5.0 0

سبک کابینت آشپزخانه کدام سلبریتی با سبک شما یکی است؟

  12 بهمن 1402     -      تاریخ انتشار:  12 بهمن 1402
کابینت

سبک کابینت آشپزخانه سلبریتی‌ها، معمولا خاص و دیدنی است و می‌تواند الگوی خوبی برای ساخت کابینت آشپزخانه شما باشد. دراین مطلب از سلام‌ساختمان به معرفی سبک‌کابینت آشپزخانه 5 فرد مشهور ایرانی و خارجی می‌پردازیم. از جنیفر لوپز گرفته تا پوریا پورسرخ، با سبک کابینت آشپزخانه هر کدام، جداگانه آشنا شوید. بعد از خواندن این مطلب جذاب، بگویید سبک کابینت آشپزخانه کدام یک از سلبریتی‌ها مانند سبک کابینت آشپزخانه شما است. درضمن شما می‌توانید هر کدام از سبک‌های کابینت را که پسند کردید، ساخت آن را به کابینت سازهای مجموعه کابینت سازی آنلاین «سلام ساختمان» بسپارید. همراه ما باشید.

1.   آشپزخانه گابریل‌برن، سادگی در اوج زیبایی

گابریل برن که بازیگر و نویسنده مشهور خارجی است، آشپزخانه آپارتمان خود را با کابینت‌های دو رنگ طوسی و رنگ چوب، زرق و برق بخشیده است. او با استفاده از چوب گردو در بدنه کابینت و دستگیره‌های طلایی و همینطور کفپوش چوبی، صمیمت و گرما را مهمان آشپزخانه خود کرده‌است. سبک کابینت آشپزخانه این بازیگر، انتقالی یا ترنزیشنال است. این سبک، ظاهری مدرن اما با کمی حس و حال سنتی دارد.

کابینت مشکی و چوبی با دستگیره‌های طلایی و درب‌های دارای فرورفتگی با سبک انتقالی یا ترنزیشنال

2.   آشپزخانه سرآشپز مهردادشفیعی، خنثی اما سرزنده

مهردادشفیعی معروف به مسترتابه سال‌هاست که در اینستاگرام به عنوان سرآشپز فعالیت می‌کند. او با نصب بین‌کابینتی آجری و انتخاب درب‌های کابینت بسیار ساده اما دارای فرورفتگی، آشپزخانه را به سمت سبک شی‌کر کشانده‌است.

آشپزخانه مهرداد شفیعی با کابینت طوسی سبک شی کر استایل و بین‌کابینتی آجری سفید

تصویر زیر مانند آشپزخانه مستر تابه، نمونه‌کار یکی از کابینت‌سازهای سلام‌ساختمان در تهران با سبک شی‌کر است. برای اطلاع از قیمت این کابینت، از مشاورین سلام ساختمان راهنمایی دریافت کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

کابینت سفید شی کر استایل با دستگیره‌های استیل و صفحه کابینت و بدنه چوبی

3.   آشپزخانه جنیفرلوپز، مدرن و دلباز

کابینت آشپزخانه جنیفرلوپز که همه ما اورا می‌شناسیم، با سبک مدرن و دارای ظاهری دلباز است. او با انتخاب صفحه کابینت سفید، کفپوش چوبی و آویز معلق روی اپن جزیره، فضا را جذاب‌تر کرده‌است. اگر علاقه‌مند به سبک‌های خاص برای آشپزخانه هستید، می‌توانید از پشتیبان‌های سلام ساختمان، مشاوره رایگان دریافت کنید.

آشپزخانه جنیفر لوپز با سبک  مدرن و دارای جزیره بزرگ با صفحه کابینت سفید

مانند کابینت آشپزخانه بالا، این کابینت توسط یکی‌از متخصصین سلام‌ساختمان، به سبک مدرن ساخته‌شده‌است. برای سفارش کابینت در هر طرح و جنسی، همین حالا از متخصصین سلام ساختمان کمک بگیرید.

معرفی کابینت ساز

آشپزخانه مدرن با کابینت دو رنگ سفید و طوسی و اپن جزیره سفید

4.   آشپرخانه پوریاپورسرخ، طراحی نیمه سلطنتی

انتخاب پوریاپورسرخ برای کابینت آشپزخانه خود، سبک نئوکلاسیک است. این بازیگر معروف با کنده‌کاری روی درب کابینت‌ها، زیبایی خاصی به آشپزخانه خود بخشیده‌است. سبک آشپزخانه این بازیگر معروف، چیزی ما بین سبک کلاسیک و مدرن است. یعنی نه پیچیدگی سبک کلاسیک را دارد و نه از سادگی سبک مدرن خبری است.

دکوراسیون آشپزخانه پوریاپورسرخ با کابینت نئوکلاسیک سفید و دستگیره سنتی

5.   آشپزخانه تام کروز، روستایی و صمیمی

تام کروز بازیگر و تهیه کننده معروف آمریکایی، کابینت آشپزخانه خود را با سبک روستیک ساخته است. سبک روستیک حال و هوای سبک روستایی را دارد و به دور از تجملات است. در این سبک می‌توانید گرما و صمیمیت خانه‌های روستایی را احساس کنید. در سلام‌ساختمان شما با هر رنگی که دوست داشته‌باشید، می‌توانید کابینت خود را سفارش دهید. به وب‌سایت سلام‌ساختمان بروید تا نظرات افراد را درمورد کابینت منزل‌شان که به متخصصین سلام‌ساختمان سفارش داده‌اند مطالعه کنید و بعد سفارش خود را ثبت کنید.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

آشپزخانه سلبریتی تام کروز به سبک روستیک با میز و کابینت های چوب طبیعی ساده

جمع‌بندی

دراین مطلب، سبک کابینت 5 فرد مشهور ایرانی و خارجی را بررسی کردیم که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را داشتند. از جنیفر گرفته که سبک مدرن را دوست دارد تا پوریا پورسرخ که از کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه‌اش لذت می‌برد.

شما می‌توانید از میان این مدل‌ها و سبک‌های کابینت ایده بگیرید و برای اجرای آن‌ها از سلام‌ساختمان مرجع‌آنلاین کابینت‌سازی درهر شهری که هستید کمک بگیرید. سلام‌ساختمان با حرفه‌ای ترین متخصص‌ها، بهترین کابینت آشپزخانه را برای شما می‌سازد.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments