5.0 2

با تخت توکار، یک اتاق شاهانه برای کودک خودتون بسازین!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  11 خرداد 1402
با شاه نشین ها، یک اتاق شاهانه برای کودک خودتون بسازین!

چه چیز­هایی درباره ­ی دکوراسیون اتاق کودک می­دونین؟ شاه نشین کودک چیه؟ چجوری با کمترین هزینه راحت­ترین فضا رو برای کودک محیا کنیم؟ این روز­ها که بیشتر به کودکان اهمیت داده میشه، شما هم باید دست به کار بشید و با یک هزینه­ ی کم، بهترین اتاق رو برای فرزندتون درست کنید. چیزی که در دکوراسیون اتاق کودک خیلی تاثیر میذاره، شاه­نشین هست. در ادامه­ ی مقاله میخوایم درباره­ی شاه ­نشین ­های مخصوص کودک حرف بزنیم و بگیم که چه کاربردی دارن. اگر میخواید با شاه­نشین یک اتاق شاهانه برای کودک خودتون بسازین، با ما همراه باشید.

شاه­ نشین (تخت توکار) هزینه رو کمتر میکنه!؟

قفسه­ های کتاب، تقریبا در هر اتاقی وجود دارن. حالا اگر این قفسه ­ها خیلی بزرگ باشن، جوری که یک دیوار کامل رو بپوشونن، میشه یک شاه­نشین باحال و زیبا داخل اون­ها طراحی کرد. در واقع شاه نشین ها نوعی تخت یا صندلی کودک هستن که ابعاد و طرح های مختلفی دارن. تا زمانی که کودک شما هنوز خیلی قد نکشیده، میشه از این شاه ­نشین به عنوان تخت­خواب توکار کودک استفاده کرد و دیگه نیازی به خرید تخت نیست. اینجوری هم در هزینه ها صرفه ­جویی می­کنید و هم با نبود تخت، فضای خالی بیشتری در اتاق باقی میمونه.

تخت اتاق کودک (2)

با چه اسمی صداش کنیم؟ تخت کودک، خانه ­ی کودک یا شاه ­نشین؟

تا حالا شاه ­نشین­ هایی که شبیه خانه هستن رو دیدین؟ یکی از مهم­ترین محاسن این شاه ­نشین­ها، تاثیر مثبتی هست که در زیبایی دکوراسیون اتاق میذارن و خیلی اون رو تغییر میدن. بودن این شاه ­نشین ها در اتاق هر کودکی لازمه و اکثر بچه ­ها در شاه ­نشین ­های شبیه به خانه، احساس راحتی بیشتری میکنن. همونطور که گفتم میشه از شاه ­نشین­ها به عنوان تخت خواب هم استفاده کرد. شاه ­نشین عکس زیر قابلیت تخت شدن رو هم داره. البته این موضوع با قد کودک و طول و عرض شاه­نشین، ارتباط مستقیم داره.

شاه نشین کودک (2)

شاه ­نشین­ های دایره­ ای

با در آوردن یک دایره­ ی بزرگ روی دیوار، ما یک شاه­ نشین خواهیم داشت. شاه­ نشینی که با پهن کردن یک تشک روی اون، میشه ساعت­ها اونجا نشست، کتاب خواند و استراحت کرد. اگر قصد طراحی شاه ­نشین­ های دایره­ ای رو دارید، بهتره چند تا دایره ­ی کوچک­تر دیگر هم در کنار دایره‌­ی اصلی طراحی کنین. از این دایره ­های کوچک میشه به عنوان کتاب­خانه هم استفاده کرد. اما کاربرد اون­ها بیشتر تزئینی هست و تاثیر مثبتی بر دکوراسیون اتاق میذاره.

شاه ­نشین­ های گرد، برای فضا­های مدرن مناسب­تر هستن و میتونن ساعت­ها سر بچه­ ها رو گرم کنن. شاه ­نشین ­هایی که کمی بیضی شکل هستن هم در دسته­ ی شاه ­نشین­ های گرد قرار می­گیرن.

شاه نشین کودک (3)

از شاه ­نشین­ های گرد میشه به عنوان تخت خواب اسباب­ بازی­ها هم استفاده کرد. که در بازی­های کودکان کاربرد زیادی داره و جای مناسبی برای قرار دادن عروسک‌­ها هست. اگر تخت­خواب کودک، جوری باشه که ارتفاع زیادی داشته باشه و نزدیک به سقف باشه، یهترین جا برای قرار دادن شاه­ نشین، زیر تخت هست. چیزی شبیه به عکس زیر!!

شاه نشین کودک (4)

تأثیر شاه­ نشین بر دکوراسیون اتاق کودک

قطعا یکی از مهم­ترین مزایا­ی شاه ­نشین تاثیر مثبتی هست که روی دکوراسیون اتاق میذاره. وجود این نشیمن­ های زیبا باعث میشه در نگاه اول، اتاق خیلی شیک و زیبا به نظر بیاد. اگر کف اتاق پارکت باشه بهتره که از چوب هم برای ساخت شاه­نشین استفاده کنیم تا هماهنگی بیشتر و در نتیجه زیبایی بیشتری ایجاد بشه. شاه ­نشین کودک هم برای دکوراسیون‌­های کلاسیک و هم برای دکوراسیون­‌های مدرن مناسب هست. که البته اکثراًَ اون­ها رو در قالب مدرن می­بینیم.

تخت تو کارکودک (1)

استفاده از رنگ­های مکمل در دکوراسیون شاه ­نشین، کاملا جلوه­ ی اون رو تغییر میده و ظاهر اون رو زیبا­تر میکنه. آبی تیره و رنگ کِرِمِ چوبی میتونه ترکیب مناسبی باشه.

تخت تو کارکودک (2)

همچنین برای تاثیر مثبت در روحیه ­ی کودک بهتره از رنگ­های شاد برای این شاه نشین ها استفاده بشه. اینطوری اتاق زیبا­تر به نظر میاد و هرکس وارد اون میشه، با دیدن رنگ­های شاد لبخند میزنه و حس خوبی بهش دست میده.

تخت تو کارکودک (3)

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
?
?
19 تیر 1400 19:51

سلام.
ببخشید قیمت تغریبا چقدر میشه ؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
28 تیر 1400 06:49
پاسخ به  ?

با سلام
متاسفانه به این شکل نمیشه قیمت داد.. دکوراتور باید بازدید داشته باشند و اندازه گیری کنند و بعد از بررسی هزینه ی نهایی رو خدمتتون اعلام کنند.
با ثبت شمارتون در لینک همکاران برای معرفی مجری راهنمائیتون می کنند.
https://b2n.ir/257945