4.5 0

لوکس‌ترین کابینت‌های آشپزخانه ایران که باورتون نمیشه!

  10 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  10 آبان 1402
کابینت ممبران سفید طلایی با جزیره میز ناهار خوری

کابینت‌های لاکچری با متریال‌های باکیفیت و طراحی‌های منحصر به فرد، زیبایی زیادی به آشپزخانه شما می‌بخشند. قیمت کابینت‌های لاکچری به عوامل مختلفی مانند نوع متریال، سبک طراحی، و سایر موارد بستگی دارد. در ایران کابینت‌های چوب، روکش چوب و ممبران، از محبوب‌ترین انواع کابینت‌های لاکچری هستند که در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند. در این مطلب، 8 مدل از لوکس‌ترین کابینت‌های آشپزخانه نصب شده در منازل ایران را بررسی می‌کنیم.

«تمام تصاویر این مطلب واقعی بوده و توسط متخصصین سلام ساختمان در ایران اجرا شده‌اند. سلام ساختمان بزرگ‌ترین بازار آنلاین کابینت در کشور است و متخصصین حرفه‌ای کابینت را در سراسر کشور به شما معرفی می‌کند.»

معرفی کابینت ساز

کابینت لاکچری شماره 1:

این کابینت از جنس چوب طبیعی، توسط متخصصین سلام ساختمان در کرج ساخته شده است. طراحی کلاسیک این کابینت با تاج و ستون‌های منبت کاری شده، فضا را بسیار مجلل جلوه می‌دهد.

کابینت کلاسیک چوب طبیعی سفید طلایی

کابینت لاکچری شماره 2:

کابینت تمام چوب طبیعی زیر با رنگ قهوه‌ای زیبایی که دارد، تجلی گر طبیعت در خانه شما است. این کابینت سبک کلاسیک دارد و در تهران اجرا شده است. جهت قیمت گیری و سفارش این کابینت، از پشتیبانی سلام ساختمان کمک بگیرید.

کابینت تمام چوب طبیعی قهوه‌ای کلاسیک

کابینت لاکچری شماره 3:

تصویر بعدی متعلق به کابینت روکش چوب (ام دی اف با روکش چوب طبیعی)، با رگه‌های طبیعی چوب و ستون‌های منحنی زیبا است. رنگ این کابینت، تضاد زیبایی را با کفپوش آشپزخانه ایجاد کرده است.

کابینت روکش چوب با رگه‌های طبیعی چوب و ستون‌های منحنی

کابینت لاکچری شماره 4:

یک کابینت روکش چوب با جزیره بزرگ و ویترین‌های زیبا، انتخاب مناسب دیگری برای آشپزخانه لوکس ایرانی است. سبک کلاسیک این کابینت با صفحه کابینت لاکچری از جنس سنگ، همخوانی مناسبی دارد.

کابینت روکش چوب سفید با جزیره بزرگ و ویترین‌های زیبا

کابینت لاکچری شماره 5:

منبت کاری‌های زیبای روی جزیره کابینت کلاسیک زیر، فضا را بسیار لاکچری نشان می‌دهد. این کابینت از جنس ممبران است. کابینت ممبران قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به کابینت‌های لوکس چوبی و روکش چوب دارد.

کابینت ممبران کلاسیک طرح چوب رنگ روشن

کابینت لاکچری شماره 6:

طراحی دو طبقه صفحه کابینت در جزیره کابینت چوبی زیر، آن را بسیار خاص و زیبا کرده است. این کابینت کلاسیک که در تهران اجرا شده است، برای آشپزخانه‌های بزرگ ایده جذابی است.

کابینت چوبی کلاسیک سفید آشپزخانه بزرگ

کابینت لاکچری شماره 7:

ترکیب رنگ طلایی و سفید، معمولا فضایی لاکچری را در ذهن ما تداعی می‌کند. چنین ترکیب رنگی را در کابینت کلاسیک ممبران زیر، که توسط متخصص سلام ساختمان در قم اجرا شده است می‌توانید ببینید.

کابینت سفید طلایی کلاسیک ممبران

کابینت لاکچری شماره 8:

در نهایت در انتخاب کابینت لاکچری آشپزخانه ایرانی، خودتان را محدود نکنید. شما می‌توانید کابینت لوکس خودتان را حتی از متریال‌های دیگری مثل پلی اورتان هم بسازید. تصویر زیر متعلق به کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک اجرا شده در تهران است که ظاهری بسیار لوکس و امروزی دارد.

کابینت پلی اورتان سفید نئوکلاسیک با جزیره

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال کابینت‌هایی هستید که آشپزخانه شما را به یک فضای لوکس و مجلل تبدیل کنند، کابینت‌های لاکچری گزینه مناسبی هستند. با این حال، باید توجه داشته باشید که این کابینت‌ها معمولاً گران‌تر از کابینت‌های معمولی هستند. در ایران کابینت چوبی و روکش چوب، گران‌ترین و شیک‌ترین کابینت‌های لاکچری هستند و کابینت ممبران با قیمت مناسب‌تر، انتخاب بعدی لوکس پسندان است. برای سفارش کابینت لاکچری به کابینت سازهای با سابقه و مطمئن، می‌توانید از سلام ساختمان کمک بگیرید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments