3.3 0

30 مدل جذاب کابینت نئوکلاسیک دورنگ

  26 خرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  26 خرداد 1403
چهار آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک زرد قهوه‌ای، طوسی قهوه‌ای، آبی و سفیدطوسی
آنچه می خوانید...

    کابینت نئوکلاسیک، تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است. سبک کابینت نئوکلاسیک با کنده‌کاری‌های ظریف و جزئیات نسبتا ساده، آشپزخانه را تماشایی می‌کند. کابینت‌های نئوکلاسیک دورنگ، آشپزخانه را از حالت تکراری خارج می‌کنند. از جمله محبوب‌ترین کابینت‌های دورنگ می‌توان به کابینت نئوکلاسیک سفید زرد که باعث ورود انرژی مثبت به آشپزخانه می‌شود، کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی که فضای آشپزخانه را لوکس و لاکچری می‌کند و یا کابینت نئوکلاسیک طوسی قهوه‌ای که باعث خواستنی‌تر شدن محیط می‌شود، اشاره کرد. در این مطلب با کمک تجربه‌های کاری کابینت‌سازهای سلام ساختمان، به 30 کابینت نئوکلاسیک دورنگ که باعث ایجاد هارمونی جذاب در آشپزخانه می‌شوند می‌پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

    1.   کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره صورتی

    رنگ سفید و صورتی برای کابینت نئوکلاسیک، ترکیبی زیبا و شیک است. رنگ سفید به ‌عنوان رنگ اصلی استفاده می‌شود و به فضا حس بزرگی و پاکیزگی می‌دهد. رنگ صورتی در کنار رنگ سفید حس خنثی بودن را کمرنگ می‌کند و باعث ایجاد گرما و عشق در فضا می‌شود.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره صورتی با دستگیره‌های گرد کوچک

    2.   کابینت نئوکلاسیک سفید با جزئیات سیاه

    تضاد رنگ سیاه و سفید برای کابینت نئوکلاسیک حس نوستالژی و جذابی به آشپزخانه شما می‌دهد. رنگ سفید را به‌منظور عمق بخشیدن به محیط برای پس‌زمینه کابینت‌ها انتخاب کنید و از رنگ مشکی برای جزئیات کابینت‌ها یا جزیره آشپزخانه استفاده کنید. در ضمن لامپ‌های بالای اپن نئوکلاسیک را هم می‌توانید مشکی انتخاب کنید.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با دستگیره مشکی همراه با جزیره مشکی و صندلی‌های سفید

    3.   کابینت نئوکلاسیک سفید با قاب و یراق آلات طلایی

    کابینت سفید و طلایی به سبک نئوکلاسیک، آشپزخانه‌ای لاکچری و لوکس به شما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید از رنگ طلایی برای یراق‌آلات، شیرآلات و سینک کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید. کابینت نئوکلاسیک زیر توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در مشهد ساخته شده‌است. با انتخاب رنگ طلایی برای دور قاب کابینت نئوکلاسیک، آشپزخانه شما جلوه‌ای جذاب می‌گیرد.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با دور قاب و دستگیره طلایی

    4.   جزیره نئوکلاسیک طوسی با کابینت و صفحه کابینت سفید

    رنگ سفید و طوسی یک ترکیب متعادل و زیبا برای کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه است. استفاده از رنگ روشن یعنی رنگ سفید در کنار رنگ طوسی به آشپزخانه شما عمق خوبی می‌بخشد. در تصویر زیر با انتخاب رنگ سفید برای صفحه کابینت و کابینت‌های بالا و قراردادن جزیره طوسی، زیبایی بصری آشپزخانه دوچندان شده‌است.

    کابینت سفید نئوکلاسیک با درب‌های شیشه‌ای و کابینت قهوه‌ای نئوکلاسیک برای کابینت زمینی و جزیره طوسی

    5.   کابینت نئوکلاسیک دو رنگ سفید سبز

    کابینت سفید و سبز نئوکلاسیک ترکیبی طبیعی و زیبا است. با انتخاب این دو رنگ برای کابینت آشپزخانه، حس تازگی و طروات در محیط ایجاد می‌شود. شما می‌توانید کابینت‌های قسمت پایین یا جزیره آشپزخانه را به رنگ سبز و دستگیره‌های آن را به رنگ طلایی برای جلوه بیشتر انتخاب کنید. باقی کابینت‌ها هم می‌توانند سفید باشند.

    کابینت سفید نئوکلاسیک با جزیره سبز با دستگیره طلایی و صندلی چوبی

    اگر علاقه مند به طیف رنگی روشن هستید، استفاده از جزیره نئوکلاسیک سبز یا زیتونی روشن همراه با کابینت و بین کابینتی سفید، باعث دلبازی فضا می‌شود.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با دستگیره مشکی و جزیره زیتونی روشن با صندلی مشکی

    6.   کابینت نئوکلاسیک آبی سفید

    رنگ آبی و سفید برای کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه باعث ایجاد محیطی آرامش‌بخش می‌شود. رنگ آبی به‎‌عنوان مکمل رنگ سفید، آشپزخانه شما را تماشایی می‌کند. مانند تصویر زیر می‌توانید کاور هود کابینت را سفید انتخاب کنید و کابینت طرفین را به قرینه آبی انتخاب کنید. قرینگی یکی از ویژگی‌های سبک نئوکلاسیک است.

    کابینت سفید و آبی به سبک نئوکلاسیک همراه با جزیره چوبی

    البته رنگ آبی به تنهایی جلوه بصری جذابی دارد و به‌صورت یک‌دست برای کابینت نئوکلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند تصویر زیر که متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا کرده‌است. در این تصویر، صفحه کابینت سفید، کمی از یکنواختی رنگ آبی کاسته است.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    کابینت نئوکلاسیک آبی با دستگیره مشکی و صفحه کابینت سفید

    7.   ترکیب دو رنگ سفید و زرشکی برای کابینت نئوکلاسیک

    رنگ زرشکی یک رنگ غنی و گرم است. این رنگ معمولا در بخش‌هایی از کابینت استفاده می‌شود که برای برجسته‌سازی و تزئین آن قسمت است. از طرف دیگر رنگ سفید، رنگی آرامش‌بخش است و ترکیب آن با رنگ زرشکی برای کابینت نئوکلاسیک، فضا را دلنشین می‌کند.

    کابینت نئوکلاسیک سفید و زرشکی با دستگیره طلایی

    8.   کاور هود خاکستری با کابینت نئوکلاسیک سفید در طرفین

    رنگ سفید و خاکستری جزو رنگ‌های خنثی هستند و مکمل خوبی برای به‌ وجودآوردن فضایی دلگشا می‌شوند. ترکیب این دو رنگ برای کابینت نئوکلاسیک، آشپزخانه شما را باشکوه و مجلل می‌کند. شما می‌توانید کاور هود، جزیره و کابینت‌های زمینی نئوکلاسیک را خاکستری انتخاب کنید و کابینت‌های دیواری را سفید سفارش دهید.

    کابینت نئوکلاسیک سفید و جزیره خاکستری با دستگیره طلایی

    9.   کابینت نئوکلاسیک سفید بافت دار و زرد ساده

    ترکیب انرژی رنگ زرد با آرامش رنگ سفید برای کابینت نئوکلاسیک، یک آشپزخانه دیدنی برای شما می‌سازد. شما می‌توانید با انجام یک ریسک هیجان‌انگیز کابینت‌های قسمت پایین آشپزخانه را زرد کنید و از طروات این رنگ بهره‌مند شوید. البته که رنگ سفید هم برای تعادل آشپزخانه در کنار رنگ زرد باید استفاده شود. بافت راه راه کابینت سفید، فضای نئوکلاسیک را خاص جلوه می‌دهد.

    کابینت نئوکلاسیک دو رنگ زرد با دستگیره مشکی و کابینت سفید با بافت راه راه

    10.  کابینت نئوکلاسیک سفید با کابینت و بین کابینتی هلویی

    رنگ هلویی ترند سال 2024 است. ترکیب این رنگ دلپذیر با رنگ سفید برای کابینت نئوکلاسیک یک آشپزخانه فانتزی برای شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید علاوه‌بر کابینت‌ها، بین‌کابینتی آشپزخانه را نیز به رنگ هلویی برای جذابیت بیشتر فضا انتخاب کنید.

    کابینت سفید و هلویی نئوکلاسیک با دستگیره مشکی همراه با بین‌کابینتی کاشی هلویی

    11.  کابینت نئوکلاسیک سفید و جزیره بنفش

    ترکیب رنگ بنفش و سفید برای کابینت نئوکلاسیک یک انتخاب خیال‌انگیز است. رنگ بنفش رنگی شاد است و با همراهی رنگ سفید، آشپزخانه شما را دنج و جذاب می‌کند. با انتخاب جزیره یا قاب‌های دور کابینت به رنگ بنفش، یک دکوراسیون تماشایی داشته‌باشد.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره بنفش همراه با دستگیره استیل

    12.  کابینت نئوکلاسیک سفید و چوبی

    متریال چوب برای کابینت نئوکلاسیک، آشپزخانه را اصیل و جذاب می‌کند. برای استفاده از متریال چوب در کابینت نئوکلاسیک می‌توانید صفحات روی کابینت‌ها یا کانتر را از چوب تهیه کنید و کابینت‌ها را به رنگ سفید در آشپزخانه نصب کنید. کابینت نئوکلاسیک زیر در تهران اجرا شده‌است. هماهنگی کفپوش طرح چوب با رنگ صفحه کابینت بی‌نظیر است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با صفحات چوبی و جزیره چوبی

    13.  کابینت نئوکلاسیک مشکی و قهوه‌ای

    استفاده از رنگ مشکی برای کابینت نئوکلاسیک، آشپزخانه شما را شیک می‌کند. همراهی رنگ قهوه‌ای برای جزیره با رنگ مشکی برای کابینت‌ها با درب شیشه‌ای، باعث ایجاد فضایی متعادل می‌شود. حتی رنگ لبه کاور هود هم قهوه‌ای انتخاب شده است تا به هماهنگی بیشتر با رنگ جزیره آشپزخانه کمک کند.

    جزیره قهوه‌ای با دستگیره مشکی و کابینت مشکی با چند درب شیشه‌ای

    14.  کابینت نئوکلاسیک سبز با شلف‌های چوبی

    ترکیب رنگ سبز با قهوه‌ای برای کابینت نئوکلاسیک، یادآور درختان جنگل‌های باطراوت است. به کارگیری این دو رنگ برای کابینت‌ها، فضای آشپزخانه را دلباز و باشکوه نشان می‌دهند. شما می‌توانید کابینت‌های یک ضلع از آشپزخانه را سبز انتخاب کنید و شلف‌ها و یک ردیف از کابینت‌های ضلع دیگر را به همراه کفپوش آشپزخانه و سایر جزئیات، قهوه‌ای انتخاب کنید.

    کابینت نئوکلاسیک به رنگ سبز و قهوه‌ای با شلف‌های چوبی

    15.  کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای با ویترین طوسی

    انتخاب رنگ طوسی برای کابینت نئوکلاسیک، محیط آشپزخانه را شیک و خواستنی می‌کند. در کنار این رنگ استفاده‌از رنگ قهوه‌ای باعث ایجاد فضایی دنج در آشپزخانه می‌شود. شما می‌توانید فقط یکی از کابینت‌هایی ویترینی را به رنگ طوسی انتخاب کنید.

    کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای با کابینت ویترینی طوسی

    16.  کابینت نئوکلاسیک آبی با کشوهای قهوه‌ای

    با انتخاب رنگ آبی برای کابینت‌های نئوکلاسیک و رنگ قهوه‌ای برای کشوهای آشپزخانه یک محیط جدید و چشمگیر درست کنید. اگر قصد سفارش کابینت آبی و قهوه‌ای دارید می‌توانید از سلام ساختمان با تضمین‌قیمت تهیه کنید. البته سلام ساختمان روی تمام کابینت‌‌ها با هر رنگ و متریالی، ضمانت‌قیمت اهدا می‌کند.

    تضمین قیمت سلام ساختمان

    کابینت نئوکلاسیک آبی با کشوهای قهوه‌ای

    17.  کابینت نئوکلاسیک زرد با کابینت ویترینی قهوه‌ای

    با انتخاب رنگ زرد برای کابینت‌های قسمت پایین آشپزخانه و قراردادن یک کابینت ویترینی بزرگ قهوه‌ای نئوکلاسیک با درب شیشه‌ای، جلوه‌ای درخشان و نوین به آشپزخانه هدیه کنید.

    کابینت زرد و قهوه‌ای با درب شیشه‌ای نئوکلاسیک

    18.  کابینت نئوکلاسیک آبی با کاور هود طلایی

    رنگ طلایی و آبی دو رنگ سلطنتی و مجلل هستند. استفاده‌از این دو رنگ برای کابینت نئوکلاسیک، آشپزخانه شما را باشکوه نشان می‌دهد. استفاده‌از کاور هود و یراق‌آلات طلایی برای کابینت آبی، هارمونی جذابی ایجاد می‌کند.

    کابینت نئوکلاسیک آبی با کاور هود و دستگیره‌های طلایی

    19.  کابینت دو رنگ نئوکلاسیک فانتزی هلویی آبی

    ترکیب رنگ هلویی و آبی پاستیلی برای کابینت نئوکلاسیک، قدمی جدید و جذاب برای تغییر آشپزخانه است. استفاده از این دو رنگ شاد، این امکان را به شما می‌دهد که سبک بوهمین را وارد آشپزخانه خود کنید. سبک بوهمین با تلفیق رنگ‌ها آشپزخانه شما را تماشایی می‌کند.

    کابینت نئوکلاسیک آبی و هلویی با لوستر و مبل بوهمین

    20.  کابینت نئوکلاسیک زرشکی و آبی

    ترکیب زرشکی و آبی یک تلفیق شاد و پرانرژی برای آشپزخانه است. کابینت‌های نئوکلاسیک زرشکی با دستگیره‌های طلایی و کابینت‌های آبی با دستگیره‌های سفید، آشپزخانه شما را هنری می‌کنند.

    کابینت زرشکی نئوکلاسیک با دستگیره طلایی با کابینت آبی نئوکلاسیک با دستگیره سفید

    21.  جزیره نئوکلاسیک سبز با کابینت و دیوارهای آبی

    دو رنگ سبز و آبی که نشانه‌های آرامش دریا و طراوت جنگل در آن‌ها وجود دارد، برای کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه شما انتخابی خاص و دنج هستند. شما می‌توانید دیوارهای آشپزخانه را آبی کنید تا هماهنگی زیبایی بین دیوارها و کابینت دیواری آبی به‌وجود بیاید. سپس جزیره را سبز سفارش دهید تا از یکنواختی رنگ آبی کاسته شود.

    کابینت سبز و آبی به سبک نئوکلاسیک با دستگیره طلایی

    22.  کابینت نئوکلاسیک صورتی با کابینت کمدی طوسی

    رنگ صورتی و طوسی، کابینت نئوکلاسیک شما را به دنیای جذاب کودکان دعوت می‌کند. رنگ صورتی درعین شاد بودن، از شکوه و جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است. استفاده از دستگیره‌های مشکی یا طلایی، جذابیت کابینت نئوکلاسیک صورتی و طوسی شما را دوچندان می‌کند. برای اینکه رنگ طوسی آشپزخانه شما را دلگیر نکند، می‌توانید فقط کابینت کمدی را طوسی انتخاب کنید.

    کابینت نئوکلاسیک طوسی و صورتی با دستگیره‌های طلایی

    23.  ترکیب متفاوت خردلی و هلویی برای کابینت نئوکلاسیک

    کابینت نئوکلاسیک هلویی و خردلی را می‌توانید به سبک بوهمین دکور کنید. این دو رنگ برای کابینت نئوکلاسیک، هنری، متفاوت و جذاب هستند. با انتخاب جزیره هلویی، کابینت خردلی و بین‌کابینتی سفید، آشپزخانه شما سرزنده می‌شود.

    کابینت هلویی و زرد نئوکلاسیک با بین‌کابینتی سفید

    24.  کابینت نئوکلاسیک صورتی در دل آشپزخانه سبز

    کابینت صورتی کوچک نئوکلاسیک در دل آشپزخانه با کابینت‌های سبز، همچون نگین انگشتری زیبا می‌درخشد. ترکیب کابینت نئوکلاسیک سبز و صورتی باعث ایجاد آشپزخانه‌ای ملیح می‌شود. با انتخاب دستگیره‌های مشکی و استیل برای کابینت سبز و صورتی و همینطور بین‌کابینتی متناسب با رنگ کابینت‌ها، آشپزخانه شما جذاب‌تر می‌شود.

    کابینت نئوکلاسیک سبز و صورتی با دستگیره استیل و مشکی

    25.  کابینت نئوکلاسیک صورتی کمرنگ و پررنگ

    ترکیب دو رنگ کمرنگ و پر رنگ از یک طیف رنگی، حالت سایه و روشن زیبایی به آشپزخانه شما می‌دهد. به‌کارگیری این رنگ‌ها نیازمند ظرافت و دقت برای ایجاد تعادل در آشپزخانه است. بهتر است که از کابینت نئوکلاسیک صورتی کمرنگ در کنار کابینت جزیره صورتی پر رنگ (زرشکی) استفاده کنید. برای انتخاب تناژ رنگ مناسب کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه خود با کارشناسان سلام ساختمان در ارتباط باشید.

    کابینت نئوکلاسیک زرشکی و صورتی با دستگیره مشکی

    26.  کابینت نئوکلاسیک با ترکیب رنگ‌های سلطنتی سبز و بنفش

    کابینت نئوکلاسیک سبز همراه با بنفش، فضایی هنرمندانه و لاکچری را در آشپزخانه ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب جزیره بنفش و بین‌کابینتی سبز، تعادل رنگ‌ها را در آشپزخانه ایجاد کنید.

    کابینت دیواری سبز با کابینت زمینی و جزیره بنفش به سبک نئوکلاسیک

    27.  صندلی و کابینت نئوکلاسیک خاکستری با جزیره صورتی

    با انتخاب کابینت و کاور هود نئوکلاسیک خاکستری که رنگی خنثی است و همراهی آن با جزیره با رنگ شاد صورتی، تضادی چشمگیر در آشپزخانه ایجاد کنید. شما می‌توانید صندلی‌های آشپزخانه را هم به رنگ طوسی انتخاب کنید تا با کابینت‌ها هارمونی زیبایی ایجاد کند. همچنین اکسسوری‌های صورتی مثل ساعت و ظروف تزئینی، با جزیره صورتی بسیار هماهنگ می‌شوند.

    کابینت نئوکلاسیک خاکستری با جزیره صورتی و صندلی‌های خاکستری

    28.  کابینت نئوکلاسیک با رنگ‌های ملایم سبز و کرم

    کابینت نئوکلاسیک سبز و کرم باعث ایجاد آشپزخانه‌ای راحت، مجلل و آرامش بخش می‌شود. این دو رنگ کابینت نئوکلاسیک، آشپزخانه شما را لوکس و بزرگ نشان می‌دهند. شما می‌توانید برای خلوت‌تر نشان‌دادن آشپزخانه، کابینت‌های قسمت بالا را رنگ کرم انتخاب کنید.

    کابینت کرم و سبز به سبک نئوکلاسیک با دستگیره‌های طلایی

    29.  کابینت نئوکلاسیک با رنگ‌های متضاد صورتی و مشکی

    تضاد دو رنگ تیره و روشن برای کابینت‌های نئوکلاسیک، باعث درخشش بیشتر آشپزخانه می‌شود. با انتخاب جزیره نئوکلاسیک صورتی همراه با یراق آلات، لوستر و صندلی‌های طلایی، آشپزخانه نمایی لوکس به‌خود می‌گیرد.

    کابینت‌ نئوکلاسیک مشکی و جزیره صورتی با صندلی‌های طلایی

    30.  کابینت نئوکلاسیک یاسی و بنفش

    دو رنگ یاسی و بنفش مکمل یکدیگر هستند. انتخاب کابینت نئوکلاسیکی که رنگ‌های یاسی کمرنگ و بنفش پررنگ در آن‌ها استفاده شده‌، آشپزخانه شما را مانند دفتر نقاشی پرنسس‌ها، جذاب و دیدنی می‌کند.

    کابینت نئوکلاسیک یاسی و بنفش با دستگیره‌های طلایی

    جمع‌بندی

    کابینت نئوکلاسیک با سبک طراحی مابین کابینت کلاسیک و کابینت مدرن، با منبت‌کاری‌های ظریف و جزئیات و یراق‌آلات نسبتا ساده و شیک، بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. در این مطلب به توضیح کابینت‌های نئوکلاسیک دورنگ که با یکدیگر هارمونی جذابی ایجاد می‌کنند پرداختیم. برخی از مدل‌ها مانند کابینت‌ نئوکلاسیک سفید صورتی که آشپزخانه را ملیح می‌کند، کابینت نئوکلاسیک سفید مشکی که تضاد چشمگیری ایجاد می‌کند و کابینت نئوکلاسیک هلویی آبی که به دکوراسیون بوهمین نزدیک است، جذابیت بیشتری دارند.

    اگر می‌خواهید بهترین ترکیب رنگ‌های مناسب کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه خودتان را بشناسید، از مشاورهای دکوراسیونی سلام ساختمان کمک بگیرید. سپس در هر جای ایران که هستید، ساخت کابینت نئوکلاسیک مدنظرتان را به متخصصین حرفه‌ای این مجموعه بسپارید.

    جستجوی کاربران برای این مطلب:

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments