3.4 22

راهنمای انتخاب بهترین مدل کمد دیواری اتاق خواب

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  25 خرداد 1402
کدام مدل کمد دیواری برای اتاق شما مناسب تر است؟

بخش قابل توجهی از فضای اتاق‌های خانه را کمد دیواری اتاق خواب تشکیل می‌دهد و به وسایل و لباس‌های شما نظم می‌دهد. در این مطلب علاوه بر شناخت کامل انواع کمد اتاق خواب، از مزایای زیر هم بهره‌مند می‌شوید:

  •  می‌توانید نمونه کارهای اجرای شده‌ زیادی را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.
  •  با کلیک روی نمونه‌کارهای سلام ساختمان و یا لینک ثبت درخواستِ داخل متن‌ها، می‌توانید قیمت روز  هر مدلی که می‌خواهید را دریافت کنید و مشاوره رایگان بگیرید.
  • می‌توانید کمددیواری با هر طرحی را به سلام ساختمان سفارش دهید و از پشتیبانی دائم و ضمانت‌های کم‌نظیری برخوردار شوید!

«سلام ساختمان» به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین ساختمانی، کمدسازهای حرفه‌ای شهرتان را به شما معرفی می‌کند و بر 0 تا 100 کار آن‌ها نظارت دارد. در این مطلب می‌بینید که کدام مدل کمد دیواری، برای کدام اتاق‌ها مناسب‌تر هستند و بر این اساس، کمد اتاق خودتان را انتخاب می‌کنید. پس منتظر یک راهنمای جامع درمورد انتخاب انواع مدل کمد دیواری برای اتاق خواب باشید!

مشاوره رایگان سلام ساختمان

انواع مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب بر اساس کاربرد آن‌ها چیست؟

انواع کمد دیواری‌ها برای کاربردهای مختلف و گسترده‌ای ساخته می‌شوند. در اینجا فقط به بررسی سه دسته کمد دیواری اتاق خواب با مهم‌ترین کاربردها می‌پردازیم که عبارت‌اند از:

  1. کمد دیواری رختخواب
  2. کمد لباس
  3. کلوزت روم

هر کدام از موارد بالا را در ادامه معرفی می‌کنیم و مدل‌های مربوط به هر کدام را جداگانه برای شما آورده‌ایم. همراه ما باشید.

1. کمد دیواری رختخواب

کمد جا رختخوابی که در خانه‌های ایرانی کاربرد بسیار زیادی دارند، مخصوص قرار گرفتن رختخواب‌ها هستند. این کمدها، اغلب دارای درب‌های لولایی هستند تا بتوانند به طور کامل باز شوند. کمد دیواری رختخواب معمولا بدون طبقه بندی و یا دارای طبقه‌هایی با فاصله زیاد از هم هستند، تا بتوانید رختخواب‌ها را به راحتی و حتی از روی زمین داخل این کمدها قرار دهید. کمدهای رختخوابی معمولا ایرانی هستند و در خانه‌های ایرانی خیلی استفاده می‌شوند.

کمد دیواری رختخواب با طبقه بندی برای قرار گرفتن رخت خوابکمدهای رختخواب دارای ارتفاع 150 سانتی‌متر به بالا هستند. در قسمت بالای آن‌ها، کمدهای دست بالا قرار می‌گیرند که برای قرار گرفتن وسایل جانبی اتاق مناسب هستند. به این کمدها دولابچه هم می‌گویند. کمدهای جارختخوابی باید عرض حداقل 110 سانتی‌متر داشته باشند تا رختخواب‌ها به راحتی در آن‌ها قرار بگیرند. اگر نمی‌دانید این سبک کمد برای اتاق شما مناسب است یا نه، از ما مشاوره رایگان و تخصصی کمددیواری بگیرید.

کمددیواری رختخواب ام دی اف روشن سلام ساختمان تهرانتصویربالا هم یک نمونه کمد دیواری رختخوابی ام دی اف است که توسط متخصص سلام ساختمان، آقای نوایی مهر در تهران اجرا شده است. تنها با کلیک روی این عکس و یا لینک ثبت درخواست کمد دیواری، می‌توانید رایگان قیمت این کمد دیواری و یا طرح‌های مشابه آن را دریافت کنید.

2. کمد لباس

کمدهای لباس بسیار متنوع هستند و می‌توانند شامل یک آویز لباس ساده باشند یا اینکه دارای طبقات و کشوها و قسمت‌های مختلف، مانند محل آویز لباس‌ها و محل قرارگیری کفش‌ها و … باشند.

در کمد لباس، برای محل آویز لباس‌ها باید ارتفاع بلندتری را در نظر بگیرید، تا لباس‌های آویزِ بلند مثل مانتو و بارانی و لباس‌های مجلسی خانم‌ها، به راحتی در آن جای بگیرند. همچنین محل آویز لباس‌ها باید عمقی در حدود 60 سانتی‌متر داشته باشد تا لباس‌هایی مثل کت و پالتوهای مردانه در این کمدها قرار بگیرند.

کمد دیواری لباس برای اتاق از جنس هایگلاس قهوه‌ای و کرم، تهران سلام ساختماننوع طبقه بندی داخل کمد دیواری‌های لباس، بسیار بستگی به سلیقه شما دارد و قاعده و قانون خاصی ندارد. این کمد دیواری‌ها باتوجه به کاربرد مدنظر شما، می‌توانند دارای طبقه‌ها، قفسه‌ها و کشوهای متعدد یا کم‌تعداد باشند. برای مثال در تصویر بالا، کمد دیواری هایگلاس پُرکاری را می‌بینید که در اصفهان، توسط آقای الماسی متخصص سلام ساختمان اجرا شده است. اگر می‌خواهید کمدساز حرفه‌ای شهرتان را پیدا کنید، عکس بالا را فشار دهید.

3. کلوزت روم

کلوزت روم معمولاً به صورت باز (بدون درب) طراحی می‌شوند و می‌توانند کشو و قفسه‌های متعددی داشته باشند. معمولا در خانه‌هایی که اتاق‌هایی زیادی دارند، یکی از اتاق‌ها را به کلوزت روم اختصاص می‌دهند و از آن اتاق فقط برای نگهداری و پرو لباس استفاده می‌کنند.

کلزوت روم مردانه بدون درب؛ دارای آویز لباس و کشو و طبقه بندی لباستفاوت عمده closet‌ها با کمد دیواری‌‌های لباس، در این است که کمد دیواری‌های لباس دارای درب بوده، اما closetها درب ندارند. همچنین کمد دیواری‌های closet معمولا در یک اتاق که مخصوص تعویض لباس است استفاده می‌شوند، درحالی که کمد دیواری‌های لباس در اغلب اتاق‌های خانه‌ها وجود دارند. اگر از کمد دیواری بالا خوشتان آمده، با کلیک روی مشاوره و سفارش کمد دیواری، مشابه آن را در منزل خود داشته باشید.

کمد-دیواری-کلوزت-قهوه‌ای-ساده،-سلام-ساختمان-تهرانتصویر بالا یک نمونه کلوزت روم را نشان می‌دهد که برای اتاق‌های نسبتا کوچک‌تر گزینه مناسبی است. این کمد دیواری توسط آقای حسن عبدالله زاده متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای دیدن سایر نمونه کارهای این متخصص و یا سفارش آن‌ها، روی عکس کلیک کنید.

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

بدنه کمد دیواری‌های اتاق خواب از چه متریالی ساخته می‌شوند؟!

کمد دیواری‌های اتاق از دو بخش اصلی چارچوب (بدنه) و درب ساخته می‌شوند. در این بخش، متریال مصرفیِ چارچوب کمد دیواری‌های اتاق را معرفی می‌کنیم و در بخش بعدی به متریال درب می‌پردازیم. بدنه کمد دیواری‌ها را می‌توانید از متریال‌های مختلفی بسازید که رایج‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

در این مورد، نئوپان روکش ملامینه کاربرد خیلی بیشتری دارد. علت این مسأله، سبکی و ارزان بودن نئوپان نسبت به ام دی اف است. البته در خارج از کشور کمتر از نئوپان استفاده می‌شود و سایر متریال‌ها کاربرد بیشتری دارند. علاوه بر چارچوب، بخش‌های داخلی مثل طبقات داخل کمد را نیز می‌توانید از ورق‌های نئوپان یا ام دی اف بسازید. برای چارچوب معمولا از نئوپان روکش ملامینه استفاده می‌شود و برای قسمت‌های داخلی که کمتر در دید قرار دارند، از نئوپان سفید هم استفاده می‌شود.

چارچوب و طبقه بندی داخلی کمددیواری سفید اتاق سلام ساختماندر تصویر بالا به علت باز بودن درب‌ها، به راحتی می‌توانید چارچوب و قفسه‌های داخلی کمد دیواری را ببینید. این تصویر توسط آقای محفوظی نژاد متخصص سلام ساختمان در قم اجرا شده است. راستی می‌دانستید «سلام ساختمان» قیمت کمد دیواری شما را ضمانت می‌کند! یعنی اگر قیمت کمد دیواری شما بالاتر از بازار شود، سلام ساختمان مابه التفاوت قیمت کمد را به شما بازمی‌گرداند!

کمددیواری هایگلاس سفید دارای آینه و صندلی مجاور بدنه کمدنمونه کار بالا نیز، توسط آقای مهدی باشرف، یکی از صدها متخصص سلام ساختمان در شهر کرج اجرا شده است. بدنه این کمد دیواری از جنس هایگلاس است. شما هم می‌توانید صاحب این کمد دیواری باشید. فقط باید روی عکس بالا کلیک کنید و از مشاوره رایگان کمد دیواری در سلام ساختمان استفاده کنید.

انواع درب‌ کمد دیواری اتاق خواب از چه متریالی ساخته می‌شوند؟

درب‌های کمد دیواری را می‌توانید از متریال‌های مختلفی بسازید و محدودیتی از این بابت ندارید. انواع متریال درب کمد دیواری عبارت‌اند از:

  • نئوپان
  • هایگلاس
  • ممبران
  • ام دی اف
  • چوب
  • روکش چوب
  • و…

در ادامه به بررسی 4 نکته مهم در مورد برخی متریال‌های رایج درب کمد دیواری می‌پردازیم.

نکته 1:

کمد دیواری ممبران مشابه با کابینت آشپزخانه ممبران، طرح‌های کلاسیک دارند. با اینکه کمد ممبران قدمت کمتری نسبت به ام دی اف در بازار دارد، اما طرفدارهای زیادی برای خودش پیدا کرده است. البته لازم است بدانید که قیمت کمد دیواری ممبران نسبتا بالا است.

کمددیواری ممبران قهوه‌ای با دستگیره‌های سفید و مسی تهران سلام ساختمانتصویر بالا یک نمونه کمد دیواری ممبران است که با رنگی مشابه چوب، در تهران توسط آقای جعفری عضو سلام ساختمان اجرا شده است. مشاورین سلام ساختمان به شما چندین متخصص حرفه‌ای شهرتان را معرفی می‌کنند، تا از بین آن‌ها، کمد سازی که بهترین قیمت و کیفیت را ارائه می‌دهد انتخاب کنید. روی عکس کلیک کنید و کمد ساز حرفه‌ای شهر خودتان را پیدا کنید.

نکته 2:

در صورتی که بخواهید از چوب و یا روکش چوب به عنوان متریال اصلی درب و چارچوب کمد دیواری استفاده کنید، از چوب نراد، چوب روسی، چوب سپیدار و … می‌توانید کمک بگیرید. البته در بین این چوب‌ها، چوب روسی خشک برای استفاده به عنوان درب کمد دیواری اتاق، بیشتر توصیه می‌شود. این مساله به علت استحکام مناسب این متریال است. چوب سپیدار به علت اینکه در گذر زمان تاب برداشته و دردسر ایجاد می‌کند، برای استفاده در کمد دیواری اصلاً مناسب نیست.

کمددیواری روکش چوب قهوه‌ای مهدی نوایی مهر کلاردشت مازندرانکمد دیواری‌های چوبیِ لاکچری، به دو صورت 1- تمام چوب و 2- روکش چوب ساخته می‌شوند. در بالا کمد دیواری روکش چوبی را می‌بینید که توسط آقای نوایی مهر، متخصص سلام ساختمان در یکی از شهرهای مازندران اجرا شده است. با کلیک روی عکس، سایر نمونه کارهای ایشان را ببینید. از مزایای سفارش کمد در سلام ساختمان این است که ما، در هر شهر چندین متخصص حرفه‌ای کمد دیواری به شما معرفی می‌کنیم و بر کار آن‌ها نظارت کامل داریم.

نکته 3:

همچنین ام‌دی‌اف هم گزینه اقتصادی و مناسبی برای درب کمددیواری است. اجرای کمد با درب ام‌دی‌اف را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید.

کمددیواری ام دی اف آبی سفید، شیراز سلام ساختمانکمد دو رنگ بالا توسط آقای درویشی که یکی از 650 دکوراتور ما هستند، ساخته شده و محل اجرای آن شهر شیراز بوده است. سلام ساختمان در در حال دریافت… استان فعالیت دارد که استان فارس، یکی از این استان‌ها است. با کلیک روی عکس بالا، کمد خودتان را به سلام ساختمان سفارش دهید و بدون هیچ تاخیری آن را تحویل بگیرید. زیرا سلام ساختمان ضمانت تحویل به موقع کمد را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

نکته 4:

در ضمن برای روکش کردن درب کمد دیواری‌های چوبی، مانند تصویر زیر می‌توانید روی چوب را رنگ آمیزی کنید. همچنین می‌توانید روی آن، به دلیل یکنواختی کار، از نئوپان 16 میلی‌متر به عنوان روکش و لایه دوم استفاده کنید.

درب کمد دیواری چوبی

حواستان باشد که انتخاب رنگ و طرح برای درب کمد دیواری بسیار ضروری است، زیرا ظاهر بیرونی کمد دیواری بسیار وابسته به طرح و رنگ درب کمد است.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کمد دیواری‌های اتاق چه نوع درب‌هایی دارند؟!

انواع درب کمد دیواری‌های اتاق به سه دسته کلی زیر تقسیم می‌شوند:

  1. درب ریلی
  2. درب لولایی
  3. درب ترکیبی (لولایی و ریلی)

در ادامه ویژگی‌های درب ریلی و لولایی کمد دیواری اتاق را برای شما توضیح می‌دهیم. اما اطلاعات مربوط به کمد دیواری با دربِ ترکیبی را، که ترکیبی از ساختار درب ریلی و لولایی دارد، می‌توانید در مقاله 100 مدل کمد دیواری جدید مطالعه کنید.

1. کمد دیواری اتاق خواب با درب ریلی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در کمد دیواری‌های اتاق با درب ریلی، فضای کمتری برای باز شدن درب‌ها نیاز دارید. درب‌ها در کمد دیواری ریلی به راحتی روی ریل‌های بالا و پایینِ بدنه سُر می‌خورند و جابجا می‌شوند.

کمددیواری ریلی دو رنگ قهوه‌ای و طلایی سلام ساختمانتصویر بالا یک نمونه کمد دیواری ریلی با طرحی خلاقانه است که توسط آقای دواتگر، یکی از صدها متخصص سلام ساختمان اجرا شده است. با کلیک روی کمد بالا، می‌توانید سایر نمونه کارهای این متخصص را ببینید.

محدودیت کمد دیواری ریلی در این است که هر بار که درب کمد را باز می‌کنید، فقط به یک طرف از کمد دسترسی دارید و به طرف دیگر کمد دسترسی ندارید. برای دسترسی به قسمت‌های دیگر کمد اتاق باید به صورت مداوم، درب‌ها را جابجا کنید. البته این مساله اهمیت خیلی زیادی ندارد و مشکل اصلی درب‌های ریلی چیز دیگری است!

کمددیواری کشویی سفید قهوه‌ای مشهد سلام ساختماندر اجرای یکی دیگر از نجارهای سلام ساختمان که در شهر مشهد انجام شده است، می‌توانید درب ریلی را به خوبی ببینید و با کلیک روی عکس، قیمت آن را رایگان بگیرید.

اما عیب مهم کمد دیواری‌های ریلی این است که برای ریل‌ها، باید از متریال و یراق آلات با کیفیت استفاده کنید. زیرا اگر از متریال خوب استفاده نکنید و از یراق آلات ضعیف‌تر یا معمولی استفاده کنید، ممکن است در مدت زمان کوتاهِ استفاده از کمد، درب‌ها از ریل خارج شده یا اینکه دچار قوس شوند.

کمد دیواری ریلی آبی با قفسه و رگال لباس

متأسفانه بعضی از ریل‌های بی‌کیفیتی که در بازار عرضه می‌شوند، به دلیل قیمت ارزان‌تر، برخی از خریداران را ترغیب به خرید می‌کنند. اما پس از مدت کوتاهی به دلیل کیفیت ضعیف، خریداران از خرید آن‌ها پشیمان شده و دردسرهای مربوط به تعویض ریل و درب، گریبانگیر این افراد می‌شوند.

2. کمد دیواری اتاق با درب لولایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در کمد دیواری‌های لولایی فضای زیادی برای باز شدن درب‌ها نیاز است. اما در مقابل می‌توانید در هر بار که درب کمد را باز می‌کنید، به تمام فضای داخل آن دسترسی داشته باشید. درب‌های لولایی در هنگام ساخت کمد رختخواب کاربرد زیادی دارند.

در مورد کمد دیواری‌هایی با درب لولایی، مشکل اصلی سنگینی درب‌ها و فشار وزنِ درب، روی لولاها است. برای جلوگیری از خراب شدن لولاها، توصیه می‌شود که از لولاهای آرام‌بند استفاده کنید تا در هنگام بسته شدن درب‌ها، فشار کمتری به لولاها وارد شود.

کمددیواری بادرب لولایی به رنگ قهوه‌ای، سلام ساختمانتصویر بالا یک نمونه کمد دیواری با درب لولایی است است که تحت نظارت سلام ساختمان اجرا شده است و می‌توانید با کلیک روی عکس، رایگان قیمت کمد را دریافت کنید. در کمد دیواری‌هایی با درب لولایی، ارتفاع درب‌های بلند و یکسره، حدود 170 تا 180 سانتی‌متر است. این درب‌ها باعث دسترسی یکجا به پایین و بالای کمد دیواری می‌شوند. عرض این درب‌ها بین 45 تا 70 سانتی‌متر متغیر است. اما یک مشکلی وجود دارد…

در صورتی که ابعاد درب کمد خیلی بزرگ باشد، وزن آن بالا رفته و فشار زیادی به لولاها وارد می‌شود و احتمال خرابی آن‌ها بالا می‌رود. برای جلوگیری از خرابی لولاها می توانید از نجار بخواهید تا اگر قرار است مثلاً 4 عدد لولا برای نگه داشتن درب به کار ببرد، 3 تا از لولاها را در نیمه بالایی درب و یک لولا را در نیمه پایینی درب استفاده کند.

کمددیواری با درب لولایی کرم قهوه‌ای هایگلاس تهرانیک نمونه خوب از درب‌های لولایی، نمونه کار کمد ساز سلام ساختمان، آقای الماسی است. استفاده از کشوهایی متقارن، از خلاقیت‌های ایشان است که باعث نظم بهتر فضا شده است.

متخصص بالا برای اجرای این کار، همانند سایر متخصصین سلام ساختمان، ابتدا از محل مورد نظرِ مشتری سلام ساختمان به صورت حضوری و بدون هیچ هزینه‌ای بازدید می‌کند. سپس قیمت مناسبی که ارائه می‌دهند، باعث می‌شود مشتری ما، از بین دو کمدساز معرفی شده توسط سلام ساختمان، ایشان را انتخاب کند.

طراحی کمد دیواری اتاق خواب چگونه است؟

طراحی بیرونی کمد دیواری شامل طراحی درب‌ها است و در مورد درب کمدها باهم صحبت کردیم. اما منظور از طراحی داخلی کمد چیست؟!

طراحی داخلی کمد دیواری شامل طبقه‌بندی داخلی و استفاده از اکسسوری‌ها در داخل کمد دیواری است. این طراحی خیلی به کاربرد و مدلی که شما برای کمد دیواری اتاق در نظر دارید بستگی دارد. شما می‌توانید کاربردها و بخش‌هایی که می‌خواهید در داخل کمد وجود داشته باشند را به نجار و کمد ساز بگویید تا برای شما طراحی مناسبی انجام دهند.

کمددیواری کتابخانه ای سفید سلام ساختماندر کمد دیواری بالا که مشابه آن توسط یکی از کمدسازهای سلام ساختمان اجرا شده است، طراحی داخلی کمد اتاق به حالت کتابخانه انجام شده است. برای سفارش چنین کمدی می‌توانید روی آن کلیک کنید.

متریال مورد استفاده برای طبقه بندی داخل کمدها می‌تواند متفاوت باشد، اما بیشتر از متریال‌های زیر برای این کار استفاده می‌کنند:

  • نئوپان سفید
  • ام دی اف سفید
  • ام دی اف براق

همانطور که گفتیم، طراحی و طبقه بندی داخلی کمد، کاملا به سلیقه و کاربرد مدنظر شما بستگی دارد. قسمت بالایی کمد یا دولابچه را هم گفتیم که از ارتفاع حدود 180 سانتی‌متر شروع شده و تا سقف امتداد پیدا می‌کند. معمولاً اجناس جانبی که کاربرد کمتری دارند، در دولابچه گذاشته می‌شوند.

کمددیواری کرمی با کشو در پایین، درب ریلی و کمد با درب جک دار در بالااین هم یک نمونه خوب از طراحی داخلی کمد دیواری است که توسط یکی از صدها دکوراتور سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. ما بهترین نجار شهر شما را معرفی می‌کنیم، زیرا همه نجارهای سلام ساختمان از لحاظ سابقه و کیفیت کار، بررسی می‌شوند تا خسارتی به مشتری وارد نشود. علاوه بر این، نظرات مشتریان آن‌ها به صورت مداوم بررسی می‌شود. با کلیک روی عکس، نجار شهر خودتان را پیدا کنید.

کمد دیواری شیشه ای اتاق خواباگر کمددیواری بالا نظر شما را به خودش جلب کرده، همین الان می‌توانید آن را سفارش دهید و یا در مورد آن مشاوره رایگان، تخصصی و بی‌طرفانه بگیرید. فقط باید وارد لینک ثبت درخواست کمد دیواری سلام ساختمان شوید.

در ادامه پیشنهاد می‌دهیم طراحی کمددیواری خانم‌ها و آقایان را جداگانه انجام دهید. برای این پیشنهاد هم دلیل داریم. اندازه و نوع لباس آقایان و خانم‌ها باهم فرق دارد و بنابراین طراحی جداگانه‌ای باید برای آن‌ها انجام شود. همچنین اگر کمددیواری را برای اتاق کودک طراحی می‌کنید که دیگر طراحی کاملاً فرق می‌کند و باید متناسب با نیازهای کودک انجام شود. در کمدهای کودکانه، در نظرگرفتن عمق بیشتر از 50 سانتی‌متر نیاز نیست. ابتدا به طراحی کمددیواری مردانه می‌پردازیم.

طراحی کمد دیواری اتاق مردانه چگونه است؟

همانطور که گفتیم، معمولاً می‌توانید کمددیواری خانم‌ها و آقایان را از هم جدا کنید. زیرا هر کدام از آن‌ها نیاز به سایزهای مختلفی برای طراحی دارند. در این بخش طراحی کمد دیواری برای آقایان را بررسی می‌کنیم. برای کمد مردانه، ارتفاع محل آویز لباس‌ها، در حد 110 سانتی‌متر کافی است و عمق کمد نباید کمتر از 60 سانتی‌متر باشد. به گونه‌ای که اگر کت و شلوار در داخل کمد آویزان شود، شانه‌های کت به دیواره کمد برخورد نکند.

کمددیواری هایگلاس کوچک با درب ریلی و کشوهای طلاییارتفاع مناسب در قسمت آویز، در نمونه کار آقای حمیدی، کمدساز سلام ساختمان در اهواز به خوبی رعایت شده است. ایشان در قسمت پایین کمد هم کشوهایی تعبیه کرده‌اند که استفاده جانبی از کمد دیواری را افزایش می‌دهد. همچنین این کمد دیواری جزو کمد دیواری‌های کوچک محسوب می‌شود و برای اتاق‌های کوچک مناسب است.

در سیستم سلام ساختمان، سالانه حدود هزار قرارداد در زمینه‌های کابینت، کمد دیواری و سقف کاذب منعقد می‌شود که این مورد یکی از آن‌ها است. شما هم می‌توانید کمدساز حرفه‌ای شهر خودتان را از طریق سلام ساختمان پیدا کنید و با بستن قراداد مطمئن کمددیواری، زیر نظر سلام ساختمان با او همکاری کنید.

کمد دیواری اتاق خواب سفید با آویز لباس و طبقه بندی

برای قسمت آویز پیراهن‌های مردانه، 80 تا 90 سانت ارتفاع کافی است. برای قسمت پایینی کمد هم، بهتر است که از کشو استفاده کنید. اگر برای کشو حدود 40 سانت فضا در پایین کمد در نظر بگیرید، بسیار مناسب است؛ چون دسترسی به وسایل و لباس‌ها به این شکل، خیلی راحت است.

طراحی کمد دیواری اتاق زنانه چگونه است؟

برای قسمت زنانه کمددیواری، عمق 40 تا 50 سانتی‌متر هم کافی است، چون عموماً عرض شانه خانم‌ها از آقایان کمتر است. اما ارتفاع کمد در قسمت آویز لباس‌ها باید از قسمت آقایان بیشتر باشد. چون خانم‌ها ممکن است مانتو یا لباس‌های بلند داشته باشند و باید ارتفاع به قدری باشه که قسمت پایینی لباس، به کف کمد برخورد نکند و خراب نشود.

کمد دیواری اتاق خواب زنانه با درب لولایی و رنگ قهوه ای

خانم‌ها برای کمد دیواری‌های خودشان نیاز به کشوهای بیشتری دارند. بنابراین اگر برای قسمتی که پیراهن‌ها را آویزان می‌کنید، ارتفاع زیادی نیاز ندارید، می‌توانید از این اختلاف ارتفاع برای ایجاد کشو استفاده کنید. درضمن اگر کمد دیواری شما به صورت closet طراحی شده باشد، می‌توانید از کمد ساز بخواهید که برای شما ویترینی را به عنوان جای کفش و کیف درنظر بگیرد، که بتوانید آن‌ها را در معرض نمایش قرار بدهید.

کمددیواری پولیشی با دستگیره های طلایی سلام ساختماندر بالا هم یک نمونه کمددیواری با رنگ پولیشی سفید، مناسب برای اتاق زنانه را می‌بینید که توسط متخصص سلام ساختمان، اقای شیبانی در تهران اجرا شده است. با کلیک روی عکس، متخصص کمددیواری کاربلد شهر خودتان را برای ساخت این کمددیواری پیدا کنید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

طراحی اکسسوری کمد دیواری اتاق چگونه است؟

کمد دیواری‌های اتاق و به ویژه کمدهایی که مخصوص لباس هستند، می‌توانند دارای اکسسوری‌های خاصی باشند که هر کدام کاربرد مخصوصی دارند. برخی از این اکسسوری‌ها عبارت‌اند از:

  • سبدهایی که به صورت ریلی در داخل کمد قرار می‌گیرند و قابل جابجایی هستند. این سبدها برای قرار دادن جوراب‌ها، کراوات، کش موها و … مناسب هستند.
  • در برخی مدل‌های کمد دیواری، اکسسوری‌های خاصی هستند که کراوات و یا شال زنانه روی آن‌ها قرار می‌گیرد و برای این اکسسوری‌ها، محل خاصی تعبیه شده است.
  • یک سری اکسسوری داریم که مخصوص قرارگیری پیراهن‌ها هستند. اکسسوری دیگری هم داریم که شلوار روی آن قرار می گیرد و با اشاره آرامی، به محل خود برمی‌گردد.
  • برخی از قسمت‌های کمدها هم مخصوص لباس‌هایی هستند که آویز نیستند و باید مرتب شده در جای خود قرار بگیرند. البته این اکسسوری‌ها بیشتر در مدل‌های کمد closet وجود دارند و در کمد لباس ساده، کمتر به کار می‌روند.

اکسسوری کمددیواری مردانه با درب ریلی شیشه ایبه طور کلی بهتر است اکسسوری‌های کمد دیواری را بر اساس سلیقه اعضای خانواده و کابردی که برای کمددیواری مدنظر دارید انتخاب کنید. برای انتخاب اکسسوری کمددیواری مناسب کمد خودتان، می‌توانید از مشاورین بزرگترین بازار آنلاین دکوراسیون داخلی، یعنی سلام ساختمان هم مشاوره رایگان کمددیواری بگیرید.

طراحی کمد لباس برای اتاق‌های کوچک چه ویژگی‌هایی دارد؟

دو پیشنهاد اصلی ما برای ساخت کمد دیواری در اتاق‌های کوچک، این است که:

  • درب این کمدها حتما ریلی باشد. چون در حالت لولایی فضای زیادی برای باز شدن درب‌ها لازم است، اما در کمد دیواری‌های ریلی، فضای زیادی برای باز شدن درب‌ها نیاز نیست. در کمددیواری لولایی حداقل باید به مقداری که کسی در مقابل آن بتواند قرار بگیرد و درب‌ها را باز کند، فاصله باشد.
  • برای اتاق‌های کوچک می‌توانید تخت خواب‌های تاشو یا کم جا که در کنار آن‌ها کمد دیواری هم وجود دارد، بسازید. با این روش فضای خالی اتاق خیلی افزایش پیدا می‌کند.

کمددیواری ام دی اف کرمی با درب ریلی کرج سلام ساختمانتصویر بالا یک کمد خوب و کم جا است که برای اتاق‌های کوچک خیلی مناسب است. این کمد را یکی از نجارهای ما به نام آقای چیتگر، در کرج اجرا کرده است. با دیدن ارتفاع زیاد کمد دیواری، استفاده همه جانبه از فضا را می‌توانید بفهمید. برای گرفتن قیمت کمد دیواری بالا، روی عکس کلیک کنید.

کمددیواری روکش چوب قهوه‌ای برای اتاق کوچک سلام ساختمانتصویر بالا هم یک نمونه کمددیواری چوبی برای اتاق کوچک است که توسط کمدساز سلام ساختمان در مازندران اجرا شده است. قیمت این کمد چوبی لاکچری را با کلیک روی عکس بالا از متخصصین سلام ساختمان بگیرید.

سایر مدل‌های جذاب کمد دیواری را ببینید و ایده بگیرید!

کمد دیواری اتاق به رنگ مشکی

این مدل کمد دیواری اتاق خواب، یکی از طرح‌های لوکس و خاص کمد است که قطعاً اتاق شما را خیلی منحصر به فرد می‌کند. حتی با یک نورپردازی مخفی در داخل کمد دیواری، می‌توانید زیبایی آن را چندین برابر کنید. همین طرح را می‌توانید به کمدسازهای سلام ساختمان سفارش دهید و از کلی ضمانت ویژه قیمت و کیفیت برخوردار شوید.کمد چوبی اتاق خواب به رنگ قهوه ای

کمد دیواری چوبی هنوز هم یکی از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های کمد دیواری برای اتاق خواب است. این کمددیواری با هماهنگی در کنار وسایل دیگر مثل میز یا آینه‌ای با قاب چوبی، طراحی مدرنی برای اتاق خواب شما محسوب می‌شود.

کمددیواری هایگلاس کرمی قهوه‌ای سلام ساختمان مازندراناین فقط چوب نیست که کمددیواری را جذاب می‌کند، بلکه از متریال هایگلاس هم می‌توانید کمددیواری‌هایی شیک بسازید. در تصویر بالا یک نمونه کمددیواری هایگلاس را می‌بینید ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای زیبایی دارد. این کمددیواری توسط آقای محمدی عضو سلام ساختمان در مازندران اجرا شده است. اگر طرح این کمد را پسند کرده‌اید، با کلیک روی عکس بالا می‌توانید آن را به سلام ساختمان سفارش دهید.

کمد دیواری اتاق خواب با درب ریلی و شیشه ای به رنگ سفید

این هم یکی از شیک‌ترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب که طراحی داخل کمد دیواری هم به خوبی مشخص است. درب‌های شیشه‌ای شفاف یا مات، باعث بزرگ‌تر جلوه دادن فضای اتاق خواب شما می‌شوند، به شرطی که وسایل داخل کمد را منظم بچینید!

استفاده از رنگ‌های فانتزی و ترکیبی در درب‌های کمد هم، یکی دیگر از مدل‌های جدید کمد دیواری اتاق به حساب می‌آید. این نوع ترکیب رنگ برای اتاق‌های پسرانه مناسب‌تر است و با دیزاین اتاق به راحتی سِت می‌شود. اگر طرفدار کمددیواری‌های رنگی و زیبا هستید، می‌توانید درمورد طرح‌های فانتزی روز، از مشاورین سلام ساختمان مشاوره رایگان کمد دیواری دریافت کنید.

مدل جدید کمد دیواری اتاق خواب بدون درب دارای آویز لباس و طبقه بندی

تصویربالا طرح جدید و محبوب کمد دیواریِ بدون درب است. این طرح از سری مدل‌های جدید کمد دیواری اتاق خواب است که برای انواع باکس‌ها و لباس‌ها فضاسازی شده است. حتی در قسمت پایین این کمد هم می‌توانید گاو صندوق یا باکس‌های بزرگ را بگذارید.

کمد دیواری جدید برای اتاق خواب

هماهنگی رنگ کمد دیواری این اتاق با پنجره و روتختی واقعاً بی‌نظیر است. همیشه هم نباید از یراق‌های مخفی برای درب‌های کمد استفاده کنید، برای مثال استفاده از یراق آلات بیرونی مانند این مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب، آن را خیلی خاص و جذاب کرده است. اگر می‌خواهید صاحب این کمددیواری زیبا باشید، همین الان روی مشاوره رایگان و سفارش کمد دیواری دلخواه کلیک کنید.

کمددیواری تخت خواب شو ام دی اف کرمی سلام ساختمان تهرانکمد تختخواب شو، یکی از راه‌های پرطرفدار برای استفاده بهینه از فضا است. این نمونه کار در تهران و توسط یکی از صدها دکوراتور ما اجرا شده است. استفاده از سیستم سلام ساختمان مزیت‌هایی دارد که علاوه بر حضور فعال در در حال دریافت… استان کشور، طرح تضمین قیمتی است که به مشتری داده می‌شود. در این طرح در صورتی که یک کارشناس مورد تایید اتحادیه، قیمتی کمتر از قیمت مجری ما ارائه بدهد، مازاد قیمت را خود سلام ساختمان به شما پرداخت می‌کند. پس خیالتان از بابت قیمت‌هایی که مجریان ما ارائه می‌دهند راحت باشد.

کمد دیواری ریلی چوبی برای اتاق خواب

کمد دیواری ریلی چوبی، یک طرح بی‌نظیر و ساده و در عین حال فوق العاده شکیل است که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما، در بین انواع کمد دیواری جدید و مدرن برای اتاق خواب باشد.

کمددیواری ام دی اف رنگ شده با درب آینه دار سلام ساختمان شیرازاین مدل کمد برای اتاق خواب از این جهت مناسب است که نمای زیبایی دارد و از طرفی درب‌های آینه‌ای هم، به بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کمک بسیاری می‌کنند. این کمد توسط آقای پوریا محمدی در شیراز اجرا شده است. شما می‌توانید در هر جای ایران که هستید، پیدا کردن کمدساز حرفه‌ای شهرتان را به سلام ساختمان بسپارید. سلام ساختمان بین شما و کمدساز قرارداد می‌بندد و تا انتها بر کار این فرد نظارت دارد.

کمد لباس در اتاق خواب به رنگ مشکی و درب لولایی

این هم یک نمونه از مدل‌های جدید کمد دیواری برای اتاق خواب است که در آن، استفاده از ترکیب آینه در رنگ تیره درب‌ها، سادگی و یکدست بودن رنگ کمد را به خوبی جبران کرده است. به علاوه دیگر نیازی به نصب آینه در اتاق خواب خودتان ندارید.

کمد دیواری اتاق به رنگ سفید با درب ریلی؛ دارای آویز لباس و کشو

مدل‌های کمد دیواری ریلی اتاق خواب، مخصوصاً وقتی از جنس هایگلاس سفید هم باشند، هم محیط اتاق را دلبازتر می‌کند و هم اینکه، فضای اضافه‌ای را برای بازشوی درب‌ها اشغال نمی‌کنند. شما می‌توانید طرح کمددیواری هایگلاس مناسب اتاق خودتان را، از طریق مشاوره رایگان کمد دیواری در سلام ساختمان پیدا کنید. سپس این طرح را به متخصصین ما که همه ارزیابی شده هستند سفارش دهید.

کمد دیواری چوبی اتاق خواب دارای تخت خواب و میز تحریر

در تصویربالا، یک مدل کمد دیواری برای تختخواب را مشاهده می‌کنید که طراح در آن، از فضای اتاق به بهترین نحو استفاده کرده است. در این طرح، کمدهای بالا و پایین تخت و همچنین میز و نیمکت تعبیه شده در کنار کمدِ ایستاده، ایده‌های خلاقانه‌ای به حساب می‌آیند که باعث صرفه جویی در فضا می‌شوند.

کمددیواری طوسی شیک دنباله دار تا بالای تخت خواب، سلام ساختماننوع دیگری از کمد دیواری و تخت خواب شیک اتاق خواب را در تصویر بالا می‌بینید. در این کمد که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان به نام پیمان رشید در تهران اجرا شده است، کمدساز از طرح و رنگی خلاقانه همزمان در ساخت آن بهره گرفته است. با کلیک روی عکس بالا می‌توانید سایر نمونه کارهای این دکوراتور را ببینید.

کمد دیواری ریلی در اتاق خواب رنگ خاکستری؛ دارای آویز لباس و کشو

تصویر بالا از جمله مدل‌های جدید و مدرنِ کمد دیواری ریلیِ اتاق خواب است که با رنگی مات و خیلی شیک، طراحی شده است. در این تصویر از طراحی طبقات و کشوهای متعدد داخل کمد دیواری هم، می‌توانید ایده بگیرید و به خوبی از آن‌ها استفاده کنید. چنین طرح‌های شیکی معمولا نیاز به کمدساز کاربلدی دارند که بتواند دقیقا مشابه همان طرح را اجرا کند. برای پیدا کردن کمدساز حرفه‌ای شهرتان، می‌توانید از بزرگ‌ترین بازار آنلاین ساختمانی یعنی «سلام ساختمان» کمک بگیرید.

کمد دیواری ریلی اتاق خواب به رنگ زرد؛ دارای رگال لباس

حال و هوای اتاق خواب خودتان را با یک مدل جدید و زیبای کمد دیواری می‌توانید به خوبی تغییر دهید. انتخاب رنگ‌های خاص و ترکیبی مانند تصویر بالا، مناسب خانواده‌هایی است که به طرح‌های خاص و شیک اهمیت می‌دهند.

کمد دیواری قهوه ای سوخته با درب لولایی و دراور

رنگ قهوه‌ای سوخته کمددیواری در تصویر بالا، در هماهنگی با رنگ درب‌های اتاق خواب، تناسب رنگ را به خوبی در طراحی نشان می‌دهد. ترکیب قهوه‌ای با تکه‌های آینه در این مدل کمد لباس، به خوبی از تکراری بودنِ طرح جلوگیری کرده است. حتی می‌توانید از این ترکیبِ طرح و رنگ، در دیگر قسمت‌های خانه هم استفاده کنید تا نتیجه مطلوب‌تری بگیرید.

کمددیواری زرد و سفید سلام ساختماناستفاده از رنگ زرد در فضای اتاق، یادآور درخشش و تلالو خورشید است و می‌تواند انتخاب خوبی برای تمام و یا بخشی از کمددیواری باشد. در عکس بالا که یکی از هزاران نمونه کارهای نجارهای سلام ساختمان است، دکوراتور ما از ترکیب رنگ سفید و زرد استفاده کرده است. همانطور که می‌بینید، وجود میز کامپیوتر و کتابخانه‌ای که در بالای میز قرار دارد، کاربری فضای کمد دیواری را افزایش داده است. برای گرفتن قیمت کمد دیواری بالا، روی آن کلیک کنید.

کمد اتاق خواب با درب شیشه ای مدرن

یکی از طرح‌های جدید کمد دیواری اتاق خواب، مخصوصاً برای کمد دیواری‌های بزرگ، استفاده از درب‌های شیشه‌ای است. در‌ب‌های شیشه‌ای، طرحِ داخلی کمد دیواری و تقسیمات آن را نشان می‌دهند و می‌توانند انتخاب خوبی برای چیدمان‌های مدرن باشند. تازه اگر اتاق شما کوچک باشد، کمد دیواری شیشه‌ای فضای اتاق‌ را کمی بزرگ‌تر هم نشان می‌دهد.

کمد اتاق خواب کودک به رنگ صورتی و آبی

قرار نیست رنگ کمد دیواری اتاق خواب همیشه مشکی و سفید و یا رنگ چوب باشد. بعضی وقت‌ها می‌توانید از رنگ‌های زیبایی مثل آبی، زرد، بنفش و حتی نارنجی، برای سِت کردن یک اتاق خواب زیبا برای بچه‌ها استفاده کنید. تازه از رنگ‌های گوناگون، برای کمد اتاق بزرگ‌ترها هم می‌توانید استفاده کنید. لازم نیست خجالت بکشید، رنگ روحیه آدم‌ها را خیلی بهتر می‌کند و محیط زندگی را قشنگ‌تر از قبل!

کمد اتاق خواب کودک به رنگ زرد دارای میز تحریر

اگر تصور می کنید که وسیله‌های اتاق بچه‌ها کمتر است، سخت در اشتباه هستید! برای بچه‌ها هم باید از کمد دیواری اتاق خواب بزرگ و جادار استفاده کنید. از آن گذشته بچه‌ها همیشه دوست دارند وسایل خودشان را در معرض دید قرار دهند. استفاده از یک کمد دیواری مثل عکس بالا که درب آن خیلی راحت‌تر و به صورت کشویی باز می‌شود، می‌تواند این ایده را به راحتی اجرا کند. برای گرفتن مشاوره تخصصی کمد دیواری اتاق کودکان، می‌توانید رایگان از سلام ساختمان کمک بگیرید.

کمد اتاق خواب چوبی سفید قهوه ای؛ دارای میز تحریر و تختخواب

اندازه کمد دیواری می‌تواند بر اساس نیازهایی که دارید تغییر کند، برای مثال اگر وسایل شما زیاد است، می‌توانید فضای بیشتری به کمد دیواری اختصاص بدهید یا برعکس. همچنین اگر طرفدار کتاب و کتاب خواندن هستید و دور و برتان، پر از کتاب‌های جورواجور است، می‌توانید طرح کمد اتاق خواب را مثل عکس بالا بچینید. در این عکس از فضای بدون استفاده دیوار، برای نظم دادن به کتاب‌ها استفاده شده است.

کمد اتاق خواب طرح کلاسیک به رنگ سفید

برخلاف خیلی از مردم که اهمیت زیادی برای طرح و مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب و نمای بیرون آن قائل نیستند، باید بدانید که یک کمد دیواری مرتب و قفسه بندی شده، با نمای بیرونی شیک، می‌تواند دکوراسیون اتاق خواب را از این رو به آن رو کند. علاوه براین، تقسیم بندی داخلی کمد، امکان استفاده راحت‌تر از وسایل را به شما می‌دهد و طراحی بیرونی پر نقش و نگار، اتاق شما را زیباتر می‌کند.

کمد اتاق خواب کودک به رنگ سفید

برای کمد دیواری اتاق خواب بچه‌ها نیازی به کم کردن ارتفاع آن ندارید. یادتان باشد بچه‌ها هم خیلی زود قد می‌کشند، اما می‌توانید با ترفندهای خوب، دسترسی آن‌ها را به همه جای کمد دیواری راحت‌تر کنید. یادتان باشد بچه‌ها از شما یاد می‌گیرند، پس بهتر است با استفاده از یک کمددیواری زیبا و مرتب، زیبایی و نظم را به آن‌ها یاد بدهید.

کمددیواری کرمی و کتابخانه قهوه‌ای تیره سلام ساختمانکتابخانه‌ها در کمددیواری، حرف زیادی برای گفتن دارند. از جنس بدنه و قفسه‌ها تا ظرافت‌های کار شده در طرح، همه این موارد جای صحبت دارند. در نمونه کار بالا که ترکیبی کاربردی از کمد و کتابخانه است، می‌توانید ظرافت‌های طراحی را مشاهده کنید. این نمونه کار در شهر تهران و توسط آقای ریاحی یکی از صدها دکوراتور سلام ساختمان اجرا شده است. روی عکس کلیک کنید و این کمد را سفارش دهید.

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کمد اتاق خواب

برای طرح کمد دیواری برای اتاق خواب حتما نیازی نیست به سمت طرح‌های لاکچری و خیلی گران بروید. استفاده از یک طرح جذاب و هماهنگ با دکوراسیون خانه، می‌تواند لاکچری‌ترین انتخاب برای شما باشد. حالا این طرح جذاب می‌تواند رنگی رنگی یا ساده باشد. شما می‌توانید با انتخاب یک طرح متناسب با دکوراسیون خانه، قشنگ‌ترین کمددیواری را داشته باشید.

کمد اتاق خواب مردانه دارای کشو، آویز لباس و طبقه بندی داخلی

در انتخاب طرح کمد دیواری اتاق خواب، باید به رنگ آن هم اهمیت بدهید. استفاده از یک رنگ زیبا برای کمددیواری، حتی می‌تواند به اندازه یک کاغذ دیواری گران قیمت، اتاق شما را زیبا و جذاب نشان دهد. البته قشنگی کمد دیواری فقط به رنگ درب آن نیست و یادتان باشد خیلی وقت‌ها، بیشترین چیزی که از کمددیواری دیده می‌شود، طرح و فضای داخلی آن است. پس بهتر است به رنگ، طرح و ظاهرِ فضای داخلی کمد دیواری هم اهمیت بدهید.

کمد اتاق خواب لوکس به رنگ کرم و دارای درب های آینه ای

آینه یکی از وسایلی است که علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون اتاق خواب، ایده‌های جذابی برای طرح‌های کمد دیواری اتاق خواب نیز به شما می‌دهد. اگر اتاق خواب شما کوچک است، استفاده از آینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم، شما استفاده کنید تا تاثیر آن را روی بزرگ شدن فضای اتاق خودتان حس کنید.

کمد اتاق خواب به رنگ سفید؛ دارای آویز لباس، کشو و طبقه بندی

لباس‌ها همگی برای آویزان کردن نیستند، برخی از آن‌ها باید تا شوند و داخل کشو یا سبد‌های لباس قرار بگیرند. پس یادتان باشد هنگام طراحی کمد لباس برای اتاق خواب، برای لباس‌های تا شده هم فضایی را در نظر بگیرید.

کمد اتاق خواب دخترانه به رنگ سفید؛ دارای میز آرایش و کمد آینه ای

هنگام ساخت یک کمد دیواری اتاق خواب جذاب، به یک فضای مخصوص برای نگهداری از وسایلی مانند برس، سشوار، کیف پول و چنین وسایلی نیاز دارید. منظورمان وسایلی است که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید و همیشه باید در دسترس باشند. اگر می‌خواهید صاحب یک کمددیواری زیبا و لاکچری باشید، می‌توانید درمورد آن از سلام ساختمان مشاوره رایگان کمد دیواری بگیرید و سپس آن را به متخصصین ما سفارش دهید.

کمد اتاق خواب سفید و مدرن

خانم‌ها همیشه دوست دارند، لباس‌های خودشان را در قفسه‌های تک به تک و جداگانه‌ای بگذارند. در طراحی کمد دیواری اتاق خواب زنانه، باید به سلیقه خانم‌ها احترام گذاشت. آن‌ها در جزئیات معمولاً بهتر از آقایان تصمیم می‌گیرند.

کمد اتاق خواب سفید با درب های آینه ای

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام انتخاب طرح کمد لباس برای اتاق خواب، توجه به فضای مفید و قابل استفاده کمددیواری است. برای ایجاد فضای مفیدتر، می‌توانید از درب‌های کشویی استفاده کنید. یا اینکه عمق کمد دیواری اتاق خواب را نیز، کمی بیشتر در نظر بگیرید.

کمد دیواری اتاق خواب به رنگ سفید؛ دارای کتابخانه، تختخواب و میز تحریر

تصویر بالا یک ایده خلاقانه برای اتاق‌های کوچکی است که تخت و کمد و کتابخانه، باید در کنار هم باشند. طراحی این کمد دیواری کاملا متناسب با فضای اتاق انجام شده است. کتابخانه‌ای که تا بالای تخت ادامه دارد، باعث می‌شود تا بیشترین استفاده را از فضا ببرید. اگر این طرح را می‌پسندید می‌توانید قیمت آن را از طریق لینک دریافت قیمت کمد دیواری، از سلام ساختمان بپرسید.

کمددیواری سفید قهوه‌ای دارای چهار باکس مربعی از بالا تاپایین با طرحی خلاقانهخلاقیت همیشه قابل تحسین است! خلاقیتی که دکوراتور سلام ساختمان در شیراز انجام داده، یکی از این جاهایی است که باید تحسین را برای آن برگزید. هرچند خلاقیت به کار گرفته شده خیلی سطح وسیعی را در برنمی‌گیرد، ولی همین خوشی های کوچک هستند که مهم هستند!

برای داشتن چنین خلاقیت‌هایی حتی در سطحی وسیع‌تر، فقط کافی است روی عکس بالا و یا روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست کمدساز خودتان را بفرستید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را در انتخاب کمدسازتان راهنمایی کنند.

درخواست کمدساز

کمد اتاق خواب چوبی؛ دارای آویز لباس و درب شیشه ای

یکی از جدیدترین طراحی‌های کمددیواری اتاق خواب می‌تواند تلفیق دیروز و امروز باشد، ترکیب سنت و مدرنتیه. به به چه انتخابی!!

کمد اتاق خواب مشکی با درب آینه ای

یک کمد دیواری مدرن، شیک و زیبا برای لباس. همه چیز از همان ظاهر کمد دیواری پیدا است و حرفی برای گفتن نمی‌ماند!

کمد اتاق خواب مشکی با درب آینه ای و آویز لباس

واقعاً دیدن وسایل مرتب شده درکمد و اینکه هر چیزی سرجای خودش باشد، می‌تواند اتاق خواب را تبدیل به بهترین فضای موجود در خانه کند. مگر نه؟!

کمد اتاق خواب با درب تمام آینه ای

یک کمد دیواری شیک و جذاب، دکور تمام اتاق خواب شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. خلاقیت به خرج بدهید و کلی ایده‌های جذاب بدهید تا اتاق‌های خانه را به دوست داشتنی‌ترین قسمت خانه تبدیل کنید. به همین راحتی… البته اگر ایده‌ای ندارید نگران نباشید، زیرا افراد خلاقی در سلام ساختمان هستند که به شما ایده می‌دهند و کمددیواری شما را به بهترین شکل می‌سارند. فقط باید روی سفارش کمد دیواری کلیک کنید و از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

کمد اتاق خواب سفید و مدرن؛ دارای رگال لباس، کشو و طبقه بندی برای قرار دادن لباس

درب‌های کمد دیواری اتاق خواب خودتان را تصور کنید، خسته نشدید از طرح‌های ساده و کلیشه‌ای؟ اگر بخواهیم روی طراحی‌های درب‌های کمد دیواری لباس نظر بدهیم، طرحِ دربِ کمد دیواریِ اتاق خواب، در عکس بالا چطور است؟ عالی است؟ نه؟!

کمد اتاق خواب چوبی سفید قهوه ای با درب ریلی

و در نهایت، مدل بالا این اجازه را به شما می‌دهد که از تک تک فضاهای آن بهترین استفاده را ببرید. طرح کمد اتاق خواب بالا را می‌توانید به یک چالش شیرین برای خانواده و خودتان تبدیل کنید. برای این کار فقط کافی است کمی از ایده‌های جذاب دیگر را هم تماشا کنید.

چمع‌بندی؛ بالاخره بهترین مدل کمد دیواری اتاق خواب چیست؟

در انتها بیایید با هم ببینیم که بهترین مدل کمد دیواری اتاق خواب چه مدلی است؟! بهترین مدل کمد دیواری برای اتاق شما، مدلی است که چند شرط اصلی زیر را داشته باشد:

  1. سایز مناسبی نسبت به اندازه اتاق شما داشته باشد و قسمت زیادی از اتاق را اشغال نکند، و یا آنقدر کوچک نباشد که نتوانید لباس‌های خودتان را در آن جای دهید.
  2. طراحی آن کاملا مطابق با کاربردی باشد که در نظر دارید. برای مثال اگر می‌خواهید که کفش‌های خودتان را هم داخل کمد قرار دهید، در داخل طراحی کمد این قضیه باید منظور شود.

در ضمن اگر هنوز هم برای انتخاب بهترین مدل کمددیواری مردد هستید، می‌توانید از طریق لینک زیر، از مشاورین سلام ساختمان هم کمک بگیرید:

مشاوره رایگان کمد دیواری

از همراهی شما سپاسگزاریم. نظرات و سوالات خودتان را می‌توانید در قسمت کامنت‌های سایت بنویسید. در اسرع وقت پاسخگوی نظرات و سؤالات شما هستیم.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
22 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
قاسمی
قاسمی
22 دی 1400 04:21

سلام ممنون بابت راهنمایی تون🌹
اتاق خواب من حدود 3 و نیم در 3 و نیم هست و در نظر دارم که یه عرض و کامل اختصاص بدم به کمد دیواری حدودا با عمق 60
بعد جداگانه میز تحریر تهیه کنم ولی نظر خانواده اینه که همراه کمد دیواری میز تحریر ایجاد بشه!من نگرانم فضا کمد کوچیک بشه از یه طرفی هم توی این اتاق 12 متری تخت هم قرار میگیره و اگه میز تحریر جدا باشه خوده اتاق خیلی کوچیک میشه…البته بقیه اتاق ها فضای آنچنانی ندارند برای کمد دیواری و احتمالش هست از کمد دیواری این اتاق استفاده مشترک بشه!
ممنون میشم راهنمایی م کنید که میز تحریر همراه کمد دیواری ایجاد بشه؟! یا جداگانه ؟!
و اینکه کمد دیواری درب ریلی در نظر دارم فقط نمی دونم به این متراژ 2 لنگه در می خوره یا 3 لنگه؟؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
25 دی 1400 09:11
پاسخ به  قاسمی

سلام، وقتتون بخیر
با توجه به اینکه فضای اتاق کوچیکه، بهتره میز تحریر توی کمد طراحی بشه.. ولی طراحی این کمد که بتونید بیشترین استفاده رو ازش داشته باشید خیلی مهمه..
اگر تمایل داشته باشید می تونیم در این زمینه متخصص بهتون معرفی کنیم با طرح های خیلی خوب که بتونید از فضاتون بیشترین استفاده رو بکنید، هم میز تحریر رو در بیارن و هم کمد رو..
در صورت تمایل شمارتون رو در لینک زیر ثبت کنید تا همکارانم برای ارائه مشاوره و معرفی متخصص با شما تماس بگیرند.
https://b2n.ir/g77382

A.babaei
A.babaei
12 دی 1400 22:19

درود بر شما
از راهنمایی های شما استفاده کردم
و خیلی چیزها یاد گرفتم
بسیار سپاسگزارم

بیات
بیات
01 بهمن 1399 21:16

سوالی دارم آیا میشود همه رختخوابها که بعد از چیدمان به ارتفاع یک متر برسند را روی یک تخته که زیرش ریلی مقاوم نصب شده باشد گذاشت و به راحتی از طبقه زیرین در کمدهای عمیق خارج کرد؟ منظورم اینست که همچین ریلی با این قدرت و استحکام در ایران داریم؟

سینا
سینا
01 مرداد 1400 22:37
پاسخ به  بیات

سلام، بنده خودم ام دی اف کارم و تقریبا 12 سال در این حرفه مشغول بکار، بنظر بنده شما با یک فضای اینچنین بینظیر میتونید کمد همه چی تمام داشته باشید که تمام گزینه های مد نظرتون بعلاوه یک اتاق پرو را دارا باشه،میشه دور تا دور فضای داخل کمد رو با کمدهایی با عمق های مختلف کار کنید و از فضای وسط این کمدها هم بعنوان اتاق پرو استفاده کنید، متوجه منظورم شدید؟

بیات
بیات
01 بهمن 1399 21:10

سلام برای طراحی کمد دیواری با عمق۱۲۰ و عرض۱۵۰ چه راه حلی پیشنهاد میکنید انواع وسایلی که میشود داخلش گذاشت از جمله رگال ، کشو، طبقات مختلف ، و رختخواب… لطفاً شما با توجه به تجربه خودتان یک راه حلی بدهید که حداقل بیشتر این چیزها یا بعضیشان را بتوانیم در آن جاسازی کنیم

mina
mina
02 اردیبهشت 1399 20:03

سلام
مرسی برای این مطلب
خیلی خیلی جالب بود
امید وارم بازم مطلب بزارید

sara
sara
01 اردیبهشت 1399 16:35

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

Sirun Sona
Sirun Sona
17 بهمن 1398 18:42

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

علی
علی
13 مهر 1398 00:35

سلام.ده مترام دی اف بانصب چقدرمیشه حدودا قیمتش؟باملامینه چقدمیشه؟ممنون اگه قیمت بدین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
17 مهر 1398 12:37
پاسخ به  علی

سلام
برای ۱۰ متر حدوداً بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون با توجه به طرح کابینت مورد نظرتون هزینه دارد.

behzad nemati
behzad nemati
27 تیر 1398 20:44

در مورد قیمت کمد دیواری هم مطلبی دارید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
30 تیر 1398 10:59
پاسخ به  behzad nemati

با سلام
بله می تونید در مورد روش قیمت گیری کمد دیواری مقاله ی زیر را مطاللعه کنید.
http://salamsakhteman.com/blog/blog/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
18 دی 1397 16:26

سلام
این کمدا توی ایران هم ساخته میشه؟
چون به نظرم همه ی مدل های مطلبتون خارجی بود

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
08 دی 1397 19:40

عکسایی که توی مطلبتون گذاشتین خوب نیستن.
چقد سایزشون کوچیکه.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
10 دی 1397 10:12

با سلام
ممنون از نظرتون.حتماً عکس ها بهبود پیدا خواهد کرد.
اگر عکس های بیشتر و بهتر در مورد کمد دیواری می خواهید مقاله های دیگر ما را ملاحظه بفرمایید.
salamsakhteman.com/blog/قیمت-کمد-دیواری-و-غیر-دیواری/
salamsakhteman.com/blog/مدل-های-کمد-دیواری/

محمدی
محمدی
04 دی 1397 15:56

الان بیشتر اتاقا و خونه ها کوچیک شده.چندتا مدل برای اتاق کوچیک هم میذاشتین توی مطلبتون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 دی 1397 16:18
پاسخ به  محمدی

با سلام
مطلبی در مورد آشپزخانه های کوچک در دست تهیه است که به زودی در سایت قرار میگیرد.

سهیل
سهیل
04 دی 1397 15:36

مطلب جالبی بود. من اتاقم کمد دیواری نداره و خیلی کوچیکه. از یه طرف بخاطر کوچیکی اتاقم، نمیتونم کمد بزرگ داشته باشم و از یه طرف دیگم کمدای بازار کوچیک نیستن و فضای بزرگی میخوان. میخواستم که کمک کنین بهم که چکار کنم و چجوری کمد خوب پیدا کنم

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
04 دی 1397 15:35

مطلب جالبی بود. من اتاقم کمد دیواری نداره و خیلی کوچیکه. از یه طرف بخاطر کوچیکی اتاقم، نمیتونم کمد بزرگ داشته باشم و از یه طرف دیگم کمدای بازار کوچیک نیستن و فضای بزرگی میخوان. میخواستم که کمک کنین بهم که چکار کنم

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
03 دی 1397 22:08

بسیارعالی اگربصورت انلاین جواب گویی صورت گیرد بهتراست

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 دی 1397 16:54

سلام
انشاءالله به زودی سیستم چت آنلاین راه اندازی می شود.

دریافت قیمت دقیق کمد +