارزش کلی خانه دارند. در این مطلب، ما به بررسی ۸ نوع کابینت پرداختیم که می‌توانند بر ارزش خانه شما تأثیر منفی بگذارند. این دانش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب کابینت‌هایی که به زیبایی و ارزش خانه‌تان می‌افزایند، دقت بیشتری به خرج دهید.

به یاد داشته‌باشید که کابینت‌های آسیب‌دیده و بی‌کیفیت، بیشتر از سایر موارد باعث فرسوده دیده‌شدن خانه و کاهش ارزش آن می‌شوند. سلام ساختمان، مرجع آنلاین معرفی کابینت ساز، به شما کمک می‌کند تا کابینت‌های ارزشمندی را برای خانه‌تان سفارش دهید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments