0

این مدل کابینت‌ها قیمت خانه شما را حداقل 2 برابر می‌کنند!!

  19 اردیبهشت 1403     -      تاریخ انتشار:  19 اردیبهشت 1403
مدل‌های کابینت چوبی که قیمت خانه را دوبرابر می‌کنند

اغلب کابینت‌های سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از جنس چوب یا روکش‌چوب، قیمت خانه شما را چندین برابر می‌کنند. در این مطلب از سلام ساختمان به معرفی 6 مدل کابینت آشپزخانه که قیمت خانه شما را گران می‌کنند، می‌پردازیم. تیم سلام ساختمان با ایده‌های جدید به خانه شما جلوه‌ای گران‌بها می‌بخشند. برای دیدن مدل‌ها، همراه ما باشید.

1.   کابینت کلاسیک چوبی با منبت‌کاری‌های سلطنتی

کابینت چوبی سبک کلاسیک به‌علت داشتن منبت‌کاری‌های پرکار فراوان و یراق‌آلات گرانی که دارد، جزو کابینت‌های لوکس و ارزشمند محسوب می‌شود.

کابینت چوبی به رنگ‌ قهوه‌ای و به سبک کلاسیک با کنده‌کاری روی سر ستون‌ها

2.   کابینت چوبی نئوکلاسیک با درب‌های شیشه‌ای

کابینت‌های نئوکلاسیک ساخته‌شده از چوب طبیعی، علاوه‌بر ظاهر چشمگیر، از اعتبار بالایی بهره‌مند هستند. سبک نئوکلاسیک کابینت نیز به دلیل داشتم طراحی‌های ظریف، ارزش آشپزخانه شما را چندین برابر می‌کند (سبک نئوکلاسیک نسبت به سبک کلاسیک، جزئیات و منبت کاری‌های کمتری دارد). با قراردادن درب‌های شیشه‌ای برای کابینت‌های چوبی نئوکلاسیک و به نمایش گذاشتن ظروف قیمتی خود، ارزش خانه را بیشترکنید.

کابینت گران چوبی نئوکلاسیک به رنگ قهوه‌ای با درب های شیشه‌ای مات

3.   کابینت چوبی نئوکلاسیک همراه با جزیره چوبی

کابینت‌های چوبی نئوکلاسیک همراه با جزیره چوبی، نمایی زیبا و ارزشمند را برای خانه شما رقم می‌زنند. به ویژه زمانی که ستون‌هایی زیبا در کنار جزیره کابینت خودنمایی می‌کنند، ارزش خانه شما چندین برابر می‌شود.

کابینت و اپن جزیره چوبی قهوه‌ای نئوکلاسیک با صفحه کابینت سنگی

4.   کابینت چوبی کلاسیک با کانتر پلکانی

کابینت و جزیره کلاسیک چوبی زیر توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان طراحی و اجرا شده‌است. کنده کاری‌های سلطنتی روی سرستون‌های کابینت، ارزش این آشپزخانه را چندین برابر کرده است. همچنین طراحی دو طبقه کانتر (صفحه کابینت)، فضا را بسیار خاص و کاربردی کرده است. شما می‌توانید ساخت کابینت آشپزخانه خود را به متخصصین سلام ساختمان بسپارید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت چوبی کلاسیک به رنگ سفید همراه با جزیره با صفحه کابینت مشکی

5.   کابینت روکش‌چوب کلاسیک سفید طلایی

در ساخت کابینت روکش‌چوب، از یک لایه نازک چوب طبیعی روی ورق ام دی اف استفاده می‌کنند. به‌دلیل استفاده‌از این لایه نازک چوب، آشپزخانه شما گرمایی قیمتی از جنس طبیعت به خود می‌گیرد. کابینت روکش‌چوب زیر با ترکیب رنگ لاکچری سفید و طلایی، در تهران اجرا شده‌است.

کابینت و جزیره سفید و طلایی کلاسیک با روکش چوب

6.   کابینت پولیشی نئوکلاسیک براق

کابینت‌های روکش رنگ پولیشی را می‌توان یکی دیگر از انواع کابینت‌های بادوام و گران قیمت آشپزخانه دانست. این کابینت‌ها که در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک ساخته می‌شوند، نمایی براق و بسیار لوکس دارند. کابینت پولیشی نئوکلاسیک زیر به دلیل انعکاس نور و بزرگ نشان دادن فضا و طراحی‌های ظریفی که دارد، ارزش خانه شما را چندین برابر می‌کند.

کابینت لاکچری انزو یا پولیشی سفید با سبک نئوکلاسیک در آشپزخانه

7.   کابینت چوبی نئوکلاسیک با صفحه کابینت سنگی

کابینت‌های نئوکلاسیک، منبت‌کاری‌های ظریفی دارند. با انتخاب سبک نئوکلاسیک همراه با متریال چوبی و صفحه کابینت سنگی برای کابینت آشپزخانه، قیمت خانه را افزایش دهید. انواع سنگ‌های طبیعی و مصنوعی صفحه کابینت با رگه‌های زیبایی که دارند، ارزش آشپزخانه را چندین برابر می‌کنند.

کابینت نئوکلاسیک چوبی با صفحه کابینت سنگی مشکی

جمع‌بندی

با به کارگیری روش‌هایی مانند نصب کابینت نئوکلاسیک یا کابینت کلاسیک چوبی با جزیره منبت کاری شده و صفحه کابینت سنگی، قیمت خانه خود را دو برابر کنید. شما می‌توانید به کمک مشاوره‌رایگان سلام ساختمان، کابینت ارزشمندی برای آشپزخانه سفارش دهید که ارزش خانه‌تان را چندین برابر کند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments