1.0 0

فکر می‌کنی این آشپزخونه‌ی لاکچری کدوم بازیگر سینما باشه؟

  27 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  27 دی 1402
دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک با کابینت سفید و جزیره طوسی و لوستر کریستالی آویز سه طبقه

شماهم در جست‌وجوی طراحی یک آشپزخانه زیبا و اصیل هستید؟ دیدن دکوراسیون بازیگران مشهور می‌تواند راهگشا باشد تا شما را به دکوراسیون آشپزخانه موردعلاقه خود نزدیک کند.

دراین مطلب از سلام‌ساختمان، دکوراسیون آشپزخانه یکی‌از بازیگران معروف را بررسی می‌کنیم و 4 مورد از اصلی‌ترین نکاتی که باعث زیبایی این آشپزخانه شده‌اند را به شما می‌گوییم. سلام‌ساختمان به عنوان اولین و معتبرترین پلتفرم آنلاین کابینت‌سازی، درهرشهری که باشید به شما بهترین متخصصین‌حرفه‌ای کابینت را معرفی می‌کند. همراه ما باشید.

برملاشدن راز دکوراسیون آشپزخانه فریبا نادری

اینجا دکوراسیون آشپزخانه فریبا نادری را می‌بینیم که با انتخاب نمای آجری برای دیوار آشپزخانه، نوستالژیک بودن را به آشپزخانه امروزی خود راه داده‌است. او با نصب کابینت‌های درب شیشه‌ای با قابی ساده در اطراف درب‌ها، زیبایی آشپزخانه را تکمیل کرده است. البته میزنهارخوری او که مربع شکل است و صندلی‌های طرح جدید او، خبر از علاقه او به سبک مدرن هم می‌دهد. اما بالاخره سبک دکوراسیون آشپزخانه این بازیگر معروف سینما چیست؟

دکوراسیون آشپزخانه فریبانادری با کابینت‌درب‌شیشه‌ای سفید همراه با میز نهارخوری سفید

سبک دکوراسیون آشپزخانه بازیگر معروف سینما چیست؟

آشپزخانه با کابینت‌های درب شیشه‌ای، قاب ساده در اطراف درب‌های کابینت، جزیره با ستون‌های نیمه سلطنتی شده و استفاده از اِلمان‌های چوبی داخل آشپزخانه، همه این موارد، سلیقه یک هنرمند است که به دکوراسیون نئوکلاسیک علاقه دارد. سبک نئوکلاسیک ترکیبی از مدرنیته و سنت را در هم آمیخته است. برای اطلاع از قیمت انواع کابینت در جنس و طرح متفاوت، همین حالا از پشتیبانان‌های سلام‌ساختمان مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

آشپرخانه نئوکلاسیک با کابینت و جزیره سفید و صندلی‌های چوبی قهوه ای

آیا می‌خواهید کابینت آشپزخانه فریبا نادری را داشته باشید؟

یک خبرخوب برای شما که درحال خواندن این مطلب هستید داریم! شرکت سلام‌ساختمان که بزرگ‌ترین مرجع آنلاین کابینت‌سازی در کشور است، در هرشهری از ایران که باشید، کابینت سازهای حرفه‌ای آن شهر را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید صاحب یک آشپزخانه زیبا، مشابه فریبا نادری باشید.

معرفی کابینت ساز

درتصویر زیر، نمونه‌ای از آشپزخانه نئوکلاسیک را می‌بینید که با طراحی حرفه‌ای کابینت‌ساز سلام‌ساختمان، فضای کوچک آشپزخانه را به یک قصر باشکوه تبدیل کرده‌است.

کابینت نئوکلاسیک رنگ روشن با صفحه کابینت مشکی و دستگیره‌های کشیده مشکی

این 4 نکته، دلیل زیبایی دکوراسیون آشپزخانه فریبا نادری هستند

در آشپزخانه فریبا نادری که در بالا دیدید، یکسری اصول دکوراسیونی رعایت شده‌اند. این اصول، دلایل زیبایی آشپزخانه این بازیگر معروف سینما هستند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

1.    اکسسوری‌ها، زیبایی بخش آشپزخانه فریبا نادری

به بالا برگرید و یک‌بار دیگر تصویر دکوراسیون آشپزخانه فریبا نادری را ببینید. او با انتخاب تابلوهایی مربوط به فضای آشپزخانه و مجسمه‌هایی که روی کانتر کابینت قرارداده‌است، خواسته محیط آشپزخانه را بامزه و دوست داشتنی جلوه دهد.

آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک و دستگیره‌های طلایی و وسایل تزئینی سبک قدیمی

2.    نمای بین‌کابینتی آجری، سلیقه خاطره انگیز فریبا نادری

فریبا نادری با انتخاب دیوارها و بین کابینتی آجرنمای زیبا، توانسته فضای آشپزخانه امروزی خود را به سمت گرما و صمیمیت آشپزخانه‌های قدیمی سوق دهد. کاشی‌ها و آجرهای سنتی و در عین حال شیک، در آشپزخانه فضای نئوکلاسیکی ایجاد کرده‌اند.

برای سفارش پنجره، کفپوش، کمد، کابینت و حتی بین‌کابینتی آشپزخانه، می‌توانید به متخصصین سلام‌ساختمان اعتماد کنید تا با تضمین‌قیمت و اصالت جنس، بهترین دکور آشپزخانه را داشته‌باشید.

دکوراسیون آشپزخانه به کابینت نئوکلاسیک سفید و بین کابینتی آجری

3.    درب‌های شیشه‌ای نئوکلاسیک، پسند فریبا نادری

کابینت آشپزخانه این بازیگر مشهور، رنگ و بوی نئوکلاسیک دارد؛ از این رو درب‌های شیشه‌ای نئوکلاسیک، این ویژگی را پر رنگ‌تر کرده‌اند.

کابینت سفید نئوکلاسیک با درب‌های شیشه‌ای

کابینت آشپزخانه زیر با درب‌ها شیشه‌ای و سبک ترکیبی مدرن و کلاسیک، نمونه‌کار اجرا شده توسط متخصص سلام ساختمان در تهران است.

آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک سفید و کفپوش و صفحه کابینت چوبی

4.    میزنهارخوری مدرن، تمایل فریبا نادری

دکور آشپزخانه این بازیگر، نشان ‌از علاقه او به سبک‌های لاکچری دارد، با این حال، انتخاب او برای میزنهارخوردی، مدرن بوده‌است. میزنهارخوری مدرن آشپزخانه فریبا نادری، مشابه تصویر زیر، چهارگوش و بسیار زیبا است.

آشپزخانه با کابینت سفید نئوکلاسیک با میزنهارخوری مدرن چهارگوش چوبی

جمع‌بندی

دراین مطلب، دکوراسیون آشپزخانه فریبا نادری را شرح‌ دادیم. شماهم می‎‌توانید با الگوگرفتن از سلیقه این بازیگر و همینطور با کمک‌گرفتن از پلتفرم آنلاین سلام‌ساختمان، صاحب بهترین دکوراسیون آشپزخانه شوید. سلام ساختمان، متخصصین دکوراسیون داخلی را برای ساخت کابینت، بین‌کابینتی، کمد و…، در هرشهری از ایران که باشید به شما معرفی می‌کند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments